هتل های اتریش

هتل های اتریش

در هنگام سفر به اتریش یکی از مواردی که ممکن است ذهن شما را مشغول کند بررسی هتل های اتریش است. انتخاب محل اقامت اهمیت بسیار زیادی در کیفیت سفر دارد مخصوصا کسانی که برای انتخاب محل اسکان خود حساسیت زیادی دارند. در این مطلب با معرفی هتل های اتریش سعی داریم بهترین هتل های اتریش را به شما معرفی کنیم. شما میتوانید از طریق آژانس های مسافرتی معتبر اقدام به رزرو تور اتریش و یا تور اروپا نمایید.

کشور اتریش

اگر قصد سفر به اتریش را دارید مسلما باید به دنبال یافتن جایی برای اقامت باشید. ما در این مطلب لیستی از بهترین هتل های کشور اتریش همراه با امکانات ارائه شده را به شما معرفی می کنیم تا در هنگام سفر از این اطلاعات استفاده کنید. با ما همراه باشید تا با قیمت هتل های اتریش و خدماتی که برای مسافران در نظر گرفته شده است آشنا شوید.

[caption id="attachment_4418" align="aligncenter" width="780"]هتل های اتریش هتل های اتریش[/caption]

رزرو اتاق در هتل های اتریش

در سفر به اتریش یکی از مهمترین نکاتی که باید مد نظر قرار داد پیدا کردن یک محل اقامت خوب و به صرفه است تا بتوانید به واسطه آن سفری بدون دغدغه و آرام داشته باشید. قبل از سفر حتما برای رزرو اتاق اقدام کنید تا در زمان رسیدن به اتریش با مشکلی روبرو نشوید. قیمت هتل های کشور اتریش بسیار متنوع است و شما با هر میزان بودجه ای که داشته باشید می توانید در میان هتل ها، برای خود اتاق رزرو کنید. با مطالعه این مطلب نسبت به این هتل ها و امکانات آنها اطلاعات کافی کسب کنید سپس برای رزرو اتاق در هتل های اتریش اقدام کنید.

[caption id="attachment_4419" align="aligncenter" width="780"]هتل های اتریش هتل های اتریش[/caption]

هتل رسونانز

این هتل یکی از بهترین هتل های کشور اتریش است که هتل رسونانز نام دارد که یک هتل 3 ستاره می باشد. این هتل در پایتخت این کشور یعنی شهر وین واقع شده است و دارای امکانات و خدمات رفاهی بسیار خوبی است. نزدیکی این هتل به پارک واگارتن باعث شده تا مسافران زیادی این هتل را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنند. هتل رسونانز با ایستگاه مترو نیز فاصله کمی دارد و به راحتی می توانید به جاذبه های اصلی شهر دسترسی پیدا کنید. این هتل در منطقه ای به نام لئوپولد استاد واقع شده است که یکی از تاریخی ترین و جالب ترین مناطق وین می باشد.

خدماتی که برای این هتل در نظر گرفته شده است بدین شرح هستند: اتاق های هتل رسونانز دارای تلویزیون، حمام اختصاصی و مینی بار هستند. کل فضای هتل دارای اینترنت بی سیم است. سرویس اتاق ها مانند آب میوه روزانه تعویض می شوند. شما با اقامت در این هتل به راحتی می توانید از طریق پذیرش برای تهیه بلیط تئاتر اقدام کنید. سایر امکانات این هتل شامل صندوق امانات، آسانسور و ماهواره است. این هتل متناسب با امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می دهد دارای قیمت بسیار خوبی است و برای کسانی که به دنبال یک محل اقامت با کیفیت و مقرون به صرفه هستند گزینه مناسبی است.

[caption id="attachment_4420" align="aligncenter" width="780"]هتل های اتریش هتل های اتریش[/caption]

هتل اینترکانتیننتال

یکی دیگر از هتل های اتریش هتل اینترکانتیننتال است که مانند هتل رسونانز در شهر وین واقع شده است. این هتل جزء هتل های 5 ستاره و لوکس وین است که اکثر مسافران اتریش آن را برای محل اقامت خود انتخاب می کنند. اگر به دنبال یک هتل شیک در بین هتل های اتریش هستید هتل اینترکانتیننتال پیشنهاد بسیار خوبی است. این هتل در مرکز شهر وین واقع شده است و به دلیل موقعیت خوبی که دارد در بین سایر هتل ها به محبوبیت بیشتری رسیده است. امکاناتی که برای اتاق های هتل اینترکانتیننتال در نظر گرفته شده است به شرح زیر هستند:

اتاق های هتل اینترکانتیننتال دارای تلویزیون صفحه تخت و اینترنت بی سیم هستند. یکی دیگر از امکانات این هتل اتاق جلسه است که برای کسانی که به منظور ملاقات های کاری در این هتل اقامت می کنند قابل استفاده است. رستوران این هتل غذاهای سنتی و مدرن متنوعی را توسط آشپزهای ماهر سرو می کند. برای استفاده از نوشیدنی های سرد و گرم می توانید به کافه مجهز این رستوران مراجعه کنید. باشگاه ورزشی و تناسب اندام این هتل به صورت 24 ساعته پذیرای مهمانان هتل است. می توانید از سونای بخار این هتل برای رفع خستگی های روزانه استفاده کنید. هتل اینترکانتیننتال دارای یک پارکینگ سرپوشیده است که برای کسانی که خودرو دارند بسیار مناسب است. کارمندان این هتل به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به مسافران هستند. این هتل یکی از بهترین هتل های کشور اتریش است که با امکانات مناسبی که در اختیار مسافران قرار می دهد به یکی از با کیفیت ترین هتل های اتریش تبدیل شده است.

[caption id="attachment_4421" align="aligncenter" width="780"]هتل های اتریش هتل های اتریش[/caption]

امکانات هتل اینترکانتیننتال

از آنجایی که هتل اینترکانتیننتال یکی از هتل های پرطرفدار اتریش است به صورت مجزا به بررسی امکانات آن می پردازیم. به طور کلی امکاناتی که در این هتل در نظر گرفته شده است شامل پارکینگ، رستوران، آسانسور، عابر بانک، کافی شاپ، روم سرویس، فروشگاه، تاکسی شبانه روزی، سالن کنفرانس، صندوق امانات، سالن ملاقات، سشوار، خشکشویی، سیستم تهویه مطبوع، کارمندان مسلط به چند زبان، نگهبان، ترانسفر فرودگاهی، مینی بار، سیستم اعلام حریق، اینترنت بی سیم، کافی نت، سونا، جکوزی و ماساژ می باشد که تمامی این امکانات می تواند باعث بوجود آمدن یک سفر لذتبخش باشد.

هتل اینتر سیتی

یکی دیگر از هتل های خوب و فوق العاده در اتریش هتل اینترسیتی وین است که جزء هتل های 4 ستاره اتریش به شمار می رود. نزدیکی هتل اینتر سیتی به جاذبه های بی نظیری از جمله خیابان کارتنر باعث شده است تا افراد زیادی این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. هتل اینترسیتی یکی از مهمترین هتل های اتریش است که به دلیل بزرگ بودن گزینه بسیار مناسبی برای خانواده ها و سفرهای دوستانه با جمعیت زیاد است. نوشیدنی های اتاق به صورت روزانه تعویض می شوند. اتاق های این هتل دارای تلویزیون های صفحه تخت بزرگ هستند که می توانید از طریق آنها کانال های مختلفی را مشاهده کنید. حمام اختصاصی همراه با سرویس بهداشتی های شیک و خاص از دیگر مزایای این هتل هستند. سایر امکانات این هتل شامل استخر، وای فای رایگان، سونا، جکوزی، تراس با نمای پارک شیلر، نوشیدنی های سرد و گرم، سالن بدنسازی، ماساژ، نزدیکی به ایستگاه مترو و موزه آلبرتینا، نزدیکی به قصر هوفوبرگ و پارلمان اتریش و قیمت مناسب هستند.

[caption id="attachment_4422" align="aligncenter" width="780"]هتل های اتریش هتل های اتریش[/caption]

هتل وین بولدر

یکی دیگر از هتل های اتریش هتل وین بولدر است که در بین هتل های 4 ستاره وین قرار می گیرد. این هتل دارای امکانات بسیار خوبی است و هر آنچه که از یک هتل کامل انتظار دارید را در اختیار شما قرار می دهد. این هتل دارای اتاق هایی زیاد با امکاناتی نظیر صندوق امانات، خشکشویی، پذیرش شبانه روزی و تلویزیون است.  مهمترین امکاناتی که در هتل وین بولدر برای مسافران در نظر گرفته شده است شامل سالن ورزشی، سونا، رستوران، امکان ورود حیوان خانگی، نوشیدنی های سرد و گرم، سیستم تهویه مطبوع، امکانات خرید بلیت، سیستم های گرمایشی، روم سرویس روزانه، کافه و رستوران است.

[caption id="attachment_4423" align="aligncenter" width="780"]هتل های اتریش هتل های اتریش[/caption]

هتل ترند آناناس

هتل ترند آناناس یکی از هتل های اتریش است که موقعیت بسیار خوبی در شهر وین دارد. این هتل نیز مانند سایر هتل های کشور اتریش امکانات و خدمات بسیار مناسبی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. هتل ترند آناناس در بین هتل های 4 ستاره اتریش قرار دارد و اکثر مسافران اتریش این هتل را در بین سایر هتل های اتریش انتخاب می کنند. در این هتل می توانید از امکاناتی نظیر وای فای رایگان، پارکینگ، روم سرویس، حمام خصوصی و تلویزیون صفحه تخت استفاده کنید.

[caption id="attachment_4424" align="aligncenter" width="780"]هتل های اتریش هتل های اتریش[/caption]

هتل وین ماریوت

اگر به دنبال هتلی خوب و مجهز در بین هتل های اتریش هستید می توانید از هتل وین ماریوت دیدن کنید. این هتل موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی در شهر وین دارد و همین عامل باعث محبوبیت آن در بین سایر هتل های کشور اتریش شده است. اگر جزو کسانی هستید که به ورزش علاقه دارید می توانید از باشگاه بدنسازی و سالن های ورزشی این هتل که به صورت 24 ساعته در حال فعالیت هستند استفاده کنید. سونا و جکوزی از دیگر امکانات این هتل است. اگر به اتریش سفر کردید می توانید این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید تا از امکانات با کیفیتی که در اختیار مسافران قرار می دهد استفاده کنید. این هتل دارای اتاق هایی شیک با دکوراسیون مجلل است.

امکانات اتاق های این هتل به این صورت هستند:

1- اتاق هایی بزرگ با اینترنت بی سیم رایگان

2- مجهز به چای ساز

3- تخت خواب هایی بزرگ و بسیار راحت

4- سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و حمام

[caption id="attachment_4425" align="aligncenter" width="780"]هتل های اتریش هتل های اتریش[/caption]

ایونت هتل پیرامید

ایونت هتل پیرامید یکی از هتل های اتریش است که از برجسته ترین و قابل توجه ترین هتل های این کشور به شمار می رود. این هتل دارای رسپشن 24 ساعته است و در هر زمان از روز می توانید برای رزرو اتاق اقدام کنید. کارمندان این هتل معمولا مسلط به زبان های انگلیسی و آلمانی هستند. اگر همراه خود حیوان خانگی داشته باشید به راحتی می توانید آن را وارد هتل کنید زیرا ممنوعیت از این لحاظ وجود ندارد. سایر خدمات هتل ایونت پیرامید شامل خدمات خشکشویی، نظافت روزانه اتاق ها، سالن تلویزیون و بسیاری از امکانات رفاهی دیگر است.

بنابراین اگر قصد سفر به اتریش را دارید حتما در مورد هتل های کشور اتریش تحقیق کنید تا بهترین هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت اتریش، ویزای اتریش، تور اتریش و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱