بهترین رستوران های سانتورینی

بهترین رستوران های سانتورینی

احتمالاً درباره رستوران های سانتورینی و فرهنگ غذایی این جزیره ی زیبا در یونان زیاد شنیده باشید. سانتورینی یکی از جزایر اروپایی است که قطب گردشگری بزرگی به شمار رفته و هر ساله گردشگران و مسافران مختلفی با اهداف مختلف به این جزیره ی شگفت انگیز سفر می کنند. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین رستوران های سانتورینی آشنا کنیم.

معرفی رستوران های سانتورینی

سانتورینی یکی از جزایر زیبای اروپایی است که مسافران زیادی با استفاده از تور یونان از این جزیره ی بی نظیر دیدن می کنند. این جزیره در کنار سواحل زیبا و جاذبه های گردشگری فراوانی که دارد دارای رستوران هایی شیک و مجلل بوده که می توانند لذت سفر شما را دو چندان کنند. غذاهای سانتورینی دارای طعم و عطر فوق العاده ای بوده که توسط آشپزانی ماهر و خوش ذوق تهیه می شوند. در این مطلب قصد داریم شما را با تنوع غذایی سانتورینی و بهترین رستوران ها در سانتورینی آشنا کنیم.

[caption id="attachment_412" align="aligncenter" width="780"]معرفی رستوران های سانتورینی معرفی رستوران های سانتورینی[/caption]

رستوران Sunset by Paraskevas

یکی از بهترین رستوران های سانتورینی رستوران Sunset by Paraskevas است که قدمت زیادی دارد. این رستوران نزدیک به 30 سال است که در جزیره سانتورینی در حال فعالیت است. اگر در گردشگری خود در این جزیره از روستای oia دیدن کردید حتماً به این رستوران نیز سر بزنید. این رستوران یکی از رستوران های قدیمی و سنتی سانتورینی به شمار می رود که توسط یک ماهی گیر افتتاح شده است. یکی از مهم ترین مزیت های این رستوران استفاده از تازه ترین و اورگانیک ترین مواد غذایی اولیه است که باعث می شود طعم و عطر غذاها دو چندان شوند. موقعیت جغرافیایی خوب این رستوران در کنار کیفیت بالای مواد اولیه ی آن باعث شده به یکی از محبوب ترین رستوران های سانتورینی تبدیل شود. در زمان خوردن غذا می توانید از منظره ی غروب آفتاب نیز لذت ببرید.

[caption id="attachment_413" align="aligncenter" width="780"]رستوران Sunset by Paraskevas رستوران Sunset by Paraskevas[/caption]

رستوران Atlantis Island

یکی دیگر از رستوران های سانتورینی رستوران atlantis island است برای کسانی که به دنبال رستوران های شیک و مجلل با خدمات عالی و کیفیت بالا هستند گزینه ی بسیار مناسبی است. رستوران atlantis island دارای موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی است و در یکی از سواحل زیبای این جزیره قرار دارد. بنابراین در زمان غذا خوردن می توانید از مناظر زیبای دریا هم لذت ببرید. اگر به غذاهای مدیترانه ای علاقه دارید بهتر است این رستوران را برای خود انتخاب کنید.

[caption id="attachment_414" align="aligncenter" width="780"]رستوران Atlantis Island رستوران Atlantis Island[/caption]

رستوران Argo

یکی دیگر از بهترین رستوران های سانتورینی رستوران آرگو است که جزء بهترین رستوران های این جزیره به شمار می رود. این رستوران به دلیل کیفیت بالایی که دارد تاکنون جوایز زیادی را کسب کرده است. این رستوران نیز دارای ویویی بسیار زیبا بوده و با فضای بزرگی که دارد برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه پیشنهاد بسیار خوبی است. این رستوران جزء رستوران های طرفدار طبیعت است بنابراین اگر از دوست داران طبیعت هستید، پیشنهاد می کنیم حتماً این رستوران را برای تست غذاهای جزیره سانتورینی انتخاب کنید تا همزمان بتوانید از منظره ی غروب آفتاب نیز لذت ببرید. در این رستوران غذاهای بین المللی زیادی طبخ می شود که با استفاده از محصولات غذایی تازه و با کیفیت تهیه می شوند.

رستوران Selene

یکی دیگر از بهترین رستوران های سانتورینی رستوران سلن است که در بین قدیمی ترین رستوران های سانتورینی قرار می گیرد. این رستوران ظاهر بسیار زیبا و جذابی دارد و برای علاقه مندان به غذاهای مدرن گزینه ی بسیار مناسبی است. اگر قصد دارید با فرهنگ غذایی مردم جزیره سانتورینی آشنا شوید بهتر است این رستوران را انتخاب کنید. رستوران selene دارای موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی است و از طریق برگزاری دوره های آشپزی به محبوبیت بیشتری در بین مردم سانتورینی رسیده است. اگر به این رستوران رفتید حتماً غذاهای محلی سانتورینی و سینی مزه ی آن را امتحان کنید. البته در این رستوران غذاهای دریایی هم سرو می شود. اگر به سانتورینی سفر کردید حتماً به این رستوران هم سر بزنید.

[caption id="attachment_416" align="aligncenter" width="780"]رستوران Selene رستوران Selene[/caption]

رستوران 1800

یکی دیگر از بهترین رستوران های سانتورینی رستوران 1800 است که در یک بنای قدیمی قرار دارد. اگر به معماری قدیمی شهر و حال و هوای نوستالژی علاقه دارید، بهتر است این رستوران را برای سفر خود انتخاب کنید. یکی از جذاب ترین قسمت های این رستوران وسایل چوبی قدیمی آن است که ظاهر آن را زیبا و هیجان انگیز کرده است. این رستوران نیز در روستای oia بسیار محبوب است و برای کسانی که به غذاهای مدیترانه ای علاقه دارند بهترین گزینه است. در این رستوران هم می توانید غذاهای با کیفیت سانتورینی را امتحان کنید و هم منظره ی دریای اژه را از تراس رستوران مشاهده کنید.

رستوران Aktaion Taverna

در بین بهترین رستوران های سانتورینی رستوران Aktaion Taverna جایگاه بسیار ویژه ای دارد و متعلق به 90 سال پیش است. در این رستوران می توانید با تاریخ و فرهنگ مردم جزیره سانتورینی آشنا شوید. بنابراین اگر قصد دارید با قدیمی ترین و بی نظیرترین غذاهای این جزیره آشنا شوید بهتر است در بین رستوران های سانتورینی از رستوران Aktaion Taverna نیز دیدن کنید. در این رستوران می توانید از فرهنگ غذایی سانتورینی لذت ببرید. رستوران Aktaion Taverna دارای شرایط جغرافیایی بسیار خوبی است و در روستایی بسیار زیبا از جزیره سانتورینی قرار دارد. کسانی که قصد دارند با غذاهای سنتی و محلی سانتورینی آشنا شوند بهتر است از این رستوران دیدن کنید. در منوی غذایی این رستوران می توانید از غذاهایی نظیر ماهی مارینه شده، میگو و پای کدو در کنار سس های مخصوص استفاده کنید.

[caption id="attachment_418" align="aligncenter" width="780"]رستوران Aktaion Taverna رستوران Aktaion Taverna[/caption]

رستوران Aegialos

یکی دیگر از بهترین رستوران های سانتورینی رستوران aegialos است که در بین شیک ترین رستوران های سانتورینی قرار دارد. این رستوران در یک ساحل زیبا قرار گرفته و از روش های مختلفی از قبیل پیاده روی، راه های آبی یا ماشین قابل دستیابی است. برای طراحی این رستوران از دکوراسیون های دریایی مانند قایق یا تور ماهی گیری استفاده شده که همین عامل باعث جذابیت آن شده است. در این رستوران می توانید با اصیل ترین غذاهای سانتورینی آشنا شوید بنابراین اگر به این جزیره سفر کردید در بین رستوران های سانتورینی از این رستوران هم دیدن کنید. این رستوران در بین رستوران های سانتورینی بسیار محبوب است و غذاها را با بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه تهیه می کند. در این رستوران می توانید از غذاهای دریایی هم استفاده کنید.

رستوران Nichteri

در بین رستوران های سانتورینی رستوران نیتچری نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است. این رستوران به عنوان یکی از قدیمی ترین رستوران های سانتورینی در حال فعالیت است که غذاهای اصیل و قدیمی یونان را طبخ می کند. سرآشپزان ماهر این رستوران بهترین کیفیت از غذاهای سانتورینی را به میهمانان ارائه می دهند. در منوی رستوران نیتچری می توانید لذیذترین و اصیل ترین غذاهای یونانی را تست کنید و با طعم و مزه ی این غذاها آشنا شوید. اگر در بین رستوران های سانتورینی به این رستوران رفتید حتماً از مارمالاد لیمو، دسرهای مختلف و حلزون آن امتحان کنید. این رستوران یکی از بی نظیرترین رستوران های سانتورینی است.

[caption id="attachment_420" align="aligncenter" width="780"]رستوران Nichteri رستوران Nichteri[/caption]

فلافل لند

در بین بهترین رستوران های سانتورینی رستوران های گیاهی زیادی وجود دارد که غذاهایی سالم و با کیفیت ارائه می دهند. فلافل لند نیز یکی از رستوران های گیاهی جزیره است که در موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی واقع شده است. در این رستوران می توانید در کنار فلافل های متنوع از غذاهای گیاهی هم استفاده کنید. حموص یکی از محبوب ترین و رایج ترین غذاهای رستوران فلافل لند است که طرفداران مخصوص به خود را دارد. ضمناً این رستوران در کنار تنوع غذایی بالا و طعم و عطر خوبی که دارد از قیمت معقولی نیز برخوردار است.

رستوران Kyprida

یکی دیگر از معروف ترین رستوران های سانتورینی رستوران کیپریدا است که در آن با منوی غذایی بسیار متنوعی رو به رو می شوید از غذاهای قبرسی گرفته تا غذاهای خاورمیانه ای و یونان که هر کدام توسط سرآشپزهای ماهر طبخ می شوند. این رستوران در بین رستوران های سنتی سانتورینی قرار دارد و شامل منوی غذایی گیاهی و غیر گیاهی است. آشپزان این رستوران از مواد غذایی طبیعی و تازه استفاده می کنند تا غذاهایی با کیفیت و درجه یک را به میهمانان ارائه دهند. یکی از مزیت های رستوران کیپریدا در بین سایر رستوران های سانتورینی این است که در روزهای چهارشنبه می توانید از موسیقی زنده هم لذت ببرید.

[caption id="attachment_421" align="aligncenter" width="780"]رستوران Kyprida رستوران Kyprida[/caption]

رستوران Krinaki Taverna

یکی دیگر از بهترین رستوران های سانتورینی رستوران krinaki taverna است که در روستای فینیکیا واقع شده است. این رستوران نیز به عنوان یکی از رستوران های سانتورینی فعالیت می کند و برای تهیه ی غذاهای خود از مواد اولیه ی محلی و درجه یک بهره می برد. اگر شما هم جزء طرفداران غذاهای گیاهی هستید، می توانید به این رستوران مراجعه کرده و در بین غذاهای متنوع از غذاهای گیاهی هم امتحان کنید. البته این رستوران فقط مختص دوستداران غذاهای گیاهی نیست زیرا منویی خاص برای غذاهای گوشتی نیز ارائه می دهد که برای کسانی که شیفته ی غذاهای کبابی و گوشتی هستند گزینه بسیار مناسبی است. در این رستوران در کنار غذاهای ارائه شده از نوشیدنی های خاص و محلی نیز استفاده می شود.

اگر قصد سفر به جزیره سانتورینی را داشتید بهتر است درباره رستوران های سانتورینی تحقیق کنید تا بهترین رستوران را برای غذا خوردن پیدا کنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱