بهترین هتل های ایبیزا

بهترین هتل های ایبیزا

از بهترین هتل های ایبیزای کشور اسپانیا می توان به هتل پریسا و هتل مارفیل اشاره کرد. شما با اقامت در یکی از این بهترین هتل های ایبیزا می توانید بهترین لحظات را برای خود به ارمغان بیاورید و از بهترین امکانات و خدمات رفاهی ارائه شده بهره مند شوید. ایبیزا بخشی از جزایر بالتار می باشد که دارای جاذبه ها و دیدنی های بسیار زیبا و شگفت انگیز بوده و هر ساله توریست ها و گردشگران بی شماری این جزیره را برای تفریح و گردش انتخاب می کنند. با توجه به آمار گردشگران و مسافرانی که از این جزیره بازدید و دیدن می کنند در سال های اخیر بر تعداد هتل های ایبیزا افزوده شده است؛ که در این مقاله بر تعدادی از بهترین هتل های ایبیزا اشاره شده است. اگر قصد سفر به ایبیزا و اقامت در بهترین هتل های ایبیزا را در نظر دارید با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی و مفیدی در این زمینه به دست آورید.

[caption id="attachment_782" align="aligncenter" width="780"]بهترین هتل های ایبیزا بهترین هتل های ایبیزا[/caption]

گردشگرانی که به این جزیره سفر می کنند دوست دارند تا در یکی از بهترین هتل های ایبیزا اقامت داشته باشند و از بهترین خدمات بهره مند شوند. از بهترین هتل های ایبیزا می توان به هتل مارفیل، هتل پریسا، هتل نپتونو و هتل ال پورتو اشاره کرد. هر یک از این هتل ها از بهترین هتل های ایبیزا بوده و دارای بهترین و با کیفیت ترین خدمات رفاهی می باشند. در ادامه به معرفی هر یک از بهترین هتل های ایبیزا مذکور خواهیم پرداخت. برای آشنایی با بهترین هتل های ایبیزا  از شما دعوت می کنیم تا با ما همراه باشید.

هتل نپتونو

یکی از بهترین هتل های ایبیزا و هم چنین از گران ترین هتل های این جزیره می توان به هتل نپتونو اشاره کرد. هتل نپتونو دارای امکاناتی از جمله:

-زمین تنیس

 -تهویه مطبوع

-خدمات خشکشویی

-وای فای رایگان

-سرویس بهداشتی های مدرن

-وسایل آرایشی و بهداشتی

-پارکینگ

شما اگر قصد دارید در یکی از لاکچری ترین و بهترین هتل های ایبیزا اقامت داشته باشید به شما هتل نپتونو را پیشنهاد می کنیم. این هتل دارای 86 اتاق می باشد که همه اتاق ها منظره ای رو به دریا دارند که جذابیت و زیبایی این هتل را چند برابر کرده است. رستوران این هتل بهترین و خوشمزه ترین غذاهای محلی و بین المللی را سرو می کند و هم چنین شما می توانید لذیذ ترین غذاهای دریایی را در رستوران این هتل بچشید. هتل نپتونو در بین بهترین هتل های ایبیزا از محبوبیت و طرفداران بسیار زیادی برخوردار است و می توان گفت همه روزهای سال را پر از گردشگر و مهمان می باشد.

[caption id="attachment_784" align="aligncenter" width="780"]هتل نپتونو هتل نپتونو[/caption]

هتل اوروسول

هتل اوروسول یکی دیگر از بهترین هتل های ایبیزا می باشد که شما می توانید با اقامت در این هتل بهترین و به یاد ماندنی ترین لحظات را برای خود و خانواده خود به ارمغان بیاورید. طراحی و معماری هتل اوروسول به شکلی می باشد که بسیار جوان پسندانه می باشد و بیشتر گردشگران ماجراجویانه اقامت در این هتل را در اولویت خود قرار می دهند. فاصله این هتل تا بندر جزیره بسیار کم بوده و شما می توانید با چند دقیقه پیاده روی خود را به بندر این جزیره برسانید. شما با اقامت در هتل اوروسول می توانید از امکاناتی از جمله تلویزیون کابلی، وای فای رایگان، صندوق امانات، حمام اختصاصی، اتاق ماساژ و استخر استفاده نمایید. هم چنین می توانید بخشی از اوقات فراغت خود را صرف بازدید و گشت و گذار از رستوران ها و مراکز خرید اطراف هتل اوروسول کنید و بتوانید برای دوستان و آشنایان خود هدیه و سوغاتی خریداری و تهیه نمایید.

[caption id="attachment_785" align="aligncenter" width="780"]هتل اوروسول هتل اوروسول[/caption]

هتل ال پورتو

یکی دیگر از بهترین هتل های ایبیزا می توان به هتل ال پورتو اشاره کرد که در فاصله 500 متری از بندر واقع شده است و بیشتر مورد توجه تورهای اسپانیایی و تورهای اروپایی می باشد. معماری بسیار ساده و شیک این هتل توانسته است سهم بسیار زیادی را در جلب توجه گردشگران به سوی خود داشته باشد. رستوران هتل ال پورتو دارای غذاهای بسیار لذیذ و خوشمزه ای می باشد که شما می توانید با پرداخت هزینه ی کمتری از بهترین غذاهای دریایی این رستوران صرف کنید. از دیگر امکانات و خدمات ارائه شده در این هتل می توان به بوفه، تراس، وای فای رایگان، صندوق امانات، نگهداری کودک و امکانات رفاهی برای افراد معلول اشاره کرد.

[caption id="attachment_786" align="aligncenter" width="780"]هتل ال پورتو هتل ال پورتو[/caption]

هتل گالریا

از ارزان ترین و بهترین هتل های ایبیزا می توان به هتل گالریا اشاره کرد. هتل گالریا با داشتن قیمت بسیار مناسب توانسته است نظر بسیاری از گردشگران را به سوی خود جلب کند. البته مناسب و ارزان بودن قیمت هتل گالریا بدین معنا نمی باشد که دارای امکانات و خدمات بی کیفیتی می باشد، بلکه شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین خدمات را با اقامت در این هتل مشاهده کنید. هتل گالریا یک هتل خانوادگی می باشد. به بیشتر افرادی که دوست دارند با خانواده خود به این جزیره سفر کنند پیشنهاد می شود که هتل گالریا را برای اقامت خود انتخاب کنند. این هتل از 72 اتاق و رستوران، جعبه ایمنی، استخرهای سرپوشیده و سونا تشکیل شده است. فاصله هتل گالریا از سواحل این جزیره 250 متر بوده که شما می توانید در غروب هنگام کنار سواحل رفته و از لحظات زیبای غروب خورشید لذت ببرید.

[caption id="attachment_787" align="aligncenter" width="780"]هتل گالریا هتل گالریا[/caption]

هتل پریسا

هتل پریسا از گران ترین و لوکس ترین و هم چنین از بهترین هتل های ایبیزا می باشد که شما با اقامت در این هتل می توانید یکی از لاکچری ترین سفرهای خود را رقم زده باشید. هتل پریسا با داشتن کارکنان و پرسنل آموزش دیده و بسیار حرفه ای توانسته است رتبه بسیار خوبی را در رضایت مشتریان خود به دست بیاورد. شما می توانید در مورد اطلاعات گردشگری نیز از کارکنان این هتل کمک بخواهید و سوالات خود را بپرسید. هتل پریسا می تواند به صورت 24 ساعته از مهمانان خود پذیرایی کند و دارای بهترین خدمات و امکانات رفاهی می باشد. ساحل شنی سفید که در نزدیکی این هتل واقع شده است زیبایی منحصر به فردی را ایجاد کرده است. اگر شما به دنبال اقامت در یکی از بهترین هتل های ایبیزا هستید این هتل گزینه بسیار مناسبی می باشد.

[caption id="attachment_788" align="aligncenter" width="780"]هتل پریسا هتل پریسا[/caption]

هتل گرند سول

اگر شما دوست دارید سفری بسیار آرام و بی سر و صدای را بگذرانید و در مکانی دنج و دلنشین اوقات فراغت خود را سپری کنید هتل گرند سول را به شما پیشنهاد می کنیم. هتل گرند سول یکی از بهترین هتل های ایبیزا می باشد. این هتل در فاصله چند دقیقه ای از مرکز شهر می باشد که از شلوغی شهر به دور بوده و در منطقه سرسبزی واقع شده است. از امکانات این هتل بسیار رویایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-بوفه

-پارکینگ

-استخر های شنا

-میز تنیس

-اتاق های سیگار ممنوع

-وای فای رایگان

-تهویه مطبوع

-تلویزیون کابلی

شما می توانید هر سه وعده غذایی را در رستوران بسیار شیک و مدرن این هتل صرف نمایید. هتل گرند سول به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از گردشگران می باشد و پرسنل این هتل از خوش اخلاق ترین پرسنل های هتل های این جزیره می باشد.

[caption id="attachment_789" align="aligncenter" width="780"]هتل گرند سول هتل گرند سول[/caption]

هتل مارفیل

هتل مارفیل از نزدیک ترین هتل ها به فرودگاه جزیره و هم چنین از بهترین هتل های ایبیزا به شمار می آید. نزدیکی هتل مارفیل به فرودگاه باعث شده است تا بسیاری از گردشگران هنگام فرود در این جزیره هتل مارفیل را برای اقامت انتخاب کنند. این هتل به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران می باشد و شما می توانید از امکاناتی نظیر سیستم گرمایشی و سرمایشی، استخر سرپوشیده، اتاق سونا، سالن های بدن سازی، تلفن مستقیم، اتاق نگهداری چمدان، کافی شاپ، سوپر مارکت، سرویس رایگان به فرودگاه و اتاق های سیگار ممنوع بهره مند شوید. به منظور کسب رضایت مشتریان و مسافران در اطراف این هتل بازارها و رستوران ها و مراکز تفریحی بسیار زیادی تاسیس شده است که شما می توانید مدتی از زمان خود را در این مکان ها بگذرانید. شما هم چنین می توانید در بوفه و کافی شاپ هتل مارفیل صبحانه رایگان میل فرمایید و از بهترین مواد غذایی و طبیعی این جزیره بچشید و لذت ببرید.

[caption id="attachment_790" align="aligncenter" width="780"]هتل مارفیل هتل مارفیل[/caption]

هتل اوکان درایو ایبیزا

یکی دیگر از بهترین هتل های ایبیزا، هتل اوکان درایو می باشد که دارای معماری و دکوراسیون بسیار منحصر به فردی است و همین امر نیز باعث شده است متفاوت تر از دیگر هتل های جزیره ایبیزا باشد. هتل اوکان درایو ایبیزا در نزدیکی بندر ماریو بوتا واقع شده است و بسیاری از تورهای اسپانیا و تورهای اروپایی هنگام سفر به این جزیره بیشتر در این هتل اقامت می کنند. از امکانات و خدمات ارائه شده در این هتل بی نظیر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

-زمین تنیس

-اتاق کنفرانس

-صبحانه رایگان

-رستوران آمریکایی

-میز بیلیارد

-اینترنت رایگان

-لابی بسیار دلنشین و رمانتیک

-پارکینگ

کارکنان و پرسنل این هتل از افراد محلی جزیره ایبیزا می باشند که شما می توانید با فرهنگ و آداب و رسوم این جزیره بهتر و بیشتر آشنا شوید. البته بایستی به این نکته اشاره کرد که پرسنل این هتل می توانند به چند زبان زنده جهان صحبت کنند.

این مقاله در مورد بهترین هتل های ایبیزا ارائه شده که شما می توانید با مراجعه به آن اسامی بهترین هتل های ایبیزا را شناخته و از امکانات ارائه شده در بهترین هتل های ایبیزا مطلع شوید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱