بلیط سانتورینی

بلیط سانتورینی

برای سفر به جزیره سانتورینی نیاز دارید که بلیط سانتورینی را تهیه کنید، برای تهیه بلیط سانتورینی بهتر است که قبل از اقدام برای خرید این بلیط اطلاعاتی در این زمینه بدست بیاورید و بعد از آن اقدام به تهیه بلیط سانتورینی کنید. در صورتی که قصد خرید بلیط سانتورینی را دارید بهتر است این مطلب را به صورت کامل مطالعه کنید، در این مطلب ابتدا اطلاعاتی درباره خدمات ارائه شده به شما در طول پرواز به جزیره سانتورینی ارائه خواهیم داد و بعد از آن کمی درباره فرودگاه این جزیره و نحوه خرید بلیط سانتورینی صحبت خواهیم کرد.

خرید بلیط سانتورینی

به صورت کلی بلیط مستقیم به سانتورینی وجود ندارد و در صورتی که قصد سفر به این جزیره را داشته باشید باید با پروازهای غیر مستقیم به این جزیره سفر کنید، پرواز به مقصد سانتورینی به این صورت است که شما ابتدا باید به کشور یونان سفر کرده و بعد از می استراحت به جزیره سانتورینی سفر کنید. برای خرید بلیط سانتورینی می توانید به دو طریق عمل کنید، در روش اول می توانید با مراجعه به شرکت های مسافربری و هواپیمایی اقدام به خرید مستقیم بلیط هواپیما کنید و در روش دوم می توانید به صورت اینترنتی در وب سایت های این شرکت ها ثبت نام کرده و به صرف زمان بسیار کمتری اقدام به خرید بلیط سانتورینی کنید.

[caption id="attachment_808" align="aligncenter" width="780"]خرید بلیط سانتورینی خرید بلیط سانتورینی[/caption]

خدمات ارائه شده به شما با تهیه بلیط سانتورینی

با تهیه بلیط سانتورینی می توانید از امکاناتی که در طول پرواز به شما ارائه می شود استفاده کنید، در صورتی که بلیط سانتورینی شما در بخش first class باشد می توانید از بهترین امکانات هواپیما در طول پرواز استفاده کنید، در این بخش معمولا به شما غذاهای بسیار با کیفیت و گرم ارائه می شود و فضای بسیار زیادی نیز در اختیار شما قرار می گیرد. در صورتی که بلیط سانتورینی را در بخش business class باشد شما می توانید از امکانات خوب هواپیما که به شما ارائه می شود استفاده کنید، از جمله این امکانات غذای خوب و مناسب و همینطور حریم شخصی شما نیز تا حد بسیار زیادی حفظ شده است، با دریافت بلیط سانتورینی در بخش economy class نیز شما می توانید از امکانات عادی هواپیما استفاده کنید.

[caption id="attachment_809" align="aligncenter" width="780"]خدمات ارائه شده به شما با تهیه بلیط سانتورینی خدمات ارائه شده به شما با تهیه بلیط سانتورینی[/caption]

فرودگاه سانتورینی

فرودگاه سانتورینی در فاصله 6 کیلومتری شهر فیرا در این جزیره قرار گرفته است، باند اصلی این فرودگاه نزدیک به 2 کیلومتر طول دارد. باند اصلی این فرودگاه این توانایی را داراست که هواپیماها و جت های معمولی مانند بوئینگ و ایرباس بر روی آن فرود بیایند. در این فرودگاه هواپیماهای بسیار مختلفی فرود می آیند، علی الخصوص در فصل های گردشگری جزیره سانتورینی از آنجایی که بسیاری از افراد با تهیه بلیط سانتورینی به این جزیره سفر می کنند ایرلاین های بسیار زیادی نیز به سمت این جزیره پرواز می کنند. ساعت کاری این فرودگاه بستگی به میزان مسافری دارد که در این جزیره حضور داشته باشند معمولی در فصل های گردشگری و پر رفت و آمد در این جزیره این فرودگاه به صورت شبانه روزی فعالیت دارد.

[caption id="attachment_810" align="aligncenter" width="780"]فرودگاه سانتورینی فرودگاه سانتورینی[/caption]

بهترین زمان برای تهیه بلیط سانتورینی

در صورتی که قصد خرید بلیط سانتورینی را دارید حتما علاقه دارید که بهترین زمان خرید بلیط سانتورینی را بدانید، بهترین زمان تهیه این بلیط به شما بستگی دارد، در صورتی که قصد دارید در فصل های شلوغ و زیبا و خوش آب و هوای این جزیره اقدام به سفر به این جزیره کنید بهترین زمان برای این کار بهار و تابستان و پاییز بسیار مناسب می باشد، علی الخصوص در فصل بهار به دلیل خوش آب و هوا بودن این جزیره می توانید اقدام به تهیه بلیط سانتورینی کنید و به این جزیره سفر کنید و نهایت لذت را ببرید. در صورتی که قصد دارید هزینه زیادی را برای تهیه بلیط سانتورینی نکنید و آب و هوا و شلوغی خیلی تاثیری در انتخاب شما ندارد بهترین زمان برای این کار فصل زمستان می باشد، البته در این فصل هوا خیلی سرد نیست ولی به دلیل توریست های کمی که در این فصل به جزیره سانتورینی سفر می کنند معمولا قیمت بلیط سانتورینی در این فصل نسبت به سایر فصل ها مناسب تر و ارزان قیمت تر می باشد.

[caption id="attachment_811" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان برای تهیه بلیط سانتورینی بهترین زمان برای تهیه بلیط سانتورینی[/caption]

چگونه بلیط سفر به سانتورینی را کنسل کنیم؟

یکی از مهمترین سوالاتی که با تهیه بلیط پرواز به سانتورینی یونان ممکن است با آن رو به رو شده باشید این است که چگونه می توان این بلیط را کنسل کرد؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که در صورتی که تحت هر شرایطی قصد کنسل کردن بلیط خود را داشتید می توانید به مراجعه به وب سایت شرکتی که بلیط را از آن خریداری کرده اید می توانید بر روی گزینه کنسل کردن و لغو کرد پرواز کلیک کنید و با وارد کردن مشخصات خود به راحتی اقدام به کنسل کردن پرواز خود کنید، تنها نکته ای که برای این کار باید در نظر داشته باشید این است که در صورتی که حداکثر 48 ساعت به پرواز مانده باشد شما می توانید هزینه داده شده را با پرداخت 15 الی 25 درصد خسارت شرکت باز پس بگیرید ولی در صورتی که کمتر از 48 ساعت به پرواز مانده باشد خسارتی که باید بپردازید بسیار بیشتر می شود.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱