بهترین رستوران های ایبیزا

بهترین رستوران های ایبیزا

جزیره ایبیزا با داشتن بهترین زیر ساخت های گردشگری توانسته ورودی گردشگران خود را افزایش دهد. از جمله این زیر ساخت ها می توان به بهترین رستوران های ایبیزا اشاره کرد؛ که رستوران های نبو، کالما، کالا نمونه هایی از این رستوران ها می باشد.

جزیره ایبیزا یکی از زیباترین جزایر اسپانیا می باشد که با دارا بودن بهترین زیر ساخت ها توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری این چنین پیشرفت کند. وجود بهترین رستوران های ایبیزا نقش بسیار مهمی را در جذب گردشگر داشته است. اکثر گردشگران ورودی به این جزیره علاقه مند هستند تا در یکی از بهترین رستوران های ایبیزا غذای مورد علاقه خود را صرف کنند. امروزه با سرمایه گذاری های کلان به تعداد بهترین رستوران های ایبیزا اضافه شده است. از جمله بهترین رستوران های ایبیزا می توان به رستوران کالما، کافه دل مار، کاسا و کالا اشاره کرد؛ که در ادامه به معرفی برخی از بهترین رستوران های ایبیزا خواهیم پرداخت.

[caption id="attachment_795" align="aligncenter" width="780"]بهترین رستوران های ایبیزا بهترین رستوران های ایبیزا[/caption]

رستوران نبو ایبیزا

از ارزان ترین و بهترین رستوران های ایبیزا می توان به رستوران نبو اشاره کرد البته بایستی به این نکته توجه داشته باشید که ارزان بودن قیمت های غذایی این رستوران به معنای بی کیفیت بودن خدمات ارائه شده در این رستوران نمی باشد. رستوران نبو با داشتن طراحی شیک و زیبای خود توانسته از بهترین رستوران های ایبیزا باشد و منو غنی و گوناگون آن نیز با مزاج بسیاری از گردشگران سازگار بوده است. هم چنین شما می توانید انواع فست فود ها و سالادهای گوناگون را در این رستوران سفارش دهید.

[caption id="attachment_796" align="aligncenter" width="780"]رستوران نبو ایبیزا رستوران نبو ایبیزا[/caption]

رستوران کافه دل مار

از لوکس ترین و رویایی ترین رستوران های جزیره می توان به رستوران کافه دل مار اشاره کرد. این رستوران از بهترین رستوران های ایبیزا می باشد که فضایی بسیار وسیع و دل نشینی را دارد. شما می توانید از بلندی های این رستوران غروب خورشید در دل اقیانوس را تماشا کنید و همزمان با دیدن این چنین منظره ای عصرانه خود را میل نمایید. رستوران کافه دل مار از رستوران هایی است که توجه و نظر بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب کرده است. علاوه بر صرف غذا شما می توانید به منظور صرف انواع نوشیدنی ها نیز به این رستوران مراجعه کنید هم چنین کارکنان این رستوران به چند زبان زنده دنیا صحبت می کنند.

[caption id="attachment_797" align="aligncenter" width="780"]رستوران کافه دل مار رستوران کافه دل مار[/caption]

رستوران کالا گراسیونتا ایبیزا

رستوران کالا گراسیونتا ایبیزا از جمله رستوران های مشهور و محبوب و هم چنین از بهترین رستوران های ایبیزا به شمار می رود. برخی از زوج ها جشن عقد و عروسی خود را در این رستوران برگزار می کنند. منظره رو به ساحل و اقیانوس این رستوران سهم بسیار زیادی را در زیبایی این رستوران داشته است. شما می توانید بهترین و معروف ترین غذاهای اسپانیایی را در این رستوران سفارش دهید.  آدرس رستوران کالا به صورت زیر می باشد:

Carrer a Grasio, 5, 07820 Sant Antoni de Portmany, Illes Balears, ا

شما می توانید بهترین و به یاد ماندنی ترین لحظات را در یکی از بهترین رستوران های ایبیزا داشته باشید هم چنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این رستوران مراجعه کنید.

[caption id="attachment_798" align="aligncenter" width="780"]رستوران کالا گراسیونتا ایبیزا رستوران کالا گراسیونتا ایبیزا[/caption]

رستوران کاسا کولونیا ایبیزا

رستوران کاسا کولونیا ایبیزا از سال 2001 میلادی شروع به فعالیت کرده است و در کمتر از دو دهه توانسته است پیشرفت بسیار خوبی را داشته باشد و رضایت مشتریان خود را به دست بیاورد. رستوران کایا کولونیا ایبیزا یکی از بهترین رستوران های ایبیزا بوده و با ارائه بهترین خدمات از جمله منو بسیار غنی، فضای دل نشین و زیبا، کارکنان حرفه ای و موسیقی زنده توانسته در بین بهترین رستوران های ایبیزا قرار بگیرد. آدرس رستوران زیبای کاسا به صورت زیر می باشد:

 Aptdo de Correos 399, Ibiza Baleares, 07840 Santa.Eularia des Riu,

رستوران کاسا کولونیا ایبیزا از جمله گران ترین رستوران های این جزیره می باشد که بسیاری از افراد مشهور جهان را می توانید هنگام بازدید از این رستوران ملاقات کنید.

[caption id="attachment_799" align="aligncenter" width="780"]رستوران کاسا کولونیا ایبیزا رستوران کاسا کولونیا ایبیزا[/caption]

رستوران بامبوددها

از عجیب ترین و بهترین رستوران های ایبیزا می توان به رستوران بامبوددها اشاره کرد. طراحی آلاچیق های بسیار زیبا و جالب در این مکان باعث شده است که گردشگران و مهمانان آن حس بسیار متفاوتی را تجربه کنند. رستوران بامبوددها را می توان به عنوان قلب رستوران های جزیره ایبیزا نام برد که اکثر گردشگران وقتی به جزیره سفر می کنند صرف غذا در این رستوران را در اولویت های خود قرار می دهند. رستوران بامبوددها توانسته است با داشتن سر آشپز های بسیار حرفه ای بهترین و لذیذترین غذاها را برای سرو آماده کنند. شما می توانید برای مشاهده منو و چگونگی رزرو آلاچیق در این رستوران به وب سایت های مختص این رستوران مراجعه کنید. آدرس رستوران بامبوددها به صورت زیر می باشد:

Carrer de Sant Joan, Km 8.5, 07814 Santa Eulària des Riu, Illes Balears

[caption id="attachment_800" align="aligncenter" width="780"]رستوران بامبوددها رستوران بامبوددها[/caption]

رستوران لیو ایبیزا

از گران ترین و بهترین رستوران های ایبیزا می توان رستوران لیو ایبیزا را نام برد که از لاکچری ترین و شیک ترین رستوران های این جزیره می باشد. در این رستوران علاوه بر صرف بهترین و لذیذترین غذاهای اسپانیایی و بین المللی، می توانید از دیگر خدمات ارائه شده همانند موسیقی جاز زنده، بار و انواع نوشیدنی ها نیز بهره مند شوید. هر شب بعد از صرف شام در این رستوران انواع رقص های محلی و بین المللی اجرا می شود که شما می توانید از دیدن این رقص ها نیز لذت ببرید. شما می توانید قبل از رفتن به این رستوران از سایت رسمی رستوران لیو میز مناسب و غذاهای مورد نظر خود را انتخاب کرده و رزرو کنید. آدرس رستوران لیو ایبیزا به صورت زیر می باشد:

 Passeig Joan Carles I, 1, 07800 Eivissa, Illes Balears

رستوران لیو ایبیزا در هفت روز هفته آماده ارائه خدمات و بهترین امکانات برای مشتریان خود هستند. اگر شما قصد دارید شبی به یاد ماندنی در یکی از بهترین رستوران های ایبیزا را تجربه کنید حتما رستوران لیو را انتخاب فرمایید.

[caption id="attachment_801" align="aligncenter" width="780"]رستوران لیو ایبیزا رستوران لیو ایبیزا[/caption]

رستوران ساحلی آمانته

یکی دیگر از بهترین رستوران های ایبیزا و هم چنین رستوران ساحلی این جزیره می توان به رستوران ساحلی آمانته اشاره کرد. از مهم ترین خصوصیات این رستوران داشتن میز و صندلی های چوبی بسیار کلاسیک و زیبای آن است. رستوران ساحلی آمانته کل فصول زمستان تعطیل می باشد بنابراین اگر شما فصل زمستان را برای سفر خود انتخاب کرده باشد از صرف غذا در یکی از بهترین رستوران های ایبیزا محروم خواهید شد. این رستوران در بقیه ماه های سال آماده پذیرای از مهمانان خود در سه وعده، صبحانه، ناهار و شام می باشد. این رستوران در بین صخره های ساحل بنا شده است که همین امر سبب زیباتر شدن این رستوران می باشد. کارکنان رستوران ساحلی آمانته بسیار خونگرم و خوش خلق بوده و در حین حال تمام نکات و اصول بهداشتی را رعایت می کنند. شما می توانید علاوه بر صرف غذا ساعاتی را نیز جهت استراحت و رفع خستگی در این رستوران داشته باشید.

[caption id="attachment_802" align="aligncenter" width="780"]رستوران ساحلی آمانته رستوران ساحلی آمانته[/caption]

رستوران ساحلی آتزارو

این رستوران ساحلی یکی از زیباترین و بهترین رستوران های ایبیزا به شمار می رود. این رستوران مدیترانه ای دارای غذاهای دریایی و فست و فود های بسیار خوشمزه و لذیذ و ارزانی می باشد شما می توانید با هزینه کم از بهترین و بی نظیر ترین غذاهای اسپانیایی و دریایی استفاده کنید. تم و رنگ صندلی های این رستوران به رنگ اقیانوس بوده و هم خوانی بسیار زیبایی را به وجود آورده است. شما می توانید علاوه بر صرف بهترین غذاهای دریایی در این رستوران از منظره ی بسیار زیبا و دل نشین دریا نیز بهره مند شوید. علاوه بر مزیت های گفته شده این رستوران فضایی را برای کودکان شما به وجود آورده است که بتوانند در این مکان ها مشغول شوند و لذت ببرند در برخی از ماه های سال نیز موسیقی زنده در این رستوران اجرا می شود. به همین دلایل ذکر شده رستوران ساحلی آتزارو از بهترین رستوران های ایبیزا می باشد. آدرس رستوران آتزارو به صورت زیر می باشد:

Playa Cala Nova, s/n, 07849 Santa Eulària des Riu, Islas Baleare

[caption id="attachment_803" align="aligncenter" width="780"]رستوران ساحلی آتزارو رستوران ساحلی آتزارو[/caption]

رستوران کالما

رستوران کالما نیز یکی دیگر از بهترین رستوران های ایبیزا می باشد رستوران کالما از شیک ترین و زیباترین رستوران های جزیره ایبیزا به شمار می رود که شما می توانید خانواده ی خود را برای صرف یک شام بی نظیر و رویایی در این رستوران دعوت کنید. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که علاقمند به صرف غذا در یکی از بهترین رستوران های ایبیزا هستید به شما توصیه می شود تا رستوران کالما را در انتخاب خود قرار دهید. موسیقی بسیار رمانتیک و آرامی که در فضای رستوران کالما پخش می شود سبب شده است تا اثر بسیار مثبتی بر روی گردشگران و مهمانان خود داشته باشد. آدرس رستوران کالما به صورت زیر می باشد که شما می توانید با توجه به آدرس ارائه شده به رستوران کالما دسترسی داشته باشید:

 Puerto Deportivo Ibiza Nueva, Paseo Juan Carlos I, s/n, 07800 Ibiza, Islas Baleares,

در این مقاله سعی بر این بوده است تا در مورد بهترین رستوران های ایبیزا توضیحاتی ارائه شود. امیدواریم که مفید و موثر واقع باشد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱