هتل های کپنهاگ

هتل های کپنهاگ

اگر می خواهید به کپنهاگ سفری داشته باشید و پیش از سفر می خواهید در مورد هتل های کپنهاگ اطلاعاتی را بدست آورید در این مقاله همراه ما باشید در این مطلب قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد مهم ترین هتل های کپنهاگ بپردازیم، از آنجا که کپنهاگ از جاذبه های تفریحی و گردشگری زیادی برخوردار است در طول سال مسافران زیادی در این شهر حضور پیدا می کنند و هتل های کپنهاگ همیشه مملو از مسافر است، کسب آگاهی از هتل های کپنهاگ پیش از سفر به این شهر می تواند به شما در انتخاب مناسب ترین محل برای اقامت کمک کند. مسافرین همه ساله از طریق رزرو تور اروپا به این کشور زیبا سفر مینمایند.

کپنهاگ

کپنهاگ یکی از مهم ترین شهرهای اروپایی محسوب می شود که پایتخت کشور دانمارک می باشد، کپنهاگ از شهرهای مورد علاقه توریست ها و گردشگران است یکی از مهم ترین ضروریات هر سفری محل اقامت است در سفر به کپنهاگ نیز باید پیش از سفر در اندیشه محل اقامت خود باشید آشنایی با هتل های کپنهاگ پیش از سفر این مزیت را دارد که شما می توانید با توجه به نیاز و علاقه خود هتل مورد نظر را انتخاب کنید. ممکن است که برای شما بیش از هر چیز موقعیت و دسترسی هتل اهمیت داشته باشد و یا امکان دارد هتلی را انتخاب کنید که قیمت مناسبی را داشته باشد در این صورت شناخت قبلی از هتل های کپنهاگ، سفر شما را بدون دغدغه خواهد کرد.

هتل اَسکات (Ascot)

یکی از مهم ترین هتل های شهر کپنهاگ هتل اسکات است، این هتل در مجاورت سینمای پالاس واقع شده است و از جمله هتل های کپنهاگ است که از شکوه خاصی برخوردار است. این هتل در نزدیکی حمام قدیمی شهر قرار دارد و معماری آن نیز کلاسیک می باشد که فضای جذابی را به آن بخشیده است. هتل اسکات از لحاظ موقعیت دسترسی نیز نسبت به دیگر هتل های کپنهاگ در شرایط خوبی قرار دارد. مرکز خرید لاتین کوآرتر و پارک تفریحی تیوولی در نزدیکی این هتل قرار گرفته است.

هتل های کپنهاگ
هتل های کپنهاگ

هتل فونیکس کپنهاگ (Hotel Phoenix Copenhagen)

هتل فونیکس نیز یکی دیگر از هتل های کپنهاگ است، این هتل از جمله لوکس ترین هتل های کپنهاگ می باشد و برای کسانی که می خواهند در یک هتل لوکس اقامت داشته باشند می تواند یک انتخاب ایده آل باشد. هتل فونیکس از قدیمی ترین هتل های کپنهاگ محسوب می شود و در سال 1680 بنا شده است، جدیدا بازسازی هایی بر روی آن صورت گرفته است که زیبایی آن را دو چندان کرده است. اتاق غذاخوری هتل فونیکس ظاهر بسیار تجملاتی دارد و فضای آن طلایی رنگ می باشد که شما را به گذشته خواهد برد. قیمت اتاق های این هتل بسیار بالاست.

هتل مرکور کپنهاگ (Copenhagen Mercur Hotel)

یکی دیگر از هتل های کپنهاگ، هتل مرکور می باشد و از هتل های کپنهاگ است که سه ستاره است، در بین هتل های سه ستاره کپنهاگ بسیار قابل توجه است. بیشتر کسانی که در هتل مرکور اقامت دارند معمولا زوج های جوان هستند. هتل مرکور در نزدیکی مرکز شهر واقع شده است و از این هتل به راحتی می توان به وسایل نقلیه عمومی دسترسی داست.

خدماتی که در این هتل ارائه می شود بسیار متنوع هستند از جمله مهم ترین این خدمات می توان به اینترنت وای فای رایگان، سالن اجتماعات و همایش، سرویس نظافت و ... اشاره کرد. از جمله ارزانترین هتل های کپنهاگ می باشد که برای کسانی که می خواهند در هزینه های خود صرفه جویی کنند مناسب است.

هتل های کپنهاگ
هتل های کپنهاگ

هتل اَدمیرال(Admiral)

هتل آدمیرال از دیگر هتل های کپنهاگ است، برای کسانی که دوست دارند در فضای کاملا متفاوتی اقامت داشته باشند انتخاب هتل آدمیرال برای آن ها می تواند یک گزینه بسیار مناسب باشد. شهر کپنهاگ در زمان های قدیم به عنوان بندر بازرگانی شناخته می شد، پادشاهان دانمارک از این بندر در آمد کشور را به دست می آوردند. هم اکنون بندر کپنهاگ به دلیل این که از ساختمان ها با ارزش تاریخی تشکیل شده است از آن به عنوان جاذبه تاریخی استفاده می شود و هتل ادمیرال نیز در این منطقه واقع شده است که در 1787 میلادی ساخته شده است و در حال حاضر فضای آن روستایی می باشد. واقع شدن هتل ادمیرال در مجاورت دریا زیبایی خاصی را به آن بخشیده است. در رستوران این هتل می توانید انواع غذاهای اسکاندیناوی و فرانسوی را میل کنید و از حضور در آن لذت ببرید.

هتل های کپنهاگ
هتل های کپنهاگ

هتل برترامس گولدسمدن (Bertrams Guldsmeden Hotel)

هتل برترامس گولدسمدن یکی دیگر از هتل های کپنهاگ است، این هتل از جمله هتل های کپنهاگ سه ستاره است و در بین هتل های سه ستاره کپنهاگ بسیار معروف است و اقامت در آن نیز زیاد است. مهم ترین ویژگی هتل برترامس گولدسمدن این است که در موقعیت بسیار خوبی واقع شده است و از طریق آن می توان به بسیاری از نقاط شهر دسترسی داست. از جمله خدماتی که در هتل برترامس ارائه می شود می توان به صبحانه رایگان، غذاهای متنوع، پذیرش 24 ساعته، وای فای پر سرعت و... اشاره کنیم با توجه به امکاناتی که این هتل دارد قیمت آن بسیار مناسب می باشد و برای کسانی که می خواهند در زمان سفر به کپنهاگ در هزینه های خود صرفه جویی کنند می تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد.

هتل های کپنهاگ
هتل های کپنهاگ

فرست هتل میفر(First Hotel Mayfair)

یکی دیگر از هتل های کپنهاگ، فرست هتل میفر است، این هتل از جمله هتل های کپنهاگ است که مناسب برای خانواده هایی است که دارای کودک هستند. گردشگرانی که به دنبال یک هتل با موقعیت ایده آل هستند میتوانند این هتل را انتخاب کنند که در بخش داخلی وسترپو کپنهاگ قرار دارد. سوئیت های هتل فرست بسیار مجهز هستند و علاوه بر اتاق خواب، اتاق نشیمن جداگانه ای نیز دارند. دو مقصد مهم گردشگری یعنی تیوولی و پلنتاریوم در نزدیکی این هتل واقع شده اند. اخیرا این هتل بازسازی شده است و ظاهری بسیار مدرن دارد و مبلمان های آن الهام گرفته از کل دنیا است و در آن می توانید آثار هنری هنرمندان مشهور کشورهای مختلف را مشاهده کنید.

فرست هتل میفر همچنین در ناحیه هالمتوروت و میت پکینگ واقع شده است و به همین دلیل است که در این منطقه رستوران ها و غذا خوری های زیادی قرار دارد و شما برای صرف نهار و شام مشکلی را نخواهید داشت. اتاق های هتل میفر بسیار راحت هستند و پس از گشت و گذاری طولانی در کپنهاگ می توانید استراحت خوبی را داشته باشید.

هتل های کپنهاگ
هتل های کپنهاگ

هتل پلازا کپنهاگ (Copenhagen Plaza Hotel)

هتل پلازا کپنهاگ یکی دیگر از هتل های شهر کپنهاگ است و از جمله هتل های چهار ستاره این شهر محسوب می شود. هم چنین از جمله هتل های خاص در کپنهاگ است و رضایت بسیاری از مشتریان خود را کسب کرده است. یکی از مهم ترین ویژگی های این هتل این است که از طریق آن می توان به راحتی به مکان های مختلف شهر دسترسی داشت از امکانات هتل پلازا کپنهاگ می توانیم به صندوق امانات، اینترنت پر سرعت، سرویس دهی مناسب، امکان کرایه اتومبیل، باشگاه فیتنس و...وجود دارد. این هتل منظره بسیار زیبایی به شهر دارد. در بین هتل های کپنهاگ این هتل از لحاظ داشتن محیط دنج و پر از آرامش موقعیت بسیار خوبی دارد و با اقامت در این هتل می توانید تجربه بسیار لذت بخشی را داشته باشید.

هتل های کپنهاگ
هتل های کپنهاگ

هتل آسکوت (Ascot Hotel)

هتل آسکوت یکی دیگر از هتل های کپنهاگ است، این هتل از هتل های چهار ستاره کپنهاگ است. در بین هتل های کپنهاگ این هتل ساختمان بسیار زیبایی دارد معماری آن به سبک کلاسیک است و در همان ابتدای ورود به هتل توجه شما را جلب می کند. از لحاظ موقعیت دسترسی این هتل در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و در مرکز شهر واقع شده است. صبحانه های این هتل بسیار مناسب هستند و مجهز به اینترنت پر سرعت رایگان است و در این هتل یک رستوران مناسب با سرویس دهی عالی وجود دارد. اتاق های این هتل منظره بسیار زیبایی با شهر کپنهاگ دارد که سفر به کپنهاگ را برای شما لذت بخش تر خواهد کرد. هزینه هتل آسکوت متوسط است و برای اقامت کوتاه مدت می توان یک گزینه مناسب باشد و کسانی که می خواهند در هزینه های خود صرفه جویی کنند می توانند این اتاق را انتخاب کنند.

هتل های کپنهاگ
هتل های کپنهاگ

هتل آیلند کپنهاگ (Copenhagen Island Hotel)

یکی دیگر از هتل های کپنهاگ، هتل آیلند می باشد این هتل از جمله هتل های چهار ستاره کپنهاگ است، این هتل نیز از جمله هتل های لوکس کپنهاگ محسوب می شود. از جمله مهم ترین امکانات این هتل می توان به داشتن فروشگاه، رستوران برای سه وعده غذایی،  اینترنت پر سرعت، سالن همایش، استخر، نظافت و خدمات بهداشتی، سالن ورزشی و ... اشاره کنیم. از لحاظ موقعیت دسترسی نیز هتل آیلند کپنهاگ در موقعیت خوبی قرار دارد و از طریق آن به راحتی می توان به قطار شهری دسترسی داشت.  این هتل دارای اتاق هایی است که از امکانات بسیار مناسبی برخوردار هستند و بسیار تمیز و جذاب می باشند، این هتل نیز از داخل اتاق ها مناظر زیبایی به شهر دارد که موجب می شود سفر شما بیش از پیش ماندگارتر شود.

هتل های کپنهاگ
هتل های کپنهاگ

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت دانمارک، ویزای دانمارک، تور دانمارک و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱