هتل های ایبیزا

هتل های ایبیزا

یکی از مقصدهای تفریحی خارج از کشور، ایبیزا در کشور اسپانیا است که گردشگران زیادی هر ساله از آن دیدن می کنند. هتل های ایبیزا برای آن دسته از گردشگرانی که این جزیره را برای سفر انتخاب می کنند، اقامتی مناسب فراهم می کند و از خدمات رفاهی و تفریحی آن ها استفاده خواهید کرد. در این مقاله نیز به بررسی امکانات هتل های ایبیزا خواهیم پرداخت تا سفر خوبی را تجربه کنید و از اقامت خود لذت ببرید.

جزیره ایبیزا

با سفر به ایبیزا به منظور لذت بردن از تفریحات و رفتن به سواحل ماسه ای آن، باید به فکر مکانی مناسب برای اقامت خود باشید. هتل های ایبیزا با خدمات و امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می دهند آماده استقبال از مسافران هستند. با توجه به اینکه هتل های جزیره ایبیزا در چه موقعیتی از شهر قرار گرفته اند و چه خدماتی ارائه می دهند قیمت های متفاوتی دارند. در این جا چند مورد از هتل های ایبیزا را همراه با خدمات و امکاناتی که دارند معرفی خواهیم کرد که مورد استفاده گردشگرانی قرار خواهد گرفت که هر ساله از آن بازدید به عمل می آورند. داشتن اطلاعات از هتل ها قبل از سفر کمک می کند اتاق بهتری برای خود رزرو کنید و سفر خاطره انگیزی را تجربه کنید. به شما پیشنهاد میشود از طریق آژانس های مسافرتی معتبر اقدام به رزرو تور اروپا نمایید و تمامی مراحل را به مشاورین خبره بسپارید. رزرو هتل ها در فصل های کم گردشگر سبب می شود هزینه پایین تری پرداخت کنید اما سفر در فصل های پر گردشگر سبب افزایش هزینه هتل های ایبیزا خواهد شد.

[caption id="attachment_4566" align="aligncenter" width="780"]هتل های ایبیزا هتل های ایبیزا[/caption]

هتل پلیاسول ریویرا از هتل های ایبیزا

در ساحل سن آنتونیو در ایبیزا یکی از هتل های ایبیزا به نام هتل پلیاسول قرار دارد که از آن دریا را به راحتی خواهید دید. در این هتل بوتیک، رستوران، امکانات سرگرمی و مراکز خرید وجود دارد که سبب می شود اوقات خوبی را در آن سپری کنید. این هتل فاصله ای 3.5 کیلومتری تا شهر سن آنتونیو دارد و از آن تنها چند متر فاصله تا هتل پانتا وجود دارد. ایستگاه اتوبوسی در نزدیکی آن قرار دارد که سبب می شود حمل و نقل عمومی برای گردشگران راحت باشد. امکانات تفریحی چون غواصی، مینی گلف، تنیس، قایقرانی و ... در ساحل هتل وجود دارد که مسافران از آن می توانند استفاده کنند.

[caption id="attachment_4567" align="aligncenter" width="780"]هتل های ایبیزا هتل های ایبیزا[/caption]

هتل اوشوآیا از هتل های ایبیزا

یکی از هتل های ایبیزا که بسیار لوکس است هتل اوشوآیا نام دارد که در شهری به همین نام در ایبیزا قرار دارد و بسیار جذاب و مدرن می باشد. در این هتل مراسم شبانه و کنسرت های زنده برپا می شود که با اقامت در آن قادر به لذت بردن از آن ها هستید. با اقامت در این هتل از منظره خیره کننده ساحل آن می توانید بهره مند شوید و از خدمات سلامتی و زیبایی آن استفاده کنید که به صورت 24 ساعته در اختیار مسافران قرار می گیرد. ماساژ سنگ داغ، اینترنت رایگان، استخر، حمام اختصاصی، پارکینگ رایگان و جکوزی از جمله امکانات این هتل می باشد.

[caption id="attachment_4568" align="aligncenter" width="780"]هتل های ایبیزا هتل های ایبیزا[/caption]

هتل اوروسول از هتل های ایبیزا

آن دسته از افرادی که به شلوغی علاقه دارند و جوان هستند در هتل اوروسول می توانند اقامت کنند که در ساحل شهر سن آنتونیو واقع شده است. رفت و آمد در این هتل زیاد است و بخشی پر انرژی برای جوانان خواهد بود. این هتل تا بندر فاصله ای حداکثر هفتصد متری دارد و ساحل محلی از آن چهارصد و پنجاه متر فاصله دارد. در اطراف هتل رستوران، مرکز خرید و مغازه وجود دارد که برای گذراندن وقت مسافران مفید است. در اتاق های هتل اوروسول تلویزیون کابلی، تخت خواب، حمام اختصاصی، اینترنت رایگان و امکاناتی بی نظیر قرار گرفته است. با اقامت در اتاق های این هتل از امکانات آن بهره مند خواهید شد.

هتل نپتونو از هتل های ایبیزا

یکی از هتل های ایبیزا که گران و بسیار زیبا می باشد، هتل نپتونو است و خدمات رفاهی و تفریح زیادی چون زمین تنیس، خط تلفن مستقیم، تهویه مطبوع، بالکن رو به دریا، حمام مجهز به دوش، خدمات خشکشویی، اتاق تلویزیون، پذیرش 24 ساعته، تلویزیون ماهواره ای و ... دارد. از هتل تا مرکز شهر 1.5 کیلومتر فاصله وجود دارد و هشتاد و شش اتاق دارد که در 6 طبقه آن قرار گرفته اند. انواع غذاهای اروپایی در رستوران آن سرو می شود و دارای صندلی ساحلی، مهد کودک، استخر شنا و ... است که سبب شده است این هتل طرفداران زیادی داشته باشد و در سفرهای بعدی نیز انتخاب شود.

[caption id="attachment_4569" align="aligncenter" width="780"]هتل های ایبیزا هتل های ایبیزا[/caption]

هتل اوکان درایو از هتل های ایبیزا

یکی از هتل های ایبیزا که طراحی عالی و دکوراسیونی بی نظیر دارد هتل اوکان درایو است و موقعیت آن بندر ماریو بوتا می باشد. معماری آن الهام گرفته از ساحل جنوبی میامی و نیویورک است که مربوط به دهه بیست میلادی می باشد. امکانات کامل و خدمات بی نظیر این هتل سبب شده است به یکی از پرطرفدارترین هتل ها در ایبیزا تبدیل شود. صبحانه این هتل برخلاف سایر هتل ها حتی تا ساعت 4 بعد از ظهر سرو می شود که این مورد مناسب افرادی است که شب ها دیر می خوابند و صبح ها دیر بیدار می شوند. گردشگرانی که در این هتل اقامت می کنند قادر به استفاده از امکاناتی چون اینترنت رایگان، میز بیلیارد، سینمای اختصاصی، اتاق کنفرانس و.. هستند. انواع غذاهای اروپایی و امریکای لاتین در رستوران این هتل سرو می شود و با اقامت در این هتل با فرهنگ مردم ایبیزا آشنا خواهید شد.

[caption id="attachment_4570" align="aligncenter" width="780"]هتل های ایبیزا هتل های ایبیزا[/caption]

هتل مارفیل از هتل های ایبیزا

یکی از هتل های ایبیزا که به فرودگاه این شهر بسیار نزدیک است هتل مارفیل است و تعداد زیادی رستوران، مغازه و وسایل حمل و نقل عمومی در اطراف آن قرار دارد که سبب شده است مسافران از این امکانات بهره مند شوند. از جمله مزیت هایی که این هتل دارد پذیرش 24 ساعته است و پرسنل آن در هر ساعتی از شبانه روز آماده پاسخگویی به سؤالات مسافران هستند. ترمینال عمومی، سوپرمارکت، کافه، فرودگاه و اینترنت از جمله امکانات هتل است و اتاق هایی دارد که به تلفن مستقیم، یخچال، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی، گرمایش مرکزی و اینترنت رایگان مجهز هستند. از جمله امکانات تفریحی آن به امکانات ورزشی و استخر شنای سرپوشیده می توان اشاره کرد و صبحانه کامل آن در بوفه هتل سرو خواهد شد. با اقامت در اتاق های این هتل از خدمات آن استفاده خواهید کرد.

[caption id="attachment_4571" align="aligncenter" width="780"]هتل های ایبیزا هتل های ایبیزا[/caption]

رزرو هتل گرند سول از هتل های ایبیزا

یکی از هتل های ایبیزا که بسیار جذاب است هتل گرند سول است که موقعیت آن منطقه سانتونیو می باشد و تا مرکز شهر فاصله ای 5 دقیقه ای دارد. هتل گرند سول از بهترین هتل های ایبیزا است که بسیار آرام می باشد و اقامتی مناسب فراهم می کند. از امکانات هتل به تهویه مطبوع، تخت خواب، وای فای رایگان، تلویزیون کابلی، استخر شنا، میز تنیس، نوار، مبلمان راحتی و ... می توان اشاره کرد. در بوفه هتل قادر به صرف صبحانه و شام خواهید بود و از آن جا که پذیرش آن به صورت 24 ساعته است موجب راحتی گردشگران شده است.

هتل گالریا از هتل های ایبیزا

یکی از هتل های ایبیزا که از نظر قیمت بسیار مناسب است هتل گالریا می باشد و در محیطی ساکت و آرام به نام سن آنتونیو واقع شده است. فاصله هتل از ساحل و خلیج دویست و پنجاه متر است و برای اقامت جوانان بسیار مناسب است. فضای هتل گالریا بسیار صمیمی است و یک خانواده محلی مدیریت آن را بر عهده گرفته است. این هتل هفتاد و دو اتاق دارد که همه آن ها دارای جعبه ایمنی، تراس و حمام اختصاصی هستند که با رزرو اتاق های آن و اقامت در اتاق های این هتل از این خدمات بهره مند می شوید.

[caption id="attachment_4572" align="aligncenter" width="780"]هتل های ایبیزا هتل های ایبیزا[/caption]

هتل ال پورتو از هتل های ایبیزا

یکی از هتل های ایبیزا که به بندر بسیار نزدیک است هتل ال پورتو است و فاصله ای پانصد متری تا آن جا دارد. در اتاق های این هتل اینترنت رایگان، بالکن با تراس، تهویه مطبوع و حمام اختصاصی وجود دارد. استخر و صندلی های خورشیدی از جمله امکانات هتل هستند که به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرند و لازم نیست هیچ گونه هزینه ای بابت آن ها پرداخت شود. بوفه این هتل بسیار مجهز است که برای صرف صبحانه و شام انواع غذاهای خوش مزه را دارد که تهیه آن ها بسیار ارزان است. فاصله ایستگاه اتوبوس و تعدادی کلوپ به این هتل از جمله مزیت های آن است که سبب دسترسی راحت برای حمل و نقل عمومی خواهد شد.

[caption id="attachment_4573" align="aligncenter" width="780"]هتل های ایبیزا هتل های ایبیزا[/caption]

هتل پریسا از هتل های ایبیزا

یکی از هتل های ایبیزا که بسیار لوکس و زیبا است هتل پریسا نام دارد و فضای بسیار زیبایی دارد که سبب شده است به عنوان شگفت انگیز ترین هتل ها در ایبیزا شناخته شود. این هتل تا مرکز شهر فاصله ای چند دقیقه ای دارد و تعداد زیادی رستوران، اماکن تفریحی، مغازه و مراکز خرید در اطراف آن وجود دارد که برای گذراندن ساعاتی از روز مناسب هستند. این هتل ساحل شنی سفیدی دارد که مجاورت آن با رنگ آبی دریای مدیترانه فضایی بسیار رؤیایی ایجاد کرده است. پذیرش هتل پریسا 24 ساعته است و برخورد کارکنان آن بسیار گرم و صمیمی است که موجب شده است مسافران احساس آرامش کنند و اقامتی به یادماندنی را تجربه کنند.

[caption id="attachment_4564" align="aligncenter" width="780"]هتل های ایبیزا هتل های ایبیزا[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت اسپانیا، ویزای اسپانیا، تور اسپانیا و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱