بهترین زمان سفر به آمستردام

بهترین زمان سفر به آمستردام

بهترین زمان سفر به آمستردام بر اساس عوامل مختلفی چون هزینه، گشت و گذار، شرایط آب و هوایی، قیمت هتل، شرکت در جشنواره ها تعیین خواهد شد. آمستردام مقصد گردشگری محبوبی در هلند است و سالانه بیش از 4.000.000 گردشگر دارد که نشان از همین محبوبیت بالای آن است. در این مقاله به بررسی بهترین زمان سفر به آمستردام خواهیم پرداخت تا سفر خاطره انگیزی را تجربه کنید.

با توجه به هدف از سفر بهترین زمان سفر به آمستردام نیز مشخص خواهد شد. این شهر برای همه سلیقه ها چیزی برای ارائه دارد و در آن جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد و قایق سواری در کانال های آن بهترین تفریح به شمار می آید. با دانستن بهترین زمان سفر به آمستردام سفر لذتبخش تری را تجربه خواهید کرد و برنامه ریزی بهتری برای سفر خواهید داشت. ماه آوریل و می و بوی گل هایی که تازه شکوفه زده اند مست کننده خواهد بود و گل های هلندی را خواهید دید. برخی نیز برای تجربه دوچرخه سواری به این شهر سفر می کنند و ماه جولای و آگوست را برای این منظور انتخاب می کنند. به صورت کلی هر فصل از آمستردام جاذبه ها و زیبایی های خود را دارد و به نوعی با توجه به هدف شما بهترین زمان سفر به آمستردام خواهد بود.

[caption id="attachment_265" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان سفر به آمستردام بهترین زمان سفر به آمستردام[/caption]

بهترین زمان سفر به آمستردام از نظر آب و هوایی

آمستردام به صورت کلی مرطوب و معتدل است و فصل تابستان آن گرم و زمستان آن سرد می باشد. بارندگی زیاد را در فصل بهار و پاییز آن شاهد خواهیم بود. خشک ترین ماه در آمستردام اردیبهشت ماه یعنی ماه می است و شکوفه های گل را در شهر خواهید دید. در فصل زمستان بادهای شدید با مه و آسمانی ابری منتظر شما خواهد بود که برای سفر مناسب نیست. از نظر آب و هوایی بهترین زمان سفر به آمستردام ماه ژوئیه تا اوت است که میانگین دما به 27-9 درجه سانتی گراد خواهد رسید و با افزایش چشمگیر رطوبت همراه خواهد بود. اگر قصد دارید از جاذبه های شهر در هوایی خوب دیدن کنید مرداد تا شهریور ماه بهترین زمان سفر به آمستردام خواهد بود که بسیار خاطره انگیز است.

در فصل پاییز مه غلیظی را مشاهده خواهید کرد و میانگین دما در فصل زمستان بین 5.5-1 درجه سانتی گراد خواهد بود و روزهای سردتر بین 18-9 درجه برای تماشای شکوفه گل ها مناسب است. اگر قصد دارید با انبوه جمعیت روبرو نشوید بهتر است فصل تابستان را انتخاب نکنید زیرا به دلیل خوبی هوا جمعیت زیادی به این شهر سفر می کنند. برای داشتن سفری خلوت، بهترین زمان سفر به آمستردام فصل پاییز و بهار خواهد بود و از سفر خود لذت خواهید برد. اغلب در آمستردام تمام سال آسمان خاکستری و دارای نم باران است.

[caption id="attachment_271" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان سفر به آمستردام از نظر آب و هوایی بهترین زمان سفر به آمستردام از نظر آب و هوایی[/caption]

بهترین زمان سفر به آمستردام برای مشاهده شکوفه گل ها

از اوایل ماه آوریل تا اواسط ماه می شکوفه گل های لاله را مشاهده خواهید کرد که گردشگران زیادی برای تماشای آن به آمستردام سفر می کنند، پس بهترین زمان سفر به آمستردام برای مشاهده گل های لاله از اردیبهشت تا خرداد ماه است. برای رفتن به زمین های سرسبز که پر از لاله است به صورت پیاده، با دوچرخه و با ماشین می توانید اقدام کنید و از تماشای آنها لذت ببرید.

سفر در فصل زمستان به آمستردام

 یکی از تفریحاتی که سبب می شود گردشگران فصل زمستان را برای سفر انتخاب کنند پیست اسکیت است که به دلیل یخ زدن کانال آب می توان روی آن سر خورد. این پیست اسکیت بیرون از موزه ملی قرار دارد و تفریحی مفرح خواهد بود اما وزش باد سرمای زمستان را سردتر خواهد کرد. در این فصل قیمت هتل و بلیط ها کاهش می یابد که سبب می شود سفر ارزان تری برای خود ترتیب دهید و شهری پوشیده از برف را خواهید دید. در فصل زمستان جشنواره ای به نام جشنواره سالانه نور آمستردام برگزار می شود که در آن اقدام به تزیین خیابان ها و ساختمان های شهر می کنند و مردم زیادی در این جشنواره شرکت می کنند.

[caption id="attachment_266" align="aligncenter" width="780"]سفر در فصل زمستان به آمستردام سفر در فصل زمستان به آمستردام[/caption]

بهترین زمان سفر به آمستردام برای شرکت در جشنواره‌ها

در فصل تابستان 2 جشنواره دوست داشتنی در آمستردام برگزار می شود. در هفته سوم ماه ژوئن هر ساله شاهد جشنواره افتتاح باغ ها هستیم که در آن تعداد 30 باغ برای عموم در اطراف کانال افتتاح خواهد شد. در ماه ژوئیه نیز جشنواره ریشه ها برپا می شود که سرگرمی هایی برای کودکان، موسیقی های متنوع و تجربیاتی غیر اروپایی را برپا می کند. بهترین زمان سفر به آمستردام برای شرکت در فستیوال ها و جشنواره ها همین ماه ها خواهد بود و لحظات خوبی را برای شما رقم خواهد زد.

[caption id="attachment_267" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان سفر به آمستردام برای شرکت در جشنواره‌ها بهترین زمان سفر به آمستردام برای شرکت در جشنواره‌ها[/caption]

بهترین زمان سفر به آمستردام از نظر هزینه

بیشترین گردشگران آمستردام در هلند در ماه های جولای، آگوست و تعطیلات زمستان به این شهر سفر می کنند که سبب افزایش قیمت ها خواهند شد. این فصل های پر گردشگر آمستردام از ماه مارس تا نوامبر خواهد بود البته به غیر از جولای و آگوست. در فصل های کم گردشگر چون دسامبر تا فوریه (به غیر از تعطیلات) هزینه ها کاهش پیدا می کند و سفر مقرون به صرفه تری خواهید داشت و بهترین زمان سفر به آمستردام از نظر هزینه خواهد بود. قیمت هتل ها در طول سال شاهد تغییرات خاصی نخواهد بود اما بهترین و ارزان ترین قیمت آنها مربوط به فصل زمستان است و به غیر از آن پیدا کردن هتلی با قیمت ارزان مشکل است. با توجه به اینکه قیمت ها ممکن است حالت افزایشی داشته باشند بهتر است آن را به صورت اینترنتی و از قبل رزرو کنید زیرا با حضور در آمستردام شاهد خواهید بود که اتاق های خوب و ارزان خیلی سریع پر می شوند.

[caption id="attachment_269" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان سفر به آمستردام از نظر هزینه بهترین زمان سفر به آمستردام از نظر هزینه[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱