هتل های مادرید

هتل های مادرید

اگر قصد سفر به مادرید را داشته باشید مسلما آشنایی با هتل های مادرید اهمیت زیادی پیدا می کند. مادرید به عنوان یکی از شهرهای معروف و بی نظیر اسپانیا دارای هتل های متنوعی است که می تواند اقامت بی نظیری را برای میهمانان این شهر فراهم کند. در این مطلب با بهترین هتل ها در مادرید آشنا می شویم.

معرفی هتل های مادرید

شهر مادرید با توجه به اهمیتی که در بین سایر شهرهای اسپانیا دارد دارای هتل های زیادی در قسمت های مختلف شهر می باشد به گونه ای که شما در جای جای مادرید می توانید از هتل های بی نظیر آن بهره ببرید. هر کدام از هتل های شهر مادرید دارای امکانات و خدمات بالایی بوده و بهترین اقامت را برای شما فراهم می کنند. جهت رزرو هتل های شهر مادرید و یا تور اروپا به آژانس های مسافرتی معتبر در ارتباط باشید. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین هتل های مادرید آشنا کنیم. اگر به مادرید سفر کردید می توانید در بین تنوع بالا هتل های مادرید و اقامتگاه های متنوعی که برای شما در نظر گرفته شده است بهترین هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید. هتل های مادرید با امکاناتی مناسب شرایطی را فراهم می کنند که به بهترین شکل از سفر خود لذت ببرید. مهم ترین هتل های شهر مادرید که در این قسمت به معرفی آنها می پردازیم شامل هتل وستین پالیس، هتل پوئرتا امریکا، هتل ان اچ کالکشن، هتل یورو استارز، هتل ریتز مادرید، هتل ویلا ریل، هتل اربن، هتل ملیا مادرید و هتل اکسور است. با ما همراه باشید.

هتل های مادرید
هتل های مادرید

هتل ان اچ کالکشن مادرید

یکی از بهترین هتل های مادرید هتل ان اچ کالکشن است که با بالاترین کیفیت خدمات به عنوان یکی از هتل های 5 ستاره شهر مادرید در حال فعالیت است. یکی از جالب ترین قسمت های هتل ان اچ کالکش طراحی منحصر به فرد آن است. این هتل به شکل نئو کلاسیک طراحی شده است و حال و هوای خاصی را ایجاد می کند. موقعیت جغرافیایی خوب این هتل باعث شده به یکی از محبوب ترین هتل های مادرید تبدیل شود. هتل ان اچ کالکش در یکی از خیابان های مهم و زیبای شهر مادرید قرار دارد. اتاق های این هتل بزرگ و لوکس هستند و با دکوراسیونی ساده و در عین حال شیک اقامت خوبی را برای شما رقم می زنند. مهم ترین امکانات هتل ان اچ کالکشن شامل مینی بار، اتاق هایی با سیستم تهویه مطبوع، رستوران های مجهز، کتابخانه، اینترنت بی سیم در قسمت های مختلف هتل، سالن ماساژ، سالن های تناسب اندام، منوی مخصوص برای افراد رژیمی، سیستم های گرمایشی، کارمندان مسلط به چند زبان و امکانات وی آی پی هستند.

هتل های مادرید
هتل های مادرید

هتل وستین پالیس

یکی دیگر از هتل های مادرید هتل وستین پالیس است که یکی از بی نظیرترین هتل های شهر مادرید به شمار می رود. این هتل به دلیل امکانات بی نظیر و اتاق های لوکسی که دارد به یکی از معروف ترین هتل های شهر مادرید شهرت یافته است. این هتل نیز یکی از هتل های 5 ستاره شهر مادرید است که دارای کیفیت خدمات بسیار بالایی است. هتل وستین پالیس دارای یک لابی بسیار زیبا با دکوراسیون شیک و چشم نواز است. با اقامت در این هتل می توانید در لابی آن استراحت کنید و نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنید. هتل وستین پالیس در کل دارای 470 اتاق متنوع با امکانات متفاوت است. مهم ترین امکانات هتل وستین پالیس شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران های مختلف، روم رویس، سالن های ورزشی، خدمات زیبایی، بار، اسپا، سونا، صبحانه در اتاق و ... است. این هتل با توجه به امکاناتی که دارد به عنوان یکی از بهترین هتل های مادرید در حال فعالیت است.

هتل های مادرید
هتل های مادرید

هتل پوئرتا امریکا

در سفر به مادرید می توانید در بین تنوع بالای هتل های مادرید در هتل پوئرتا امریکا اقامت کنید. این هتل یکی از هتل های باشکوه و زیبای مادرید است. ظاهر زیبا و طراحی منحصر به فرد هتل پوئرتا باعث شده اولین انگیزه شما برای انتخاب این هتل نمای سفید و زیبای آن باشد. اتاق های این هتل نیز مانند لابی دارای دکوراسیونی لوکس بوده و بهترین خدمات را به مسافران ارائه می دهد. اگر به دنبال یک اقامت متفاوت در هتل های شهر مادرید هستید هتل پوئرتا یکی از بهترین انتخاب های شما خواهد بود. اتاق های این هتل دارای امکانات استاندارد هتل های 5 ستاره است. با اقامت در این هتل به راحتی می توانید از رستوران آن استفاده کنید و از اصیل ترین و لذیذترین غذاهای معروف اسپانیایی استفاده کنید. بار هتل پوئرتا امریکا یکی دیگر از گزینه هایی است که باعث جذابیت این هتل در بین سایر هتل های مادرید شده است و در اوقات فراغت خود در این هتل می توانید به خوش گذرانی در این بار بپردازید.

هتل ریتز مادرید

در بین تنوع بالای هتل های مادرید هتل ریتز به عنوان یکی از جذاب ترین هتل های این شهر در حال فعالیت است. اگر قصد دارید در بین هتل های لوکس مادرید محل اقامت خود را انتخاب کنید اقامت در هتل ریتز مادرید بهترین پیشنهاد برای شما خواهد بود. این هتل نیز دارای دکوراسیون زیبایی بوده و با پرسنلی خوش برخورد و حرفه ای اقامت خوبی را برای شما فراهم می کنند. این هتل برای اقامت زوج های جوان نیز گزینه بسیار مناسبی است. مهم ترین امکانات هتل ریتز شامل نگهداری کودک، روم رویس، خدمات فتوکپی، فروش بلیط، باغ، تور، تراس، کارکنان با تجربه و مسلط به چند زبان، اتاق های سیگار ممنوع و ... است.

هتل های مادرید
هتل های مادرید

هتل یورواستارز سوییتز میراسیرا

یکی دیگر از معروف ترین و مدرن ترین هتل های مادرید هتل یورواستارز سوییتز میراسیرا است که با اقامت در آن می توانید لحظات خوبی را سپری کنید. این هتل موقعیت بسیار خوبی دارد و در فاصله 600 متری از یکی از ایستگاه های متروی شهر مادرید است. این عامل سبب شده که شما به راحتی با اقامت در این هتل بتوانید به سایر مکان های دیدنی و مراکز خرید شهر دسترسی آسان داشته باشید. این هتل در کنار موقعیت خوبی که دارد دارای امکانات بی نظیری مانند اتاق های متنوع است. هتل یورواستارز دارای 182 اتاق با خدمات کامل است که اقامتی رویایی را برای شما ایجاد می کند. در اوقات فراغت خود می توانید از استخرهای این هتل استفاده کنید و یا در فضای سرسبز آن به تفریح و استراحت بپردازید.

هتل اربن

هتل اربن یک نمونه دیگر از مدرن ترین و محبوب ترین هتل های مادرید است. یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت هتل اربن وجود آثار مهمی از گینه نو در آن است که باعث جذب میهمانان زیادی به این هتل می شود. هتل اربن در مرکز شهر مادرید قرار گرفته است. در شهر مادرید هتل های 5 ستاره زیادی وجود دارد که هتل اربن یکی از آنها است. یکی از هیجان انگیزترین قسمت های اقامت در هتل اربن صبحانه های بی نظیر و اشتها آور آن است که به صورت روزانه برای میهمانان این هتل آماده می شوند. مهم ترین امکانات و خدمات هتل اربن شامل مرکز خرید، پارکینگ عمومی و اختصاصی، مرکز ماساژ، اتاق های خانوادگی، تلویزیون، سولاریوم،خشکشویی، تبادل ارز و سرویس اتاق است. این هتل در بین سایر هتل های شهر مادرید از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

هتل های مادرید
هتل های مادرید

هتل ملیا مادرید پرینسسا

هتل ملیا مادرید پرینسسا نیز یک هتل در مادرید است که به سبب امکانات خوب و با کیفیتی که دارد در بین هتل های 5 ستاره و لوکس شهر مادرید قرار گرفته است. این هتل یکی از هتل های بازسازی شده شهر مادرید است که قطعا در سفر به مادرید آوازه آن را خواهید شنید. یکی از دلایل انتخاب این هتل نزدیکی آن به یکی از ایستگاه های مترو شهر مادرید است که جا به جایی شما را در بین قسمت های مختلف شهر و جاذبه های گردشگری آن آسانتر می کند. با اقامت در این هتل می توانید از وعده های غذایی متنوع اسپانیایی و همچنین غذاهای سنتی این شهر استفاده کنید. این هتل با نزدیک به 274 اتاق مجهز بهترین اقامت را برای مسافران شهر مادرید فراهم می کند. اگر به مادرید سفر کردید می توانید در بین هتل های مادرید این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید.

هتل ویلا ریل

هتل ویلا ریل یکی دیگر از مجهزترین و متفاوت ترین هتل های مادرید است که می تواند برای مسافران شهر مادرید اقامتگاه خوب و به صرفه ای باشد. دکوراسیون زیبا و معماری دقیق و حساب شده ی این هتل یکی از جالب ترین انگیزه های میهمانان است. ضمنا این هتل موقعیت بسیار خوبی دارد و در نزدیکی کنگره نمایندگی اسپانیا بنا شده است. این هتل نیز یکی از هتل های 5 ستاره شهر مادرید است که با ارائه خدماتی منحصر به فرد از میهمانان این هتل به گرمی استقبال می کنند.

هتل Axor Barajas

هتل Axor Barajas یکی از بهترین هتل های مادرید است که در بین هتل های 4 ستاره این شهر قرار می گیرد. اگر در بین هتل های مادرید به دنبال هتلی مناسب و با امکانات خوب هستید اقامت در این هتل پیشنهاد بسیار خوبی است. هتل Axor Barajas دارای 217 اتاق مجهز و تکمیل است که لذت سفر شما به مادرید را دو چندان می کند. این هتل نیز مانند سایر هتل های مادرید دارای امکاناتی نظیر جکوزی، روم سرویس، بازی های کامپیوتری، استخر روباز، سیستم تهویه، تلویزیون و ... است.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت اسپانیا، ویزای اسپانیا، تور اسپانیا و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱