هتل های والنسیا

هتل های والنسیا

برای سفر به والنسیا بهتر است در ابتدا با هتل های والنسیا آشنا شوید. والنسیا یکی از شهرهای محبوب و هیجان انگیز اسپانیا است که می تواند اقامت خوبی را برای شما رقم بزند. در این مطلب با بهترین هتل ها در والنسیا و امکاناتی که در اختیار میهمانان قرار می دهند آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

معرفی هتل های والنسیا

یکی از جالب ترین قسمت ها در سفر، انتخاب یک محل اقامت خوب و با کیفیت است. والنسیا یکی از شهرهای بزرگ اسپانیا است که به دلیل طرفداران زیادی که دارد دارای هتل های متنوعی است. شهر والنسیا دارای جاذبه های گردشگری زیادی است که همین عامل یکی از عوامل جذب گردشگر از اقصی نقاط جهان است. اگر به والنسیا سفر کردید بهتر است در بین هتل های والنسیا بهترین هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید. هتل های والنسیا دارای تنوع زیادی هستند و متناسب با امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می دهند، دارای هزینه های مختلفی می باشند. برای انتخاب هتل مورد نظر خود در والنسیا در ابتدا باید هدف خود را از سفر به والنسیا مشخص کنید زیرا هتل های والنسیا با توجه به هدفی که از سفر دارید امکانات مختلفی را در اختیار میهمانان قرار می دهند. اکثر هتل های والنسیا در طبقه ی هتل های 5 ستاره قرار دارند. در ادامه ی این مطلب به معرفی بهترین هتل های والنسیا می پردازیم.

هتل کارو

یکی از هتل های والنسیا که احتمالاً در سفر به والنسیا با آن آشنا می شوید، هتل کارو است. این هتل یکی از هتل های پنج ستاره شهر والنسیا است که سابقه تاریخی زیادی دارد. هتل کارو در مرکز شهر والنسیا قرار گرفته و برای کسانی که قصد دارند از مراکز خرید یا جاذبه های مهم شهر دیدن کنند، گزینه ی بسیار مناسبی است. هتل کارو دارای دکوراسیونی زیبا و مدرن است که با اتاق هایی شیک و مجهز از میهمانان خود پذیرایی می کند. اتاق های این هتل دارای سیستم های گرمایشی، حمام اختصاصی، اینترنت بی سیم، تلویزیون و لوازم بهداشتی هستند. اگر قصد سفر به والنسیا را داشتید، می توانید در بین هتل های والنسیا این هتل را برای اقامت خود برگزینید. ضمناً این هتل دارای رستوران هایی مدرن و شیک است که غذاهای مختلف اسپانیایی را در اختیار میهمانان قرار می دهد.

[caption id="attachment_4610" align="aligncenter" width="780"]هتل های والنسیا هتل های والنسیا[/caption]

امکانات هتل کارو

یکی از نکاتی که در انتخاب هتل های والنسیا باید به آن توجه کرد امکانات هتل مورد نظر است. هتل کارو یکی از هتل های والنسیا است که دارای امکانات بی نظیری مانند کتابخانه عمومی، پارکینگ، سیستم تهویه، اتاق هایی عایق صدا، پذیرش به صورت 24 ساعته، صندوق امانات، اینترنت بی سیم، خدمات کپی و فکس، اتاق های ماساژ، امکانات مخصوص افراد ناتوان، روزنامه، تبادل ارز، رستوران، استخر، خشک شویی و ... است. با اقامت در این هتل می توانید از امکانات منحصر به فرد آن بهره مند شوید.

[caption id="attachment_4611" align="aligncenter" width="780"]هتل های والنسیا هتل های والنسیا[/caption]

هتل لاس آرناس بالنریو رزورت

یکی دیگر از مهم ترین هتل های والنسیا، هتل لاس آرناس بالنریو رزورت است که این هتل نیز یکی از هتل های شیک و 5 ستاره ی شهر والنسیا به شمار می رود. هتل لاس آرناس در نزدیکی دریای نیلگون قرار دارد و دارای امکانات بسیار خوبی است. نزدیکی این هتل به مرکز شهر باعث شده مسافران زیادی در بین هتل های والنسیا این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. با اقامت در این هتل به راحتی می توانید به ساحل دسترسی داشته باشید. می توانید از استخرهای روباز هتل استفاده کنید و صبح خود را با صبحانه های پرانرژی و کامل هتل آغاز نمایید.

[caption id="attachment_4612" align="aligncenter" width="780"]هتل های والنسیا هتل های والنسیا[/caption]

امکانات هتل لاس آرناس بالنریو رزورت

یکی از مهم ترین عوامل جذابیت هتل لاس آرناس در بین هتل های والنسیا تنوع بالای امکانات این هتل است. این هتل دارای 253 اتاق مجهز و کامل است که هر کدام دارای امکانات مخصوص به خود می باشد. مهم ترین امکانات این هتل شامل خدمات فکس و کپی، سیستم گرمایشی مناسب، صبحانه، بار، ساحل، استخر، تراس، اتاق های سیگار ممنوع، اینترنت بی سیم، خشک شویی، روم سرویس، سیستم تهویه، کرایه دوچرخه، خدمات مخصوص افراد ناتوان، اتاق های وی آی پی، اتاق های عایق صدا و ... است. همانطور که می بینید این هتل دارای امکانات بسیار خوبی است و در بین هتل های والنسیا از جایگاه ویژه ای برخوردار است. اگر به ساحل و آفتاب گرفتن علاقه دارید، در سفر به والنسیا حتماً این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید.

[caption id="attachment_4613" align="aligncenter" width="780"]هتل های والنسیا هتل های والنسیا[/caption]

هتل هسپس پالائو د لا مار

هتل هسپس یکی از نمونه های مهم و بی نظیر هتل های والنسیا است که با توجه به خدمات و امکانات لوکسی که دارد به یکی از پر طرفدارترین هتل های شهر والنسیا تبدیل شده است. این هتل موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی دارد و مسافران زیادی در بین هتل های والنسیا آن را به عنوان محل اقامت خود انتخاب می کنند. کارکنان این هتل بسیار مهربان و صبور هستند و به صورت 24 ساعته پذیرای میهمانان هتل می باشند. این هتل لوکس دارای اتاق هایی با حمام های لوکس و مرمر، اینترنت بی سیم، تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع و ... است. با اقامت در این هتل می توانید از امکاناتی مانند ریلکس کردن در اسپا بپردازید تا خستگی ناشی از فعالیت های روزانه را از بین ببرید. در رستوران این هتل غذاهای دریایی و اسپانیایی اصیل پخته می شوند.

[caption id="attachment_4614" align="aligncenter" width="780"]هتل های والنسیا هتل های والنسیا[/caption]

امکانات هتل هسپس پالائو د لا مار

برای بررسی امکانات هتل های والنسیا باید با خدماتی که این هتل ها در اختیار میهمانان قرار می دهند آشنا شوید. هتل هسپس دارای 66 اتاق با امکانات رفاهی عالی است که اقامتی رویایی را برای شما رقم می زند. مهم ترین امکانات و خدمات این هتل شامل صندوق امانات، اینترنت بی سیم، استخر، کارمندان مسلط به چند زبان، رستوران، بار، پارکینگ، خدمات بلیط، صبحانه، روم سرویس، خدمات فتوکپی، مرکز اسپا، پذیرش 24 ساعته، شست و شو، خشکشویی، ساحل و ... هستند. این هتل برای کسانی که عاشق خرید کردن هستند، پیشنهاد خوبی است زیرا فاصله ی کمی تا مرکز شهر دارد.

هتل وستین

یکی دیگر از هتل های والنسیا هتل وستین است که دکوراسیون زیبا و ظاهر چشم نواز آن هر کسی را تحت تأثیر قرار می دهد. این هتل از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است و با اقامت در آن به راحتی می توانید از مکان های دیدنی شهر والنسیا و مراکز خرید آن دیدن کنید. این هتل دارای یک استخر بزرگ است که برای عاشقان شنا گزینه ی بسیار خوبی است. با اقامت در هتل وستین والنسیا می توانید از اقامتی با کیفیت برخوردار شوید.

[caption id="attachment_4615" align="aligncenter" width="780"]هتل های والنسیا هتل های والنسیا[/caption]

هتل نپتونو

در بین هتل های والنسیا هتل های 4 ستاره و با کیفیتی نیز وجود دارند که امکاناتی مناسب را در اختیار مسافران قرار می دهند. هتل نپتونو در نزدیکی ساحل قرار گرفته و برای کسانی که به تفریحات ساحلی علاقه دارند، پیشنهاد بسیار خوبی است. برای طراحی این هتل از طرح های کلاسیکی استفاده شده است و میهمانان این هتل به راحتی می توانند در تراس اتاق خود به تماشای منظره ی دریا و ساحل بپردازند. اتاق های این هتل دارای امکاناتی مانند سیستم گرمایشی، اینترنت پر سرعت، تهویه، حمام، تلویزیون و ... هستند. با اقامت در این هتل می توانید پس از یک روز پر هیجان و کاری به استراحت در اتاق های با کیفیت آن بپردازید. ضمناً هتل نپتونو دارای امکانات تفریحی زیادی است که می توانید در اوقات فراغت خود از آنها استفاده کنید.

هتل مدیوم والنسیا

یک نمونه دیگر از هتل در والنسیا هتل مدیوم است که یکی از هتل های 4 ستاره و مدرن شهر والنسیا به شمار می رود. این هتل دارای طراحی زیبایی بوده و با امکانات مناسبی که دارد بهترین شرایط را برای اقامت شما فراهم می کند. دکوراسیون اتاق های این هتل به صورت کاملاً هدفمند و شیک طراحی شده و در اکثر اتاق ها از تم رنگ های قهوه ای و گرم بهره گرفته شده است. اتاق های این هتل دارای امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت، حمام های خصوصی، لوازم بهداشتی، اینترنت بی سیم پر سرعت و ... هستند. در رستوران هتل مدیوم می توانید از غذاهای مدیترانه ای و کشور اسپانیا استفاده کنید. این هتل در کل دارای 102 اتاق است که در کنار امکاناتی نظیر سالن های بدنسازی و استخر اقامت هیجان انگیزی را برای شما ایجاد می کند.

[caption id="attachment_4617" align="aligncenter" width="780"]هتل های والنسیا هتل های والنسیا[/caption]

هتل اس اچ والنسیا

یکی دیگر از هتل های والنسیا هتل اس اچ والنسیا است که در بین هتل های 5 ستاره و مدرن شهر والنسیا قرار می گیرد. والنسیا دارای هتل های 5 ستاره زیادی است که هر کدام خدمات مخصوص به خود را دارند. دکور مجلل و لابی لوکس این هتل فضایی آرامش بخش و منحصر به فرد را برای اقامت شما فراهم می کند. برای طراحی دکوراسیون اتاق های هتل از آباژورهایی استفاده شده است که محیطی آرامش بخش را برای شما ایجاد کنند. اتاق های این هتل دارای امکاناتی استاندارد در حد هتل های 5 ستاره مانند حمام اختصاصی همراه با لوازم آرایشی و بهداشتی، اینترنت بی سیم، تهویه، تلویزیون و ... است. با اقامت در این هتل می توانید از استخر بزرگ، سالن های ماساژ و اسپا بهره ببرید.

برای سفر به والنسیا ابتدا در مورد هتل های شهر والنسیا تحقیق کنید تا بتوانید بهترین هتل را در بین تنوع بالای هتل های والنسیا برای خود انتخاب کنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت اسپانیا، ویزای اسپانیا، تور اسپانیا و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱