هتل های ورشو

هتل های ورشو

ورشو یکی از شهرهای بزرگ کشور لهستان و البته پایتخت این کشور می باشد. مسافرین و گردشگران این شهر در بهترین هتل های ورشو اقامت دارند و از بهترین شرایط آنها استفاده می کنند. تمامی هتل های ورشو دارای بهترین امکانات روز و مدرن می باشد و شرایط بسیار خوبی را برای اقامت مسافرین و گردشگران ایجاد می کنند. بیشتر هتل های ورشو در بهترین نقاط شهر قرار دارند و با موقعیت ایده آل خود امکان رفت و آمد آسان را برای مسافرین فراهم می کنند. در اینجا چند مورد از هتل های ورشو را برای آشنایی بیشتر شما نام می بریم.

[caption id="attachment_4327" align="aligncenter" width="780"]هتل های ورشو هتل های ورشو[/caption]

هتل رادیسون بلو سنتروم ورشو

یکی از بهترین هتل های ورشو، هتل رادیسون می باشد. این هتل در فاصله بسیار کمی از ایستگاه متروی شهر قرار دارد و امکان رفت و آمد آسان را برای مسافرین فراهم می کند. این هتل دارای امکانات بسیار زیادی مانند استخر، سیستم های تهویه، صندوق های امانات، ماساژ، اسپا و .. می باشد. در این هتل بهترین اتاق ها با بهترین امکانات وجود دارد. تمامی اتاق های آن دارای امکاناتی مانند مینی بار، یخچال، مبلمان های مدرن، حمام و تخت های و دو نفره و یک نفره می باشند. در این اتاق ها می توان از بهترین ویوی شهر لذت برد. رستوران این هتل بهترین غذاهای اروپایی و بین المللی را سرو می کند و می توان بعد از گشت و گذار در شهر در آنجا غذا خورد. این هتل یکی از بهترین هتل های ورشو است که در فاصله کمی از مراکز خرید و مکان های گردشگری قرار دارد.

[caption id="attachment_4328" align="aligncenter" width="780"]هتل های ورشو هتل های ورشو[/caption]

هتل وستین ورشو

یکی از هتل های ورشو که در مرکز این شهر قرار دارد، هتل وستین می باشد. این هتل در فاصله چند دقیقه ای از کاخ فرهنگ و ایستگاه خط آهن قرار دارد. این هتل دارای بهترین اتاق های مجهز می باشد. اتاق های آن دارای مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، میزهای مطالعه و .. می باشد. این اتاق ها یک چشم انداز زیبا شهر را در اختیار مسافرین و گردشگران قرار می دهند. مسافرین در زمان اقامت خود باید سری به کافه و بوفه منحصر بفرد این هتل بزنند و از بهترین نوشیدنی ها لذت ببرند. این هتل دارای مرکز تناسب اندام، سونا، استخر، ماساژ، اینترنت، پارکینگ، مرکز مراقبت و نگهداری از کودک و .. می باشد. این یکی از هتل های ورشو است که در فاصله کمی از وسایل نقلیه عمومی قرار دارد. تمامی کارکنان این هتل بسیار مهربان هستند و 24 ساعته به مسافرین خدمات می رسانند.

[caption id="attachment_4329" align="aligncenter" width="780"]هتل های ورشو هتل های ورشو[/caption]

هتل هیلتون ورشو

یکی دیگر از هتل های ورشو که 4 ستاره است، هتل هیلتون ورشو می باشد. این هتل دارای بهترین امکانات تفریحی و اقامتی می باشد و از بهترین امکانات روز برخوردار می باشد. این هتل دارای اتاق ها و سوئیت های مجهز می باشد. تمامی اتاق های آن دارای تلویزیون های صفحه تخت، اینترنت رایگان، حمام، سرویس بهداشتی، مینی بار و .. می باشند. در رستوران این هتل می توان بهترین غذاهای بین المللی و لهستانی را نوش جان کرد که توسط بهترین سرآشپزهای بین المللی طبخ می شوند. این هتل مانند سایر هتل های ورشو دارای امکاناتی مانند سالن های ورزشی، مرکز تناسب اندام، سونا، ماساژ درمانی، اتاق های کنفرانس، مرکز نگهداری از کودک و .. می باشد. یکی از ویژگی های عالی این هتل این است که در نزدیکی مرکز خرید زلوته، کاخ فرهنگ و علم، ایستگاه راه آهن، فرودگاه قرار دارد و مسافرین به راحتی می توانند از تمامی این امکانات استفاده کنند.

هتل گلدن تولیپ ورشو

یکی از هتل های ورشو که بسیار زیبا و مدرن می باشد هتل گلدن تولیپ است. این هتل با امکانات بی نظیر خود بهترین فرصت اقامت را برای مسافرین ایجاد می کند. در این هتل مسافرین می توانند بهترین صبحانه ارگانیک را نوش جان کنند و بعد گشت و گذار در شهر بپردازند. بیشتر اتاق ها دارای ویوی بسیار خوبی از شهر هستند و از بهترین امکانات برخوردار می باشند. هر آنچه که می خواهید را می توانید در اتاق های مجهز این هتل بیابید. در این هتل بهترین کارکنان وجود دارد که به طور 24 ساعته به مسافرن خدمات رسانی می کنند. تمامی مسافرین می توانند از امکاناتی مانند سالن های ورزشی و تناسب اندام، سونا و .. استفاده کنند. مسافرین با اقامت در این هتل می توانند با پای پیاده به مرکز شهر بروند. این هتل انتخاب مناسب از بین تمامی هتل های ورشو می باشد. جهت رزرو تور لهستان و تور اروپا با آژانس های مسافرتی معتبر در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_4330" align="aligncenter" width="780"]هتل های ورشو هتل های ورشو[/caption]

هتل صوفیتل ورشو ویکتوریا

یکی دیگر از هتل های ورشو که دارای امکاناتی فوق العاده می باشد هتل صوفیتل است. این هتل یکی از هتل های 5 ستاره ورشو می باشد که دارای سبک معماری زیبا و باشکوه است. این هتل با معماری لهستانی طراحی شده است و دارای یک موقعیت بسیار مناسب و  خوب است. هتل صوفیتل با 343 اتاق خود اقامتی بیادماندنی را برای مسافرین به ارمغان می آورد. در اتاق ها و سوئیت های این هتل امکاناتی مانند تلویزیون های صفحه تخت، مبلمان های شیک، تخت های دو نفره راحت، حمام های مجزا، مینی بار و .. وجود دارد. رستوران این هتل بهترین غذاها را سرو می کند و در اختیار مسافرین و گردشگران قرار می دهد. از سایر امکانات این هتل سالن های ورزشی، سالن های کنفرانس، مرکز نگهداری از کودک و .. می باشد که خاطره ای بیادماندنی برای مسافرین ایجاد می کند.

[caption id="attachment_4331" align="aligncenter" width="780"]هتل های ورشو هتل های ورشو[/caption]

هتل مرکوری ورشو

هتل مرکوری یکی از بهترین هتل های ورشو می باشد. این هتل در یک موقعیت بسیار خوب قرار دارد و دسترسی خوبی به تمامی مراکز دارد. تمامی اتاق های این هتل دارای بهترین امکانات می باشند و دارای امکاناتی مانند سیستم تهویه، یخچال، حمام های مجزا، قهوه ساز و چای ساز و مبلمان ها می باشد. در این هتل می توان از امکاناتی مانند پارکینگ، اینترنت، خدمات مخصوص معلولین، اتاق های کنفرانس و .. استفاده کرد. رستوران های هتل مرکوری بهترین غذاهای کشور لهستان و بین المللی را در اختیار مسافرین قرار می دهند. مسافرین می توانند بعد از صرف غذا در کافه های این هتل بهترین نوشیدنی ها را در یک مکان راحت و امن نوش جان کنند.

هتل پولونیای ورشو

یکی از هتل های ورشو، هتل پولونیا است. این هتل دارای 206 اتاق مجهز می باشد که همه آنها بسیار شیک و مجهز هستند. در این هتل مانند سایر هتل های ورشو امکانات زیادی وجود دارد و مسافرین می توانند از تمامی امکانات آن استفاده کنند. برای مثال می توانند در مرکز سونای آن تمامی خستگی روزانه را از بدن بیرون کنند. این هتل بهترین چشم انداز را از شهر در اختیار مسافرین قرار می دهد و به عنوان یکی از بهترین هتل های ورشو شناخته می شود.

[caption id="attachment_4332" align="aligncenter" width="780"]هتل های ورشو هتل های ورشو[/caption]

هتل کمپانیل ورسوویه

هتل کمپانیل ورسوویه یکی از هتل های ارزان قیمت شهر ورشو می باشد. این هتل در فاصله بسیار کمی از قطار مرکزی شهر قرار دارد و مسافرین می توانند با اقامت در آن به راحتی به تمام نقاط شهر دسترسی داشته باشند. اتاق های این هتل دارای حمام های مجهز، وای فای، مبلمان های شیک، تلویزیون های صفحه تخت، تخت های دو نفره و .. می باشند. در رستوران هتل کمپانیل می توان از بهترین صبحانه محلی لذت برد و بهترین وعده های غذایی را نوش جان کرد. کارکنان این هتل بطور 24 ساعته فعالیت می کنند و در هر ساعتی آماده ارائه خدمات به مسافرین می باشند. در این هتل می توان از امکانات زیادی بهره برد و از هر لحظه سفر خود لذت برد. این هتل از بهترین هتل های ورشو می باشد.

هتل همپتون ورشو

یکی از بهترین گزینه های اقامتی و بهترین هتل های ورشو، هتل همپتون می باشد. این هتل با قرار گرفتن در یک موقعیت بسیار خوب و مناسب امکانات بسیار زیادی را در اختیار مسافرین قرار می دهد. این هتل مجهز در مرکز شهر ورشو قرار دارد و با قرار گرفتن در نزدیکی ایستگاه مترو فرصت خوبی برای اقامت ایجاد می کند. در این هتل می توان بهترین صبحانه را در رستوران و یا حتی در اتاق خود میل کرد. رستوران این هتل دارای یک مکان بسیار دنج و راحت می باشد و آرامش خاصی به مسافرین می دهد. تمامی هتل های ورشو اقامتی بیادماندنی برای مسافرین ایجاد می کنند.

[caption id="attachment_4333" align="aligncenter" width="780"]هتل های ورشو هتل های ورشو[/caption]

هتل متروپل ورشو

یکی از هتل های ورشو، هتل متروپل می باشد. این هتل دارای بهترین امکانات اقامتی برای مسافرین است. تمامی اتاق های این هتل مبله هستند و از بهترین امکانات برخوردار می باشند. در این هتل امکاناتی مانند صندوق امانات، سالن ورزشی، شنا، پارکینگ، اینترنت، سالن های کنفرانس و تجاری، مرکز نگهداری و مراقبت از کودک و .. می باشند. رستوران این هتل بهترین غذاها را به وسیله بهترین سرآشپزها تهیه می کنند و در اختیار مسافرین قرار می دهند.  این هتل در یک موقعیت خوب قرار دارد و رفت و آمد را برای مسافرین راحت کرده است. بیشتر هتل های ورشو دارای امکانات بسیار زیاد و منحصر بفردی هستند. مسافرین با اقامت در هتل های ورشو می توانند خاطره ای بیادماندنی برای خود و اعضای خانواده خود به ارمغان بیاورند. هتل های ورشو از بهترین امکانات روز بر خوردار هستند و تاکنون سعی کرده اند بهترین خدمات را ارائه دهند. با اقامت در هتل های ورشو می توان سفر خود را آسان و راحت کرد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت لهستان، ویزای لهستان، تور لهستان  و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱