راهنمای سفر به نیس

راهنمای سفر به نیس

راهنمای سفر به نیس مجموعه اطلاعات مفیدی در مورد شهر نیس است که به شما کمک خواهد کرد در سفر به نیس دچار مشکل نشوید، در این مقاله تحت عنوان راهنمای سفر به نیس به ارائه اطلاعاتی در مورد نیس فرانسه خواهیم پرداخت. نیس یکی از شهرهای فرانسه است که در طول سال گردشگران زیادی از کشورهای مختلف در آن حضور پیدا می کنند. جاذبه های طبیعی، تفریحی، تاریخی و دیدنی این شهر سبب شده است که به یک مقصد محبوب گردشگری تبدیل شود در ادامه با راهنمای سفر به نیس همراه ما باشید.

در راهنمای سفر به نیس به اطلاعات کلی در مورد این شهر، اطلاعات ضروری، شرایط آب و هوایی آن، جاذبه های گردشگری و هزینه های رایج در نیس خواهیم پرداخت، نیس از جمله شهرهای ساحلی در کشور فرانسه محسوب می شود که در جنوب شرقی فرانسه واقع شده است در زبان فرانسوی به نیس، (Nice) گفته می شود. جمعیت آن بیش از سیصد و پنجاه هزار نفر است و در حدود هفتاد و یک کیلومتر مربع مساحت دارد. شهر نیس همیشه به عنوان شهری مطرح بوده است که از مهمانان بین المللی میزبانی کرده است. بعد از پاریس فرودگاه نیس به عنوان برترین فرودگاه محسوب می شود و هر روز در حدود شصت پرواز بین المللی دارد، از لحاظ سیستم حمل و نقل نیس از شهرهای پیشرو محسوب می شود.

[caption id="attachment_669" align="aligncenter" width="780"]راهنمای سفر به نیس راهنمای سفر به نیس[/caption]

اطلاعات ضروری شهر نیس

یکی از مواردی که تحت عنوان راهنمای سفر به نیس باید به آن توجه داشته باشید، اطلاعات ضروری نیس است که هنگام سفر قطعا مشکلات شما را کم تر خواهد کرد.

  • شهر نیس 2.30 ساعت از ایران عقب تر است.
  • زبان رسمی در نیس فرانسوی است.
  • واحد پول نیس، یورو است.
  • 0033 پیش شماره فرانسه می باشد.
  • 0493 پیش شماره شهر نیس است.
  • شماره اورژانس 112 می باشد.
  •  نوع برق شهری 220 ولت و پنجاه هرتز است.
  • فرودگاه نیس Nice Côte d"Azur Airport می باشد.
[caption id="attachment_670" align="aligncenter" width="780"]اطلاعات ضروری شهر نیس اطلاعات ضروری شهر نیس[/caption]

وضعیت آب و هوایی و بهترین زمان سفر به نیس

یکی از مهم ترین مواردی که تحت راهنمای سفر به نیس باید به آن پرداخته شود وضعیت آب و هوایی نیس است، نیس از شهرهای فرانسه است که از آب و هوای مدیترانه ای برخوردار می باشد، ویژگی آب و هوای مدیترانه ای این است که از تابستان های گرم و خشک و از زمستان های  معتدل برخوردار است. در فصل بهار و پاییز در شهر نیس شاهد آب و هوای مرطوبی هستیم که بهترین زمان سفر به نیس را با توجه به شرایط خودتان می توانید برگزینید.

[caption id="attachment_671" align="aligncenter" width="780"]وضعیت آب و هوایی و بهترین زمان سفر به نیس وضعیت آب و هوایی و بهترین زمان سفر به نیس[/caption]

جاذبه های گردشگری شهر نیس

در ادامه راهنمای سفر به نیس به جاذبه های گردشگری مهم نیس اشاره می کنیم، در راهنمای سفر به نیس یکی از مهم ترین بخش ها، مربوط به جاذبه های گردشگری است.

  • بخش قدیمی شهر نیس (Vieille Ville): : یکی از جاذبه های گردشگری نیس بخش قدیمی آن می باشد، در این بخش خیابان های مخروطی شکل واقع شده اند. این بخش کافه ها، رستوران ها و فروشگاه های زیادی دارد.
  • تفرجگاه des Anglais: اگر اهل قدم زدن و پیاده روی هستید تفرجگاه دیز آنگلس یک مکان خوب برای پیاده روی محسوب می شود..
  • گالری لافایت:  اگر به دنبال مرکز خرید در راهنمای سفر به نیس هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم که به گالری لافایت سری بزنید، این گالری از بزرگترین مراکز خرید در کل فرانسه محسوب می شود و برندهای معروفی در آنجا واقع شده اند.
[caption id="attachment_672" align="aligncenter" width="780"]جاذبه های گردشگری شهر نیس جاذبه های گردشگری شهر نیس[/caption]

هزینه های رایج در سفر به نیس

در انتهای راهنمای سفر به نیس به هزینه های رایج در نیس اشاره می کنیم:

  • هزینه اقامت:

اگر می خواهید در شهر نیس اقامتی ارزان داشته باشید باشید می توانید از هاستل ها برای اقامت استفاده کنید. قیمت هاستل های خصوصی بیشتر از هاستل های اشتارکی است، شهر نیس نسبت به بسیاری از شهرهای دیگر اروپایی شهر گرانتری به حساب می آید ولی هزینه ها قابل مدیریت هستند، اگر می خواهید به هتل بروید، در نیس هتل های زیادی وجود دارد که دامنه قیمتی آن ها متغیر است.

  • هزینه خوراک:

یکی از مواردی که در قسمت آخر راهنمای سفر به نیس باید به آن اشاره کنیم، هزینه خوراک است، هزینه خوراک در نیس نیز زیاد است اگر می خواهید غذای ارزان سرو کنید به رستوران هایی سر بزنید که در مجاورت ایستگاه های قطار واقع شده اند.

  • هزینه حمل و نقل:

در سفر به نیس سعی کنید که از تاکسی استفاده نکنید چرا که بسیار گران است، استفاده از اتوبوس و تراموا بهترین گزینه برای سفر درون شهری می باشد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱