جمعیت مارسی

جمعیت مارسی

همانطور که گفته شد شهر مارسی دومین شهر پرجمعیت فرانسه می باشد. جمعیت مارسی بیش از 850.000 نفر می باشد. جمعیت مارسی متشکل از افرادی خون گرم و مهربان می باشد که از فرهنگ های بسیار متنوع برخوردار هستند. به گونه ای می توان گفت جمعیت مارسی چند فرهنگی هستند و با یک سرعت زیاد این شهر را توسعه داده اند. این شهر از لحاظ فعالیت های مختلف از نظیر فرهنگی و هنری پیشرفت های بسیار زیادی داشته است و بطور کلی در تمامی فرانسه پیشرو می باشد. در طی سال های اخیر شهر مارسی 25 سالن تئاتر، اپرا، کنسرت و مدرسه های بین المللی رقص ساخته است که همین امر این شهر را یک مرکز فرهنگی تبدیل کرده است و باعث خلاقیت روز افزون فرانسه شده است.

[caption id="attachment_760" align="aligncenter" width="780"]جمعیت مارسی جمعیت مارسی[/caption]

مارسی یکی از شهرهای زیبای پاریس می باشد که در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است. این شهر دارای یک موقعیت بسیار خوب می باشد. جمعیت مارسی زیاد است و خود را بعد از پاریس دومین شهر بزرگ فرانسه قرار داده است. جمعیت مارسی جوان، متعهد، پویا، خلاق می باشد. این شهر یکی از قطب های اصلی فرانسه می باشد و دارای اقتصاد بسیار قوی می باشد. مارسی یک از مراکز بزرگ اقتصادی دریای مدیترانه است. جمعیت مارسی در سرتاسر این شهر پراکنده هستند.

شهر مارسی

شهر مارسی یکی از شهرهای اصلی فرانسه می باشد که در جنوب شرقی این کشور واقع شده است. این شهر دارای آثاری بسیار زیادی از تاریخ غنی گذشته می باشد. این شهر با شکوه دارای رستوران ها، تئاترها، موزه ها و .. است و دارای یک استادیوم برای برگزاری بازی های بین المللی فوتبال می باشد. این شهر بندری دارای یکی از بزرگ ترین بنادر تجاری می باشد که کشتی های تجاری زیادی در آن رفت و آمد می کنند. مردم شهر مارسی از واحد پول یورو استفاده می کنند و با زبان فرانسوی صحبت می کنند. در این شهر یک فرودگاه بین المللی قرار دارد که برای رفت و آمد مسافرین و گردشگران این شهر استفاده می شود. یک مجسمه آهنی به شکل زرافه در این شهر قرار دارد که به عنوان نماد این شهر شناخته می شود. البته شهر مارسی به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا شناخته می شود و دارای آب و هوای بسیار معتدل و خوبی می باشد.

[caption id="attachment_759" align="aligncenter" width="780"]شهر مارسی شهر مارسی[/caption]

فرهنگ مردم مارسی

شهر مارسی شهری مهاجر پذیر است و بیشتر ساکنین آن از شهرها و کشورهای دیگر آمده اند. این شهر یک بندر تجاری و بین المللی دارد و به همین خاطر افراد زیادی را به سوی خود کشانده است. تقریبا بیشتر ساکنین مارسی یعنی حدود یک چهارم جمعیت مارسی متعلق به قسمت شمالی آفریقا هستند و دارای فرهنگی از این مردم هستند. عمده فرهنگ مردم شهر مارسی برگرفته از فرهنگ مردم کشور ایتالیا می باشد و تاثیر زیادی بر روی آداب رفتاری آنها داشته است. تاثیر آداب و فرهنگ مردم ایتالیا و اقوام مختلف را می توان در غذاهای این شهر به وضوح دید. غذاهای شهر مارسی بسیار لذیذ و خوشمزه هستند و می توان در غذاهای محلی این شهر از سوپ ماهی نام برد که بسیار گران قیمت است. این فرهنگ چند جانبه و یا همان چند بعدی این شهر را یکی از شهرهای بزرگ ساحلی کرده است و به همین خاطر گردشگران زیادی هر ساله از این شهر زیبا بازدید می کنند.

[caption id="attachment_761" align="aligncenter" width="780"]فرهنگ مردم مارسی فرهنگ مردم مارسی[/caption]

فستیوال های مارسی

همانطور که گفته شد جمعیت مارسی متشکل از مهاجران زیادی می باشد و به بندر مارسی، بندر مهاجران نیز گفته می شود. در این شهر زیبا زیباترین فستیوال ها برگزار می شود و هیجان زیادی در این فستیوال ها وجود دارد. نه تنها در این شهر پر جمعیت فستیوال های فصلی زیاد، بلکه جشنواره های غذاهای مختلفی در فصل های مختلف برگزار می شود. می توان گفت که در فصل تابستان و در مرداد ماه در شهر مارسی جشن روز پاستیل یا به گفته ای جشن ملی فرانسه برگزار می شود و جاذبه های شهر را چند برابر می کند. این جشن چیزی حدود دو هفته به طول می انجامد و مارسس را مملو از زیبایی ها می کند و شور و هیجان بسیار زیادی را می توان در تمام شهر  و در جمعیت مارسی دید.

 موسیقی شهر مارسی

جمعیت مارسی روز به روز در حال افزایش است و می توان تاثیر آن را بر روی افزایش تعداد موسیقیدانان دید. در این شهر گروه های موسیقی زیادی فعالیت دارند که رشد زیادی در صنعتی موسیقی مارسی داشته اند. همین امر منجر شده است که مارسی پایتخت فرهنگی اروپا شناخته شود و سرمایه گذاری های زیادی در آن انجام شود. بیشتر جمعیت مارسی به موسیقی علاقه زیادی دارند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱