هتل های نیس

هتل های نیس

با سفر به نیس فرانسه باید برای اقامت به فکر محلی مناسب باشید. هتل های نیس با امکانات و خدمات متنوعی که ارائه می دهند اقامتی دلنشین را برای مسافران نیس فراهم می آورند. با هر هدفی که به نیس سفر می کنید در یکی از هتل های نیس که با شرایط و بودجه شما هماهنگ تر است، اقامت داشته باشید تا سفر لذت بخشی را تجربه کنید.

اقامت در هتل های نیس که بزرگ ترین شهر فرانسه است بسیار جذاب و مفرح خواهد بود. در این شهر جاذبه های فراوانی برای همه رده های سنی وجود دارد و منطقه ای که در آن قرار گرفته است، یعنی فرنچ ریورا، زیبایی خیره کننده ای دارد. زیبایی های نیس گردشگران زیادی را هر ساله به این سمت می کشاند و معماری زیبا، آثار تاریخی و ساحلی چشم نواز را در آن خواهید دید. قیمت هتل های نیس با توجه به اینکه در کدام منطقه از شهر واقع شده اند و چه خدماتی ارائه می دهند متفاوت خواهد بود که با توجه به بودجه و هدفی که از سفر دارید قادر به اقامت در یکی از هتل های آن خواهید بود. دسترسی مسافران به جاذبه ها از هتل های نیس اغلب راحت است و در فاصله نزدیکی از هم واقع شده اند. امکانات رفاهی هتل های نیس بسیار فوق العاده است و می توانید از آن ها استفاده کنید.

[caption id="attachment_633" align="aligncenter" width="780"]هتل های نیس هتل های نیس[/caption]

هتل گونود یکی از هتل های نیس

یکی از هتل های نیس که 3 ستاره است و امکانات اقامتی خوبی ارائه می دهد هتل گونود است که ارزان قیمت نیز می باشد. این هتل در قلب منطقه موسیقی نیس یعنی ویل-گار واقع شده است و ساحل در نزدیکی آن قرار دارد. در هتل گونود ساختمانی که به سبک بله-اکوپو تزیین شده است را خواهید دید. برای رفتن به ساحل و اسکله انگلیسی ها تنها پانصد متر فاصله از هتل وجود دارد و پارکینگی خصوصی در هتل وجود دارد که نیاز به رزرو ندارد و به صورت یک روزه با پرداخت هزینه قادر به استفاده از آن خواهید بود، پارکینگ گاراژی نیز از دیگر امکانات آن است. این هتل برای سفر کاری مناسب است زیرا اتاق کنفرانسی به مساحت دویست و هشتاد و پنج متر دارد و تعداد 5 اتاق ملاقات در این هتل در نظر گرفته شده است. از دیگر امکانات آن به آسانسور، تلویزیون، کافی نت، سیستم گرمایشی، خدمات اتاق، روزنامه رایگان در لابی، میز، پذیرش شبانه روزی، ظرف غذای حیوانات، خدمات بلیط، تبدیل ارز و اتاق نگهداری از کودکان می توان اشاره نمود.

هتل Hipark Design Suites Nice از هتل های نیس

یکی از هتل های نیس Hipark Design Suites Nice نام دارد که 4 ستاره است و صد و بیست و شش اتاق دارد. از امکانات این هتل به پارکینگ، تهویه مطبوع، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی، یخچال، مایکروویو، حمام، فضای نشیمن، صندوق امانات و ... می توان اشاره نمود. صبحانه این هتل به صورت بوفه خواهد بود و برای خدمات تفریحی سالن ورزشی، خدمات ماساژ و سونا دارد. از این هتل به راحتی به ایستگاه قطار، ایستگاه تراموا، مرکز نمایشگاهی آکروپلیس و ... خواهید رفت. خدمات دیگر هتل شامل زمین بازی کودکان، اینترنت، تراس، اتاق سیگار ممنوع، سیستم گرمایشی، خشکشویی، سالن اجتماعات، مرکز تجارت و ... خواهد بود.

[caption id="attachment_634" align="aligncenter" width="780"]هتل Hipark Design Suites Nice از هتل های نیس هتل Hipark Design Suites Nice از هتل های نیس[/caption]

هتل Mercure Nice Marché Aux Fleurs از هتل های نیس

یکی از هتل های نیس به نام Mercure Nice Marché Aux Fleurs است که بسیار لوکس و 4 ستاره می باشد. این هتل چهل و نه اتاق دارد و امکاناتی نظیر پارکینگ، پذیرش 24 ساعته، مینی بار، تهویه مطبوع، دستگاه چای ساز و قهوه ساز، فضای نشیمن، تلویزیون ماهواره ای، حمام و ... ارائه می دهد. این هتل منظره ای رو به شهر قدیم دارد که بسیار زیبا است و بازار گل در مجاورت آن است. موقعیت این هتل بسیار عالی است و به راحتی از آن به ایستگاه تراموا خواهید رفت. از هتل تا کوت دی آزور تنها 8.5 کیلومتر فاصله وجود دارد.

[caption id="attachment_635" align="aligncenter" width="780"]هتل Mercure Nice Marché Aux Fleurs از هتل های نیس هتل Mercure Nice Marché Aux Fleurs از هتل های نیس[/caption]

هتل Durante از هتل های نیس

یکی از هتل های نیس به نام Durante است که 3 ستاره می باشد و بیست و هشت اتاق دارد. هتل امکاناتی نظیر خشکشویی، وای فای رایگان، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، تلویزیون، فضای نشیمن، حمام، صندوق امانات، پارکینگ رایگان و ... را در اختیار مسافران قرار خواهد داد. این هتل منظره ای رو به باغ دارد و صبحانه آن به صورت بوفه است. از هتل Durante تا اصلی ترین خیابان خرید نیس به نام ژون میدسان تنها 5 دقیقه پیاده روی لازم است و به ایستگاه تراموا نزدیک می باشد. قیمت هتل با توجه به خدمات و امکاناتی که ارائه می شود بسیار مناسب است و تا ایستگاه قطار صد و هفتاد متر، موناکو بیست دقیقه، و ایستگاه اتوبوس صد و پنجاه متر فاصله وجود دارد. از دیگر امکانات آن به تلویزیون لابی، اتاق خانواده، سیستم گرمایشی، اتاق سیگار ممنوع، صبحانه در اتاق، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، باغ، خدمات دربانی، نگهداری چمدان ها و ... می توان اشاره کرد.

[caption id="attachment_636" align="aligncenter" width="780"]هتل Durante از هتل های نیس هتل Durante از هتل های نیس[/caption]

هتل Le Lausanne از هتل های نیس

یکی از هتل های نیس که 3 ستاره است و سی و پنج اتاق دارد، هتل Le Lausanne می باشد و از امکاناتی نظیر پارکینگ، ماهواره، وای فای رایگان، پذیرش 24 ساعته، تهویه مطبوع، فضای نشمین، جالباسی، سشوار، حمام، میز و ... بهره مند خواهید شد. از هتل تا دیس آنگله تنها ده دقیقه پیاده، باغ های آلبرت 1.2 کیلومتر و ایستگاه قطار پانصد و پنجاه متر فاصله وجود دارد. از دیگر امکانات این هتل به کتابخانه، بسته‌های ناهار، ماشین خودکار فروش نوشیدنی، ماشین خودکار فروش اسنک، بار، اتاق سیگار ممنوع، تهویه مطبوع، اتاق عایق صدا، سیستم گرمایشی، خشکشویی، سالن اجتماعات، پارکینگ و ... می توان اشاره کرد.

[caption id="attachment_637" align="aligncenter" width="780"]هتل Le Lausanne از هتل های نیس هتل Le Lausanne از هتل های نیس[/caption]

هتل Westminster از هتل های نیس

یکی از هتل های نیس Westminster نام دارد که 4 ستاره و لوکس است و نود و نه اتاق دارد. از امکانات مهم هتل به تلویزیون ماهواره ای، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تبدیل ارز، خشکشویی، ماهواره، دستگاه چای‌ساز و قهوه‌ساز، صندوق امانات، جالباسی، وای‌فای رایگان، فضای نشیمن، حمام، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، پارکینگ، مینی‌بار، سشوار و ... می توان اشاره کرد. صبحانه به صورت بوفه است و در رستوران لی دوک آن انواع غذاهای مدیترانه ای را نوش جان می کنید که در تراس هتل است و منظره ای رو به دریا و پرومینِد دیس آنگله دارد. از خدمات هتل به جکوزی، اسپا، خدمات ماساژ، سونا، سالن ورزشی و ... می توان اشاره کرد. از هتل به راحتی به ایستگاه قطار و فرودگاه بین المللی خواهید رفت. موقعیت این هتل بسیار عالی است و به راحتی قادر به رفتن به بخش های مهم شهر خواهید بود.

[caption id="attachment_638" align="aligncenter" width="780"]هتل Westminster از هتل های نیس هتل Westminster از هتل های نیس[/caption]

هتل L"Oasis یکی از هتل های نیس

یکی از هتل های نیس L"Oasis می باشد که 3 ستاره است و سی و چهار اتاق دارد. این هتل خدمات خوبی به مسافران نیس فرانسه ارائه می دهد و قیمت آن با توجه به خدماتی که ارائه می دهد بسیار مناسب است. از امکانات مهم آن به پارکینگ، وای فای رایگان، پذیرش 24 ساعته، تهویه مطبوع، صندوق امانات و ... می توان اشاره کرد. از این هتل به راحتی به ایستگاه قطار، شهر قدیم و پرومینِد دیس آنگله خواهید رفت.

[caption id="attachment_639" align="aligncenter" width="780"]هتل L&quotOasis یکی از هتل های نیس هتل L"Oasis یکی از هتل های نیس[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱