هتل های پراگ

هتل های پراگ

مسلما اگر قصد سفر به پراگ را داشته باشید آشنایی با هتل های پراگ باید اولویت کار شما قرار بگیرد. در این مطلب قصد داریم شما را با لیستی از بهترین هتل ها در پراگ آشنا کنیم تا در زمان سفر به این شهر زیبا و منحصر به فرد از این اطلاعات استفاده کنید. با ما همراه باشید. جهت رزرو هتل های پراگ و یا تور اروپا به شما توصیه میگردد از طریق آژانس های مسافرتی معتبر اقدام نمایید.

معرفی هتل های پراگ

احتمالا نام شهر پراگ را زیاد شنیده باشید. پراگ یکی از شهرهای توریستی دنیا است که پایتخت جمهوری چک می باشد. در این شهر جاذبه های تفریحی و تاریخی زیادی وجود دارد که باعث جذب گردشگران مختلف از اقصی نقاط جهان می شود به همین دلیل آشنایی با هتل های پراگ برای کسانی که عازم این شهر هستند اهمیت زیادی دارد. در این شهر می توانید با جاذبه های مختلفی نظیر رودخانه ولتا، بناهای قدیمی متعلق به قرون وسطی و پل های مختلف شهر آشنا شوید اما مسلما انتخاب یک هتل خوب در پراگ اهمیت بسیار زیادی در کیفیت سفر دارد. در ادامه با لیستی از بهترین هتل های پراگ آشنا می شویم.

[caption id="attachment_4525" align="aligncenter" width="780"]هتل های پراگ هتل های پراگ[/caption]

هتل Corinthia

یکی از بهترین هتل های پراگ هتل Corinthia است که یکی از هتل های پنج ستاره و لوکس پراگ است. این هتل به دلیل امکانات بی نظیری که دارد به یکی از بهترین هتل های پراگ تبدیل شده است. بهترین امکانات این هتل شامل پارکینگ، استخر سرپوشیده، رستوران های مجلل، سرو رایگان صبحانه، ایستگاه قطار رایگان، آبگرم و پذیرش 24 ساعته هستند. این هتل دارای اتاق هایی شیک با دکوراسیون بی نظیر هستند که همگی دارای امکاناتی نظیر خشکشویی، لوازم بهداشتی، تخت نوزاد، حمام خصوصی و اینترنت رایگان هستند. اتاق های این هتل به صورت روزانه نظافت می شوند. کسانی که برای قرارهای کاری به پراگ سفر می کنند می توانند این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند تا از اتاق کنفرانسی که در اختیار آنها قرار می گیرد استفاده کنند.

[caption id="attachment_4524" align="aligncenter" width="780"]هتل های پراگ هتل های پراگ[/caption]

هتل Green Garden

یکی دیگر از بهترین هتل های پراگ هتل گرین گاردن است که در بین هتل های لوکس شهر قرار دارد. این هتل موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی دارد و در منطقه دو شهری واقع شده است. هتل گرین گاردن هتل نسبتا ارزانی است و کارمندان آن مسلط به زبان های مختلفی هستند. مهمترین امکانات هتل گرین گاردن شامل امکانات ماساژ، حمام سنتی، سالن گلف به همراه آموزش، سرو صبحانه و منظره ای زیبا هستند. در اتاق های این هتل می توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید. یکی از جذابیت های این هتل خدماتی است که برای افراد کم توان و معلول در نظر گرفته می شود. از آنجایی که این هتل یکی از هتل های ارزان پراگ است طرفداران زیادی دارد و با هزینه ای معقول می توانید در این هتل اتاق رزرو کنید. نکته ای که در رابطه با این هتل باید بدانید این است که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

هتل Amethyst Hotel Prah

 از هتل های بسیار عالی پراگ هتل Amethyst Hotel Prah است که امکانات بسیار لوکسی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. این هتل موقعیت بسیار خوبی دارد و در نزدیکی میدان معروف شهر پراگ قرار دارد. نزدیکی این هتل به تراموا، ایستگاه مترو و جاذبه های گردشگری و مراکز خرید باعث محبوبیت آن در بین هتل های پراگ شده است. امکاناتی که برای اتاق های این هتل در نظر گرفته شده است شامل اینترنت بی سیم، سیستم تهویه، چای ساز، قهوه ساز، تلویزیون صفحه تخت، سیستم های گرمایشی و گاو صندوق هستند. این هتل دارای 84 اتاق است که همگی دارای امکاناتی بی نظیر و لوکس هستند. یکی از امکانات این هتل سونا و مرکز ماساژ هستند که برای کسانی که به دنبال ریلکس کردن و رسیدن به آرامش هستند گزینه بسیار مناسبی است. هر چند در بسیاری از هتل های پراگ از ورود حیوانات خانگی جلوگیری می شود اما اگر دوست دارید حیوان خانگی خود را به هتل ببرید می توانید در این هتل برای خود اتاق رزرو کنید. کارمندان این هتل به زبان های مختلفی مسلط هستند و به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به مهمانان می باشند.

[caption id="attachment_4523" align="aligncenter" width="780"]هتل های پراگ هتل های پراگ[/caption]

هتل Opera

اگر قصد سفر به پراگ را داشتید می توانید در بین هتل های پراگ از هتل اپرا هم دیدن کنید. هتل اپرا یکی از هتل های قدیمی و البته بازسازی شده شهر پراگ است که حال و هوای بسیار متفاوت و عجیبی دارد. این هتل ظاهری قدیمی دارد اما امکانات ارائه شده در آن به صورت کاملا مدرن در حد هتل های لوکس و مجلل هستند. امکانات اتاق های هتل اپرا شامل سیستم تهویه، حمام خصوصی، تلویزیون، سرویس بهداشتی، سونا، پارکینگ، مرکز تناسب اندام، رستوران، فست فود و ... هستند. این هتل دارای مسیر دسترسی راحتی بوده و با اقامت در آن به راحتی می توانید از مکان های دیدنی و تاریخی شهر بازدید کنید.

[caption id="attachment_4522" align="aligncenter" width="780"]هتل های پراگ هتل های پراگ[/caption]

هتل Adler

هتل آدلر یک هتل چهار ستاره است که در بین بهترین هتل های پراگ قرار می گیرد. این هتل در مقایسه با سایر هتل های پراگ دارای موقعیت بسیار خوبی است و در نزدیکی مرکز تئاتر شهر قرار دارد. همه اتاق های این هتل مجهز بوده و با امکاناتی خوب در اختیار مسافران قرار می گیرند. مهم ترین خدمات هتل ادلر که باعث محبوبیت آن در بین هتل های پراگ شده است شامل نظافت روزانه، اینترنت رایگان، خشکشویی، نگهداری چمدان ها، حمام، شاتل فرودگاه و ... هستند. صبحانه به صورت سلف سرویس بوده و در اوقات فراغت می توانید در لابی هتل به مطالعه روزنامه و صرف چای بپردازید.

هتل NH Prague City

هتل های پراگ دارای تنوع بسیار بالایی هستند یکی از مدرن ترین هتل های پراگ هتل ان اچ سیتی است که در مجاورت یکی از آثار تاریخی شهر پراگ قرار گرفته است. این هتل ظاهر و دکوراسیون بسیار شیک و بی نظیری دارد که همین عامل باعث جذابیت آن شده است. مهمترین امکانات هتل ان اچ سیتی شامل مینی بار، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلویزیون، ماهواره و حمام هستند. ضمنا در رستوران های با کیفیت این هتل می توانید از غذاهای اصیل و بی نظیر پراگ میل کنید.

هتل Paris Prague Hotel

یکی دیگر از هتل های پراگ که جزء بی نظیرترین هتل های این شهر است هتل پاریس است که یکی از باشکوه ترین هتل های پراگ به شمار می رود. برای طراحی داخلی اتاق های این هتل از دکوراسیونی متفاوت استفاده شده است. در رستوران های این هتل می توانید غذاهای متنوعی از جمله فرانسوی و همچنین غذاهای محلی پراگ را میل کنید. سایر امکانات هتل پاریس شامل ماساژ، مرکز اسپا، سونا، سالن ورزشی، ماساژ تایلندی و .. هستند.

[caption id="attachment_4520" align="aligncenter" width="780"]هتل های پراگ هتل های پراگ[/caption]

هتل پانوراما

یکی دیگر از بهترین هتل های پراگ هتل پانوراما است که در بین هتل های 4 ستاره شهر پراگ قرار دارد و مسافران زیادی این هتل را به عنوان محل اقامت خود انتخاب می کنند. البته این هتل متناسب با امکاناتی که دارد مشابه هتل های 5 ستاره خدمت رسانی می کند. این هتل جزء مشهورترین هتل های شهر پراگ است. اتاق های این هتل دارای امکانات رفاهی بسیار خوبی هستند و تمام نیازهای شما را از یک هتل مدرن و لوکس برآورده می کنند. سایر خدمات این هتل شامل حمام بخار، استخر، سونا، سالن های ورزشی و به طور کلی بهترین امکانات رفاهی هستند. در اوقات فراغت خود می توانید از استخر این هتل که دارای منظره ای زیبا و دلنشین است بهره ببرید و بعد از آن در رستوران های بین المللی هتل به صرف غذاهای با کیفیت و محلی پراگ بپردازید.

[caption id="attachment_4519" align="aligncenter" width="780"]هتل های پراگ هتل های پراگ[/caption]

هتل Casa Marcello

یکی دیگر از بهترین انتخاب های شما در بین هتل های پراگ هتل کاسا مارسلو است که برای کسانی که به دنبال آشنایی با تاریخ و فرهنگ شهر پراگ هستند گزینه بسیار مناسبی است. این هتل در یکی از بخش های قدیمی شهر قرار دارد و حس و حال عجیبی را به ساکنان منتقل می کند. این هتل 4 ستاره بوده و دارای 32 اتاق با امکانات و خدمات بی نظیر است. دکوراسیون این هتل به صورت کلاسیک بوده و در عین سادگی از جذابیت زیادی برخوردار است. مردم پراگ این هتل را به عنوان یکی از محبوب ترین هتل های پراگ می شناسند زیرا فاصله نسبتا نزدیکی با جاذبه ها و مناطق دیدنی شهر پراگ دارد.

[caption id="attachment_4518" align="aligncenter" width="780"]هتل های پراگ هتل های پراگ[/caption]

هتل Hilton Prague

هتل هیلتون یکی از برجسته ترین هتل های پراگ است که به دلیل امکانات رفاهی بسیار خوبی که دارد در بین هتل های 5 ستاره شهر قرار گرفته است. اگر در سفر به پراگ به دنبال هتلی با خدمات و امکانات عالی هستید می توانید این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید. این هتل دارای سالن های ورزشی و مرکز اسپا است که برای گذراندن اوقات فراغت گزینه های خوبی را پیش پای شما قرار می دهد. اتاق های این هتل دارای دکوراسیونی شیک و مجلل بوده و موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی در شهر پراگ دارند به همین دلیل میهمانان این شهر به راحتی می توانند از جاذبه های دیدنی شهر بازدید کنند. هتل هیلتون دارای رستوران هایی متعدد و کافی شاپ هایی بسیار شیک است که غذاهای مختلفی را برای مهمامان طبخ می کنند. اگر قصد سفر به پراگ را داشتید بهتر است ابتدا درباره هتل های پراگ تحقیق کنید تا بتوانید بهترین هتل های پراگ را برای اقامت خود انتخاب کنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت چک، ویزای چک، تور چک و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱