بلیط آمستردام

بلیط آمستردام

شهر آمستردام یکی از شهرهای کشور هلند است که به دلیل جاذبه های گردشگری فراوان، سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر از سراسر دنیا است. برای سفر به این کشور و بازدید از جاذبه های گردشگری آمستردام شما باید بلیط آمستردام را تهیه کنید. برای آشنایی بیشتر با آمستردام و همچنین بهترین زمان خرید بلیط آمستردام، بهترین ایرلاین های پروازی و نکات مهم مربوط به خرید بلیط آمستردام در این مقاله همراه ما باشید.

[caption id="attachment_371" align="aligncenter" width="780"]بلیط آمستردام بلیط آمستردام[/caption]

درباره آمستردام

شهر آمستردام پایتخت کشور هلند است و از نظر جمعیت، پرجمعیت ترین شهر این کشور است. ریشه نام آمستردام به رودخانه ای که در آن جاری است بر می گردد. حدود 178 ملیت گوناگون در این شهر زندگی می کنند که همین موضوع آمستردام را به یکی از شهرهای چند ملیتی تبدیل کرده است که به شدت با نژادپرستی برخورد می کند.  آمستردام چه به عنوان محل زندگی و چه به عنوان مقصد گردشگری یک شهر جذاب برای همه افراد است. حدود 50 درصد از حمل و نقل شهری در آمستردام توسط دوچرخه صورت می گیرد و به همین دلیل این شهر به عنوان یکی از دوچرخه دوست ترین شهرهای دنیا شناخته می شود.

آمستردام پوشیده از جاذبه های گردشگری متنوعی است که هر کدام از آن ها گردشگران زیادی را برای خرید بلیط آمستردام و سفر به این شهر ترغیب می کند. همه ی این موارد آمستردام را به یکی از اهداف گردشگری محبوب در اروپا تبدیل کرده است و این شهر سالانه پذیرای بیش از 4 میلیون بازدیدکننده و مسافر است.

درباره آمستردام

بهترین زمان برای خرید بلیط آمستردام و سفر به این شهر

آب و هوای شهر آمستردام معتدل و مرطوب است و به همین دلیل در فصل بهار و پاییز بارندگی های زیادی در این شهر رخ می دهد. اگر می خواهید در زمانی که بارندگی کمتری دارد به این شهر سفر کنید، اوایل آوریل ( فروردین) تا اواسط می (اردیبهشت) زمان مناسبی برای خرید بلیط آمستردام و سفر به این شهر است. در این بازه زمانی، آب و هوای آمستردام بسیار لذت بخش است و به دلیل شکوفایی گل های لاله هلندی، شهر به زیباترین حالت ممکن درآمده است.

از لحاظ شرایط آب و هوایی، بازه زمانی ژوئیه (مرداد) تا اوت( شهریور) نیز زمان مناسبی برای خرید بلیط آمستردام و سفر به این شهر است، زیرا در این مدت دمای هوا بین 9 تا 27 درجه سانتی گراد است و رطوبت هوا نیز تا حدودی افزایش می یابد. به دلیل برگزاری فستیوال های مختلف در فصل تابستان و همچنین گرم بودن هوا، این فصل از سال شلوغ ترین فصل گردشگری این شهر است و همین موضوع باعث بالا رفتن قیمت ها در فصل تابستان می شود. اگر بخواهید در خلوت ترین زمان سال به آمستردام سفر کنید و هزینه کمتری هم برای قیمت هتل و بلیط آمستردام بپردازید، فصل زمستان بهترین زمان خرید بلیط آمستردام و سفر به این شهر خواهد بود.

[caption id="attachment_373" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان برای خرید بلیط آمستردام و سفر به این شهر بهترین زمان برای خرید بلیط آمستردام و سفر به این شهر[/caption]

فرودگاه اسخیپول آمستردام

فرودگاه اسخیپول، فرودگاه بین المللی شهر آمستردام است و یکی از 3 فرودگاه پرتردد در اروپا و کشور هلند است. فرودگاه بین المللی اسخیپول در جنوب غربی شهر آمستردام قرار گرفته است و دارای یک ترمینال است که به سه بخش مختلف تقسیم می شود. اگر بلیط آمستردام را تهیه کرده باشید و یا قصد تهیه آن را داشته باشید، مطمئنا مقصد شما این فرودگاه خواهد بود. در صورتی که از فرودگاه قصد رفتن به شهر آمستردام را داشته باشید، برای دسترسی به شهر 3 گزینه پیش روی شما خواهد بود. گزینه اول شما اتوبوس است که هر 15 دقیقه یک بار از مبدا فرودگاه به مقصد شهر حرکت می کند. گزینه دوم برای دسترسی به شهر مترو است که ایستگاه آن دقیقا در زیر فرودگاه واقع شده است. گزینه گران تر و البته راحت تر نیز تاکسی است که می توانید برای رفتن به شهر از آن استفاده کنید.

از جمله امکانات فرودگاه بین المللی اسخیپول می توانیم به رستوران های متنوع، خدمات تبدیل ارز، اینترنت رایگان، کتابخانه ، سالن سیگار و خدمات مخصوص معلولین اشاره کنیم. برای کسانی که توانایی حمل بار خود را ندارند نیز خدماتی وجود دارد که می توانند با اطلاع دادن این موضوع از طریق ایمیل و پرداخت هزینه، از سرویس حمل بار این فرودگاه استفاده کنند.

[caption id="attachment_374" align="aligncenter" width="780"]فرودگاه اسخیپول آمستردام فرودگاه اسخیپول آمستردام[/caption]

بهترین ایرلاین ها برای خرید بلیط آمستردام به شرح زیر می باشد:

ترکیش ایرلاین

هواپیمایی ترکیش بزرگترین شرکت هواپیمایی ترکیه است و به بیش از 200 فرودگاه بین المللی در سراسر دنیا پرواز دارد. از نظر جابجایی مسافر، هواپیمایی ترکیش سومین ایرلاین بزرگ اروپاست. کلاس های پروازی ایرلاین ترکیش اکونومی کلاس، کامفورت کلاس و بیزینس کلاس هستند که هر کدام از این کلاس ها خدمات خاصی را به مسافران ارائه می دهند. هواپیمایی ترکیش از تهران به آمستردام پرواز مستقیم دارد و شما می توانید بلیط آمستردام خود را برای این ایرلاین تهیه کنید.

[caption id="attachment_375" align="aligncenter" width="780"]ترکیش ایرلاین ترکیش ایرلاین[/caption]

قطر ایرویز

دیگر شرکت هواپیمایی که از تهران به آمستردام پرواز مستقیم دارد و می توانید بلیط آمستردام خود را برای پروازهای آن تهیه کنید، قطر ایرویز است. قطر ایرویز شرکت هواپیمایی ملی قطر و حامل پرچم این کشور است. این ایرلاین یکی از معتبرترین ایرلاین های خاورمیانه است و مالکیت کامل آن در اختیار دولت این کشور است. کلاس های پروازی این ایرلاین، فرست کلاس، بیزینس کلاس و اکونومی کلاس هستند. در فرست کلاس شما می توانید از امکاناتی مانند تلویزیون، حمام، تخت خواب، صندلی های مجهز به ماساژور و سیستم حرارتی و خنک کننده استفاده کنید.

[caption id="attachment_376" align="aligncenter" width="780"]قطر ایرویز قطر ایرویز[/caption]

اطلس جت

شرکت هواپیمایی اطلس جت یکی از ایرلاین های نام آشنا برای ایرانیان است که از سال 2001 فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت در حال حاضر 30 مسیر هوایی دارد و دفتر اصلی شرکت نیز در کشور ترکیه و در فرودگاه آتاتورک واقع شده است. این ایرلاین بهترین خدمات را با قیمت مناسب ارائه می دهد و همین موضوع باعث شده تا بین ایرانیان محبوبیت ویژه ای داشته باشد. اطلس جت یک کلاس پروازی به نام اکونومی پلاس دارد که امکانات بیشتری نسبت به کلاس اکونومی ارائه می دهد ولی قیمت مشابهی با کلاس پروازی اکونومی دارد. برای خرید بلیط آمستردام و سفر به این کشور می توانید از خدمات ارائه شده توسط این شرکت هواپیمایی نیز استفاده کنید.

[caption id="attachment_377" align="aligncenter" width="780"]اطلس جت اطلس جت[/caption]

ایرلاین آلیتالیا

ایرلاین آلیتالیا ایرلاین ملی کشور ایتالیا و حامل پرچم این کشور است. شروع فعالیت این ایرلاین از سال 1999 است ولی این ایرلاین بعد از مدتی به دلیل مشکلات مالی منحل شد و در سال 2008 بود که دوباره با کمک برخی از سرمایه گذاران ایتالیا دوباره شروع به فعالیت کرد. کلاس های پروازی این ایرلاین اکونومی کلاس، پرمیوم اکونومی و کلاس پرواز تجاری هستند.

[caption id="attachment_378" align="aligncenter" width="780"]ایرلاین آلیتالیا ایرلاین آلیتالیا[/caption]

خرید بلیط آمستردام

برای خرید بلیط آمستردام می توانید از طریق وب سایت های اینترنتی و یا مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی اقدام کنید و بلیط خود را تهیه کنید. همچنین می توانید از طریق وبسایت ما اقدام به خرید بلیط کنید و با مقایسه قیمت های مربوط به پروازهای مختلف و ایرلاین های مختلف، بلیط آمستردام خود را با قیمت مناسبی تهیه کنید. در صورتی که زمان مشخصی در آینده برای سفر به آمستردام دارید، می توانید از مدتی قبل نسبت به رزرو بلیط آمستردام اقدام کنید تا هزینه کمتری هم برای بلیط بپردازید.

[caption id="attachment_379" align="aligncenter" width="780"]خرید بلیط آمستردام خرید بلیط آمستردام[/caption]

عوامل موثر بر قیمت بلیط آمستردام

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که می خواهید بلیط آمستردام خود را با کمترین قیمت تهیه کنید، باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • یکی از عوامل مهم در قیمت بلیط، زمان خرید بلیط است. قیمت بلیط ها در زمستان به پایین ترین حد خود می رسد. بنابراین اگر زمان سفر برای شما اهمیت زیادی ندارد می توانید در زمستان برای خرید بلیط آمستردام اقدام کنید.
  • اگر زمان سفر شما از قبل مشخص است، می توانید چند ماه قبل از آن برای خرید بلیط آمستردام اقدام کنید تا بلیط خود را با قیمت پایین تری تهیه کنید.
  • به قوانین مربوط به ایرلاین پروازی خود توجه داشته باشید تا مواردی مانند بار اضافی هزینه های زیادی برای شما نداشته باشند.

نکات مهم خرید بلیط آمستردام

با توجه به اینکه هلند جزو کشورهای اروپایی است در خرید بلیط آمستردام باید به موارد زیر توجه داشته باشید :

  • برای اینکه اجازه ورد به آمستردام را داشته باشید باید ویزای هلند را تهیه کنید و یا اینکه ویزای شینگن داشته باشید.
  • در هنگام خرید بلیط توجه کنید که ویزای شما حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد تا در سفر خود با مشکلی مواجه نشوید.
  • اگر هنوز برای تهیه ویزا اقدام نکرده اید، باید به این موضوع توجه کنید که ویزای شما حداقل 10 روز قبل از زمان پرواز در اختیار آژانس هواپیمایی مورد نظر قرار گیرد.
  • شما باید یک ساعت قبل از زمان پرواز در فرودگاه حضور داشته باشید تا در صورت بروز مشکلات کوچک و تاخیر، از پرواز خود جا نمانید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱