جمعیت کن

جمعیت کن

جمعیت کن در حدود 74 هزار نفر می باشد که البته این سرشماری مربوط به سال 2010 می باشد که در حال حاضر آخرین گزارش سرشماری این شهر می باشد. مردمان این شهر عاشق سینما هستند و هر ساله جشنواره سینمایی کن در این شهر برگزار می شود.

شهر کن

شهر کن یکی از زیباترین و دیدنی ترین شهر های کشور فرانسه می باشد که هر ساله به خاطر برگزاری جشنواره فیلم کن گردشگران و بازیگران بسیار زیادی از این شهر دیدن می کنند. شهر کن را با شهرت جشنواره های سینمایی می شناسند، این شهر در جنوب کشور فرانسه واقع شده است. کل مساحت شهر کن 1962 کیلومتر مربع می باشد که از کوچکترین شهرهای فرانسه بوده و در عین حال بسیار دیدنی و زیبا می باشد. شما با قدم زدن در شهر می توانید گذری در زمان و تاریخ گذشته داشته باشید و از جاذبه های بسیار فوق العاده آن دیدن کنید و خاطرات به یاد ماندنی را برای خود و خانواده خود به ارمغان بیاورید. در ادامه به تعداد جمعیت کن، خصوصیات فرهنگی جمعیت کن، نژاد جمعیت کن و مذهب جمعیت کن خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات مفید و بیشتر با ما همراه باشید.

[caption id="attachment_700" align="aligncenter" width="780"]جمعیت کن جمعیت کن[/caption]

جمعیت شهر کن

بر اساس آخرین گزارشات از سرشماری های صورت گرفته در این شهر، جمعیت شهر کن در حدود 74000 نفر می باشد؛ که البته شما می توانید شاهد مهاجرت روزانه افراد از کل کشورهای جهان به شهر کن باشید که بی شک این مهاجرت ها و گاها مهاجرت های بی رویه در تعداد جمعیت کن تاثیر خواهد داشت. بسیاری از افرادی که به این شهر مهاجرت می کنند در قسمت های حاشیه شهر کن اقامت می کنند چرا که هزینه زندگی در مرکز و اطراف مرکز شهر بسیار گران و بالا می باشد. جمعیت کن هر ساله آماده پذیرایی از میلیون ها نفر مسافر می باشد به خصوص در زمان برگزاری جشنواره سینما که ورود گردشگران به چندین برابر می رسد. شهر کن در حال حاضر قسمتی از شهر نیس فرانسه می باشد و دارای بنادرهای بسیار مهم برای تجارت و بازرگانان می باشد.

[caption id="attachment_701" align="aligncenter" width="780"]جمعیت شهر کن جمعیت شهر کن[/caption]

خصوصیات فرهنگی جمعیت شهر کن

مردم شهر کن حساسیت بسیار زیادی روی مد، غذا و سینما دارند. این سه اصل را در زندگی خود اصل قرار داده اند. جمعیت کن توانسته است به خوبی سینما و فیلم را وارد تمام مراحل و بخش های زندگی خود کرده باشند. از خصوصیات فرهنگی جمعیت شهر کن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • متعصب بودن به نژاد، شهر و کشور خود
  • متعصب بودن به زبان فرانسوی
  • داشتن منو غذایی بسیار غنی و لذیذ
  • داشتن اصول بسیار خاص در هنگام غذا خوردن
  • داشتن حس برتری نسبت به دیگر مردمان کشورهای دیگر
  • زمان شناس بودن اهمیت آن تایم بودن در ملاقات های کاری
  • در هر مناسبی برای هم دیگر هدیه می خرند
  • روبوسی و دست دادن هنگام ملاقات با یکدیگر
  • اهمیت دادن به روزهای تعطیل و گذراندن اوقات فراغت با دوستان و خانواده
  • پایبند بودن به روابط خانواده
  • زمان مدت زیادی را برای خواندن کتاب صرف می کنند.
  • بیشتر وقت خود را در تئاتر و سینما می گذرانند.
  • بیشتر جمعیت کن تحصیل کرده بوده و دارای مدارک تحصیلی بالایی می باشند.

البته بایستی توجه داشته باشید که از اقوام بسیار متعددی در این شهر زندگی می کنند که هر کدام از آن ها دارای خرده فرهنگ های بسیار خاص و گوناگونی می باشد.

[caption id="attachment_702" align="aligncenter" width="780"]خصوصیات فرهنگی جمعیت شهر کن خصوصیات فرهنگی جمعیت شهر کن[/caption]

نژاد جمعیت شهر کن

مردمان شهر کن از اقوام و نژادهای گوناگون تشکیل شده است همان طور که در بخش های قبلی اشاره شد در طول سالیان دراز مهاجرت های بسیار زیادی از شهر های دیگر فرانسه و دیگر کشورها به این شهر سفر کرده اند. نژاد اصلی جمعیت کن، مردمانی از نژاد سلتی می باشد که البته همراه با ادغام شدن دیگر اقوام، شما می توانید نژادهای متفاوتی را در این شهر مشاهده کنید. شهر کن یکی از شهرهای بندری کشور فرانسه می باشد که این ویژگی باعث شده است بسیاری از کشتی های تجاری و بازرگانان در این بندر لنگر بیندازند و شما می توانید فرصت های شغلی خوبی را در این شهر به دست بیاورید.

نژاد جمعیت شهر کن

مذهب جمعیت شهر کن

مذهب جمعیت کن مسیحی می باشد که البته شما می توانید افرادی با دیگر ادیان همانند مسلمان، یهودی، بودایی و غیره را نیز در این شهر مشاهده کنید که برای هر یک از این مذاهب مکان های مذهبی جداگانه ای وجود دارد. شما می توانید در این شهر شاهد یک زندگی بسیار صلح آمیز بین افرادی که دارای ادیان مختلفی هستند، باشید. البته بایستی به این نکته توجه داشته باشید که به دلیل وجود اقوام بسیار متعدد در این شهر، مذاهب و ادیان گوناگونی را نیز مشاهده می کنید. در این شهر آزادی ادیان و مذهب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و افراد به خوبی یاد گرفته اند تا به هم دیگر احترام بگذارند و هیچ گونه کم احترامی به ارزش های مذهبی هم دیگر نداشته باشند. وجود مساجد و کلیسا ها متعدد در این شهر گواه بسیار خوبی برای این موضوع می باشد.

این مقاله جهت ارائه اطلاعاتی درباره جمعیت کن، آداب و رسوم، نژاد و مذهب جمعیت کن می باشد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱