ویزای فرانکفورت

ویزای فرانکفورت

قبل از هر توضیحی در مورد ویزای فرانکفورت باید بدانیم که هدف خود ویزا حال به هر مقصد و یا علتی است. گرفتن ویزای یک کشور به معنی اجازه صدور برای ورود و یا گذر کردن از داخل خاک آن کشور از طرف دولت و کنسولگری آن کشور می باشد.

تقسیم بندی ویزا از نظر هدف سفر

ویزا دارای انواع مختلفی است که شما با توجه به هدفتان برای ورود به یک کشور اقدام به دریافت آن می کنید که شرایط دریافت ویزای فرانکفورت نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.

انواع ویزا:

ویزای توریستی: این ویزا همانطور که از اسم آن مشخص است ویزایی است که شما به قصد سفر و تفریح به آن کشور اقدام به دریافت آن می کنید که برای صدور ویزا باید مدارک مورد نیاز را برای افسر مهاجرت آماده کنید. مسافرین و گردشگران از طریق رزرو تور اروپا به شهر فرانکفورت سفر مینمایند.

ویزای ملاقات دوستان و اقوام: این نوع از ویزا درست مانند نوع قبلی می باشد که فقط در نوع مدرکی که ارائه می دهید کمی با هم متفاوت است و دریافت این ویزا راحت تر از ویزای توریستی می باشد.

ویزای درمان: برای درمان در کشور مقصد از این نوع ویزا استفاده می شود.

ویزای تجارت: این نوع ویزا بیشتر برای تجار و بازرگانان مناسب می باشد که برای مقاصد خرید کالا و کارهای تجاری قصد ورود به خاک یک کشور را دارند.

دریافت ویزای عبوری یا ترانزیت که به شما اجازه می دهد از آن کشور برای رسیدن به کشور ثالث عبور کنید که مدت آن بسیار کم و محدود می باشد و انواع دیگر ویزاها مانند ویزای دانشجویی، ویزای کاری و ویزای مهاجرت که اخذ هر کدام پروسه مختص خود را دارا می باشد و مدت اعتبار آن نیز طولانی تر می باشد.

[caption id="attachment_11804" align="aligncenter" width="780"]ویزای فرانکفورت ویزای فرانکفورت[/caption]

مدارک مورد نیاز برای گرفتن ویزا

برای اخذ ویزای فرانکفورت و یا هر نوع ویزای شنگن داشتن مدارک زیر الزامی است:

1- داشتن پاسپورت الزامی است و تاریخ انقضاء آن باید بین 3 تا 6 ماه بعد از پایان سفر باشد.

2- شناسنامه

3- پر کردن فرم درخواست ویزا با کمک آژانس های مسافرتی معتبر، که سوالاتی که در آن پرسیده می شود در رابطه با هدف شما از سفر به کشور مقصد را مشخص می کند.

4- ارائه مدارکی که نشان دهد شما در کشور خود صاحب شغل و یا دانشجو هستید و یا هر مدرکی که دلیلی بر بازگشت شما به کشور باشد.

5- مدارکی که نشان می دهد شما از تمکن مالی برخوردار هستید.

6- عکس جدید از چهره شما که حتما باید بدون آرایش و روتوش باشد.

7- بیمه مسافرتی

8- رزرو پرواز و خرید بلیط رفت و برگشت

9- دعوتنامه از شخص و یا شرکت مورد نظر و یا رزرو قطعی هتل و مدت اقامت

[caption id="attachment_11805" align="aligncenter" width="780"]ویزای فرانکفورت ویزای فرانکفورت[/caption]

ویزای شینگن

برای دریافت ویزای فرانکفورت و ورود به کشور آلمان دریافت و داشتن ویزای شینگن الزامی خواهد بود چرا که کشور آلمان در حوزه کشورهای شینگن می باشد و لازمه سفر به فرانکفورت و اخذ ویزای فرانکفورت داشتن ویزای شینگن می باشد.

[caption id="attachment_11806" align="aligncenter" width="780"]ویزای فرانکفورت ویزای فرانکفورت[/caption]

ویزای شنگن در 4 نوع صادر می شود

دریافت ویزای فرانکفورت که همان ویزای شینگن نیز می باشد در 4 دسته قرار می گیرد که به شرح ذیل می باشد:

ویزای نوع A: ویزای ترانزیت است که در این نوع ویزا شخص اجازه خروج از فرودگاه را ندارد و فقط در حوزه شینگن می تواند پرواز خود را تعویض کند.

ویزای نوع B: ویزای عبوری که با داشتن این ویزا شخص می تواند از فرودگاه خارج شود و برای رسیدن به کشور ثالث از راه های زمینی نیز استفاده کند.

ویزای نوع C: ویزای توریستی که اکثر ایرانیان با این ویزا وارد حوزه شینگن می شوند.

ویزای نوع D: ویزای بلند مدت است که معمولا اشخاصی مثل تجار و بازرگانان که در طول سال ممکن است بخواهند بارها به حوزه شنگن ورود کنند.

اگر بخواهید بیشتر از 90 روز در فرانکفورت و یا هر کدام از کشورهای حوزه شینگن بمانید دیگر احتیاجی به ویزای فرانکفورت و یا ویزای شینگن هر کشور دیگری ندارید و باید برای گرفتن اقامت اقدام فرمایید. ذکر این نکته ضروری است که ویزای شینگن هر کشوری که دریافت کردید باید از همانجا وارد محدوده شینگن شوید. به طور مثال اگر ویزای فرانکفورت را دارید و از فرانسه وارد حوزه شینگن شدید افسران مهاجرت می توانند به دلایل قانونی شما را دستگیر کنند.

هزینه ویزا

سفارت آلمان هزینه ویزای فرانکفورت را به صورت نقدی و به یورو دریافت خواهد نمود و سعی کنید پول ویزا را به صورت دقیق پرداخت کنید و پرداخت هزینه ویزای فرانکفورت حتما به صورت اسکناس های 5، 10 و 20 دلاری باشد چون سفارت پرداخت به صورت پول خرد را نمی پذیرد.

[caption id="attachment_11807" align="aligncenter" width="780"]ویزای فرانکفورت ویزای فرانکفورت[/caption]

درخواست ویزا

برای اخذ ویزای فرانکفورت از کشور آلمان ابتدا باید فرم درخواست ویزاز را پر کنید و از سفارت وقت بگیرید. گرفتن وقت سفارت برای اخذ ویزای فرانکفورت به صورت آنلاین انجام می شود و به طور کاملا رایگان می باشد. پس اگر قصد گرفتن وقت سفارت آلمان جهت دریافت ویزای فرانکفورت را دارید به هیچ عنوان از طریق موسسات مهاجرتی اقدام نکنید و از طریق آژانس های مسافرتی معتبر اقدام نمایید.

تعیین وقت سفارت

وقت سفارتی که برای درخواست ویزای فرانکفورت می گیرید باید کاملا حساب شده باشد. یعنی زمانی که شما اقدام می کنید باید به دقت بررسی کنید که آیا در زمانی که تعیین می شود شما می توانید در سفارت برای انجام مصاحبه حضور یابید و یا مدارک شما تا آن موقع تکمیل می شود یا خیر، چون به هیچ عنوان نمی توانید وقت سفارت خود را باطل کنید. پس از انجام تمام این مراحل و گرفتن تاییدیه افسر مهاجرت شما موفق به دریافت ویزای فرانکفورت می شوید و می توانید به خاک آلمان سفر کنید.

[caption id="attachment_11808" align="aligncenter" width="780"]ویزای فرانکفورت ویزای فرانکفورت[/caption]

کدام ویزا را بگیریم؟

امروزه افراد بسیاری خواستار دریافت ویزای فرانکفورت هستند تا بتوانند از امکانات رفاهی حوزه اروپا و شینگن بهره مند شوند. اما گرفتن کدام نوع از ویزای فرانکفورت مناسب شما می باشد. در پاسخ باید گفت که نوع ویزایی که قصد گرفتن آن را دارید کاملا وابسته به هدفی است که دارید. اگر هدف شما برای سفر تحصیل کردن در دانشگاه می باشد بهتر است ویزای فرانکفورت که مختص دانشجویان تحت عنوان ویزای تحصیلی یا دانشجویی صادر می شود را برای سفر انتخاب کنید که مدت اعتبار آن بستگی به مقطع تحصیلی، متفاوت است.

اگر شما در حرفه ای دارای تخصصی می باشید که کشور مقصد نیز به آن نیاز دارد برای اخذ ویزای شهر فرانکفورت توصیه می شود برای ویزای کار اقدام کنید. البته لازم به ذکر است که اخذ این نوع ویزا با وجود کم هزینه بودن بسیار سخت صادر می شود و به شما پیشنهاد می شود از روش های راحت تری برای اخذ ویزای فرانکفورت اقدام کنید. البته ویزای کار به دو صورت می باشد که یکی ویزای کار و دیگر ویزای در جستجوی کار می باشد که در مورد دوم شما با یک فرصت 6 ماهه وارد کشور می شوید و اگر بتوانید کاری پیدا کنید می توانید ویزای فرانکفورت را دریافت کنید. در نهایت اگر فقط به قصد تفریح قصد سفر کردن دارید تنها گزینه مناسب شما برای گرفتن ویزای فرانکفورت اخذ ویزای توریستی می باشد.

دلایل رد شدن درخواست ویزا

افسر کنسولگری که پرونده ارائه شده توسط شما را بررسی می کند به هر دلیلی ممکن است درخواست ویزای شما را رد و یا حتی ریجکت کند. در این حالت ما به شما توصیه می کنیم برای اقدام مجدد جهت اخذ ویزای شینگن صبر کنید و بلافاصله درخواست مجدد ندهید. حدودا 8 ماه صبر کنید و مجددا درخواست بدهید. از جمله دلایلی که افسر مهاجرت درخواست ویزای شما را ریجکت می کند می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

1- نداشتن پاسپورت معتبر: افسران مهاجرت برای پاسپورتی که اعتبار کمتر از 3 ماه داشته باشد ویزا صادر نمی کنند و یا پاسپورتی که 2 برگ خالی برای ویزاهای دیگر نداشته باشد.

2- نداشتن دلایل محکم: دلیل شما برای اخذ ویزا و سفر به حوزه شینگن برای افسران کنسولگری از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر شما دلایل کافی برای سفر ارائه ندهید درخواست ویزای شما رد خواهد شد.

3- نداشتن سفرهای خارجی: خالی بودن برگه های پاسپورت و نداشتن سفرهای خارجی قبلی یکی از دلایل رد شدن درخواست ویزا می باشد. متقاضی باید سفرهایی مانند ترکیه و دبی داشته باشد که سفر به آنها راحت تر است، در غیر این صورت درخواست ویزا از طرف کنسولگری ریجکت خواهد شد.

و خیلی دلایل دیگر مانند ارائه مدارک نامعتبر و همچنین عدم ارائه مدارکی مبتنی بر نداشتن توانایی مالی از جمله دلایل رد شدن درخواست ویزا می باشد.

[caption id="attachment_11780" align="aligncenter" width="780"]ویزای فرانکفورت ویزای فرانکفورت[/caption]

حتما برای دریافت ویزا و اقدام به گرفتن اقامت آن کشور از شرایط آن و نحوه گرفتن اقامت اطلاعات کافی کسب کنید و با افرادی که در این زمینه تخصص کافی دارند مشورت کنید تا در دام سودجویان و کلاهبرداران نیفتید.

[caption id="attachment_11803" align="aligncenter" width="780"]ویزای فرانکفورت ویزای فرانکفورت[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت آلمان، ویزای آلمان و تور آلمان و تور اروپا 88851080-021