هتل های اسلوونی

هتل های اسلوونی

کشور اسلوونی، مانند دیگر کشور های اروپایی، همواره مقصد سفر افراد مختلفی از سراسر جهان بوده است. اقامت در این کشور در طول سفر، نیاز به رزرو یکی از هتل های اسلوونی دارد. اما شناخت از هتل های مختلف این کشور و خدمات ارائه شده توسط آن ها قبل از سفر ضروری است. اگر شما نیز در شرف سفر به این کشور کوچک اروپایی هستید با این مقاله همراه شوید و با یک نگاه کلی به هتل های اسلوونی یکی از بهترین هتل ها را برای خود رزرو نمایید. مسافرین بسیاری از طریق رزرو تور اروپا به این کشور سفر مینمایند.

هتل بزرگ لیوبلیانا، یکی از بهترین هتل های اسلوونی

هتل بزرگ لیوبلیانا را در صدر لیست معرفی برترین هتل های اسلوونی به شما پیشنهاد می دهیم. این هتل چهار ستاره در شهر لیوبلیانا قرار گرفته است که امکانات رفاهی آن در سطح بالایی قرار دارند. امکانات رفاهی هتل بزرگ لیوبلیانا شامل رستوران، سونا، استخر، ماساژ و تناسب اندام است. هم چنین این هتل از اتاق ماه عسل هم برخوردار است که متقاضیان می توانند از آن استفاده نمایند. کارکنان این هتل بزرگ نیز به چند زبان از جمله انگلیسی مسلط هستند و به راحتی پاسخ گوی درخواست های شما خواهند بود. با رزرو این هتل چهار ستاره در اسلوونی، یکی از بهترین اماکن اقامتی این کشور را برای خود انتخاب خواهید کرد. موقعیت مکانی مناسب هتل بزرگ لیوبلیانا، به عنوان یک گزینه ی مناسب سبب برتری آن نسبت به دیگر هتل های اسلوونی در این شهر شده است. اگر در سفر به اسلوونی قصد اقامت در هتل بزرگ را داشته باشید. به محض رسیدن به فرودگاه، تنها با طی نمودن بیست کیلومتر به محل اقامت خود در طول سفر، خواهید رسید. این هتل تقریباً در مرکزیت شهر واقع شده است و امکان رفت و آمد در سطح شهر را برای شما بسیار آسان می کند. به ویژه اگر قصد خرید داشته باشید با صرف کم ترین زمان برای رفت و آمد، می توانید به این کار بپردازید.

هتل بین قاره ای اسلوونی، هتلی مجلل و لوکس

هتل پنج ستاره ی بین قاره ای لیوبلیانا یک هتل مجلل و مورد پسند مشتریان با سلایق مختلف در بین هتل های اسلوونی است. امکانات رفاهی و خدماتی هتل بین قاره ای، تنها دلیل محبوبیت زیاد آن در مقایسه با دیگر هتل های کشور اسلوونی نمی باشد، بلکه موقعیت این هتل و قرار گیری آن در فاصله ی تقریبی دوازده کیلومتر با فرودگاه نیز در این امر دخیل است. پرسنل این هتل پنج ستاره در اسلوونی با توجه به مراجعه ی مسافران خارجی از سراسر دنیا به زبان های زیادی از جمله انگلیسی، صربی، روسی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، اسلووانیایی، و پرتغالی تسلط دارند. تهویه مناسب، بالکن، شنا با نمایش، سونا، استخر،و پارکینگ برخی از امکاناتی هستند که این هتل در اختیار مراجعه کنندگان خود قرار می دهد.

[caption id="attachment_4451" align="aligncenter" width="780"]هتل های اسلوونی هتل های اسلوونی[/caption]

انتخاب هتل آستوریا به عنوان یکی دیگر از هتل های اسلوونی

یکی دیگر از هتل های اسلوونی که به شما معرفی می شود تا در لیست انتخابی خود جهت انتخاب محل اقامت در سفر به این کشور قرار دهید، هتل آستوریا می باشد. این هتل سه ستاره در اسلوونی، یک هتل آرام و دنج برای گذراندن اوقات خوش شما در این سفر خواهد بود. به طبع تمامی امکانات هتل های چهار ستاره ی اسلوونی را در این هتل نمی یابید اما باید بدانید که سطح خدمات رفاهی این هتل نیز رضایت بخش است و صلاحیت قرار گیری در فهرست برترین هتل های اسلوونی را دارد. اگر تمایل به کسب اطلاعات بیش تر در مورد هتل آستوریا را دارید باید بدانید که این هتل متشکل از هفتاد و شش اتاق و ارائه کننده ی خدماتی چون اینترنت رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، رستوران، اتاق مهمان، اتاق یوگا، مانیکور، اتاق بخار و ... است. از نظر موقعیت مکانی هم در نزدیکی فرودگاه و اماکن گردشگری و مراکز خرید شهر قرار گرفته است.

[caption id="attachment_4452" align="aligncenter" width="780"]هتل های اسلوونی هتل های اسلوونی[/caption]

هتل نوکس اسلوونی

یکی دیگر از هتل های چهار ستاره شهر لیوبلیانای اسلوونی که می‌تواند یکی از محبوب ترین هتل های اسلوونی نیز باشد، هتل نوکس است. این هتل نیز با تلاش مدیریت آن و در نظر گیری خدمات متنوع برای مشتریان خود به ویژه مشتریان خارجی به یکی از پر متقاضی ترین هتل های اسلوونی تبدیل شده است. به غیر از نظافت اتاق ها که از شروط اصلی در مقبولیت هتل ها به شما می رود امکانات متعددی در این هتل اعم از اینترنت رایگان، فروشگاه، خدمات فکس و چاپ، پارکینگ رایگان، اتاق مهمان، کلاس های آموزش اسکی و گلف، میز اسکی، میز تور و .... ارائه می گردد. بهره مندی از این امکانات در یکی از بهترین های هتل های اسلوونی با صرف هزینه های مناسب، امکان پذیر خواهد بود.

هتل بیت سنتر، در فهرست مقرون به صرفه ترین هتل های اسلوونی

از آن جایی که سفر در بردارنده ی هزینه های متعدد و مختلفی می باشد. در صورتی که تصمیم دارید از امکانات یکی از هتل های اسلوونی که مقرون به به صرفه تر باشد، استفاده نمایید، هتل بیت سنتر را به شما پیشنهاد می دهیم. این هتل دو ستاره، به شما کمک می کند تا هزینه های کم تری را متحمل شوید. البته از نظر امکانات رفاهی نه در سطح هتل های سه و چهار ستاره اما در وضعیت مناسبی می باشد. از نظر محل قرارگیری نیز در یک موقعیت بسیار مناسب و در دسترس به نقاط مختلف شهر واقع شده است. امکاناتی مانند پرسنل چند زبانه، اینترنت رایگان، خدمات ورزشی و سرگرمی، اتاق نگه داری کودک، پارکینگ رایگان تنها بخشی از خدمات ارائه شده توسط این هتل می‌باشد. بنابراین نگران عدم ارائه خدمات مطلوب در این هتل نباشید.

هتل مرکزی لیوبلیانا

اگر یک هتل، دقیقاً در مرکز شهر لیوبلیانا می خواهید، هتل مرکزی این شهر را انتخاب نمایید. این هتل سه ستاره نیز یکی از هتل های اسلوونی است که همواره آمار مراجعه کنندگان بالایی دارد. در این هتل نیز امکانات رفاهی مذکور برای سایر هتل ها مانند اینترنت و پارکینگ رایگان و هم چنین امکانات ورزشی و تفریحی وجود دارد. به نظافت و تمیزی اتاق ها نیز به صورت روزانه رسیدگی می شود. در هر ساعتی از شبانه روز که به این شهر رسیدید می توانید هتل را رزرو نمایید. پذیرش هتل مرکزی به صورت 24 ساعته انجام می شود. مجهز بودن اتاق های هتل به گاو صندوق یکی از امتیازات هتل مرکزی می باشد.

[caption id="attachment_4454" align="aligncenter" width="780"]هتل های اسلوونی هتل های اسلوونی[/caption]

هتل کامپاس اسلوونی

اگر در لیست هتل های اسلوونی به دنبال یک هتل چهار ستاره ی دیگر بگردید به هتل کامپاس برخورد خواهید کرد. هتلی در نزدیکی ساحل و در فاصله ای کوتاه نسبت به فرودگاه برنیک. نزدیکی این هتل به ساحل، سبب شده است که به یکی از محبوب ترین هتل های اسلوونی تبدیل شود. البته این موضوع تنها به موقعیت مکانی هتل مربوط می شود. امکانات و خدماتی که در هتل مشاهده می شود نیز در سطح یک هتل چهار ستاره می باشد. به نحوی که برای اتاق های هتل، تنوع زیادی در نظر گرفته شده است تا مراجعه کنندگان مطابق با میل و سلیقه ی خود به انتخاب اتاق مورد علاقه ی خود بپردازند. قدم زدن در کنار ساحل و امکانات این هتل را حتی الامکان در سفر به اسلوونی از دست ندهید.

[caption id="attachment_4456" align="aligncenter" width="780"]هتل های اسلوونی هتل های اسلوونی[/caption]

هتل تریگلاوا، از دیگر هتل های اسلوونی

یکی از زیباترین طبیعت ها را در اطراف یکی از بهترین هتل های اسلوونی تجربه کنید. طبیعت دوستان بی شک با دیدن طبیعت اطراف هتل تریگلاوا، از مشتریان همیشگی این هتل خواهند بود. هتلی چهار ستاره، مجلل و برخوردار از امکانات رفاهی و تفریحی متعدد، بی شک شایستگی قرار گیری در گروه برترین هتل های کشور اسلوونی را دارد. این هتل مجهز به مرکز spa می باشد. تورهای مختلفی مانند تور پیاده روی و دوچرخه سواری نیز توسط این هتل برگزار می شود. اتاق نگهداری کودک، استخر، سونا، کتابخانه، لاندری، رستوران، فروشگاه و بار نیز از دیگر خدماتی می باشد که توسط هتل مجلل تریگلاوا ارائه می گردد.

[caption id="attachment_4457" align="aligncenter" width="780"]هتل های اسلوونی هتل های اسلوونی[/caption]

هتل امانک اسلوونی، یکی دیگر از هتل های اسلوونی

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که تمایل دارید در نزدیکی فرودگاه اقامت داشته باشید هتل امانک اسلوونی را به عنوان یکی از نزدیک ترین هتل های کشور اسلوونی به فرودگاه را به شما معرفی می کنیم. هتل امانک با پذیرش 24 ساعته، به محض رسیدن به کشور اسلوونی و خروج از فرودگاه، پذیرای شما با بهترین امکانات خواهند بود. این هتل علاوه بر این که جزو نزدیک ترین هتل های اسلوونی به فرودگاه است، می تواند یکی از بهترین هتل های اسلوونی نیز باشد. امکانات رفاهی، تفریحی مختلف این هتل، دلیل این امر است. در هتل امانک، حتی برای نگهداری چمدان های شما نیز محل مخصوصی در نظر گرفته شده است و این موضوع حکایت از توجه به نیاز مراجعه کنندگان و مشتریان هتل می کند. مهمانداران و پرسنل چند زبانه در این هتل، پذیرای شما خواهند بود.

هتل هاستل پیران

آخرین هتل اسلوونی که در این مقاله برای انتخاب محل اقامت به شما معرفی می کنیم هتل هاستل پیران می باشد. این هتل نیز با برخورداری از امکانات متعدد، آماده پذیرایی و خدمات رسانی به مسافرین و مراجعین مختلف به ویژه مسافرین خارجی می باشد. خدمات ارائه شده در این هتل اعم از خدمات رفاهی، تفریحی و ... به بهترین نحو به مشتریان ارائه می شوند. این هتل نیز، جزو هتل های محبوب در اسلوونی محسوب می شوند.

[caption id="attachment_4450" align="aligncenter" width="780"]هتل های اسلوونی هتل های اسلوونی[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت اسلوونی، ویزای اسلوونی، تور اسلوونی و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱