غذاهای کن

غذاهای کن

غذاهای کن یکی از خوشمزه ترین و لذیذترین غذاهای کشور فرانسه می باشد. گردشگران بسیار زیادی وقتی به شهر کن سفر می کنند صرف غذاهای کن را در اولویت سفر خود قرار می دهند. شما می توانید در شهر کن طعم های بسیار جدید و متفاوتی را امتحان کنید.

شهر کن یکی از شهر های بسیار دیدنی و زیبای شهر کن می باشد. این شهر به داشتن غذاها و سینماهای بسیار معروفی شهرت دارد. از غذاهای کن می توان به راتاتویی، کسوله، کوک او ون و غیره اشاره کرد. بیشتر گردشگران از غذاهای کن رضایت بسیار زیادی را دارند چرا که در تهیه غذاهای کن از مواد اولیه بسیار تازه استفاده می کنند. غذاهای کن در سطح کشور فرانسه شهرت خوبی داشته و مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه بحث در مورد انواع غذاهای کن، نحوه پخت و طرز تهیه غذاهای کن و مواد اولیه لازم در تهیه این غذاها توضیحاتی داده شده است. با ما همراه باشید تا بهترین غذاهای کن را برای شما معرفی کنیم.

[caption id="attachment_730" align="aligncenter" width="780"]غذاهای کن غذاهای کن[/caption]

راتاتویی

راتاتویی از قدیمی ترین و سنتی ترین غذاهای کن می باشد که بسیار مورد توجه مردم کن و شهر های اطراف واقع شده است. در بین غذاهای کن راتاتویی توانسته است از محبوبیت و شهرت بسیار خوبی برخوردار شود. در تهیه این غذا از موادی تازه و معطری  مانند:

-رب گوجه فرنگی

-کدو سبز

-سیر

-نمک و فلفل

-سبزیجات معطر

-بادمجان (بادمجان های بدون تخم)

-فلفل دلمه ای

-پنیر پیتزا رنده شده

-گوجه فرنگی

شکل و منظره غذای راتاتویی بسیار زیبا و اشتها آور به نظر می رسد و بی شک هر بیننده‌ای ای را به اشتها خواهد آورد. در تهیه این غذا تمام مواد را به شکل های مختلف خرد کرده و سرخ می کنند و پنیر پیتزا را به آن اضافه می کنند. این غذا یکی از گیاهی ترین غذاهای کن می باشد و به افرادی که گیاه خوار می باشند، سرو این غذا پیشنهاد می شود. شما می توانید این غذا را به صورت های مختلف و شکل های بسیار گوناگون تهیه و آماده کنید.

[caption id="attachment_731" align="aligncenter" width="780"]راتاتویی راتاتویی[/caption]

کوک او ون

از لذیذترین غذاهای کن می توان به کوک او ون اشاره کرد. این غذا برای افرادی که عاشق گوشت و غذاهای چربی هستند می باشد. مواد لازمی که در تهیه و آماده کردن این غذا مصرف می شود عبارت است از:

-قارچ

-گوشت قرمز

-پیاز

-سیر

-ادویجات

کوک او ون سرشار از پروتئین می باشد و یکی از غذاهای سیر کننده و قوی می باشد. بسیاری از رستوران های شهر کن طبخ این غذا را روی اجاق های سنتی انجام می دهند که این امر باعث شده است طعم بسیار خوشمزه ای را داشته باشد. معمولا این غذا را در حرارت بسیار کم و به مدت زیادی طبخ می کنند تا مغز پخت شود. اگر شما قصد سفر به شهر کن را دارید و علاقه مند هستید تا از غذاهای کن سرو نمایید به شما پیشنهاد می شود تا این غذای مشهور را در بین غذاهای کن در اولویت بگذارید.

[caption id="attachment_732" align="aligncenter" width="780"]کوک او ون کوک او ون[/caption]

کسوله

از اصلی ترین و چرب ترین غذاهای کن می توان به کسوله اشاره کرد که در بین مردمان این شهر از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بوده و حداقل در هر خانه ای هفته ای یک بار کسوله پخته و سرو می شود. مواد لازم برای طبخ کسوله عبارت است از:

-گوشت گوساله

-لوبیا

-انواع ادویه جات

-سبزی تازه

البته برخی از مردم شهر کن در صورت نبود گوشت گوساله از گوشت غاز و یا گوسفند استفاده می کنند و در برخی از شرایط نیز که مردم قدرت توان خرید گوشت را نداشته باشند از سوسیس استفاده می شود. این غذا در بین جمعیت شهر کن و هم چنین مردم فرانسه بسیار مصرف می شود. در این غذا از انواع لوبیا های قرمز و سفید استفاده می شود. فصول سرد به خصوص فصل زمستان بهترین زمان برای صرف این غذا می باشد بایستی این نکته را در طبخ کسوله در نظر داشته باشید که لوبیا ها را به مدت چند ساعت خیسانده و به مدت زیادی طبخ دهید تا بعد از طرف این غذا نفخ نداشته باشید.

[caption id="attachment_733" align="aligncenter" width="780"]کسوله کسوله[/caption]

فلامیش

فلامیش یکی دیگر از خوشمزه ترین غذاهای کن می باشد که در زبان هلندی به معنی نوعی کیک می باشد. غذای فلامیش علاوه بر اینکه از مهم ترین غذاهای کن می باشد در دیگر شهرهای فرانسه و حتی در برخی کشورهای همسایه نیز از غذاهای معروف و محبوب به حساب می آید. در تهیه فلامیش از موادی همانند سبزیجات، پنیر، آرد، جوش شیرین، خامه و تره استفاده می کنند. البته برخی از مردمان شهر کن به جای پنیر و سبزیجات که در مغز خمیر بکار می رود، از ماهی و زیتون استفاده می کنند. این غذای ظاهری شبیه کیک مغزدار دارد و دارا بودن ظاهر بسیار زیبا و لذیذ باعث شده است هر گردشگری که به این شهر سفر می کند تمایل زیادی برای صرف این غذا از بین غذاهای کن را داشته باشد. در شهر کن این غذا را همراه با انواع سالاد ها و یا دسر ها می توانید میل نمایید و از غذاهای چاق کننده می باشد بنابراین در صرف آن زیاده روی نکنید تا رژیم غذایی تان را بر هم نزند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱