بهترین رستوران‌ های نیس

بهترین رستوران‌ های نیس

یکی از زیباترین شهرهای ساحلی کشور فرانسه شهر نیس می باشد که اگر دوست دارید لذیذترین غذاها را در بهترین رستوران های نیس صرف کنید بهتر است در ادامه این مقاله با ما همراه باشید، زیرا می‌خواهیم در این مطلب برخی از بهترین رستوران‌ های نیس را برایتان توصیف کنیم تا شما گردشگران عزیز هنگام سفر به شهر نیس بتوانید به راحتی غذاهای خوشمزه فرانسوی و مدیترانه ای را میل کرده و تا آخر عمر مزه آن در ذهنتان باقی بماند.

رستوران آکچیاردو یکی از بهترین رستوران های نیس

یکی از بهترین رستوران های نیس رستوران آکچیاردو بوده که در محله سنتی این شهر واقع شده است. رستوران آکچیاردو در سال ۱۹۲۷ تاسیس شده و در حال حاضر یکی از پر رونق ترین و بهترین رستوران های نیس به شمار می‌رود. در این رستوران بهترین غذاهای فرانسوی طبخ می‌شود که عطر و طعم آن تا آخر عمر در ذهنتان باقی خواهد ماند؛ از این رو اگر دوست دارید یک وعده غذایی بی‌ نظیر را در بهترین رستوران شهر نیس صرف کنید، حتما سری به این مکان بزنید. تمیزی فضای رستوران آکچیاردو نیس و رفتار دوستانه خدمه این رستوران می تواند هر کسی را به وجد بیاورد. از طرفی سیستم سرمایش و گرمایش این مکان موجب شده است بهترین شرایط پذیرایی از میهمانان فراهم شود. با وجود این موارد توصیه می‌شود اگر به شهر نیس رفتید حتما از رستوران آکچیاردو دیدن کنید.

[caption id="attachment_676" align="aligncenter" width="780"]بهترین رستوران‌ های نیس بهترین رستوران‌ های نیس[/caption]

رستوران فوکا سری از جمله بهترین رستوران های نیس

سفر به شهر زیبای نیس کشور فرانسه و صرف غذا در یکی از بهترین رستوران های نیس می تواند لحظات بیادماندنی را برای هر شخصی فراهم کند. رستوران فوکا سری نیس در این میان به شما این امکان را می دهد که یک تجربه عالی غذاخوری در شهر نیس را امتحان کنید. این رستوران برای طبخ غذاهای فرانسوی از بهترین محصولات استفاده میکنه به طوری که افراد زیادی رستوران فوکا سری را به عنوان یک رستوران با کیفیت که از مواد کاملا ارگانیک در طبخ غذاهای گوناگون استفاده می نماید می شناسند. از جمله غذاهایی که می توانید در این رستوران صرف کنید می توان به ساندویچ  نیسوئیس تون، و پیتزا لایدر یا پیتزای تاروت اشاره کرد. صرف این غذاها در بهترین رستوران های نیس می تواند خواسته هر گردشگر و توریستی باشد.

[caption id="attachment_677" align="aligncenter" width="780"]رستوران فوکا سری از جمله بهترین رستوران های نیس رستوران فوکا سری از جمله بهترین رستوران های نیس[/caption]

از بهترین رستوران های نیس رستوران رز پلیمر می باشد

رستوران رز پلیمر در قلب شهر نیس به یکی از بهترین رستوران های نیس تبدیل شده است که بسیاری از افراد از آن به عنوان رستورانی کمیاب یاد می‌کنند. منو رستوران رز پلیمر انواع غذاهای گوشتی از جمله غذاهای طبخ شده با گوشت گوساله، گوشت مرغ پخته و گوشت گوسفند را در بر می گیرد. این غذاها درست به سلیقه سنتی درست شده است. با توجه به این موارد می توانید در رستوران رز پلیمر شهر نیس بهترین غذاهای فرانسوی را برای وعده ناهار و یا شام خود انتخاب کنید. مطمئن باشید اگر یک بار غذا های هوس انگیز این رستوران تجربه کنید به یادتان خواهد ماند که رز پلیمر جزو بهترین رستوران های نیس است.

[caption id="attachment_678" align="aligncenter" width="780"]از بهترین رستوران های نیس رستوران رز پلیمر می باشد از بهترین رستوران های نیس رستوران رز پلیمر می باشد[/caption]

رستوران اوگرام شهر نیس

با توجه به اینکه شهر ساحلی نیس جزو زیباترین شهرهای کشور فرانسه به شمار می آید احتمالاً هر کسی که به این کشور سفر کند، سری به شهر نیس خواهد زد. در این بین برای صرف یک وعده غذایی لذیذ و خوشمزه می توانید به بهترین رستوران های نیس بروید که رستوران اگرام جزو آن دسته از رستوران های نیس میباشد که در آن بهترین غذاهای با کیفیت بسیار بالایی طبخ میشود. در رستوران اگرام خدمه و کارکنان آنچنان رفتار دوستانه ای دارند که اگر هر فرد یک دفعه به این رستوران برود به طور حتم دوست خواهد داشت که هر هفته یک بار تجربه رفتن به رستوران اوگرام که جزو بهترین رستوران های نیس به شمار می رود را داشته باشد. قیمت غذاها در رستوران اگرام بسیار مناسب تر از رستوران های مرکز شهر نیس می باشد. همچنین توصیه می کنیم اگر دوست داریم در یکی از ساکت ترین محله های نیس غذا سرو کنید حتما سری به رستوران اوگرام بزنید.

[caption id="attachment_679" align="aligncenter" width="780"]رستوران اوگرام شهر نیس رستوران اوگرام شهر نیس[/caption]

رستوران بوکاکیو یکی دیگر از بهترین رستوران های شهر نیس

رستوران بوکاکیو یکی دیگر از بهترین رستوران های نیس می باشد که می توانید در این رستوران بهترین غذاهای مدیترانه ای و غذاهای دریایی را سفارش دهید. این رستوران در مرکز شهر نیس واقع شده که خدمه آن به 3 زبان انگلیسی، فرانسوی و ایتالیایی صحبت می‌کند و مشتریان می توانند به راحتی جهت انتخاب یک غذای خوشمزه فرانسوی از این خدمه کمک بگیرند. اگر بخواهید به صورت گروهی به رستوران بوکاکیو بروید باید از روز قبل جهت رزرو آن اقدام کنید. این رستوران دارای فضای باز بوده که حداقل ۵۰ نفر ظرفیت دارد. مهمترین خدمات رستوران بوکاکیو شامل مواردی چون تهویه مطبوع، پارکینگ خودرو در نزدیکی رستوران، وای فای رایگان، اجازه ورود حیوانات خانگی و میز و صندلی های مناسب می شود. توجه داشته باشید که این رستوران خدمات خود را از ساعت 10 صبح آغاز می کند.

[caption id="attachment_680" align="aligncenter" width="780"]رستوران بوکاکیو یکی دیگر از بهترین رستوران های شهر نیس رستوران بوکاکیو یکی دیگر از بهترین رستوران های شهر نیس[/caption]

رستوران لو شالیمار از بهترین رستوران های نیس

اگر دوست دارید در یکی از بهترین رستوران های نیس غذاهای خوشمزه هندی را در محیط باشکوه سرو کنید می توانید رستوران شالیمار را انتخاب کنید. رستوران شالیمار فضایی بسیار گرم و صمیمی داشته که رنگ دیوارهای آن به صورت سنتی هندی می باشد و می توانند نظر هر فردی را به خود جلب کند. غذاهای رستوران شالیمار به قدری خوشمزه و خوش طعم است که موجب شده است از این رستوران به این عنوان یکی از بهترین رستورانهای نیس یاد شود. ساعت کاری رستوران شالیمار از ساعت ۱۲ الی ۱۴ و ۱۹ الی ۲۲ می باشد که میتوانید در این زمان ها یکی از بهترین شام و ناهار های عمرتان را که به سبک هندی طبخ شده است را میل نمایید. در رستلو شالیمار جهت رفاه حال مشتریان، پارکینگ خودرو تعبیه شده تا مشتریان بتوانند به راحتی و بدون دردسر به این رستوران مراجعه کنند. همچنین اگر در رستوران شالیمار غذا خوردید می‌توانید به روش های مختلف مبلغ غذای خود را بپردازید و از این بابت جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱