بلیط ایبیزا

بلیط ایبیزا

با خرید بلیط ایبیزا به یکی از جزیره های زیبای اسپانیا خواهید رفت که طرفداران بسیاری دارد. این جزیره ارزش تاریخی نیز دارد و فصل پاییز و زمستان آن برای سفر بسیار عالی است. سفر در فصل بهار نیز با مشاهده شکوفه های بادام در سراسر جزیره همراه خواهد بود. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی درباره بلیط ایبیزا و نحوه رزرو آن خواهیم پرداخت تا سفر لذت بخشی را تجربه کنید.

برای خرید بلیط ایبیزا به صورت اینترنتی می توان اقدام کرد و آن را در زمان کمی از سایت رزرو کرد. برای این منظور باید با مراجعه به سایت مبدا و مقصد بلیط را مشخص کنید که مبدا شهر محل زندگی و یا شهری است که سفر خود را از آنجا آغاز خواهید کرد و مقصد نیز ایبیزا خواهد بود. یک طرفه و یا دو طرفه بودن بلیط ایبیزا را مشخص کنید و اینکه مسافران بزرگسال، کودک و یا نوزاد هستند را ذکر کنید زیرا این مورد در قیمت بلیط ایبیزا موثر است، سپس با زدن گزینه جستجو انواع بلیط ایبیزا به نمایش در خواهد آمد که شامل مشخصاتی چون قیمت، تاریخ حرکت، نوع ایرلاین و کلاس پروازی است و با کلیک روی هر کدام مشخصات آن را خواهید دید. با توجه به زمان سفر و بودجه ای که در اختیار دارید بلیت مورد نظر خود را خریداری خواهید کرد.

[caption id="attachment_774" align="aligncenter" width="780"]بلیط ایبیزا بلیط ایبیزا[/caption]

آشنایی مختصری با جزیره ایبیزا

در مجمع الجزایر بالئاری اسپانیا جزیره ای به نام ایبیزا قرار دارد که دریای مدیترانه در مجاورت آن قرار گرفته است. به دلیل وجود کلاب های شبانه که مکان هایی تابستانی در این جزیره دارند این جزیره را شب زنده دار می نامند. در این جزیره روستاهایی به نام یوگا و آرام را خواهید دید و سواحل مختلفی در آن وجود دارد. هتل ها، رستوران ها و فروشگاه های مختلفی برای گردشگران در این جزیره وجود دارد که با خرید بلیط ایبیزا قادر به بازدید از آنها خواهید بود. خورهای ماسه ای تپه ای پر از کاج ایجاد کرده است که در سراسر ساحل وجود دارد، اکثر مردم این جزیره مسیحی کاتولیک هستند. هر ساله توریست های فراوانی به این جزیره سفر می کنند زیرا پر از جاذبه های طبیعی و فوق العاده است و اولویت اغلب کسانی که به اسپانیا سفر می کنند این جزیره خواهد بود. بخشی از جاذبه های این جزیره صخره ای است که در میراث فرهنگی یونسکو به ثبت رسیده است.

[caption id="attachment_775" align="aligncenter" width="780"]آشنایی مختصری با جزیره ایبیزا آشنایی مختصری با جزیره ایبیزا[/caption]

قیمت بلیط ایبیزا

قیمت بلیط ایبیزا با توجه به زمان سفر، نوع پرواز و خدماتی خواهد بود که ارائه می شود. سفر در فصل های کم گردشگر سبب می شود قیمت بلیط با کاهش روبرو شود و سفر در فصل های پر گردشگر سبب افزایش قیمت بلیط ایبیزا خواهد شد. دمای هوا در فصل تابستان در این جزیره بین 30-20 درجه است و در شب به 22 درجه نیز خواهد رسید و گردشگران زیادی در این فصل به این جزیره سفر می کنند که سبب افزایش قیمت خواهد شد. گردشگران اغلب فصل زمستان را برای سفر انتخاب نمی کنند از اینرو ایبیزا در این فصل گردشگران خاصی ندارد و سبب کاهش قیمت بلیط خواهد شد. دما در فصل زمستان در این جزیره 14-8 درجه است و هر 10 سال یک بار می توان در این جزیره شاهد بارش برف بود.

[caption id="attachment_776" align="aligncenter" width="780"]قیمت بلیط ایبیزا قیمت بلیط ایبیزا[/caption]

ذکر نکاتی درباره خرید بلیط ایبیزا

در هنگام خرید بلیط ایبیزا قادر به خرید خدماتی چون ترانسفر و تشریفات فرودگاهی خواهید بود، این خدمات قیمت بلیط ایبیزا را با افزایش روبرو می کند. هر ایرلاین کلاس های پروازی مختلفی دارد که با توجه به هدف شما از سفر و بودجه ای که دارید قادر به انتخاب آنها خواهید بود. این امکان وجود دارد که بلیط ایبیزا را بر اساس موردی جستجو کنید که برای شما اهمیت دارد مثلا بلیت را بر اساس قیمت می توانید جستجو کنید و بدین ترتیب بلیت هایی به نمایش درمی آید که دارای رنج قیمتی مورد نظر باشند، در این صورت بلیت مورد نظر را در زمان کمتری پیدا خواهید کرد.

فرودگاه ایبیزا

فرودگاهی همگانی در ایبیزا قرار دارد که مسافربری است و کد یاتا آن IBZ است. باند فرود آسفالت و بتن دارد که طول آن 2800 متر است. ارتفاع این فرودگاه از سطح دریا 7 متر است و با خرید بلیط ایبیزا در این فرودگاه به زمین خواهید نشست. فاصله فرودگاه از جنوب غربی ایبیزا 7.5 کیلومتر است و ساحل سان خوزه نزدیک آن قرار گرفته است.

تفریحاتی که در جزیره ایبیزا خواهید داشت

با رزرو بلیط ایبیزا و رفتن به این جزیره زیبا قادر به بازدید از جاذبه های سنتی آن خواهید بود. پاراسیلینگ از دیگر تفریحات آن است و قادر به کرایه قایق خواهید بود تا با استفاده از آن به اطراف جزیره بروید و مناطق بکر آن را مشاهده کنید. جزایر زیادی نیز در اطراف ایبیزا قرار دارد که مشاهده آنها نیز خالی از لطف نیست. غارهای کان مارکا نیز در شمال شهر وجود دارد و درون آنها دریاچه های زیرزمینی را خواهید دید که بسیار تماشایی هستند. سفر در فصل پاییز به این جزیره لذت بخش است زیرا قادر به شرکت در فستیوال های تئاتر خانوادگی آن خواهید بود که نمایش های عروسکی و تئاتر های خیابانی را شامل می شود.

[caption id="attachment_777" align="aligncenter" width="780"]تفریحاتی که در جزیره ایبیزا خواهید داشت تفریحاتی که در جزیره ایبیزا خواهید داشت[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱