هتل های دوسلدورف

هتل های دوسلدورف

هتل های دوسلدورف با دارا بودن بهترین و باکیفیت ترین خدمات توانسته رضایت کامل گردشگرن را جذب کند. از جمله هتل های دوسلدورف می توان به هتل هی یات رجنسی و هتل ویندهام گرند اشاره کرد. مسافرین بسیاری با رزرو تور اروپا از طریق آژانس های مسافرتی معتبر به این کشور سفر مینمایند.

شهر دوسلدورف

هتل های دوسلدورف با دارا بودن بهترین خدمات و امکانات توانسته است رضایت و نظر بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب کند. هتل های دوسلدورف در ارائه ی با کیفیت ترین و لاکچری ترین خدمات و امکانات با یک دیگر در رقابت هستند و هیچ گونه تبلیغی را از این موضوع دریغ نمی کنند. شما می توانید با مراجعه به مقاله ی پیش روی در مورد انواع مختلف هتل های دوسلدورف اطلاعاتی را به دست بیاورید و سپس با توجه به علاقه ی خود یکی از هتل های دوسلدورف را رزرو نمایید.

[caption id="attachment_4648" align="aligncenter" width="780"] هتل های دوسلدورف
هتل های دوسلدورف[/caption]

بهترین هتل های دوسلدورف

شهر دوسلدروف سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی می باشد و برای اقامت مناسب و راحت گردشگران ورودی بایستی هتل ها بهترین و مناسب ترین امکانات را دارا باشند تا گردشگران برای بار دیگر به این شهر مراجعه کنند. از بهترین هتل های دوسلدورف می توان به هتل هی یات جنسی، هتل ویندهام گرند دسلدروف، هتل هالیدی این دسلدورف هافن، هتل مرسور دسلدروف سیست اشاره کرد که در ادامه در مورد تمام امکانات و خدمات هر یک از هتل های دوسلدروف خواهیم پرداخت.

[caption id="attachment_4649" align="aligncenter" width="780"]هتل های دوسلدورف
هتل های دوسلدورف[/caption]

هتل هی یات رجنسی دوسلدورف

هتل هی یات رجنسی دوسلدورف از هتل های پنج ستاره ی این شهر می باشد که طراحی بسیار فوق العاده ای دارد. اگر قصد دارید در یکی از بهترین هتل های دوسلدورف اقامت داشته باشید به شما پیشنهاد می شود این هتل را در اولویت انتخاب های خود قرار دهید. هتل هی یات رجنسی در دل شهر دوسلدورف واقع شده است که دسترسی به تمام مناطق شهر امکان پذیر می باشد. از امکانات و خدمات ارائه شده در این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-دارا بودن سالن های ماساژ و سونا

-اطلاعات توریستی و مطبوعات

-گاو صندوق های مدرن برای نگهداری اشیاء گران قیمتی مسافران

- پارکنیگ

-پذیرش حویانات اهلی و خانگی

- سیستم سرمایشی و گرمایشی بسیار پیشرفته

-اینترنت رایگان

-سرویس های روزانه اتاق به صورت منظم

شما می توانید با اقامت در این هتل از لاکچری ترین امکانات آن بهره مند شوید. فاصله ی این هتل از فرودگاه حدود 55 کیلومتر بوده و برای دسترسی به نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس، حدود 5 دقیقه پیاده روی را می طلبد. بیشترین رضایت مندی این هتل مربوط به موقعیت آن می باشد که توسط مشتریان ارائه شده است.

[caption id="attachment_4650" align="aligncenter" width="780"] هتل های دوسلدورف
هتل های دوسلدورف[/caption]

هتل ویندهام گرند دسلدروف

از دیگر هتل های دوسلدورف می توان به هتل ویندهام گرند اشاره کرد که جزء هتل های 4 ستاره ای بوده و به داشتن اتاق های شیک و دل نشین معروف می باشد. اگر به دنیال هتلی با قیمت مناسب برای اقامت در بین هتل های دوسلدورف هستید می توانید هتل ویندهام گرند را برگزینید. از امکانات و خدامات آن می توان موارد زیر را نام برد:

-آسانسور برای طبقات بالا

-تبادلات ارز برای گردشگران خارجی

-منوی رژیمی برای افرادی که در رژیم هستند.

- امکانات رخت شویی و خشک شویی

- رستوران بسیار شیک و بار

-پارکنیگ

-امکانات لازم برای افراد معلول

طراحی بسیار مدرن و جالب این هتل سبب شده است تا رضایت بسیاری از مشتریان و گردشگران را به سوی خود جذب کند. فاصله ی این هتل از فرودگاه 88 کیلومتر و فاصله ی آن تا اولین ایستگاه مترو حدود 2 دقیقه می باشد. بسیاری از گردشگران این هتل را با نام گرند سیتی هتل می شناسند که البته اسامی متفاوتی برای این هتل ارائه شده است.

[caption id="attachment_4651" align="aligncenter" width="780"] هتل های دوسلدورف
هتل های دوسلدورف[/caption]

هتل هالیدی این دسلدورف هافن

هتل هالیدی این دسلدروف هافن از شیک ترین و جذاب ترین هتل های شهر دسلدروف می باشد که مورد توجه بسیاری از گردشگران خارجی واقع شده است. این هتل دارای امکانات و خدمات بسیار ویژه ای بوده که همانند این خدمات در هیچ یک از هتل های دسلدورف موجود نمی باشد از جمله ی این خدمات می توان به:

-زمین های گلف و مسیرهای دوچرخه سواری

-رستوران های بسیار زیبا با منوی خوشمزه

-کارکنان بسیار حرفه ای و با تجربه

-صبحانه ی رایگان با انواع نوشیدنی ها

-اجاره ی اتومبیل و دوچرخه

-سالن های کنفرانس چند منظوره

اشاره کرد. این هتل از نزدیک ترین هتل های دوسلدورف به فرودگاه می باشد و شاید به همین دلیل باشد که بیشتر مورد توجه گردشگران و توریست ها واقع می شود. بر اساس نظرسنجی هایی که در بین مشتریان این هتل صورت گرفته بود، نظافت اتاق ها و خوش رویی کارکنان بیشترین امتیاز را به دست آورده بود.

[caption id="attachment_4652" align="aligncenter" width="780"] هتل های دوسلدورف
هتل های دوسلدورف[/caption]

هتل مرسور دسلدروف سیست

از باشکوه ترین و بزرگ ترین هتل های دوسلدورف می توان به هتل مرسور دسلدروف سیست اشاره کرد که با داشتن فضای سبز در اطراف آن از زیباترین و بی نظیرترین هتل های دوسلدورف به شمار بیاید. این هتل دارای قیمت بسیار مناسبی نسبت به دیگر هتل های دوسلدورف می باشد و بهترین گزینه برای گردشگرانی که می خواهند ارزان سفر کنند، هست. از امکانات و خدمات با کیفیت ارائه شده در این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-پارکنیگ

-رستوران های بین المللی

-کافی شاپ ها با انواع نوشیدنی ها

-صبحانه رایگان

-خدمات خشک شویی و رخت شویی

- فروشگاه های اغذیه

-تراس هایی که می توان از آن ها مناظر زیبای اطراف هتل را مشاهده کرد.

هتل مرسور از هتل های 4 ستاره ای دوسلدورف است در حالی که کیفیت خدمات ارائه شده در آن در حد کیفیت خدمات یک هتل 5 ستاره می باشد. شما می توانید در عرض 3 دقیقه خود را از فرودگاه دوسلدورف به این هتل برسانید.

[caption id="attachment_4653" align="aligncenter" width="780"] هتل های دوسلدورف
هتل های دوسلدورف[/caption]

هتل کاستنس

از ارزان ترین هتل های دوسلدورف می توان به هتل کاستنس اشاره کرد. این هتل سه ستاره ای جزء به صرفه ترین هتل های این شهر می باشد. هتل کاسنیس به داشتن سرآشپزهای بسیار معروف، مشهور می باشد. شما می توانید انواع غذاهای کشور آلمان و اروپایی را در رستوران این هتل صرف نمایید. هتل کاستنس توانسته است در مدت زمان بسیار کوتاهی رضایت مشتریان و مراجعه کنندگان خود را به دست بیاورد. از جمله خدمات و امکانات ارائه شده در این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-اطلاعات توریستی و گردشگری

-اتاق های سیگار ممنوع

-سیستم تهویه بسیار مناسب

-پارکینگ

-اتاق کنفرانس و جلسه

-پذیریش 24 ساعته

شما می توانید در فاصله ی زمانی 5 دقیقه ای خود را از فروگاه به این هتل برسانید. البته بایستی توجه داشته باشید به دلیل خدمات بسیار با کیفیت و قیمت ارزان آن پیدا کردن اتاق خالی در این هتل کمی مشکل می باشد. برای مواجه نشدن با این امر می توانید قبل از سفر به این شهر، اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید.

هتل استادت مونچن

از دیگر هتل های دوسلدورف می توان به هتل استادت مونچن اشاره کرد که دارای معماری بسیار شیک و منحصر به فردی می باشد. این هتل در طراحی نوع خود بسیار جذاب و زیبا می باشد و از شیک ترین هتل های دوسلدورف به شمار می رود که به دلیل داشتن معماری خاص توانسته است گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب کند. تمام اتاق های این هتل در طول سال رزرو شده و پر می باشد. بنابراین پیدا کردن اتاق خالی در زمان مورد نظر کار دشواری خواهد بود. از امکانات و خدمات این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-سالن های سونا و اسپا

-سولاریوم و باشگاه

-مراکز خرید و فروشگاه های سوغاتی

-اتاق های سیگار ممنوع

-پذیرش 24 ساعته

-کارکنان چند زبانه

-رستوران و بار بسیار مجلل

-پارکینگ

-آسانسور

-وای فای رایگان

شما می توانید برای رزرو این هتل به آژانسهای مسافرتی معتبر مراجعه کرده و در عرض چند ثانیه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید.

هتل نووم بیزینس مادیسون

هتل نووم بیزینس مادیسون از بهترین و و منحصر به فردترین هتل های دوسلدورف می باشد که با داشت اتاق های بسیار شیک و بزرگ خود توانسته در لیست بهترین و جذاب ترین هتل های دوسلدورف قرار بگیرد. از امکانات و خدمات ارائه شده در این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-اتاق های ضد صدا

-آسانسور

-سیستم تهویه مناسب

-اینترنت رایگان

-گاو صندوق برای نگهداری اشیاء گران قیمت گردشگران

-پذیرش 24 ساعته

-پذیرش حیوانات خانگی به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد.

-اتاق های سیگار ممنوع

[caption id="attachment_4654" align="aligncenter" width="780"]هتل های دوسلدورف
هتل های دوسلدورف[/caption]

هتل رزیدنز

از دیگر هتل های دوسلدورف می توان به هتل رزیدنز اشاره کرد که در حین سادگی خود بسیار شیک و زیبا می باشد. این هتل سه ستاره با ارائه خدمات بسیار خوب و با کیفیت خود درصد بالایی از رضایت گردشگران در میان هتل های دوسلدورف را به خود اختصاص داده است. از جمله امکانات و خدمات موجود در این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-کارکنان حرفه ای با تجربه

-کرایه اتومبیل

-اتاق های سیگار ممنوع

- آسانسور

-امکانات رفاهی برای افراد معلول و ناتوان جسمی

- ورود حیوانات خانگی ممنوع

- پذیرش 24 ساعته

- اینترنت رایگان

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت آلمان، ویزای آلمان، تور آلمان و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱