بهترین هتل های نیس

بهترین هتل های نیس

از بهترین هتل های شهر نیس می توان به هتل گونود و هتل ایبیس اشاره کرد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت مربوطه لیستی از بهترین هتل های شهر نیس را مشاهده نمایید؛ و با انتخاب یکی از بهترین هتل های نیس رزرو خود را انجام دهید.

بهترین هتل های شهر نیس

صنعت گردشگری در نیس بسیار رونق یافته است و برای راحتی گردشگران از نظر اقامت، هتل ها و متل های بسیاری در شهر نیس بنا شده است که برخی از این هتل ها از بهترین و لوکس ترین هتل های کشور فرانسه می باشد. از بهترین هتل های شهر نیس می توان به هتل بست وسترن پلاس نیس کوزی، هتل لو مریدین نیس، هتل کرانستادت نیس، هتل نیس گاردن و هتل  کراید نیس گر اشاره کرد. هر کدام از این هتل های ذکر شده دارای بهترین خدمات و امکانات برای مسافران و گردشگران می باشد.

هتل بست وسترن پلاس نیس کوزی

همانطور که در بخش قبلی اشاره کردیم هتل بست وسترن پلاس نیس کوزی یکی از بهترین هتل های نیس به شمار می آید. این هتل 4 ستاره از پر تردد ترین و شلوغ ترین هتل های شهر نیس بوده و از خدمات و امکانات با کیفیتی برخوردار می باشد. از خدمات و امکانات هتل بست وسترن پلاس نیس کوزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-اینترنت بی سیم

-استخر سر پوشیده

-سونا و سالن ماساژ

-رستوران و کافی شاپ

-نگهداری کودک

-اتاق های مجهز به تلویزیون و مبلمان

-سرویس بهداشتی مجهز و شیک

-سالن سیگار ممنوع

این هتل دارای موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی می باشد؛ و به دلیل دسترسی آسان  هتل به تمام مناطق شهر از محبوب ترین و بهترین هتل های نیس به شمار می آید. این هتل با داشتن کارکنان مجرب و آموزش دیده خود توانسته است رتبه ی خوبی را در کسب رضایت مشتریان به دست بیاورد.

[caption id="attachment_686" align="aligncenter" width="780"]هتل بست وسترن پلاس نیس کوزی هتل بست وسترن پلاس نیس کوزی[/caption]

هتل لو مریدین نیس

هتل لو مریدین نیس یکی دیگر از بهترین هتل های نیس می باشد که در خط ساحلی اقیانوس واقع شده است و تمام اتاق های این هتل منظره ای رو به اقیانوس دارند که این امر سبب شده زیبایی و جذابیت این هتل چندین برابر شود. نشانی و آدرس هتل لو مریدیت نیس به صورت زیر می باشد:

 1 Prom. des Anglais, 06046 Nice

از امکانات و خدمات بی نظیر هتل مریدیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وای فای رایگان
  • سیستم تهویه مطبوع
  • سرویس لباسشویی
  • مرکز تجاری
  • امکان همراه داشتن حیوانات خانگی
  • استخر
  • سالن تبادل ارز
  • سالن بار
  • جکوزی
  • مرکز تناسب اندام
[caption id="attachment_687" align="aligncenter" width="780"]هتل لو مریدین نیس هتل لو مریدین نیس[/caption]

هتل کرانستادت نیس

  یکی دیگر از بهترین هتل های نیس هتل زیبای کرانستادت می باشد که شما می توانید برای داشتن یک سفر فوق العاده و بی نظیر این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید. هتل کرانستادت دارای دسترسی بسیار آسان برای تمام گردشگران می باشد و معمولا همه ی اتاق های آن در روزهای سال رزرو شده و فول می باشند. از امکانات هتل کرانستادت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اتاق بازی برای کودکان
  • صبحانه رایگان
  • پارکینگ
  • وای فای رایگان
  • داشتن بهترین و لذیذ ترین غذاهای فرانسوی و ایتالیایی
  • پرسنل بسیار حرفه ای
  • نگهداری کودک
  • نگهداری چمدان
  • سالن ماساژ و تناسب اندام

شما می توانید با مراجعه به آدرس زیر اتاق مورد نظر خود را در این هتل رزرو کنید البته توجه داشته باشید به صورت اینترنتی و آنلاین نیز می توانید از وب سایت این هتل اتاق خودتان را  قبل از سفرتان رزرو کنید که این روش امروزه بیشتر مورد توجه گردشگران می باشد.

 3 Rue Cronstadt, 06000 Nice, فرانسه

[caption id="attachment_688" align="aligncenter" width="780"]هتل کرانستادت نیس هتل کرانستادت نیس[/caption]

هتل ایبیس نیس

هتل ایبیس نیس یکی از  شیک ترین و بهترین هتل های نیس می باشد که در اوج سادگی خود دارای بهترین امکانات رفاهی برای تمامی گردشگران و مهمانان می باشد. هتل ایبیس نیس دارای فضای بسیار آرام و شیکی است. با این که هتل ایبیس از هتل های سه ستاره شهر نیس می باشد اما با دارا بودن با کیفیت ترین امکانات توانسته در لیست معروف ترین و بهترین هتل های نیس واقع شود. طراحی و معماری داخلی این هتل بسیار شیک و بی نظیر می باشد. هم چنین نمای بیرونی هتل ایبیس نیس نیز بسیار خاص و متفاوت است. از امکانات این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

-اتاق خانوادگی

-بار

-پارکینگ

-اتاق سیگار ممنوع

-امکانات رفاهی برای افراد معلول

-رزرواسیون 24 ساعته

-منوی ویژه افراد رژیمی

-کتابخانه

-سیستم گرمایشی و سرمایشی مدرن

[caption id="attachment_689" align="aligncenter" width="780"]هتل ایبیس نیس هتل ایبیس نیس[/caption]

هتل کراید نیس گر

اگر شما از جمله افرادی هستید که دوست دارید در یکی از بهترین هتل های شهر نیس اقامت داشته باشید و از امکانات عالی آن بهره مند شوید. به شما پیشنهاد می شود که هتل کراید نیس گر را انتخاب و رزرو کنید. هتل کراید نیس گر از هتل های سه ستاره شهر نیس بوده و دارای معماری سنتی به خصوصی می باشد. این هتل 24 ساعت در هر 7 روز هفته آماده پذیرای گردشگران و مهمانان خود می باشد. از امکانات و خدمات این هتل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

-سرویس رایگان به فرودگاه

-صبحانه رایگان

-وای فای رایگان

-پرسنل و کارکنان چند زبانه

-روزنامه و مجله های روز

-اتاق سیگار ممنوع

-پارکینگ

هتل گونود نیس

اگر به دنبال اقامت در یکی از بهترین هتل های نیس با قیمت پایین و مناسبی هستید هتل گونود بهترین گزینه برای شماست. هتل گونود نیس در فاصله 500 متری از تفرجگاه انگلیسی ها و در قلب شهر نیس واقع شده است. این هتل سه ستاره  از دیگر بهترین هتل های نیس به شمار می آید؛ و نمای بیرونی هتل گونود از سبک بله اکوپو پیروی می کند. از خدمات بی نظیر هتل گونود می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

-خدمات خشکشویی

-اتوشویی

-اتاق کنفرانس و اتاق ملاقات

-پارکینگ

-لابی شیک و دل نشین

-انبار چمدان

-میز پذیرش شبانه روزی

-خدمات بلیط

-ظرف غذای حیوانات

[caption id="attachment_690" align="aligncenter" width="780"]هتل گونود نیس هتل گونود نیس[/caption]

هزینه اقامت در بهترین هتل های نیس

هزینه اقامت در بهترین هتل های نیس با توجه به چند ستاره بودن، خدمات و امکانات رفاهی ارائه شده، دسترسی، نزدیکی به مرکز شهر و طراحی آن ها متفاوت خواهد بود. شما می توانید با توجه به بودجه و علاقه خودتان یکی از این هتل ها را انتخاب و رزرو بفرمایید. البته در نظر داشته باشید که پایین بودن ستاره های یک هتل به معنی ارائه خدمات بی کیفیت نمی باشد . تمام هتل های شهر نیس امکانات رفاهی در حد استاندارد را دارا هستند و این موضوع کاملا به شما بستگی دارد که کدام یک از این بهترین هتل های نیس را برای اقامت برگزینید.

این مقاله در مورد لیستی از بهترین هتل های نیس و امکانات بهترین هتل های نیس می باشد که شما با مطالعه این مقاله می توانید اطلاعات بسیار مفیدی را در مورد بهترین هتل های نیس به دست بیاورید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱