بلیط هلند

بلیط هلند

کشور هلند یکی از کشورهای شمال غربی اروپا است که با توجه به جاذبه های متعددی که دارد سالانه افراد زیادی اقدام به تهیه بلیط هلند می کنند از این رو ما در این مقاله می خواهیم در مورد انواع بلیط هلند و نحوه رزرو آن مطالبی بیان کنیم.

کشور هلند

کشور هلند کشوری کوچک در قلمرو پادشاهی هلند است که در شمال غربی اروپا قرار دارد. این کشور حدود 16.500.000 نفر جمعیت دارد که بیشتر آنها مسیحی هستند. هلند یکی از زیباترین کشورهای جهان به شمار می رود که در تولید گل مشهور است. آب و هوای اقلیمی هلند موجب شده این کشور مقصد گردشگران زیادی در طول سال باشد و افراد زیادی اقدام به رزرو بلیط هلند نمایند. پایتخت این کشور شهر آمستردام است و واحد پول آن یورو می باشد. چشم اندازهای بسیار زیبا از اراضی معروف این کشور که مسطح با دریا است و آسیاب های بادی هلند از جمله جاذبه های گردشگری این کشور می باشد که افراد زیادی را ترغیب به تهیه بلیط هلند می کند.

[caption id="attachment_385" align="aligncenter" width="780"]کشور هلند کشور هلند[/caption]

بلیط چارتری هلند

یکی از انواع بلیط هلند، نوع چارتری می باشد که احتمالا این اصطلاح را زیاد شنیده اید. به طور کلی می توان بلیط چارتری را به صورتی شرح داد که تعدادی چارترکننده وجود دارد که تمام یا تعدادی از بلیط های هواپیمایی یک کشور از جمله بلیط هلند را تهیه می کنند و به مرور زمان آن را به فروش می رسانند. معمولا چارتر کننده ها برای اینکه بتوانند تمام بلیط های خود را به فروش برسانند و صندلی ها خالی نماند اقدام به کاهش قیمت بلیط می کنند زیرا در غیر این صورت باید ضرر زیادی را متحمل شوند‌. طبیعی است که هر چه به زمان پرواز نزدیک شویم اگر هنوز بلیط موجود باشد چارتر کننده مجبور می‌شود که قیمت را کاهش دهد. این امر موجب می شود که در بعضی مواقع این نوع بلیط نسبت به دیگر انواع آن ارزانتر باشد. خرید این بلیط هلند می تواند به شما در کاهش هزینه ها کمک کند.

[caption id="attachment_386" align="aligncenter" width="780"]بلیط چارتری هلند بلیط چارتری هلند[/caption]

بلیط سیستمی هلند

یکی دیگر از انواع بلیط هلند که می توانید جهت سفر به این کشور اقدام به رزرو آن کنید، بلیط سیستمی است. این بلیط پروازهای منظم دارد که در برنامه خطوط هواپیمایی وجود دارد. بلیط سیستمی هلند دارای ساعت و تاریخ مشخصی است و به صورت برنامه ای به فروش می رسد. برای تهیه این نوع بلیط هلند می توانید از طریق آژانس های مسافرتی و خطوط هوایی اقدام کنید. یکی از مزیت های بلیط سیستمی نسبت به نوع چارتری این است که می توانید این بلیط را با توجه به قوانین مرتبط کنسل کنید، در حالی که به هیچ عنوان امکان کنسل کردن بلیط چارتر هیچ کشوری از جمله بلیط هلند وجود ندارد. یکی دیگر از مزیت های پروازهای سیستمی این است که پروازهای سیستمی نسبت به پروازهای چارتر در مورد قیمت در سنین مختلف متفاوت هستند و به سه دسته کودک، نوزاد و بزرگسال تقسیم می شود.

[caption id="attachment_387" align="aligncenter" width="780"]بلیط سیستمی هلند بلیط سیستمی هلند[/caption]

بلیط لحظه آخری هلند

برای تهیه بلیط هلند علاوه بر نوع سیستمی و چارتری می توانید از بلیط هواپیما لحظه آخری نیز استفاده کنید. با توجه به اینکه معمولا اغلب آژانس های مسافرتی در زمان های معینی از چارتر جهت پر کردن صندلی های هواپیما، اقدام می‌کنند اگر موعد سفر فرا رسید و آژانس مسافرتی نتواند صندلی های پیش خرید کرده را به فروش برساند و متوجه شود که ممکن است پرواز چارتر خالی بماند اقدام به عرضه بلیط لحظه آخری می کند.

بلیط های لحظه آخری معمولا بنا به نوع پرواز داخلی یا خارجی با تخفیف های ویژه ۱۰ الی ۵۰ درصدی به فروش می رسد که تهیه این نوع می‌تواند برای مسافران بسیار مقرون به صرفه باشد. توجه داشته باشید که ویژگی های بلیط لحظه آخری با انواع معمولی آن تفاوتی ندارد بلکه هواپیما و صندلی پرواز شخصی که بلیط لحظه آخری رزرو کرده دقیقا شبیه به شرایط دیگر مسافران است؛ اما نکته قابل توجه این است که اگر اقدام به رزرو این نوع بلیط کردید به هیچ عنوان قابل استرداد نخواهد بود و امکان کنسلی آن وجود ندارد.

[caption id="attachment_388" align="aligncenter" width="780"]بلیط لحظه آخری هلند بلیط لحظه آخری هلند[/caption]

بلیط هلند با ایرلاین های مختلف

توجه داشته باشید که پرواز هلند با ایرلاین های مختلف داخلی و خارجی صورت می‌گیرد از این رو می توانید بنا به سلیقه خود بلیط هلند را تهیه کنید، و ایرلاینی را که از آن راضی هستید انتخاب نمایید. برای این منظور می توانید اطلاعاتی از سایت ها و آژانس های هواپیمایی در مورد تفاوت های پروازها به دست آورید و سپس بلیط هلند را تهیه کنید. توجه داشته باشید که تفاوت این ایرلاین ها در ساعت پرواز، خدمات مناسب، میزان بار مجاز و دیگر گزینه هایی که برای مسافران مهم می باشد انجام می پذیرد. این امر موجب شده است که مسافران عزیز بتوانند برای سفر به کشور هلند و رزرو بلیط هر یک از این کشورها و شرکت های هواپیمایی را که بخواهند انتخاب کنند و با توجه به هزینه و نوع ایرلاین ها بلیط خود را خریداری کنند‌.

[caption id="attachment_389" align="aligncenter" width="780"]بلیط هلند با ایرلاین های مختلف بلیط هلند با ایرلاین های مختلف[/caption]

بلیط هلند به مقصد آمستردام

همانطور که گفته شد پایتخت کشور هلند شهر آمستردام است که تعداد زیادی از پروازهای ایران به مقصد این شهر انجام می پذیرد. بلیط هلند به مقصد شهر آمستردام با قیمت مناسب در دسترس می باشد که با توجه به کیفیت پرواز قیمت این بلیت دارای تفاوت هایی است. مهمترین پروازهای خطوط هوایی از ایران به آمستردام شامل آلیتالیا ایران، ایر پگاسوس، ایرلاین، هواپیمایی اتریشی، ایرفلوت، اطلس گلوبال، ترکیست ایرلاینز و می باشد. با توجه به اینکه مقصد سفر شما شهر آمستردام می باشد شما در فرودگاه اسخیپول به زمین خواهید نشست که این فرودگاه فرودگاهی عمومی با فاصله ۳ متری از سطح دریا می‌باشد. از تهران تا پایتخت هلند یعنی شهر آمستردام فاصله ای حدود ۴۰۰۰ کیلومتر می باشد که زمان لازم برای پرواز تا رسیدن به این شهر حدود ۶ ساعت است. توجه داشته باشید رزرو بلیط هلند به مقصد آمستردام از پرطرفدارترین مقاصد این کشور می باشد.

[caption id="attachment_390" align="aligncenter" width="780"]بلیط هلند به مقصد آمستردام بلیط هلند به مقصد آمستردام[/caption]

عوامل موثر بر قیمت بلیط هلند

اگر برای تهیه بلیط هواپیما هلند به آژانس های هواپیمایی مختلف و یا سایت های اینترنتی مراجعه کرده باشید احتمالا تفاوت هایی در قیمت بلیط هلند مشاهده کرده اید که در این مطلب می خواهیم بررسی کنیم و ببینیم چه عواملی در قیمت ارائه شده این بلیط ها تاثیرگذار هستند. توجه داشته باشید که یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت بلیط هلند، همانطور که در ابتدا نیز ذکر شد نوع سیستمی یا چارتری می باشد، به صورتی که بلیط چارتر معمولا در بیشتر اوقات از بلیط سیستمی ارزانتر است. از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت بلیط هلند نوع کلاس پروازی هواپیما است که انواع کلاس های پروازی شامل فرست کلاس، بیزینس کلاس و اکونومی کلاس می‌ باشد. در این بین اکونومی کلاس ارزان ترین کلاس پروازی است و گران ترین و در عین حال لوکس ترین کلاس پروازی، فرست کلاس می باشد که با استفاده از این کلاس مسافران می توانند بدون اتلاف وقت سوار هواپیما شوند و از امکانات ویژه این هواپیما استفاده کنند. بیزینس کلاس نسبت به فرست کلاس قیمت پایین تری دارد و نسبت به اکونومی امکانات بیشتری دارد.

[caption id="attachment_391" align="aligncenter" width="780"]عوامل موثر بر قیمت بلیط هلند عوامل موثر بر قیمت بلیط هلند[/caption]

نحوه رزرو بلیط هلند

برای رزرو بلیط هلند با توجه به شرایطی که بیان شد ابتدا باید نوع بلیت مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس از طریق آژانس های هواپیمایی اقدام کنید. توجه داشته باشید که تهیه بلیط هلند از طریق آژانس هامی تواند بسیار آسان و سریع انجام گیرد که در این روش می توانید با دادن اطلاعات مورد نظر به کارشناسان بلیط خود را رزرو کنید، همچنین توجه داشته باشید که اقدام به رزرو بلیط برگشت نیز در هنگام تهیه بلیط هلند امکان پذیر می باشد.

[caption id="attachment_392" align="aligncenter" width="780"]نحوه رزرو بلیط هلند نحوه رزرو بلیط هلند[/caption]

اطلاعات پروازی از ایران

همانطور که گفته شد در حال حاضر جهت پرواز از ایران به هلند می‌ توانید از خطوط هواپیمایی متعددی استفاده کنید که در این بین هواپیمایی ایران ایر اولین و تنهاترین پروازی است که به صورت مستقیم از تهران به آمستردام هلند پرواز می کند. هواپیمایی پگاسوس از شهر تهران پس از یک توقف در استانبول به سمت هلند پرواز می کند .هواپیمایی امارات از مشهد و شهر تهران پرواز دارد و در دبی امارات توقف می کند و سپس به سمت هلتد پرواز می نماید. دیگر هواپیمایی یعنی هواپیمایی ترکیش از شهرهای تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، اهواز و تبریز پرواز دارد و پس از یک توقف در شهر استانبول ترکیه به مقصد هلند پرواز می کند. هواپیمایی قطری از شهرهای شیراز، تهران و مشهد پرواز انجام می دهد و در دوحه قطر توقف خواهد کرد و سپس به سمت هاند پرواز می نماید. هواپیمایی آلیتالیا تنها از تهران پرواز دارد و پس از توقف در ایتالیا به سمت هلند پرواز می کند.

[caption id="attachment_393" align="aligncenter" width="780"]اطلاعات پروازی از ایران اطلاعات پروازی از ایران[/caption]

مهمترین فرودگاه های هلند

یکی از مهمترین فرودگاه های هلند که در هنگام رزرو بلیط هلند به مقصد شهر آمستردام در آن فرودگاه به مقصد می نشینید فرودگاه اسخیپول است که در رده بهترین فرودگاه های دنیا قرار دارد. همچنین از دیگر فرودگاه های هلند می توان به فرودگاه روتردام دی هینگ، فرودگاه خرونینگن، فرودگاه آیندهوون، فرودگاه دکوی، فرودگاه سپه، فرودگاه کمپن و فرودگاه بین المللی توسل اشاره کرد.

[caption id="attachment_394" align="aligncenter" width="780"]مهمترین فرودگاه های هلند مهمترین فرودگاه های هلند[/caption]

پرواز تهران به آمستردام

قبل از رزرو بلیط هلند لازم است ابتدا پروازهای مستقیم تهران به آمستردام و دیگر شهرهای هلند را مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید که پرواز ایران ایر تنها پرواز مستقیم ایران به آمستردام است که هفته ای دو پرواز از تهران به مقصد  شهر آمستردام در روزهای یکشنبه و پنجشنبه صورت می‌گیرد که در ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه از فرودگاه امام خمینی به مقصد آمستردام انجام می شود. مدت زمان این پرواز حدود ۵ ساعت و ۳۵ دقیقه تخمین زده شده است. از طرفی هفته‌ای دو پرواز از شهر آمستردام به تهران در روزهای یکشنبه و پنجشنبه در ساعت ۱۲:۱۰ صورت می گیرد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱