ویزای تجاری هلند

ویزای تجاری هلند

ویزای تجاری هلند امروزه یکی از پرطرفدارترین ویزای های کشور هلند می باشد چرا که بستر تجارت در کشور هلند بسیار مهیا و مناسب می باشد. شما می توانید چند هفته قبل از سفرتان اقدام به دریافت و اخذ ویزای تجاری هلند خود داشته باشید.

تجارت در کشور هلند

هلند یکی از زیباترین و قدرتمند ترین کشورهای اروپایی می باشد که به داشتن سرزمین های مسطح و آب و هوای بسیار خوش معروف است. در کشور هلند تمام زیر ساخت ها و امکانات لازم جهت انجام انواع فعالیت ها از جمله تجارت وجود دارد. امروزه شاهد ورود بسیاری از افراد از سراسر کشورهای جهان به خصوص از کشور ایران به کشور هلند هستیم. شما می توانید افرادی را که در جلو سفارت خانه هلند در صف های طولانی برای گرفتن وقت سفارت هستند را مشاهده کنید. اولین اقدام برای سفر به کشور هلند دریافت ویزای تجاری هلند می باشد که بایستی قبل از هر چیزی اقدامات لازم جهت اخذ ویزای تجاری هلند خود را انجام دهید. در ادامه مطالب در مورد چگونگی اخذ ویزای تجاری هلند، وقت سفارت هلند و مدارک لازم برای اخذ ویزای تجاری هلند اطلاعاتی را با شما دوستان در میان خواهیم گذاشت. با ما همراه باشید.

[caption id="attachment_360" align="aligncenter" width="780"]تجارت در کشور هلند تجارت در کشور هلند[/caption]

اخذ ویزای تجاری هلند

ویزای تجاری هلند همان طور که در بخش قبلی نیز به آن اشاره شد از اولین اقدامات لازم برای سفر به کشور هلند به منظور تجارت می باشد. ویزای تجاری هلند یکی از انواع ویزاهای کشور هلند می باشد که جزء ویزای شنگن نیز خواهد بود. افرادی که به کشور هلند به قصد تجارت سفر می کنند مدت زمان زیادی را برای انجام فعالیت های تجاری خود لازم دارند به همین دلیل نیز ویزای تجاری هلند از جمله ویزاهای بلند مدت کشور هلند می باشد که متقاضی آن می تواند مدت طولانی را در این کشور بگذراند. البته بایستی به زمان انقضای آن نیز توجه داشته باشد که قبل از به اتمام رسیدن وقت ویزای تجاری خود کشور هلند را ترک نمایید تا مشکلات ناگواری برای شرکت و خود متقاضی به وجود نیاید. کشور هلند نیز با آغوشی گرم از تمام سرمایه گذاران و بازرگانان برای تجارت کردن در کشور خود استقبال می کند و تمام سعی خود را دارد تا قوانین را آسان تر کند تا تجارات بیشتری را به سوی کشورش جذب نماید.

[caption id="attachment_361" align="aligncenter" width="780"]اخذ ویزای تجاری هلند اخذ ویزای تجاری هلند[/caption]

چگونگی اخذ ویزای تجاری هلند

همان طور که اشاره شد ویزای تجاری هلند از جمله ویزای شنگن می باشد که چگونگی اخذ آن نیز همانند دیگر ویزاهای شنگن می باشد. شما در وهله اول بایستی فرم مربوط به درخواست ویزای تجاری هلند را پر نمایید و آن را تحویل مامورین در سفارت خانه کشور هلند دهید. خوشبختانه سفارت خانه کشور هلند در کشورمان وجود دارد که محل مستقر آن شهر تهران می باشد و شما می توانید با مراجعه به آن سفارت خانه فرم مربوطه را پر کنید. سپس نوبت به گرفتن وقت سفارت می رسد که در بخش های بعدی در مورد چگونگی گرفتن وقت سفارت توضیحاتی خواهیم داد. از آن جایی که مدت زمان حدود چند هفته ای طول می کشد تا ویزای تجاری هلند شما صادر شود، بهتر است چند ماه قبل از سفرتان اقدام به درخواست ویزای تجاری هلند را داشته باشید تا به موقع به پرواز و سفر خود برسید و از برنامه های کاری خود عقب نمانید.

[caption id="attachment_362" align="aligncenter" width="780"]چگونگی اخذ ویزای تجاری هلند چگونگی اخذ ویزای تجاری هلند[/caption]

مدارک لازم جهت اخذ ویزای تجاری هلند

برای اخذ ویزای تجاری هلند بایستی تمام مدارک لازم را یک جا و بدون داشتن نواقصی تحویل سفارت خانه مربوطه دهید. متقاضیان عزیز باید توجه داشته باشند که در صورت وجود نواقصی در مدارک، بررسی و مراحل اخذ ویزای تجاری هلند آن ها به تعویق خواهد افتاد و با مشکلات بسیاری مواجه خواهند شد؛ بنابراین سعی بر آن داشته باشید تا تمامی مدارک را به شکل صحیح آماده و تهیه کنید. از جمله مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تجاری هلند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی

-ارائه پاسپورتی که حداقل 6 ماه از اعتبار آن باقی مانده باشد

-ارائه گواهی سلامت و بیمه پزشکی

-دعوتنامه تجاری

-عکس 4*6 با زمینه سفید دو قطعه

-داشتن ارز کافی در حساب بانکی

-ارائه صورت حساب بانکی یک سال اخیر

-ارائه بلیط هواپیمای رزرو شده

-ارائه گواهی اشتغال به کار و پروانه کسب و کار

-ارائه فرم درخواست اخذ روادید تجاری هلند

-فیش واریزی بابت هزینه اخذ روادید تجاری هلند که ترجیحا بایستی به شکل ارز یورو پرداخت شود.

شما می توانید هنگام مراجعه به سفارت خانه و یا از وب سایت رسمی سفارت خانه کشور هلند تمامی این مدارک مورد نیاز را مشاهده کنید و قبل از رسیدن وقت سفارت تان آن ها را جهت ارائه به کنسولگری هلند آماده بفرمایید.

[caption id="attachment_363" align="aligncenter" width="780"]مدارک لازم جهت اخذ ویزای تجاری هلند مدارک لازم جهت اخذ ویزای تجاری هلند[/caption]

وقت سفارت ویزای تجاری هلند

گرفتن وقت سفارت هلند از مهم ترین مراحل برای اخذ ویزای تجاری هلند می باشد. شما برای دریافت وقت سفارت بایستی به صورت حضوری به کنسولگری هلند مراجعه کرده و زمان مناسبی را دریافت نمایید. بایستی به این نکته توجه کنید که در برخی از سایت ها افراد سودجویی هستند که با وعده گرفتن وقت سفارت قصد کلاهبرداری پول متقاضیان را دارند برای اینکه در دام این چنین افراد نیفتید بهتر است از خود سفارت خانه هلند اقدام نمایید؛ و حتما در تاریخ و ساعت مذکور در سفارت خانه حضور داشته باشید به موقع حضور داشتن در سفارت خانه برای ماموران کنسولگری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

[caption id="attachment_364" align="aligncenter" width="780"]وقت سفارت ویزای تجاری هلند وقت سفارت ویزای تجاری هلند[/caption]

دعوتنامه تجاری هلند

در بسیاری از مواقع از شرکت های معتبر کشور هلند دعوتنامه هایی برای افرادی که قصد سفر به هلند را دارند ارسال می شود که در این دعوتنامه از فرد مذکور جهت همکاری دعوت به عمل آمده است. این دعوتنامه بعد از بررسی های مدارک تحصیلی و رزومه افراد متقاضی به ایمیل افراد ارسال می شود که در این صورت اخذ روادید تجاری هلند بسیار آسان تر و سریع تر اتفاق می افتاد؛ بنابراین شما نیز می توانید قبل از اخذ روادید تجاری هلند دعوتنامه ای را برای خود تهیه و آماده کنید.

[caption id="attachment_365" align="aligncenter" width="780"]دعوتنامه تجاری هلند دعوتنامه تجاری هلند[/caption]

هزینه لازم برای اخذ ویزای تجاری هلند

برای ویزای تجاری این کشور بایستی افراد متقاضی هزینه ی را نیز متقبل شوند. شما باید در نظر داشته باشید که فیشی را به عنوان هزینه ویزای تجاری هلند در سفارت خانه به ارز یورو پرداخت خواهید کرد و این هزینه مربوط به انجام پروسه دریافت ویزای تجاری هلند شما می باشد هم چنین در برخی مواقع به دلیل نواقص در مدارک و یا به وجود آمدن مشکلات دیگر صدور ویزای تجاری هلند رد می شود که در این صورت انتظار عودت هزینه را نداشته باشید. شما می توانید هزینه رفتن به سفارت خانه را نیز جزء هزینه های دریافت ویزای تجاری حساب کنید.

[caption id="attachment_366" align="aligncenter" width="780"]هزینه لازم برای اخذ ویزای تجاری هلند هزینه لازم برای اخذ ویزای تجاری هلند[/caption]

نکات مهم در مورد ویزای تجاری هلند

از نکات مهمی که بایستی در هنگام دریافت ویزای تجاری به آن توجه داشته باشید عبارت است از:

-اگر شما به همراه دوستان و خانواده قصد دریافت ویزای تجاری کشور هلند را دارید بایستی فرم های جداگانه ای را پر کنید

-تمام مکاتبات شما با سفارت هلند بایستی به زبان انگلیسی باشد

-بایستی هدف روشن و مشخصی از سفرتان داشته باشید تا بتوانید مامور مصاحبه کننده را قانع کنید

-نبایستی سوء پیشینه قضایی داشته باشید

تمام مدارک خود را قبل از ارائه به سفارت خانه به زبان انگلیسی ترجمه کنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱