هتل های اسپانیا

هتل های اسپانیا

بهترین هتل های اسپانیا در شهرهای مختلف آن متمرکز شده اند اما دو شهر بارسلونا و مادرید از لوکس ترین هتل ها برای میزبانی توریست و گردشگران خارجی برخوردارند. در ادامه با ما همچنان همراه باشید تا لوکس ترین هتل های اسپانیا را شناسایی نمایید. مسافرین و گردشگران بسیاری از طریق آژانس های مسافرتی معتبر اقدام به رزرو تور اسپانیا و یا تور اروپا کرده و به این کشور سفر مینمایند.

Hotel Villa Magna از بهترین هتل های اسپانیا

اسپانیا کشوری است که در لیست مقاصد گردشگری توریست و مسافران از نقاط مختلف دنیا قرار دارد. این کشور در شهرهای مختلف خود هتل های گوناگونی را تأسیس کرده است که بارسلونا و مادرید میزبان بیشترین اقامتگاه های این کشور به شمار می روند. از بهترین هتل های کشور اسپانیا می توان به Hotel Villa Magna اشاره کرد. این هتل که جزء هتل های پنج ستاره اسپانیا و شهر مادرید به شمار می رود از 150 اتاق با بهترین امکانات و خدمات برخوردار است. اتاق و سوئیت های مجلل و لوکس در هتل ویلامگنا تأسیس شده و میزبانی توریست ها و گردشگران را برعهده دارند. نوع مبلمان به کار رفته در 150 اتاق این هتل کاملاً منبت کاری شده و بسیار مجلل می باشند. امکاناتی از جمله سیستم تهویه ی مطبوع، گاو صندوق، حمام اختصاصی و چند مورد دیگر در Hotel Villa Magna از بهترین هتل های اسپانیا برنامه ریزی شده اند. Golden Mile نام مرکز خریدی معروفی است که به این هتل بسیار نزدیک می باشد. برای خوردن غذاهای محلی و بی المللی می توانید به رستوران این هتل مراجعه نمایید.

[caption id="attachment_4463" align="aligncenter" width="780"]هتل های اسپانیا هتل های اسپانیا[/caption]

Melia Madrid Princesa از بهترین هتل های اسپانیا

Melia Madrid Princesa یکی از بهترین هتل های اسپانیا به شمار می رود که دارای 274 اتاق می باشد. پذیرش بیست و چهار ساعته از امکانات مهم این هتل به شمار می رود. برای افراد ناتوان جسمی نیز در هتل ملیا مادرید پرینسسا امکانات متنوعی در نظر گرفته شده است. این هتل که در غرب مادرید تأسیس شده است جزء هتل های پنج ستاره این شهر به شمار می رود. رنگ آمیزی منحصر به فرد در اتاق های این هتل در کنار چیدمان ساده ی آن آرامش خاصی را در فضای اتاق ها ایجاد نموده است. Adolfo Suarez Madrid-Barajas نام فرودگاهی است که تنها هفت دقیقه با هتل ملیا مادرید پرینسسا فاصله دارد. طراحی ویژه رستوران این هتل در کنار سرو غذای های مختلف ملل از دیگر ویژگی های Melia Madrid Princesa از بهترین هتل های اسپانیا به شمار می روند.

[caption id="attachment_4464" align="aligncenter" width="780"]هتل های اسپانیا هتل های اسپانیا[/caption]

Hotel Ritz Madrid از بهترین هتل های اسپانیا

از شیک ترین و بهترین هتل های اسپانیا می توان به Hotel Ritz Madrid اشاره کرد. این هتل پنج ستاره از 165 اتاق با بهترین امکانات برخوردار است. امکانات رفاهی و تفریحی مانند اتاق های ماساژ، استخر شنا، سالن بدنسازی، نگهداری کودک، مرکز تجاری و چندین مورد دیگر در این هتل در نظر گرفته شده اند. اتاق های این هتل به صورت کاملاً سلطنتی دیزاین شده و زندگی شاهانه ی چند روزه را برای اقامت کنندگان فراهم می کنند. غذاهای خوش طعم رستوران مدرن Hotel Ritz Madrid از بهترین هتل های کشور اسپانیا نیز از دیگر ویژگی های این هتل پنج ستاره به شمار می رود. Atocha Train Station نام ایستگاه قطاری در مادرید است که به هتل ریتز مادرید نزدیک می باشد. همچنان با ما باشید تا یکی دیگر از هتل های لوکس مادرید را برایتان بازگو کنیم.

[caption id="attachment_4465" align="aligncenter" width="780"]هتل های اسپانیا هتل های اسپانیا[/caption]

Hotel Villa Real از بهترین هتل های اسپانیا

چیدمان اصولی اتاق های یک هتل لوکس از مهم ترین ویژگی هایی است که توریست و گردشگران به آن توجه بسیاری می کنند. Hotel Villa Real نام یکی از بهترین هتل های اسپانیا می باشد که دارای این ویژگی است. موقعیت مکانی این هتل به نحوی است که در مقابل آن می توان کنگره نمایندگان اسپانیا را به خوبی نظاره گر بود. غذاهای مختلف اسپانیا برای وعده های مختلف در رستوران ویلا ریل سرو می شوند. موزه Thyssen-Bornemisza به هتل مذکور نزدیک بوده و می توان برای رفتن به این مکان برنامه ریزی نمود. استخر و همچنین سالن بدنسازی از مهم ترین امکانات این هتل به شمار می روند. Hotel Villa Real از بهترین هتل های اسپانیا از 115 اتاق برخوردار است.

[caption id="attachment_4466" align="aligncenter" width="780"]هتل های اسپانیا هتل های اسپانیا[/caption]

NH Collection Madrid Palacio de Tepa از بهترین هتل های اسپانیا

از هتل های قدیمی مربوط به قرن نوزدهم که در لیست بهترین هتل های اسپانیا جای دارد می توان به NH Collection Madrid Palacio de Tepa اشاره کرد. لوکس و شکیل بودن این هتل از ویژگی های بارز آن به شمار می رود. 85 اتاق با دیزاین خاص در ان اچ کالکشن مادرید پالاسیو د تپا تأسیس شده اند. سبک نئو کلاسیک در طراحی این هتل که جزء پنج ستاره هاست کاملاً مشهود است. صبحانه کامل با انواع لبنیات و میوه و سبزیجات تازه در رستوران این هتل سرو می شود. تناسب اندام و ماساژ دو مورد از امکانات رفاهی این هتل به شمار می روند که هر کدام دارای اتاق های مخصوص به خود می باشند. برای رسیدن به ایستگاه متروی Sol and Anton تنها نیاز به چند دقیقه پیاده روی است.

[caption id="attachment_4467" align="aligncenter" width="780"]هتل های اسپانیا هتل های اسپانیا[/caption]

W Barcelona از بهترین هتل های اسپانیا

در پنج بخش قبلی سعی کردیم بهترین هتل های مادرید را برای شما بازگو کنیم اما در شهر بارسلونا نیز می توان بهترین هتل های اسپانیا را برای رزرو انتخاب نمود که یکی از مناسب ترین آن ها هتل W Barcelona می باشد. هتل دبلیو بارسلونا را می توان در زمره ی هتل های پنج ستاره ی این شهر به شمار آورد. چشم انداز منحصر به فرد این هتل که به سمت دریاست آن را نسبت به دیگر هتل های این شهر متمایز نموده است. ساحل اختصاصی برای راحتی اقامت کنندگان در اطراف این هتل در نظر گرفته شده است. کفپوش ابر و بادی در تمامی اتاق های این هتل در نظر گرفته شده است. این هتل با امکانات مختلف از 473 اتاق برخوردار است. برای خوردن غذاهای مختلف می توان به رستوران مدرن W Barcelona از بهترین هتل های کشور اسپانیا مراجعه نمود.

[caption id="attachment_4468" align="aligncenter" width="780"]هتل های اسپانیا هتل های اسپانیا[/caption]

Hotel DO Plaça Reial G.L از بهترین هتل های اسپانیا

اتاق های جادار Hotel DO Plaça Reial G.L یکی از دلایلی است که اقامت را در آن برای توریست راحت تر نموده است. چشم انداز اتاق ها نیز به قدری خیره کننده است که تنها با یک بار اقامت در این هتل که در لیست بهترین هتل های اسپانیا جای دارد می توان مشتری دائم برای اقامت های بعدی در هتل دی ا پلاکا ریآل جی.ال شد.

این هتل در مکانی که جزء محله های تاریخی بارسلوناست واقع شده است. در اتاق های این هتل مینی بار کوچکی نیز تعبیه شده است. صبحانه ی کامل با نان محلی نیز در رستوران هتل دی ا پلاکا ریآل جی.ال برای میزبانی میهمانان در نظر گرفته شده که در کنار آن می توان به سفارش غذاهای محلی برای وعده های ناهار و شام نیز اقدام نمود. این هتل پنج ستاره دارای 18 اتاق است.

[caption id="attachment_4469" align="aligncenter" width="780"]هتل های اسپانیا هتل های اسپانیا[/caption]

Cotton House Hotel, Autograph Collection از بهترین هتل های اسپانیا

در لیست هتل های بارسلونا می توان به Cotton House Hotel, Autograph Collection نیز اشاره کرد. این هتل که در لیست بهترین هتل های کشور اسپانیا نام آن به چشم می خورد، بهترین خدمات و امکانات را برای میهمانان خود در نظر گرفته است. اتاق های این هتل با طراحی دلنشین بهترین لحظات را برای توریست ها فراهم کرده اند.

اینترنت پر سرعت در تمام اتاق ها به صورت رایگان در اختیار اقامت کنندگان قرار داده شده است. این هتل فاصله اندکی با Passeig de Gracia که یکی از ایستگاه های مترو است دارد. برای خوردن دسرهای خوشمزه می توانید در رستوران هتل کاتن هوس اتوگراف کالکشن سفارش خود را به انجام برسانید. هتل مذکور که جزء بهترین هتل های اسپانیا شناخته می شود دارای 83 اتاق است.

[caption id="attachment_4470" align="aligncenter" width="780"]هتل های اسپانیا هتل های اسپانیا[/caption]

Sofia Barcelon از بهترین هتل های اسپانیا

تنوع در بهترین هتل های اسپانیا به قدری است که انتخاب را برای گردشگران به کار سختی تبدیل نموده است. یکی از مناسب ترین هتل های بارسلونا Sofia Barcelon نام دارد که جزء پنج ستاره ها به شمار می رود. پذیرش بیست و چهار ساعته در این هتل شیک و مدرن از مهم ترین خدمات آن محسوب می شود. استفاده از رنگ های سفید و خاکستری در اتاق های هتل سوفیا در کنار اتوماسیون خانگی از مهم ترین ویژگی های این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های اسپانیا به شمار می رود. برای برطرف کردن خستگی اقامت کنندگان بخشی به نام مرکز اسپا در هتل Sofia Barcelon در نظر گرفته شده است. L’Illa Diagonal نام مرکز خریدی است که در اطراف این هتل وجود دارد و تنها چند دقیقه با آن فاصله دارد. هتل سوفیا دارای 465 اتاق است.

[caption id="attachment_4471" align="aligncenter" width="780"]هتل های اسپانیا هتل های اسپانیا[/caption]

Majestic Hotel & Spa Barcelona GL از بهترین هتل های اسپانیا

یکی دیگر از بهترین هتل های اسپانیا که در قلب شهر بارسلون بنا شده است Majestic Hotel & Spa Barcelona GL نام دارد. مهمان نوازی کارکنان این هتل پنج ستاره زبان زد عام و خاص است. پنجره های نورگیر و بزرگ در اتاق های این هتل باعث شده اند که فضایی دلنشین را برای میهمانان و اقامت کنندگان فراهم نمایند. حمام اختصاصی و سیستم تهویه مطبوع در اتاق های این هتل در نظر گرفته شده است. استخر Majestic Hotel & Spa Barcelona GL در طبقه پنجم آن طراحی شده و دارای چشم اندازی بی نظیر است. مجستیک بارسلونا جی ال از بهترین هتل های کشور اسپانیا دارای 483 اتاق است.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت اسپانیا، ویزای اسپانیا، تور اسپانیا و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱