بهترین زمان سفر به نیس

بهترین زمان سفر به نیس

نیس یکی از بهترین شهرهای فرانسه است که مسافران زیادی آن را مقصد گردشگری خود قرار می دهند. برای سفر به نیس باید با بهترین زمان سفر به نیس آشنا شوید. در این مطلب اطلاعاتی درباره آب و هوای نیس در اختیار شما قرار می دهیم تا در هنگام سفر به این شهر بندری زیبا از این اطلاعات استفاده کرده و بهترین زمان برای سفر به نیس را انتخاب کنید. با ما همراه باشید.

بهترین زمان سفر به نیس از دید افراد مختلف متفاوت می باشد. در واقع انتخاب بهترین زمان سفر به نیس تا حد زیادی بستگی به سلیقه و توقع شما از سفر به این شهر بندری و زیبا دارد. برخی معتقدند بهار و پاییز بهترین زمان سفر به نیس هستند زیرا در این فصل ها هم آب و هوا مناسب تر است و هم قیمت ها پایین تر می باشند. به طور کلی شهر نیس دارای آب و هوای مدیترانه ای است و در کل سال این آب و هوا برقرار است. تقریبا نیمی از سال این شهر دارای آب و هوای آفتابی بوده و این باعث مطبوع شدن آب و هوای نیس می شود. اگر در فصل تابستان به نیس سفر کردید علاوه بر آفتاب های تیز ممکن است با بادهای مدیترانه ای هم رو به رو شوید. در ادامه به تفصیل تک تک فصل های شهر نیس می پردازیم تا بتوانید بهترین زمان سفر به نیس را انتخاب کنید.

سفر به نیس

نیس یکی از شهرهای بندری و مهم فرانسه به شمار می رود که به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص خود هر ساله میهمانان زیادی را در خود جای می دهد. کسانی که عاشق آب و هوای ساحلی و دریا هستند معمولا این شهر را در بین شهرهای فرانسه انتخاب می کنند تا تعطیلات خود را در سواحل دریای مدیترانه بگذرانند. در این شهر جاذبه های گردشگری زیادی نظیر ساختمان های رنگارنگ و زیبا، آبشارهای سنگی، کلیساهای مختلف، درختان نخل و مجسمه های قدیمی وجود دارد. یکی از مهم ترین نکاتی که در سفر به نیس باید به آن توجه کنید انتخاب بهترین زمان سفر به نیس است. در ادامه با فصل های مختلف شهر نیس و همچنین بهترین فصل سفر به نیس آشنا می شویم.

[caption id="attachment_661" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان سفر به نیس بهترین زمان سفر به نیس[/caption]

تابستان های نیس

فصل تابستان در نیس از ماه می تا آگوست ادامه دارد. این فصل جز بهترین فصل ها برای سفر به نیس به شمار می رود زیرا معمولا از آب و هوای گرم و مرطوبی برخوردار است و برای تماشای ساحل و آفتاب گرفتن بهترین فصل در نیس به شمار می رود به همین دلیل قیمت ها در این فصل معمولا گران هستند و شاید لازم باشد برای هر چیزی هزینه ای پرداخت کنید. بنابراین برخی معتقدند تابستان علی رغم گران بودن بهترین زمان سفر به نیس است.

[caption id="attachment_662" align="aligncenter" width="780"]تابستان های نیس تابستان های نیس[/caption]

پاییز در نیس

فصل پاییز در نیس از ماه سپتامبر تا اکتبر ادامه دارد. می توان گفت که بهترین زمان سفر به نیس پاییز است. این فصل کوتاه نسبت به تابستان از جمعیت کمتری برخوردار است و هزینه های سفر کمی پایین تر هستند بنابراین برای یک سفر خوب و کم هزینه پاییز پیشنهاد خوبی است. هوای خنک تر این فصل باعث شده کسانی که علاقه چندانی به آفتاب ندارند این فصل را برای سفر به نیس انتخاب کنند. میانگین دمای هوا در پاییز 15.6 سانتی گراد است.

[caption id="attachment_663" align="aligncenter" width="780"]پاییز در نیس پاییز در نیس[/caption]

زمستان های نیس

زمستان ها در نیس از ماه نوامبر شروع شده و تا اوایل مارس ادامه می باید. اگر به ساحل و تماشای دریا علاقه دارید فصل زمستان نمی تواند بهترین زمان سفر به نیس باشد اما این فصل دارای آب و هوای معتدلی است و میانگین دمای هوا 10 درجه سانتی گراد می باشد. زمستان جزء خلوت ترین فصل های نیس است که جمعیت گردشگران بسیار کم است. اما این فصل به دلیل آب و هوای خنکی که دارد برای بازدید از مکان های گردشگری شهر بسیار مناسب است و هزینه های اقامت و خورد و خوراک نیز ارزان تر هستند.

[caption id="attachment_664" align="aligncenter" width="780"]زمستان های نیس زمستان های نیس[/caption]

فصل بهار در نیس

 فصل بهار در نیس شامل ماه های مارس تا آوریل است . فصل بهار نیز مانند فصل پاییز کوتاه است و دارای آب و هوایی بسیار مطبوع و مناسب می باشد. این فصل نیز بهترین زمان سفر به نیس است و معمولا گردشگران زیادی را در خود جای می دهد. هزینه ها در این فصل مناسب بوده و می تواند به عنوان یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین فصل ها برای سفر به نیس باشد.

بنابراین اگر قصد سفر به نیس و انتخاب بهترین زمان سفر به نیس را داشتید ابتدا نسبت به آب و هوای این شهر در فصل های مختلف اطلاعات کسب کنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱