هتل های مجارستان

هتل های مجارستان

کشور مجارستان دارای زیرساخت های بسیار مناسبی برای گردشگران می باشد. از جمله هتل های کشور مجارستان می توان به هتل بوداپست ماریوت و هتل ریتز کارلتون اشاره کرد. شما می توانید با توجه به امکانات و خدمات ارائه شده یکی از هتل های مجارستان را انتخاب و رزرو کنید. هتل های مجارستان دارای معماری های بسیار شیک و مدرنی می باشد.

هتل های مجارستان

کشور مجارستان به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری و موقعیت بسیار مناسب خود توانسته است گردشگران بسیار زیادی را به سوی خود جذب کند. این کشور با داشتن زیر ساخت های بسیار مدرن و پیشرفته خود از جمله حمل و نقل آسان و هتل های خود توانسته است آماده پذیرایی از گردشگران ورودی و داخلی باشد. از هتل های مجارستان می توان به هتل ریتز کارلتون مجارستان، هتل اس تی جورج رزیدنت مجارستان، هتل اس تی جورج رزیدنت مجارستان، هتل بوسکلو بوداپست اوتوگراف کالکشن مجارستان، هتل کوینز کورت هتل اند رزیدنس مجارستان، هتل بودها بار هتل بوداپست کلوتیلد پالاس مجارستان، هتل ایبروستار گرند بوداپست مجارستان و غیره اشاره کرد. در ادامه به معرفی هر یک از این هتل های مجارستان خواهیم پرداخت. هرساله مسافرین و گردشگران از طریق آژانس های مسافرتی معتبر اقدام به رزرو تور مجارستان و تور اروپا کرده و این مورد در کاهش هزینه های سفر بسیار مفید واقع میگردد.

[caption id="attachment_4405" align="aligncenter" width="780"]هتل های مجارستان هتل های مجارستان[/caption]

هتل بوداپست ماریوت مجارستان

از زیباترین و بی نظیر ترین هتل های مجارستان می توان به هتل بوداپست ماریوت اشاره کرد. این هتل 5 ستاره با قرار گرفتن در کنار رودخانه دانوب دارای منظره بسیار زیبایی می باشد. این هتل دارای 364 اتاق می باشد که یکی از بزرگ ترین هتل های کشور مجارستان می باشد از امکانات و خدمات این هتل می توان به اتاق های ضد صدا، اتاق وی آی پی، اتاق های سیگار ممنوع، سرویس هر روزه اتاق، فتوکپی و فکس، مرکز تجاری و غیره اشاره کرد. این هتل از پر تقاضاترین هتل های مجارستان می باشد.

[caption id="attachment_4406" align="aligncenter" width="780"]هتل های مجارستان هتل های مجارستان[/caption]

هتل ریتز کارلتون مجارستان

هتل ریتز کارلتون مجارستان یکی دیگر از هتل های مجارستان می باشد که با داشتن پنجره های بزرگ خود توانسته است نظر بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب کند این هتل به طوری طراحی و ساخته شده است که از تمام اتاق های آن می توان مناظر شهر را تماشا کرد و تمام اتاق ها دارای پنجره های بسیار بزرگی می باشند. شما می توانید با اقامت در یکی از بهترین هتل های مجارستان در عرض چند دقیقه به اکثر مراکز خرید و رستوران های شهر دسترسی داشته باشید. تعداد اتاق های هتل ریتز کارلتون 200 عدد می باشد که تمام این اتاق ها دارای بهترین و مدرن ترین امکانات رفاهی و خدماتی می باشند و گردشگران با اقامت در این هتل می توانند لحظات بسیار خوب و به یاد ماندنی را داشته باشند. از خدمات هتل ریتز کارلتون می توان به خدمات خشکشویی، سیستم تهویه، کرایه خودرو و دوچرخه، نگهداری از کودکان، منوی ویژه رژیمی، سرویس هر روزه اتاق، استخر و سونا، اینترنت رایگان اشاره کرد.

[caption id="attachment_4407" align="aligncenter" width="780"]هتل های مجارستان هتل های مجارستان[/caption]

هتل اس تی جورج رزیدنت مجارستان

از دیگر هتل های مجارستان می توان هتل اس تی جورج رزیدنت مجارستان را نام برد. هتل اس تی جورج رزیدنت در فاصله ی 1 کیلومتری تا قلعه بودا و 1 کیلومتری تا موزه ملی مجارستان واقع شده است به همین دلیل نیز گردشگران و مهمانان بسیار زیادی در این هتل اقامت می کنند. قیمت مناسب این هتل از عوامل دیگر انتخاب آن توسط گردشگران می باشد چرا که با قیمت مناسب امکانات و خدمات بسیار بی نظیری در این هتل ارائه می شود. این هتل 5 ستاره دارای 26 اتاق می باشد و از خدمات و امکانات آن می توان به روزنامه، سوئیت عروس، اتاق های سیگار ممنوع، ورود حیوانات ممنوع، نگهداری چمدان، وای فای رایگان، خدمات بلیط، خدمات تور، منوی کودکان، پارکینگ، شاتل فرودگاهی و کتابخانه اشاره کرد.

[caption id="attachment_4408" align="aligncenter" width="780"]هتل های مجارستان هتل های مجارستان[/caption]

هتل بوسکلو بوداپست اوتوگراف کالکشن مجارستان

از دیگر هتل های مجارستان می توان هتل بوسکلو بوداپست اوتوگراف کالکشن مجارستان  را نام برد که به داشتن نورپردازی و لوسترهای درخشان خود معروف است. این هتل در قرن 19 میلادی بنا شده است و یکی از قدیمی ترین هتل های مجارستان می باشد. شما می توانید در این هتل از امکانات و خدمات بی نظیری که نوع آن در هیچ یک از هتل های مجارستان پیدا نمی شود، بهره مند شوید از جمله این خدمات داشتن اتاق قهوه نیویورک می باشد که با داشتن موسیقی بسیار زیبا و دل نشین محیط بسیار زیبایی را برای مهمانان خود به وجود آورده است. این هتل دارای ستون های بزرگ و دیدنی زیادی است که باعث شده است هتل بوسکلو بوداپست اوتوگراف کالکشن دارای معماری منحصر به فردی داشته باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به نگهداری کودک، اتاق سیگار ممنوع، قهوه ساز، تلویزیون ماهواره، استخر، سالن تناسب اندام و سونا اشاره کرد.

هتل کوینز کورت هتل اند رزیدنس مجارستان

اگر به دنبال هتلی مدرنی در میان هتل های مجارستان هستید شما را با هتل کوینز کورت هتل اند رزیدنس مجارستان آشنا خواهیم کرد. این هتل در قلب شهر واقع شده و دارای فضای سبز بسیار زیبایی در اطراف هتل می باشد که فضای بسیار دل نشین و زیبایی را به وجود آورده است. اتاق های هتل کوینز کورت هتل اند رزیدنس با داشتن فضای بسیار بزرگ اقامت گردشگران و مهمانان را راحت تر و دل چسب تر کرده است. شما می توانید از تراس اتاقتان منظره ی بسیار زیبایی از شهر را تماشا کنید. در این هتل می توانید انواع غذاهای مجارستانی و دریایی را سرو کنید. از دیگر امکانات این هتل می توان به چک اوت خصوص، سرویس های رایگان فرودگاهی، کرایه خودرو، نگهداری چمدان، صبحانه رایگان، وسایل آرایشی و بهداشتی و غیره اشاره کرد. هم چنین کارکنان این هتل چند زبانه بوده و می توانند به زبان های ایتالیایی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت کنند. این هتل از جمله پر تردد ترین هتل های مجارستان می باشد.

[caption id="attachment_4409" align="aligncenter" width="780"]هتل های مجارستان هتل های مجارستان[/caption]

هتل بودها بار هتل بوداپست کلوتیلد پالاس مجارستان

هتل بودها بار هتل بوداپست کلوتیلد پالاس 5 ستاره یکی از زیباترین هتل های مجارستان می باشد. این هتل دارای طراحی بسیار متفاوت و بی نظیری می باشد؛ که هر بیننده ای را مجذوب خود کرده است. این هتل با داشتن فضای بسیار رمانتیک و آرام خود مناسب برای گردشگرانی که می خواهند ماه عسل خود را بگذرانند، می باشد. فاصله هتل بودها بار هتل بوداپست کلوتیلد پالاس مجارستان تا موزه ملی مجارستان هفتصد متر می باشد. این هتل دارای 102 اتاق بسیار شیک و زیبا می باشد هم چنین از خدمات آن نیز میتوان به فکس و فتوکپی، صندوق امانات، نگهداری چمدان، نگهداری کودک، اتاق های سیگار ممنوع، روزنامه، دوچرخه کرایه ای، سالن های تناسب اندام و وای فای اشاره کرد. شما می توانید قبل از سفرتان این هتل را رزرو کنید تا هیچ نگرانی دغدغه ای از بابت اقامت نداشته باشید. آدرس این هتل به صورت زیر می باشد:

1052 Budapest, Váci utca 34. Hungary

هتل ایبروستار گرند بوداپست مجارستان

هتل ایبروستار گرند بوداپست از مجلل ترین هتل های مجارستان می باشد که شما می توانید با اقامت در این هتل یکی از اقامت های لاکچری را تجربه کنید. در هتل ایبروستار گرند بوداپست شما می توانید انواع غذاهای بین المللی و محلی مختلفی را بچشید. این هتل به داشتن غذاهای بسیار لذیذ و خوشمزه معروف می باشد هم چنین پرسنل و کارکنان این هتل نیز بسیار آموزش دیده و حرفه ای می باشند که با خوشرویی تمام از گردشگران استقبال می کنند که همین امر دلیل اصلی موفقیت هتل گرند شده است. از دیگر امکانات و خدمات ارائه شده در این هتل می توان به سونا، حمام ترکی، اتاق ماساژ، سرویس هر روزه اتاق، اتاق وی آی پی، خدمات بلیط، کارمندان چند زبانه و امکانات مناسب برای افراد معلول اشاره کرد. کارکنان این هتل می توانند به زبان های انگلیسی و اسپانیایی صحبت کنند.

[caption id="attachment_4411" align="aligncenter" width="780"]هتل های مجارستان هتل های مجارستان[/caption]

هتل هیلتون بوداپست سیتی مجارستان

از دیگر هتل های مجارستان می توان به هتل هیلتون بوداپست سیتی اشاره کرد. این هتل در مرکز شهر واقع شده است و به همین دلیل به تمام نقاط شهر دسترسی بسیار راحت و آسانی را دارد. طراحی ساده و در عین حال شیک اتاق های این هتل توانسته است توجه گردشگران را به سوی خود جذب کند. در تمام اتاق های این هتل بهترین امکانات موجود می باشد که از جمله آن ها می توان به دستگاه قهوه ساز و تلویزیون اشاره کرد. فاصله این هتل تا فرودگاه بوداپست در حدود 17 کیلومتر می باشد که شما می توانید در عرض چند دقیقه به این هتل برسید. از دیگر امکانات و خدمات این هتل 5 ستاره می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-پارکینگ

- اتاق های سیگار ممنوع

-کرایه خودرو

-سرویس های رایگان به فرودگاه

-خدمات تور

-نگهداری چمدان

- چک اوت خصوصی

-صندوق امانات

این هتل با داشتن 230 اتاق در 7 روز هفته آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران خود می باشد.

[caption id="attachment_4410" align="aligncenter" width="780"]هتل های مجارستان هتل های مجارستان[/caption]

هتل فور سیسنز گرشام پالیس بوداپست مجارستان

هتل فور سیسنز گرشام پالیس بوداپست در کشور مجارستان در سال 1908 ساخته شده است و از قدیمی ترین هتل های مجارستان می باشد. با این حال توانسته است از نظر زیبایی، شیک و مدرن بودن با دیگر هتل ها رقابت داشته باشد. فضای داخلی این هتل بسیار زیبا و مورد توجه گردشگران و مهمانان واقع شده است و هم چنین با داشتن موقعیت دسترسی بسیار عالی گزینه ای بسیار مناسب برای گردشگران می باشد. هتل فور سیسنز دارای خدمات و امکاناتی از جمله اتاق های مجهز به تلویزیون و ماهواره، وای فای رایگان، لوازم بهداشتی در حمام، خدمات خشک شویی، صبحانه در اتاق، صندوق امانات، اتاق های سیگار ممنوع، نگهداری از کودک، سیستم تهویه و گرمایشی مدرن و پیشرفته و غیره می باشد. شما با اقامت در این هتل می توانید از پنجره های آن رود زیبای دانوب را مشاهده کنید وهم چنین از منظره ای زیبا لذت ببرید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت مجارستان، ویزای مجارستان، تور مجارستان و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱