هتل های هلند

هتل های هلند

بی شک یکی از مهمترین نکاتی که قبل سفر به کشور هلند باید به خاطر داشته باشید رزرو یکی از هتل های هلند می باشد، برای این که بتوانید اقامتی راحت را در کشور هلند داشته باشید باید با هتل های این کشور آشنایی داشته باشید و یکی از بهترین هتل ها از لحاظ امکانات را متناسب با هزینه ای که می خواهید برای اقامت در این کشور کنید رزرو کنید. در این مطلب قصد داریم برخی از معروف ترین هتل های کشور هلند را معرفی کنیم تا با آشنایی بیشتر با این هتل ها بتوانید هتلی مناسب را برای اقامت خود انتخاب کنید و اقدام به رزرو اتاق در آن کنید.

هتل همشیر بتهوون

بی شک یکی از معروف ترین هتل های شهر بتهوون هلند را می توان هتل همشیر این شهر دانست، این هتل دارای امکانات بسیار زیادی می باشد که باعث شده است جزو بهترین هتل های این شهر قرار گیرد. از جمله امکاناتی که در این هتل برای شما فراهم می شود می توان به مواردی از قبیل رستوران ها و کافه های بسیار زیادی که در اطراف آن وجود دارد، حمام های اختصاصی درون هر اتاق، استفاده از رنگ های روشن در اتاق های هتل که باعث زیبایی بیش از حد آن شده است، سرو صبحانه به صورت روزانه در بوفه این هتل، نزدیکی به ایستگاه قطار و اتوبوس و در نتیجه دسترسی راحت تر به مرکز شهر و نزدیکی به بسیاری از جاذبه های گردشگری این شهر اشاره کرد.

[caption id="attachment_219" align="aligncenter" width="780"]هتل های هلند هتل های هلند[/caption]

هتل اینتل آمستردام سنتر

یکی از نزدیکترین هتل ها به مرکز شهر آمستردام هلند را می توان هتل اینتل این شهر دانست، این هتل تنها  چند دقیقه با مرکز شهر آمستردام فاصله دارد و این نزدیکی به مرکز شهر باعث شده است که بسیاری از مسافرانی که قصد اقامت در شهر آمستردام هلند را دارند این هتل را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنند. یکی از بهترین ویژگی های این هتل تهویه بسیار مناسب درون اتاق های آن می باشد، ویژگی دیگر اینترنت رایگانی است که به صورت وایفای در اختیار شما قرار دارد، این هتل دارای امکانات دیگری از قبیل حمام اختصاصی درون اتاق ها، تلویزیون در هر اتاق، صبحانه کامل در هر روز، یک رستوران بسیار شیک در کنار هتل و بسیاری از امکانات دیگر می باشد که با رزرو اتاق در این هتل می توانید از این امکانات استفاده کنید.

[caption id="attachment_220" align="aligncenter" width="780"]هتل اینتل آمستردام سنتر هتل اینتل آمستردام سنتر[/caption]

هتل موون پیک آمستردام سیتی سنتر

هتل موون پیک نیز یکی دیگر از هتل های هلند است که دارای ویژگی های منحصر به فرد بسیار زیادی می باشد، یکی از ویژگی های این هتل که باعث شده است در میان بهترین هتل های هلند قرار گیرد ویو فوق العاده ای است که این هتل دارا می باشد، با رزرو اتاق در این هتل مانند بسیاری دیگر از هتل های هلند شما دسترسی کامل به اینترنت رایگان را دارا هستید، سالن بدنسازی بسیار بزرگی که در این هتل قرار دارد یکی از ویژگی هایی است که در بسیاری از هتل های هلند این ویژگی وجود ندارد، سایر ویژگی هایی که باعث شده است این هتل از معروف ترین هتل های هلند باشد امکاناتی از قبیل رستوران، اتاق های شیک و بزرگ، اتاق ماساژ، نزدیکی به مراکز گردشگری و مراکز خرید شهر آمستردام می باشد.

[caption id="attachment_221" align="aligncenter" width="780"]هتل موون پیک آمستردام سیتی سنتر هتل موون پیک آمستردام سیتی سنتر[/caption]

هتل ibis

هتل ibis یک هتل سه ستاره در کشور هلند است که می توانید با سفر به این کشور در این هتل اقامت کنید، از جمله ویژگی هایی که این هتل دارا می باشد می توان به مواردی از قبیل: کیفیت بسیار بالای غذاهای این هتل، موقعیت مکانی بسیار خوب و نزدیکی به بسیاری از جاذبه های گردشگری کشور هلند، اتاق هایی بسیار تمیز و مناسب، قابلیت کنسل کردن رزرو اتاق به صورت رایگان، دارا بودن کارمندانی چند زبانه که می تواند برای شما جالب باشد، یک کافه بسیار کوچک و زیبا برای نوشیدن قهوه، پذیرش 24 ساعته در طول شبانه روز، اجازه به همراه داشتن حیوانات خانگی و داشتن اتاق هایی مخصوص کسانی که با خود حیوان خانگی برده اند، اینترنت پر سرعت رایگان در تمام قسمت های هتل و بسیاری دیگر از امکانات فوق العاده که باعث شده است این هتل با این که یک هتل سه ستاره می باشد ولی جزو بهترین هتل های هلند قرار گیرد.

[caption id="attachment_222" align="aligncenter" width="780"]هتل ibis هتل ibis[/caption]

هتل Crowne Plaza

این هتل از بهترین هتل های هلند می باشد که طرفداران بسیار زیادی را داراست و بسیاری از افراد و توریست هایی که به کشور هلند سفر کرده اند این هتل را برای اقامت پیشنهاد می کنند، هتل Crowne Plaza یک هتل چهار ستاره است که بیشتر مناسب زوج های جوان می باشد، این هتل دارای فضایی بسیار رمانتیک است و می تواند یک اقامت خاطره انگیز را در این کشور برای شما به وجود بیاورد. این هتل از هتل های هلند از لحاظ موقعیت مکانی در یک جای بسیار خوب قرار گرفته است و دارای اتاق هایی بسیار تمیز و مرتب می باشد. اگر بخواهیم ویژگی های این هتل که باعث شده است در میان محبوب ترین هتل های هلند قرار بگیرد را بیان کنیم می توان به مواردی از قبیل سالن بدنسازی، اینترنت رایگان و پرسرعت، خشکشویی، اجاره دوچرخه و دیگر موارد اشاره کرد.

[caption id="attachment_223" align="aligncenter" width="780"]هتل Crowne Plaza هتل Crowne Plaza[/caption]

هتل Pulitzer از بهترین هتل های هلند

هتل Pulitzer یکی از پر امکانات ترین هتل های هلند است که یک هتل 5 ستاره است، این هتل دارای یک محیط خانوادگی می باشد که در صورتی که به همراه خانواده خود به این کشور سفر کرده باشید می تواند محل مناسبی برای اقامت شما باشد، این هتل از آن دسته هتل های هلند است که جلسات کاری بسیار زیادی نیز در آن صورت می گیرد. کارکنان این هتل جزو بهترین و مودب ترین کارکنان در میان سایر هتل های هلند می باشد از جمله امکاناتی که باعث شده است این هتل جزو پر امکانات ترین هتل های هلند قرار گیرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

یک سالن جلسات بسیار مجهز، خشکشویی، یک باشگاه بدنسازی بسیار حرفه ای و بزرگ، اجازه ورود حیوانات خانگی، یک کتابخانه بسیار مجهز و همینطور یک زمین بازی مخصوص کودکان که در صورتی که همراه خانواده به کشور هلند سفر کرده باشید می توانید کودکان خود را در این اتاق قرار دهید تا سرگرم شوند.

[caption id="attachment_224" align="aligncenter" width="780"]هتل Pulitzer از بهترین هتل های هلند هتل Pulitzer از بهترین هتل های هلند[/caption]

هتل V Fizeau srtaat یکی از زیباترین هتل های هلند

این هتل جزو زیباترین هتل های هلند می باشد که دارای محیطی بسیار صمیمانه است، این هتل جزو هتل های 4 ستاره است که دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی نسبت به بسیاری از هتل های هلند می باشد، یکی از دلایل محبوبیت این هتل در میان سایر هتل های هلند قهوه های بسیار خوشمزه آن می باشد. برخی از امکانات این هتل عبارت اند از: یک باشگاه بدنسازی بسیار مجهز، اینترنت پرسرعت و رایگان، قابلیت کنسل کردن اتاق ها به صورت رایگان، تسلط کارکنان به زبان انگلیسی علاوه بر زبان هلندی، خشکشویی و اجاره دوچرخه. تسلط کارکنان این هتل باعث شده است که بسیاری از توریست ها علاقه زیادی به رزرو اتاق در یکی از اتاق های این هتل باشند چرا که رابطه بهتر با کارکنان باعث می شود که خدمات بهتری را دریافت کنید.

هتل ولدورف آستوریا یکی از لوکس ترین هتل های هلند

یکی از لوکس ترین هتل های هلند که میتوانید در آن اقامت داشته باشید هتل والدورف آستوریا می باشد، این هتل یک هتل 5 ستاره است که به بسیاری از مراکز خرید بزرگ کشور هلند نزدیک است، یکی از برترین ویژگی های این هتل که آن را در میان لوکس ترین هتل های هلند قرار داده است ساختمان بسیار زیبا و اتاق های فوق العاده آن می باشد. این هتل دارای امکانات بسیار زیادی از قبیل کارکنان خونگرم و مودب، خشک شویی، استخر، اتاق جلسات مجهز، یک باشگاه بدنسازی بسیار مجهز، مسلط بودن کارکنان به چندین زبان، اجازه ورود حیوانات خانگی به هتل و بسیاری دیگر از امکانات که باعث شده است این هتل در میان بهترین هتل های هلند باشد.

[caption id="attachment_226" align="aligncenter" width="780"]هتل ولدورف آستوریا یکی از لوکس ترین هتل های هلند هتل ولدورف آستوریا یکی از لوکس ترین هتل های هلند[/caption]

چگونه در یکی از این هتل ها اتاق رزرو کنیم؟

برای رزرو کردن اتاق در یکی از هتل های نام برده شده خیلی راحت می توانید با مراجعه به وبسایت هر یک از هتل های هلند مشخصات خود را وارد کرده و در این وبسایت ثبت نام کنید و بعد از آن به مراجعه به بخش اتاق ها یکی از اتاق های خالی را برای تاریخ مد نظر خود رزرو کنید. بعد از رزرو یک ایمیل تایید برای شما ارسال می شود که نشان دهنده این است که اتاق با موفقیت برای شما ثبت شده است.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱