هتل های کراکوف

هتل های کراکوف

هتل های کراکوف (Krakow) در جنوب لهستان که زمانی پایتخت این کشور به حساب می آمد دارای تنوع بسیار زیادی هستند. شهر کراکوف با کمتر از 1.000.000 نفر جمعیت لقب فلورانس لهستان را به خود اختصاص داده است و یکی از زیباترین و شناخته شده ترین شهرهای اروپا می باشد. همچنین این شهر بعد از شهر ورشو، پایتخت فعلی لهستان، مهمترین شهر این کشور به شمار می رود. در ادامه به معرفی 10 هتل برتر کراکوف به انتخاب مسافران خواهیم پرداخت و آنها را به لحاظ قیمت، کیفیت و دسترسی به مراکز مهم بررسی خواهیم کرد. اگر هنوز هم قصد سفر به کشور لهستان را دارید و به دنبال اطلاعات بیشتری درباره هتل های شهر زیبای کراکوف هستید با ما همراه باشید. مسافرین جهت رزرو هتل های کراکوف و همچنین تور اروپا به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه مینمایند.

هتل نوا پانوراما (Hotel Nova Panorama)

یکی از هتل های کراکوف است که با داشتن 2 ستاره توانسته است امتیاز 8 از 10 را به خود اختصاص دهد و در فهرست هتل های ارزان اما محبوب بین مسافران قرار گیرد. در میان سایر هتل های کراکوف، این هتل با داشتن فاصله 6 کیلومتری از مرکز شهر دسترسی مناسبی به مراکز مهم شهر دارد. از امکانات این هتل کوچک 20 اتاقه می توان به تلویزیون ال سی دی، سرویس های بهداشتی مخصوص هر اتاق به همراه دوش و خشک کن مو، اینترنت وایرلس، پارکینگ اختصاصی، آسانسور و تهیه صبحانه اشاره کرد. در مجموع می توان این هتل را هتلی به صرفه و مطمئن در لیست هتل های کراکوف توصیف کرد.

سکرت گاردن هاستل (Secret Garden Hostel)

این هتل 2 ستاره نیز مانند مورد پیشین تنها 6 کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد و با داشتن ساختمانی آنتیک و فضایی دلپذیر، یکی از هتل های زیبا و محبوب در بین هتل های کراکوف به شمار می رود. مسافران با نمره 9 از 10، این هتل 2 ستاره را عالی توصیف کرده اند. امکاناتی چون تلفن، وای فای، کافه، سرویس بهداشتی اختصاصی، تلویزیون و داشتن چیدمانی ساده با رنگ های شاد این هتل را به هتلی خواستنی در میان هتل های کراکوف بدل می کند. از پسوند هاستل می توان فهمید که این جا مکانی مناسب و آرام برای جوان ترها یا زوج های جوانی است که می خواهند اقامت در کراکوف را تجربه کنند اما در عین حال متحمل هزینه های گزاف نشوند.

[caption id="attachment_4339" align="aligncenter" width="780"]هتل های کراکوف هتل های کراکوف[/caption]

هتل آتیلار آپارتوتل بای آرتری (Atelier Aparthotel by Artery Hotels)

اگر برای سفر به کراکوف دنبال هتلی با کیفیت و به صرفه هستید که دسترسی مناسبی داشته باشد این هتل، هتلی مطلوب به شمار می رود. با داشتن تنها 1.5 کیلومتر فاصله از قسمت قدیمی شهر این هتل می تواند انتخاب مناسبی باشد. اتاق خواب های زیبا، اتاق مخصوص دیدارهای کاری، وای فای، کافه و رستوران، آسانسور و خدمات شاتل ویژگی هایی است که توانسته اند این هتل را به هتلی قابل قبول در میان هتل های کراکوف تبدیل کند. برخلاف نام طولانی و پیچیده اش، فضای رمانتیک و خاطره انگیز این هتل باعث می شود تا شما هیچگاه فراموش نکنید که مسافر یکی از هتل های کراکوف بوده اید.

[caption id="attachment_4340" align="aligncenter" width="780"]هتل های کراکوف هتل های کراکوف[/caption]

بلوبلس آپارتمان (Bluebells Apartments)

مجموعه آپارتمان های بلوبلس با داشتن معماری تاریخی و فاصله 5 دقیقه ای از فروشگاه اصلی میدان کازیمیرز، هتل 3 ستاره دیگری در فهرست هتل های کراکوف است که با داشتن قیمتی کمتر از 700.000 تومان برای هر شب اقامت، هتلی مطلوب به شمار می رود. با سفر به کشور لهستان و اقامت در این هتل می توانید از داشتن اتاقی با سرویس بهداشتی، رادیو، تلویزیون، دستگاه پخش، دسترسی اینترنت، دسترسی 10 دقیقه ای به ایستگاه اتوبوس، کافه، صبحانه و پارکینگ اختصاصی لذت ببرید. اقامت در این هتل برای کسانی که به دنبال تجربه ای مشابه با راحتی خانه هستند دلچسب و به یاد ماندنی خواهد بود. به علاوه یکی از هتل های کراکوف است که با داشتن قیمتی مناسب، همه شهر را به راحتی در مشت شما می گذارد.

[caption id="attachment_4341" align="aligncenter" width="780"]هتل های کراکوف هتل های کراکوف[/caption]

کازیمیرز آنکسKazimierz Aneks) )

از دیگر هتل های کراکوف است که با داشتن 4 ستاره و قرار داشتن در قلب منطقه کازیمیرز، قلعه سلطنتی و بسیاری مراکز مهم و دیدنی شهر را در چند قدمی شما قرار می دهد. فضاهای عمومی هتل از طراحی کلاسیک و چشم نوازی بهره گرفته اند. اقامت در لهستان و هتل کازیمیرز امکاناتی همچون کافه و رستوران های جذاب و متنوع، دسترسی به اینترنت، خدمات شاتل، سرویس اتاق، خشکشویی و پارکینگ اختصاصی را در اختیار شما قرار می دهد. اتاق های این هتل طراحی ساده و زیبایی دارند اما در عین حال باعث شده اند تا این هتل، هتلی مقرون به صرفه و باکیفیت در میان هتل های کراکوف به حساب بیاید.

ونتوس روسا آپارتمان (Ventus Rosa Apartments)

این مجموعه آپارتمان 4 ستاره نیز از کیفیتی قابل قبول برخوردار است. با داشتن مسافتی 5 دقیقه ای تا فروشگاه میدان اصلی شهر و 10 دقیقه پیاده روی تا راه آهن شهری، این هتل، هتلی جذاب و دوست داشتنی از سری هتل های کراکوف است. اتاق های جذاب و بانشاط، ماشین لباسشویی، مایکروویو، تلویزیون، سرویس های بهداشتی مجهز و لوکس، امکان صرف صبحانه در اتاق و دسترسی به وای فای از جمله امکانات قابل توجه این هتل زیبا هستند. این مجموعه آپارتمان را باید انتخابی به صرفه و فراموش نشدنی در میان دیگر هتل های کراکوف دانست.

[caption id="attachment_4342" align="aligncenter" width="780"]هتل های کراکوف هتل های کراکوف[/caption]

هتل سویینگ (Hotel Swing)

این هتل 4 ستاره با امتیاز 8 از 10 از جمله هتل های خیلی خوب در میان هتل های کراکوف هم رده با خود به شمار می رود. این هتل تازه تاسیس خدمات کترینگ خود را با بهترین کیفیت ارائه می کند و دسترسی خوبی به مهمترین نقاط گردشگری شهر دارد به طوری که با کمی پیاده روی می توان از همه آنها دیدن کرد. رستوران های زیبا و کم نظیر، کافه، سونا، آبگرم، ماساژ، حمام بخار، پارکینگ، وای فای، مرکز تجاری، خدمات اتاق، خدمات شاتل و امکان صرف صبحانه در اتاق تنها قسمتی از مهمترین امکانات عالی این هتل زیبا هستند. قیمت اقامت در هر اتاق از 900.000 تومان فراتر نخواهد رفت و با این توصیف باید آن را یکی از هتل های کم نظیر به جهت قیمت و کیفیت در بین مجموعه هتل های کراکوف دانست.

[caption id="attachment_4344" align="aligncenter" width="780"]هتل های کراکوف هتل های کراکوف[/caption]

هتل استر (Hotel Ester)

هتل 4 ستاره دیگری است که با امتیاز 8 از 10 و واقع شدن در مرکز کراکوف باید آن را هتلی خیلی خوب از سری هتل های کراکوف دانست. تلویزیون، یخچال، ال سی دی، دسترسی اینترنت، سرویس های بهداشتی اختصاصی به همراه دوش و وان حمام، سشوار، سالن ماساژ، رستوران، خدمات نظافت 24 ساعته، بوفه صبحانه، روزنامه در لابی، خشک شویی، اتاق ملاقات و تهویه مطبوع همگی از امکاناتی هستند که آن را به یکی از هتل های کراکوف با کیفیتی قابل قبول تبدیل کرده است. قیمت هر شب اقامت در این هتل نیز زیر 1.000.000 تومان خواهد بود.

[caption id="attachment_4345" align="aligncenter" width="780"]هتل های کراکوف هتل های کراکوف[/caption]

هتل نیبیسکی آرت و اسپا (Niebieski and Art Spa)

مجموعه هتل و آبگرم نیبسکی آرت، مجموعه ای 5 ستاره از مجموعه هتل های کراکوف است که 20 دقیقه با بخش قدیمی آن و 1.5 کیلومتر با قلعه سلطنتی کراکوف فاصله دارد. تهویه مطبوع، رستوران، دسترسی اینترنت، خدمات 24 ساعته، سرویس شاتل،وای فای، پارکینگ،تراس، کرایه دوچرخه، سالن بدنسازی، سونا، سالن ماساژ، نگهداری کودک، فضای سبز اختصاصی، خشکشویی، اتاق بازی و امکان صرف صبحانه در اتاق بخشی از امکانات کم نظیر این هتل زیبا هستند. با مبلغی بیشتر از 1.000.000 تومان می توان یک شب در این نوع هتل های کراکوف اقامت داشت. با این وصف این هتل از بهترین هتل های کراکوف به شمار می رود.

شرایتون گرند کراکوو (Sheraton Grand Krakow)

با امتیاز 9 از 10 و رتبه عالی از سوی مسافران و داشتن بیش از 200 اتاق، این هتل 5 ستاره یکی از بهترین هتل ها در فهرست هتل های کراکوف خواهد بود. اتاق های دلباز و مجهز، آسانسور، پارکینگ، رستوران تمام وقت، خدمات اتاق، خدمات شاتل، خشکشویی، کرایه دوچرخه، استخر، سونا، آبگرم، فروشگاه، خدمات درمانی، کارکنان چندزبانه، سالن ماساژ و بسیاری امکانات دیگر باعث شده است تا این هتل چیزی از یک هتل تمام عیار کم نداشته باشد. قیمت یک شب اقامت در این هتل کمی بالاتر از 2.000.000 تومان خواهد بود که با توجه به امکانات هتل می توان آن را قابل قبول دانست. در مجموع هتل شرایتون، هتلی عالی و کم نقص در میان سایر هتل های کراکوف به شمار می رود.

شناختن بهترین و به صرفه ترین هتل ها می تواند سفری به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند و از اتلاف زمان و هزینه جلوگیری کند. در این مقاله سعی شده است تا بهترین هتل های کراکوف با رتبه های مختلف به اختصار معرفی شوند. ابتدا از هتل های 2 ستاره با قیمت های مناسب تر شروع کردیم و به هتل های 3، 4 و 5 ستاره رسیدیم که برای اقامت در آنها باید هزینه های به مراتب بیشتری پرداخت کرد. در نهایت توجه داشته باشید که هتل های شهر کراکوف از آنجا که در مرکز اروپا واقع شده اند بهتر است به لحاظ کیفیت با هتل های غرب و شمال غرب اروپا مقایسه نشوند. زیرا ممکن است انتظاری را که از یک هتل 3 ستاره در غرب اروپا دارید در یک هتل 4 ستاره در کراکوف بیابید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت لهستان، ویزای لهستان، تور لهستان  و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱