هتل های فرانسه

هتل های فرانسه

سفر به فرانسه، مانند سفر به هر کشور دیگری، نیاز به آشنایی با اماکن اقامتی آنجا دارد. هتل های فرانسه که هر یک از آنها می توانند ارائه دهنده خدماتی متنوع و ویژه باشند، بهترین مکان برای اقامت شما در این کشور اروپایی خواهند بود. اقامت در هتل های فرانسه، می تواند اوقات خوشی را در این سفر برای شما رقم بزند. با ما همراه باشید تا لیستی از بهترین هتل های کشور فرانسه را به شما معرفی نماییم. همه ساله مسافرین بسیاری از طریق رزرو تور اروپا و یا تور فرانسه به این کشور سفر مینمایند.

هتل شانگری لا در پاریس یکی از بی نظیرترین

سفر جذاب فرانسه را با اقامت در یکی از بی‌نظرترین هتل های فرانسه، جذاب تر کنید. هتل شانگری لا پاریس، یک هتل پنج ستاره در فرانسه با بهترین امکانات رفاهی می باشد که دارای یک چشم انداز زیبا از برج ایفل نیز هست. هتل شانگری لا یک هتل باقدمت می باشد. خانواده ناپلئون در گذشته در این هتل زندگی می کردند. موقعیت دقیق هتل شانگری لا را باید در منطقه شانزده پاریس و در محله تروکادروی بیابید. به محض ورود به هتل متوجه خواهید شد که این هتل یکی از بهترین هتل های کشور فرانسه است. اتاق هایی با شکیل ترین و مجلل ترین امکانات و تزیینات دارد. اقامت در هتل شانگری لا یعنی اقامت در یک هتل لوکس در نزدیکی برج ایفل، موزه لوور و چند تئاتر معروف شهر. در هر 101 اتاق این هتل، از امکاناتی مانند اینترنت رایگان، صبحانه در اتاق، تهویه مناسب و تراس برخوردار شوید. حتی حیوانات خانگی شما نیز مجوز ورود به هتل شانگری لا را خواهند داشت. اگر با خانواده به سفر می روید از امکانات و خدمات پرستاری کودک این هتل نیز بهره ببرید. باید بدانید که پذیرش هتل به صورت 24 ساعته انجام می شود.

[caption id="attachment_4393" align="aligncenter" width="780"]هتل های فرانسه هتل های فرانسه[/caption]

هتل چهار فصل جورجیا وی پاریس، از دیگر هتل های فرانسه

چشم انداز هتل چهار فصل جورجیای پاریس، برای اینکه آن را جزو بهتر هتل های فرانسه دانست، کفایت می کند. باید از نزدیک این چشم انداز را ببینید تا متوجه این صحبت شوید. هتل چهار فصل در چهار کیلومتری کلیسای نوتردام واقع شده است. به این بهانه از این کلیسای دیدنی نیز بازدید کنید. هتل با فرودگاه اورلی نیز فاصله زیادی ندارد که مطمئناً این ها نیز بر ارزشهای این هتل که از شکیل ترین هتل های کشور فرانسه است، می افزاید. تنوع غذا و تنوع رستوران را نیز در این هتل تجربه کنید. چرا که سه رستوران برای آن در نظر گرفته شده است. غذا های بین المللی، مدیترانه ای و فرانسوی مختلف در هر یک از این رستوران ها سرو می شود. هتل چهار فصل جورجیا نیز مانند هتل شانگری لا به مراجعه کنندگان خود اجازه ورود حیوانات خانگی را می دهد. شاتل فرودگاهی، خدمات دربانی، اتاق عایق صدا، صندوق امانات، خدمات پرستاری کودک، چک این و چک اوت سریع، صرافی، خدمات نگهداری چمدان، خدمات ورزشی و بار نیز همگی در این رستوران ارائه می شوند.

[caption id="attachment_4394" align="aligncenter" width="780"]هتل های فرانسه هتل های فرانسه[/caption]

هتل پلازا آتن پاریس، در فهرست محبوب ترین هتل های فرانسه 

هتل پنج ستاره پلازا آتن که در شهر پاریس و در یکی از مهمترین خیابانهای آن یعنی مونتین اونیو، واقع شده است، یک هتل کلاسیک در کشور فرانسه می باشد. بازدید از اماکن دیدنی پاریس مانند طاق پیروزی و برج ایفل و شانزه لیزه با اقامت در هتل پلازا آتن به سهولت انجام می شود، زیرا فاصله زیادی با آنها ندارد. ایستگاه مترو نیز در نزدیکی هتل وجود دارد و شما به راحتی در سطح شهر رفت و آمد می کنید. تعداد رستوران های این هتل به 5 رستوران می‌رسد. البته یک بار کوکتل نیز دارد. صبحانه آمریکایی را در این هتل مجلل امتحان کنید. غذاهای مختلف ژاپنی و فرانسوی نیز سرو می شود. کلیه خدماتی که برای دو هتل قبل ذکر شد در این هتل دویست و هشت اتاقه نیز با بالاترین کیفیت ارائه می شود. مرکز تجارت هم در هتل مذکور دیده می شود.

هتل نولینسکی پاریس، یکی از هتل های فرانسه با شرایطی ایده آل

یکی دیگر از هتل های فرانسه که در گروه هتل های پنج ستاره جای دارد هتل نولینسکی پاریس می باشد. این هتل، 45 اتاق برای پذیرایی از مراجعه کنندگان و مهمانان خود در نظر گرفته است. کلیه اتاق های هتل از دکوراسیونی جذاب با نورپردازی زیبا برخوردار هستند. علاوه بر اینکه انواع غذایی در رستوران هتل وجود دارد به دلیل نزدیکی هتل با تعداد زیادی رستوران، می توانید تنوع بیشتری را نیز امتحان کنید. اسپا، ماساژ، اتاق خانواده، استخر، سونا، پازل، بورد گیم، خشک شویی، آرایشگاه، صرافی، صندوق امانات، خدمتکار روزانه، اتاق عایق صدا در لیست امکانات این هتل دیده می شود.

[caption id="attachment_4395" align="aligncenter" width="780"]هتل های فرانسه هتل های فرانسه[/caption]

هتل پنینسولا پاریس، از دیگر هتل های فرانسه

اگر هتلی در مرکز شهر پاریس می خواهید، هتل پنینسولا را با طراحی منحصر به فردش انتخاب نمایید. دویست اتاق در هتل وجود دارد که کلیه آنها مجهز به سرویس های بهداشتی مجزا هستند. یک رستوران جذاب روی پشت بام هتل وجود دارد که شما را از تماشا شهر پاریس در حین غذا خوردن بهره مند می کند. در صورتی که تابع رژیم غذایی خاصی هستید می توانید از منوی رژیمی هتل استفاده کنید. صبحانه خود را نیز در اتاق میل کنید. در این هتل، دغدغه ای برای رفت و آمد به فرودگاه نیز نخواهد داشت. با بهره بردن از خدمات پرستاری هتل، خیالتان از بابت کودکانتان نیز آسوده خواهد بود. هر نوع خدمات رفاهی و ورزشی مانند سالن ورزشی، جکوزی، حمام آب گرم هم در هتل مجلل مذکور یافت می شود. سوئیت ماه عسل از دیگر امکاناتی است که برای هتل در نظر گرفته شده است.

[caption id="attachment_4396" align="aligncenter" width="780"]هتل های فرانسه هتل های فرانسه[/caption]

هتل پرنس اوژن پاریس

اگر برایتان مقدور بود که به همه هتل های فرانسه سر بزنید بی شک طیف وسیعی از آنها مورد استقبالتان قرار می‌ گرفت. یکی از هتل هایی که در پاریس نظر شما را جلب می کند، هتل پرنس اوژن است. هتلی در کنار ساختمان ملت پاریس. این هتل هم از جزو آن دسته از هتل های کشور فرانسه است که مسافران بین المللی زیادی دارد. با رزرو هتل پرنس اوژن، به راحتی به نقاط دیدنی شهر پاریس سفر کنید و سفر خود را خاطره انگیز نمایید. لازم به ذکر است که رزرو این هتل از طریق سایت مربوطه و چند روز قبل از اقامت انجام می شود. بنابراین، قبل از رفتن به سفر معضل اقامت خود را حل خواهید کرد. این هتل جزو هتل های کشور فرانسه با قیمت مناسب است. البته باید گفت تعداد مراجعه کنندگان به این هتل در شب بسیار زیاد است. این نکته برای افرادی که هتل های آرام را ترجیح می دهند، اهمیت دارد.

هتل کوالیتی پاریس یکی از با کیفیت ترین هتل های فرانسه

[caption id="attachment_4397" align="aligncenter" width="780"]هتل های فرانسه هتل های فرانسه[/caption]

 

هتل کوالیتی پاریس که کیفیتش را با نامش نشان می دهد یکی از معروف ترین هتل های فرانسه به شمار می رود. با اقامت در این هتل با کیفیت، از تماشای رود سن، کاخ ورسای، موزه لوور و برج ایفل هم بهره مند شوید. موقعیت استراتژیک هتل، امکانات بسیار مناسب و هزینه مقرون به صرفه صلاحیت این هتل برای عنوان شدن در فهرست برترین هتل ها در فرانسه محرز می کند. در این هتل، رفاه عموم مشتریان اعم از بزرگسالان، کودکان و معلولین در نظر گرفته شده است. همچنین در صورتی که با هدف کاری به فرانسه سفر می کنید می توانید قرارها و ملاقات مهم خود را در هتل کوالیتی برگزار نمایید.

هتل مونپارناس، از گران ترین هتل های فرانسه

انتخاب هتل مانند بقیه موارد سفر، سلیقه ای است و هر کسی مطابق سلیقه و بودجه خود، می تواند به انتخاب آن بپردازد. افرادی که هتل های گران قیمت را می پسندند، این هتل گزینه مناسبی برایشان می باشد. البته کیفیت خدمات هتل نیز با هزینه آن هم خوانی دارد. گردشگران خارجی، معمولاً این هتل را انتخاب می کنند. برخورداری از بهترین رستوران ها، موقعیت مکانی مناسب، طراحی کلاسیک هتل، رسیدگی به نظافت آن از ویژگی های بارز هتل مونپارناس است.

[caption id="attachment_4398" align="aligncenter" width="780"]هتل های فرانسه هتل های فرانسه[/caption]

هتل الیزه پاریس، از دیگر هتل های گران قیمت فرانسه

هتل الیزه در پاریس نیز در گروه هتل های گران قیمت فرانسه قرار دارد. البته با وجود این ویژگی، یکی از محبوب ترین هتل های فرانسه به شمار می رود. سطح امکانات رفاهی بالای هتل، علت این امر می باشد. اگر از بین هتل های کشور فرانسه، هتل الیزه را برای اقامت خود در طول سفر به این کشور انتخاب نمایید، دسترسی آسانی به بندر مایوت و همچنین فروشگاه های معروف پاریس از جمله، گالری لافایت و قلب قدیسین خواهید داشت. برای این منظور نیاز به وسیله نقلیه نمی باشد. چراکه در چند قدمی هتل قرار دارند.

[caption id="attachment_4399" align="aligncenter" width="780"]هتل های فرانسه هتل های فرانسه[/caption]

هتل کارلتون کن، یکی دیگر از معروف ترین هتل های فرانسه

آخرین هتل از هتل های فرانسه که در این مقاله به شما معرفی می کنیم هتل کارلتون کن می باشد. کن، محل برگزاری جشنواره های فیلم می باشد. به همین خاطر افراد زیادی که برای شرکت در این جشنواره به کشور فرانسه سفر می کنند با این هتل معروف آشنایی دارند. مناظر دیدنی را از داخل اتاق های این هتل می توان تماشا کرد. در ضمن هتل کارلتون یک ساحل اختصاصی دارد که با رزرو این هتل می توانید تجربه شنا در ساحل اختصاصی را داشته باشید. خانواده های سلطنتی، این هتل را از محبوب ترین هتل های کشور فرانسه می دانند و جزو مشتریان دائمی آن هستند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت فرانسه، ویزای فرانسه، تور فرانسه و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱