آب و هوای مارسی

آب و هوای مارسی

 در هر یک از فصول سال شهر مارسی دارای دمای بسیار متغیری خواهد بود. شما می توانید هر چهار فصل متفاوت را در این شهر تجربه کنید و از آب و هوای مارسی در هر یک از فصول لذت ببرید.

مارسی

مارسی یکی از شهرهای بندری کشور فرانسه می باشد که از تاریخی ترین و تجاری ترین شهر های کشور فرانسه نیز به حساب می آید. سالانه هزاران گردشگر داخلی و خارجی و تاجران بسیاری از شهر مارسی فرانسه دیدن می کنند.و کشتی های بسیاری روزانه در بنادر این شهر لنگر می اندازند. مهم ترین اطلاعی که هر گردشگری قبل از سفر به این شهر می خواهد در مورد آن به دست بیاورد چگونگی آب و هوای شهر مارسی می باشد؟ اگر شما نیز قصد سفر به این شهر زیبا را دارید به شما توصیه می شود که قبل از سفر حتما در مورد آب و هوای شهر مارسی اطلاعات دقیقی را به دست بیاورید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد آب و هوای شهر مارسی در هر چهار فصل سال توضیحات مفیدی را ارائه دهیم. لطفا با ما همراه باشید.

[caption id="attachment_772" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای مارسی آب و هوای مارسی[/caption]

آب و هوای شهر مارسی در فصل تابستان

فصل بهار یکی از زیباترین  و دلنشین ترین فصل های مارسی می باشد. به طور کلی می توان گفت آب و هوای مارسی در فصل بهار بسیار معتدل و مدیترانه ای است. دمای آب و هوای شهر مارسی در فصل بهار در حدود 15 درجه سانتی گراد می باشد و گاه گاهی شاهد وزش بادهای تند و سردی خواهیم بود بنابراین بهتر است تا هنگام سفرتان یک ژاکت گرم با خود به همراه داشته باشید تا در معرض بادهای سرد این فصل قرار نگیرید. روزهای بارانی بسیار کمی را در فصل بهار می توان در این شهر مشاهده کرد. اگر شما قصد سفر به این شهر را دارید و دوست دارید به دور از شلوغی و هیاهو از جاذبه های دیدنی این شهر دیدن کنید، به شما توصیه می شود که فصل بهار را برای سفرتان انتخاب کنید. شما با سفر در فصل بهار می توانید از آب و هوای تازه در دشت ها و دامنه کوه های این شهر لذت ببرید و لحظات خوبی را برای خود به ارمغان بیاورید.

[caption id="attachment_773" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای شهر مارسی در فصل تابستان آب و هوای شهر مارسی در فصل تابستان[/caption]

آب و هوای شهر مارسی در فصل تابستان

آب و هوای شهر مارسی در فصل تابستان شرجی و گرم می باشد. شهر مارسی با قرار گرفتن در خط ساحلی دریای مدیترانه، در فصل تابستان دارای آب و هوای شرجی خواهد بود و میزان رطوبت نیز در این شهر نسبت به دیگر فصول سال بیشتر خواهد بود. دمای متوسط آب و هوای مارسی در فصل تابستان در حدود 24 درجه سانتی گراد و بهترین آب و هوا برای تفریحات ساحلی و شنا خواهد بود. اگر شما در اهداف سفر خود گشت و گذار در سواحل شهر مارسی را دارید بهتر است که فصل تابستان را برای زمان سفر خود انتخاب کنید. در این فصل نیز شاهد افزایش تعداد گردشگران  خواهیم بود؛ بنابراین برای رفتن به شهر مارسی بهتر است از چند هفته قبل بلیط هواپیمای خود را رزرو کنید. شما می توانید در فصل تابستان از قایق رانی در دل دریای مدیترانه بهره مند شده و لذت ببرید. بسیاری از گردشگران آب و هوای شهر مارسی در فصل تابستان را دوست دارند و این فصل را در اولویت فصول خود برای سفر انتخاب می کنند.

[caption id="attachment_774" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای شهر مارسی در فصل تابستان آب و هوای شهر مارسی در فصل تابستان[/caption]

آب و هوای مارسی در فصل پاییز

آب و هوای مارسی کشور پاریس در فصل پاییز نیز بسیار مناسب و معتدل می باشد. میانگین آب و هوای شهر مارسی در فصل پاییز 16 درجه سانتی گراد می باشد. در این فصل شاهد برگزاری انواع فستیوال ها و نمایشگاه های متعددی هستیم. شهر مارسی در این فصل لباس نارنجی خود را به تن کرده و بسیار جذاب و دیدنی می باشد. بسیاری از شاعران و هنرمندان برای الهام گرفتن از طبیعت زیبای پاییزی، در این فصل به شهر مارسی سفر می کنند. اگر شما نیز فصل پاییز را دوست دارید و عاشق قدم زدن بر روی برگ های خشکیده کنار جاده ها و خیابان ها هستید می توانید این فصل را برای سفر خود انتخاب کنید و از بهترین آب و هوای شهر مارسی استفاده نمایید. در این فصل باران های موسمی زیادی می بارد و شرایط جوی هوا در دامنه های کوه های آلپ کمی نامساعد خواهد بود و بهتر می باشد تا هنگام سفر با خود لباس گرم به همراه داشته باشید.

[caption id="attachment_775" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای شهر مارسی در فصل پاییز آب و هوای شهر مارسی در فصل پاییز[/caption]

آب و هوای مارسی در فصل زمستان

آب و هوای مارسی در فصل زمستان بسیار سرد و برفی می باشد. شما شاهد روزهای یخ بندانی نیز در اطراف منطقه کوه های آلپ خواهید بود. تعداد روز های برفی و سرد در فصل زمستان بیشتر می باشد و دمای میانگین آب و هوای شهر مارسی در حدود 9 درجه سانتی گراد است. اگر می خواهید سفر ارزان تری را به شهر مارسی داشته باشید و هم چنین تحمل آب و هوای شهر مارسی در فصل زمستان را دارید بهتر خواهد بود تا این فصل را برای سفر خود انتخاب کنید و پوتین و پالتو گرم را به هیچ وجه فراموش نکنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱