تور لیسبون

تور لیسبون

پرتغال از جمله کشور های اروپایی پر طرفدار است که سالانه توریست های زیادی را جذب می کند. مردم کشور ما نیز از جمله مسافران این کشور می باشند. تور لیسبون، با شرایط ویژه ی خود، زمینه ی لازم برای مسافرت گردشگران به کشور پرتغال را فراهم می کند. برای آشنایی بیش تر با تور لیسبون با این مقاله همراه شوید. جهت رزرو تور پرتغال و یا تور اروپا از طریق آژانس های مسافرتی معتبر اقدام نمایید.

[caption id="attachment_4302" align="aligncenter" width="780"]تور لیسبون تور لیسبون[/caption]

معرفی تور لیسبون به کشور پرتغال

سفر رفتن، دو روی یک سکه است. از طرفی لذت بخش و دوست داشتنی است و از طرفی نگرانی بابت محل اقامت و مسائل این چنینی در سفر را به همراه دارد. همراه شدن با تور، این دغدغه ها را رفع می کند. اگر قصد سفر به کشور پرتغال را دارید توصیه می کنیم با تور لیسبون همراه شوید تا سفری خاطره انگیز را در این کشور داشته باشید. تور لیسبون در زمان های مختلف برگزار می شود و شما می توانید در مناسب ترین زمان، به همراه این تور، عازم سفر به کشور اروپایی پرتغال شوید.

[caption id="attachment_4303" align="aligncenter" width="780"]تور لیسبون تور لیسبون[/caption]

تجربه ی یک سفر لذت بخش همراه با تورهای لیسبون

لیسبون، پایتخت کشور پرتغال، شهری دیدنی و پرجاذبه است. بی شک دیدن جاذبه های مختلف آن، برای هر گردشگری لذت بخش است. اما در چنین سفری برای این که از همه این جاذبه ها دیدن نمایید نیاز به راهنما دارید. تور لیسبون بهترین راهنمای شما در سفر می باشد. مجریان این تور با برنامه متنوعی که برای سفر در نظر گرفته اند، فرصتی برایتان مهیا می کنند که یک خاطره و تجربه خوش از سفر به پرتغال برای شما رقم بخورد.

تور لیسبون را چگونه رزرو کنیم؟

برای تهیه و رزرو تور لیسبون و یا تور اروپا می توانید به یکی از آژانس های مسافرتی مراجعه نمایید. کلیه امکانات تور لیسبون برای شما شرح داده خواهد. قیمت دقیق تور و سایر اطلاعات لازم را نیز از این طریق کسب کنید.

تور لیسبون راهنمای شما برای تهیه ویزای پرتغال

اولین و مهم ترین کار برای سفرهای خارجی، تهیه ویزای آن کشور می باشد که نیاز به صرف وقت و رفت و آمد زیاد دارد. سفر به پرتغال نیز نیازمند تهیه ویزای این کشور می باشد. با توجه به این که شما به قصد گردشگری و تفریح به پرتغال سفر می کنید باید ویزای توریستی پرتغال را تهیه نمایید. لازم به ذکر است که عضویت پرتغال در پیمای شینگن، لزوم تهیه ی ویزای نوع C را ضروری می سازد. در صورت دریافت ویزای C شما مجاز هستید که به مدت نود روز در این کشور اقامت داشته باشید. در صورتی که تور لیسبون را برای سفر انتخاب نمایید، مجریان تور لیسبون، وظیفه تهیه ویزای شما را بر عهده می گیرند و شما از این بابت زحمت کمتری خواهید داشت. کافی است که کلیه ی مدارکی که از طرف تور لیسبون به شما ابلاغ می شود را تهیه نمایید و در وقت سفارت پرتغال، در سفارت حاضر شوید و ویزای پرتغال و به عبارتی مجوز ورود به این کشور را دریافت نمایید.

[caption id="attachment_4310" align="aligncenter" width="780"]تور لیسبون تور لیسبون[/caption]

همراه با تور لیسبون، در بهترین زمان ممکن به کشور پرتغال سفر کنید

یکی دیگر از مزایای که از همراه شدن با تور لیسبون عاید شما خواهد شد، انتخاب زمان مناسب برای سفر خواهد بود. البته به طور کلی مسافرت از طریق تور، این مزیت را دارد، زیرا معمولاً مجریان تور به تمامی نکات لازم برای سفر شناخت کافی دارند به همین خاطر، زمان های مناسب را برای سفر در نظر می گیرند. در مورد سفر به لیسبون باید گفت که که خوشبختانه این شهر اروپایی دارای آب و هوای معتدلی است و نه سرمای زمستانه ی آن چنان است که سفر را بر شما سخت نماید و نه گرمای تابستانه ی آن، سبب نارضایتی شما می شود. در نظر گرفتن تاریخ های دقیق، توسط تور، بهترین زمان برای سفر می باشد.

سفری مقرون به صرفه تر با تور لیسبون

حتی اگر از قیمت دقیق ملزومات سفر مانند هتل، خورد و خوراک، هزینه های بازدید از جاذبه های گردشگری و ... مطلع نباشید باز به راحتی با یک قیاس حتی با یک سفر داخلی، می توانید تخمین بزنید که هزینه های سفر شخصی بیشتر از هزینه های سفر با تور می باشد. در سفر به لیسبون نیز دقیقاً به همین صورت است. مجریان تور لیسبون، به دفعات، گردشگران و مسافران زیادی را به این شهر می فرستند، بنابراین می توانند از تخفیفات ویژه ای که هتل ها و سایر اماکن دیگر در نظر گرفته اند، بهره مند شوند. به این ترتیب هزینه های شما کاهش می یابد. حتی برای تفریح از جاذبه های گردشگری و یا مراکز خرید، به علت عدم آشنایی با شهر، ممکن است هزینه های زیادی را متحمل شوید، درحالی که در سفر با تور لیسبون، حضور لیدر های تور، شما را از صرف این گونه هزینه ها بی نیاز می کنند. به همین خاطر است که سفر به پرتغال را به همراه تور لیسبون، بسیار مقرون به صرفه تر از سفر شخصی به این کشور بیان می کنیم.

[caption id="attachment_4305" align="aligncenter" width="780"]تور لیسبون تور لیسبون[/caption]

اقامت در اماکن اقامتی مناسب همراه با تور لیسبون

محل اقامت، از مهم ترین فاکتورهای سفر است. حتی اگر سفر کوتاه مدت باشد. اگر قصد داشته باشید که سفر خوبی در پرتغال داشته باشید و شناختی هم نسبت به کیفیت هتل ها و سایر اماکن اقامتی آن نداشته باشید، مجبور هستید قبل از سفر در فکر تهیه ی یک هتل مناسب باشید. به ویژه اگر با خانواده همراه باشید، ضروری است که در یک هتل مناسب، اقامت داشته باشید. سفر به همراه تور لیسبون، زحمت شما را در این زمینه کم می کند. همان طور که اشاره شد مجریان این تور شناخت کامل نسبت به تمامی اماکن اقامتی و کیفیت آن ها دارند. جلب رضایت مسافران و گردشگران نیز از جمله اهداف آنها می باشد به همین دلیل سعی می کنند بهترین اماکن اقامتی را برای مسافران خود در نظر بگیرند.

بازدید از جاذبه های گردشگری لیسبون همراه تور لیسبون

لیدر های تور لیسبون، با برنامه ریزی قبلی و منظم، امکان بازدید از جاذبه های گردشگری مختلف را برای شما فراهم خواهند کرد. ذکر اطلاعات کلی در مورد هر اثر باستانی، نیز در فهرست خدمات آنها قرار دارد. به این ترتیب، علاوه بر لذت بردن از دیدن این گونه آثار، اطلاعاتتان در مورد آنها، افزایش می یابد. تور لیسبون، شما را به دیدن میدان کاخ یا کومرسیو که از دیدنی ترین مناطق تاریخی در شهر لیسبون است، خواهند برد. این مکان، محل کاخ سلطنتی در دوران گذشته بوده است. موزه ملی کاشی لیسبون، نیز از دیگر مقاصد شما در سفر به لیسبون خواهد بود. گفتنی است که کاشی های آبی پرتغال از جذابیت خاصی در سطح اروپا برخوردارند. موزه ی ملی کاشی لیسبون، یک صومعه است که که طراحی ویژه و متفاوت آن، بسیار جلب توجه کرده است. هم چنین سواحل لیسبون، محل مناسبی برای جذب گردشگران و توریست ها می باشند. شهرک تفریحی سینترا نیز قطعاً در فهرست برنامه های تفریحی لیدر های تور خواهد بود. این شهر سرسبز روی تپه ها واقع شده است که تماشای اقیانوس آبی از فراز آن ها، منظره ای به یاد ماندنی در ذهن همه ی شما ثبت خواهد کرد. کلیسای جامع لیسبون، کلیسای Carmo، کلیسای Estrela Basilica، صومعه Jeronimos، برج بلم، قلعه Sao Jorge نیز در لیست جاذبه های گردشگری مورد بازدید تور می باشد. مطمئناً دیدن هر یک از اماکن و جاذبه های گردشگری و تاریخی، می تواند خاطرات خوشی را در طول سفر برای شما رقم بزند.

خدمات تور لیسبون در مورد معرفی مراکز خرید

غیر ممکن است کسی به لیسبون سفر کند و دست خالی به کشور باز گردد. خرید مکمل سفر است. تور لیسبون، پکیج کاملی از مراکز خرید را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید مایحتاج خود را از آن جا تهیه کنید. همچنین سوغاتی های مناسبی را نیز می توانید برای بستگان خود تهیه کنید. از جمله لوازمی  که به عنوان سوغاتی از شهر لیسبون خریداری می شود، کفش است. کیفیت کفش های پرتغالی با کیفیت کفش های ایتالیایی برابری می کند. البته صابون و کرم های معطر را نیز می توانید از کشور پرتغال با بالاترین کیفیت خریداری کنید. محصولات چوب پنبه ای پرتغال نیز همواره مورد پسند توریست های مختلف قرار گرفته است. توصیه می کنیم روغن زیتون، پنیر پرتغالی را نیز حتماً امتحان نمایید. مرکز خرید سنترو واسکو دا گاما با بیش از ۱۶۴ بوتیک و ۳۶ رستوران یکی از مراکز خرید مهم در شهر لیسبون به شمار می رود که توصیه می شود اگر قصد خرید دارید، حتماً به آن جا سر بزنید. کلمبو شاپینگ، نیز یک مرکز خرید منحصر به فرد در شهر لیسبون است که برای کودکان نیز جذابیت خاصی دارد زیرا امکانات تفریحی مختلفی برای آن ها در نظر گرفته شده است.

[caption id="attachment_4306" align="aligncenter" width="780"]تور لیسبون تور لیسبون[/caption]

لیسبون کارت

لیسبون کارت، نوعی کارت گردشگری است که خدمات ویژه ای را به توریست ها و گردشگران به این شهر عرضه می‌کند. در سفر با تور لیسبون ، می توانید از لیسبون کارت و خدمات آن که شامل، بازدید رایگان از برخی از موزه ها، حمل و نقل نامحدود و رایگان در سطح شهر، سرویس رایگان از فرودگاه تا محل اقامت گردشگران، امکان بازدید رایگان  از جاذبه های گردشگری، تخفیفات فراوان در فروشگاه ها، رستوران ها و ... بهره مند شوید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص  وقت سفارت پرتغال ، ویزای پرتغال ، تور پرتغال و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱