آب و هوای سانتورینی

آب و هوای سانتورینی

آب و هوای سانتورینی در چهار فصل کاملا متفاوت است. بهار و تابستان به دلیل معتدل و گرم بودن هوای سانتورینی بیشترین تردد در این منطقه انجام می شود. اگر هزینه های سفر برای شما مهم است پاییز و زمستان را برای سفر به این جزیره انتخاب نمایید.

اطلاع از آب و هوای سانتورینی برای سفر به این منطقه

برای سفر کردن کسب اطلاعات لازم در رابطه با نوع آب و هوای شهر یا کشور مقصد از موضوعات قابل اهمیت می باشد. سانتورینی جزء مناطق پر بازدید در یونان شناخته می شود که هر ساله توریست و گردشگران بسیاری را در خود جای می دهد. آب و هوای سانتورینی با توجه به ایام مختلف سال متفاوت است. در این مطلب سعی خواهیم کرد بهترین زمان سفر به این جزیره زیبا و رویایی را برای شما عزیزان بازگو کنیم.

برای اینکه بتوان بهترین زمان سفر کردن را به خوبی شناسایی کرد می بایست به آب و هوای جزیره سانتورینی توجه نمود. هر چهار فصل زمستان، بهار، پاییز و تابستان این جزیره از آب و هوای خاصی برخوردار می باشد که زمان مناسب برای سفر کردن را برای توریست ها و گردشگران تعیین می کند. اگر عازم سفر به جزیره سانتورینی در کشور یونان هستید توصیه می کنیم در ادامه همچنان با ما باشید تا با نوع آب و هوای این منطقه بیشتر آشنا شوید.

[caption id="attachment_368" align="aligncenter" width="780"]اطلاع از آب و هوای سانتورینی برای سفر به این منطقه اطلاع از آب و هوای سانتورینی برای سفر به این منطقه[/caption]

آب و هوای سانتورینی در فصل زیبای بهار

فصل بهار در سانتورینی از ماه آوریل شروع می شود و تا ماه می ادامه می یابد. این زمان که بر اساس ماه های کشور ما فروردین تا خرداد ماه است یکی از مناسب ترین  زمان های سفر به این جزیره محسوب می شود. عید پاک از جمله اعیادی است که در این فصل در سانتورینی برگزار می شود و توریست ها و گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را به این جزیره زیبا و دیدنی می کشاند.

آب و هوای معتدل با دمایی بین 15.6 تا 21.1 در فصل بهار حکمفرما است. یادآور شویم که به دلیل استقبال توریست ها از اعیاد مختلف در فصل بهار، جزیره سانتورینی در این فصل بسیار پرتردد و شلوغ می باشد. از مهمترین ویژگی های آب و هوای سانتورینی در فصل بهار سرد بودن دمای آن است که امکان شنا کردن را برای توریست ها کم می کند. برای گشت و گذار در سطح شهر آب و هوای معتدل و بهاری این جزیره بهترین گزینه برای سفر به سانتورینی به شمار می رود.

[caption id="attachment_369" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای سانتورینی در فصل زیبای بهار آب و هوای سانتورینی در فصل زیبای بهار[/caption]

آب و هوای سانتورینی در فصل تابستان

تابستان نیز از فصول شلوغ و پرتردد در جزیره سانتورینی به شمار می رود. افراد بسیاری با توجه به آب و هوای سانتورینی در این فصل برنامه سفر خود را برنامه ریزی می کنند. ژوئن تا آگوست زمانی است که سانتورینی فصل تابستان را به خود می بیند و این موضوع باعث پروازهای بسیار به این جزیره می شود.

 از مهمترین ویژگی های آب و هوای سانتورینی در این فصل گرم بودن هوا و امکان شنا کردن در سواحل زیبای آن است. دیگر نیاز نیست لباس گرم در این فصل با خود همراه داشته باشید چرا که بهترین نوع آب و هوا را در فصل تابستان سانتورینی تجربه خواهید کرد. اگر تمایل دارید سفر خود را برای این فصل برنامه ریزی کنید چند ماه قبل هتل مناسب را انتخاب و رزرو نمایید.

[caption id="attachment_370" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای سانتورینی در فصل تابستان آب و هوای سانتورینی در فصل تابستان[/caption]

آب و هوای سانتورینی در فصل پاییز

پاییز فصل عشاق در کشورهای مختلف دنیا است و در کنار هوای بارانی و سرد افراد بسیاری این فصل را برای سفر کردن به یک جزیره رویایی به نام سانتورینی در کشور یونان انتخاب می کنند. اگر اهل شنا کردن هستید نگران نباشید، آب های دریای اژه در این جزیره از دمای مناسبی برای شنا کردن برخوردار است. هر چند قبل از انجام این مهم توصیه می شود به آب و هوای سانتورینی توجه نمایید. سپتامبر تا اکتبر زمانی است که جزیره سانتورینی از آب و هوای پاییزی با دمای ۲۱٫۱ تا ۲۶٫۷ برخوردار است.

 هوای جزیره سانتورینی در این فصل در برخی ایام آفتابی است و هیچ خبری از سرما و بارش باران نیست. نکته مهم در رابطه با سفر به این جزیره در این فصل پیدا کردن رستوران و بوفه های دایر است چرا که بسیاری از این اماکن در این جزیره در پاییز بسته هستند. رزرو هتل در فصل پاییز در جزیره سانتورینی با هزینه مناسبی امکان پذیر است و دلیل آن تردد کم توریست به این منطقه می باشد. در هر فصلی به این جزیره سفر کردید توصیه می کنیم به آب و هوای سانتورینی پیش از سفر خود توجه کامل نمایید.

[caption id="attachment_371" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای سانتورینی در فصل پاییز آب و هوای سانتورینی در فصل پاییز[/caption]

آب و هوای سانتورینی در فصل زمستان

زمستان های سرد جزیره سانتورینی باعث شده است که هزینه های سفر به این منطقه به شدت کاهش یابد. جالب است بدانید که بسیاری از توریست ها و گردشگران به دلایل مختلف از جمله مدیریت هزینه زمستان این جزیره را برای سفر کردن خود انتخاب می کنند. هتل های این منطقه با قیمت بسیار پایین این امکان را برای توریست ها فراهم می کنند که بتوانند رزرو اتاق را به انجام برسانند.

دمای 10 درجه سانتی گراد در فصل زمستان این جزیره باعث شده است که شنا کردن در آب های دریای اژه به یک فعالیت غیر ممکن برای توریست ها و گردشگران تبدیل شود. بارش های پی درپی و فراوان در فصل زمستان نیز از ویژگی های آب و هوای سانتورینی در این فصل می باشد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱