هتل های سانتورینی

هتل های سانتورینی

یکی از جزیره های بسیار زیبای یونان، جزیره سانتورینی می باشد که محبوبیت بسیار زیادی در بین گردشگران و توریستان دارد. هتل های سانتورینی بهترین مکان برای اقامت توریستان و گردشگران این جزیره می باشند. تمامی هتل های سانتورینی دارای امکانات بسیار زیاد و فوق العاده ای هستند که اقامتی رویایی را برای تمامی توریستان به ارمغان می آورند. در اینجا ما نیز نام چند مورد از هتل های سانتورینی را بیان می کنیم تا در زمان سفر خود در این شهر بهترین اقامت را داشته باشید.

[caption id="attachment_385" align="aligncenter" width="780"]هتل های سانتورینی هتل های سانتورینی[/caption]

هتل پریولاس سانتورینی «Perivolas Hotel Santorini»

یکی از بهترین هتل های سانتورینی هتل پریولاس می باشد. این هتل یکی از هتل های 5 ستاره جزیره سانتورینی است که بر روی صخره های دریای اژه قرار دارد. این هتل بسیار زیبا دارای امکانات بسیار عالی و فوق العاده ای می باشد. در این هتل یک استخر بسیار زیبا وجود دارد که چشم اندازی فوق العاده از دریا دارد. این هتل دارای امکاناتی مانند وان های داغ، سونا، پارکینگ و صندوق امانات می باشد. این هتل بسیار زیبا دارای اتاق ها و سوئیت های زیبایی است. در این اتاق ها و سوئیت ها امکانات زیادی مانند مبلمان راحت و نرم، اینترنت رایگان، تخت های دو نفره و تلویزیون وجود دارد.

این هتل در واقع یکی از بهترین هتل های سانتورینی است که دارای یک رستوران عالی می باشد که غذاهای مدیترانه ای و یونانی سرو می کند. در این رستوران می توانید بهترین صبحانه محلی و ارگانیک را نوش جان کنید. این هتل زیبا برای راحتی هر چه بیشتر مسافرین سرویس های رایگان به فرودگاه ارائه می دهد.

[caption id="attachment_386" align="aligncenter" width="780"]هتل پریولاس سانتورینی «Perivolas Hotel Santorini» هتل پریولاس سانتورینی «Perivolas Hotel Santorini»[/caption]

هتل سانتورینی پالاس « Santorini Palac»

یکی دیگر از هتل های سانتورینی که دارای امکاناتی عالی برای مسافرین و گردشگران می باشد، هتل سانتورینی پالاس است. این هتل بسیار زیبا یک هتل 4 ستاره می باشد که دارای 106 اتاق است. در این هتل امکانات بسیار زیادی مانند دوچرخه،  محل نگهداری کودکان، خشکشویی، سیستم تهویه مطبوع، سونا، جکوزی و سالن های تجاری وجود دارد. بیشتر اتاق های این هتل زیبا دارای امکاناتی منحصر به فرد برای اقامت مسافرین هستند. در این اتاق ها می توان از چشم انداز زیبای باغ لذت برد.

رستوران این هتل باشکوه بهترین غذاهای بین المللی و دریایی را برای مسافرین سرو می کند و مسافرین می توانند بعد از گشت و گذار در شهر به این رستوران مراجعه کنند و از بهترین غذاها نهایت لذت را ببرند. این هتل یکی از بهترین هتل های سانتورینی است که بهترین خدمات را برای مسافرین ارائه می دهد و سفر را بیادماندنی می کند.

[caption id="attachment_387" align="aligncenter" width="780"]هتل سانتورینی پالاس « Santorini Palac» هتل سانتورینی پالاس « Santorini Palac»[/caption]

هتل مارگاریتا سانتورینی « Margarita»

یکی از بهترین هتل های سانتورینی که هتلی 3 ستاره است، هتل مارگاریتا می باشد. هتل مارگاریتا دارای امکانات بسیار زیاد و فوق  العاده ای است که دارای 20 اتاق می باشد. در این اتاق ها می توان بیشترین امکانات رفاهی را یافت و می توان از وجود امکاناتی مانند تلویزیون، یخچال، حمام، تخت، تهویه مطبوع و مبلمان بهره برد. بیشتر اتاق های چشم اندازی زیبا از محیط بیرون باغ دارند. این هتل دارای امکاناتی مانند سونا، سالن ورزشی، فکس، فروشگاه هدیه، نگهداری چمدان ها و اینترنت می باشد. زوج های جوانی که برای ماه عسل به این هتل می روند می توانند از سوئیت های ماه عسل آن استفاده کنند و در آنها یک اقامت رویایی داشته باشند.

هتل آفرودیت سانتورینی « Afrodite»

یکی دیگر از هتل های سانتورینی که یک هتل یک ستاره است، هتل آفرودیت می باشد. این هتل یک هتل متوسط و خوب است که دارای 10 اتاق می باشد و در این هتل می توان از امکاناتی مانند اینترنت، محل نگهداری چمدان ها، سیستم تهویه مطبوع، اجاره خودرو و پارکینگ استفاده کرد.

تمامی اتاق های این هتل دارای امکاناتی مانند تلویزیون، حمام های مجزا، یخچال و تخت می باشند. این یکی از هتل های سانتورینی است که در فاصله بسیار کمی از میدان فیروا قرار دارد و مسافرین می توانند در مدت زمان کوتاهی به این میدان بروند و با سایر مکان ها دسترسی داشته باشند.

[caption id="attachment_389" align="aligncenter" width="780"]هتل آفرودیت سانتورینی « Afrodite» هتل آفرودیت سانتورینی « Afrodite»[/caption]

هتل فینیسیا مموریز « Finika Memories Hotel»

یکی دیگر از هتل های سانتورینی که بسیار ساده و زیبا است هتل فینیسیا می باشد. این هتل یکی از هتل های 3 ستاره است که دارای  24 اتاق است. مسافرین و گردشگران می توانند در رستوران هتل فینیسیا بهترین غذاهای دریایی و سنتی را نوش جان کنند و از یک محیط زیبا لذت ببرند. در این هتل امکاناتی مانند تهویه مطبوع، تراس، اجاره خودرو، کتابخانه، جکوزی، سیستم گرمایشی و محل نگهداری کودک وجود دارد. اتاق های این هتل بسیار راحت و مناسب هستند و دارای تخت های دو نفره می باشند. این اتاق ها دارای مبلمان، تلویزیون، حمام های مجزا و چای ساز برای رفاه حال مسافران می باشد. این هتل در فاصله نزدیکی از فرودگاه و ساحل قرار دارد.

هتل ابسولوت بلیس سانتورینی « Absolute Bliss»

 همه هتل های سانتورینی بسیار زیبا و جذاب هستند و اقامتی رویایی را برای همه افراد به ارمغان می آورند. یکی از هتل های سانتورینی که برای اقامت مسافرین و گردشگران امکانات عالی در نظر گرفته است هتل ابسولوت بلیس می باشد. این هتل زیبا دارای 13 اتاق می باشد. تمامی این اتاق ها یک ویوی زیبا از مناظر دارند و دارای امکاناتی مانند تلویزیون، یخچال، اینترنت، عایق صدا و تهویه هستند.

این هتل دارای رستورانی بسیار زیبا می باشد. در رستوران دنج آن می توان از خوردن غذاهای یونان و سنتی لذت برد.  این هتل فرصت خوردن صبحانه در اتاق را نیز برای مسافرین فراهم کرده است. در صورت نیاز در این هتل امکانات پزشکی، خدمات فکس و کپی، خدمات بلیط و خشکشویی وجود دارد.

[caption id="attachment_391" align="aligncenter" width="780"]هتل ابسولوت بلیس سانتورینی « Absolute Bliss» هتل ابسولوت بلیس سانتورینی « Absolute Bliss»[/caption]

هتل سوفیا «Hotel Sofia»

یکی دیگر از هتل های سانتورینی، هتل سوفیا است. این هتل 2 ستاره در واقع امکاناتی عالی برای مسافرین فراهم می کند تا مسافرین بتوانند در مدت زمان اقامت خود از هر لحظه حضور خود در هتل لذت ببرند. در این هتل کارکنانی مهربان وجود دارد که در هر ساعتی آماده ارائه خدمات به مسافرین می باشند. این هتل صبحانه هایی عالی و ارگانیک را برای مسافرین فراهم می کند که نظیر آن را در دیگر هتل های سانتورینی نمی توان یافت. در این هتل می توان از امکاناتی مانند صندوق امانات، پارکینگ خصوصی، فروشگاه، خدمات بلیت، نگهداری چمدان، ماساژ و بار استفاده کرد. هتل های سانتورینی بهترین خدمات را برای مسافرین ارائه می دهند.

هتل کاتیکیس «Katikies Hotel»

یکی از هتل های 5 ستاره سانتورینی هتل کاتیکیس می باشد. این هتل دارای امکانات عالی برای مسافرین و گردشگران است. در هر ساعتی می توان در کافه این هتل بهترین نوشیدنی ها را نوش جان کرد. بیشتر کارکنان این هتل قابلیت صحبت به چند زبان را دارند و در هر ساعتی به مسافرین خدمات می دهند. در این هتل می توان از خدمات حمل و نقل فرودگاهی، سرویس خشکشویی، تهویه مطبوع، اسپا و سالن ورزشی استفاده کرد.

این هتل دارای سوئیت و اتاق های زیادی است که مجهز به حمام ها و مینی بار می باشند. هتل کاتیکیس یکی از بهترین هتل های سانتورینی است که بهترین خدمات را از لحظه ورود مسافر تا زمان خروج برای اقامت راحت آنها ارائه می دهد. این هتل یکی از بهترین هتل های سانتورینی است.

[caption id="attachment_393" align="aligncenter" width="780"]هتل کاتیکیس «Katikies Hotel» هتل کاتیکیس «Katikies Hotel»[/caption]

هتل کاناواس اویا «Canaves Oia Hotel»

هتل های سانتورینی بهترین امکانات را برای مسافرین فراهم می کنند، یکی از این هتل ها هتل کاناواس می باشد. این هتل مجلل و بسیار بی نظیر دارای بهترین امکانات رفاهی و اقامتی برای مسافرین و گردشگران است. مسافرین می توانند از امکاناتی مانند صرافی، سرویس خشکشویی، پارکینگ، اسپا، صندوق امانات، محل نگهداری و مراقبت از کودک استفاده کنند. رستوران هتل کاناواس بهترین غذاهای بین المللی و یونان را برای مسافرین سرو می کند.

بیشتر کارکنان این هتل 5 ستاره به چند زبان بین المللی مسلط هستند و به راحتی می توانند با مسافرین ارتباط برقرار کنند. هتل های سانتورینی بهترین فرصت اقامت برای مسافرین این جزیره هستند. در هتل های سانتورینی می توان از هر لحظه اقامت خود لذت برد.

[caption id="attachment_394" align="aligncenter" width="780"]هتل کاناواس اویا «Canaves Oia Hotel» هتل کاناواس اویا «Canaves Oia Hotel»[/caption]

هتل آنمون میلوس سوئیتز « Anemone Milos Suites»

هتل های سانتورینی در یک موقعیت بسیار عالی از شهر قرار دارند و می توانند بهترین فرصت رفت و آمد را برای مسافرین و گردشگران ایجاد کنند. یکی از این هتل ها آنمون میلوس است که یک هتل 2 ستاره است. در این هتل امکانات زیادی برای مسافرین وجود دارد که اقامتی رویایی برای مسافرین ایجاد می کنند. از این امکانات می توان به اینترنت، اتاق عایق صدا، سیستم های گرمایشی، اجاره خودرو و سوئیت های ماه عسل اشاره کرد.

اتاق های این هتل دارای تخت های یک نفره و دو نفره، تلویزیون و یخچال می باشند. در این اتاق ها می توان یک چشم انداز زیبا از مناطق اطراف داشت و از زیبایی های مناظر لذت برد. هتل های سانتورینی دارای امکانات زیادی هستند و دارای بهترین کارکنان می باشند که فرصتی عالی برای اقامت مسافرین هستند. مسافرین این جزیره می توانند با اقامت در هتل های سانتورینی از تمامی لحظات حضور خود در جزیره بهره ببرند و از هر فرصت بازدید خود از جزیره استفاده کنند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱