تور سانتورینی

تور سانتورینی

تور سانتورینی یکی از پرطرفدارترین تورها در سرتاسر دنیا می باشد، اگر شما نیز جزء افرادی هستید که علاقه به سفر به نقاط مختلف دنیا را دارید بهتر است تور سانتورینی را تجربه کنید. در این تور می توانید از جزیره بسیار زیبای سانتورینی دیدن کرده و از جاذبه های گردشگری سانتورینی بازدید کنید. جهت رزرو تور یونان و یا تور اروپا به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه نمایید.

تاریخچه جزیره سانتورینی

آشنایی با تاریخچه کشور یونان می تواند برای انتخاب این جزیره به عنوان مقصد سفر برای شما جالب باشد. نام محلی جزیره سانتورینی سنتی ترا می باشد. این جزیره در حدود 3600 سال پیش شاهد یک آتشفشان بسیار بزرگ بوده است که باعث شده بیشتر قسمت هایی که امروزه از این جزیره باقی مانده است به سمت بیرون میل پیدا کند. این جزیره از قدیم الایام محلی بسیار مناسب برای پادشاهان یونانی بوده است به طوری که در لبه های تیز این جزیره می توانید روستاهای بسیار زیادی را مشاهده کنید که از گذشته های بسیار دور ساخته شده اند و امروزه نیز جمعیت زیادی در این روستاها زندگی می کنند. روستاهایی که بر روی لبه های این جزیره ساخته شده اند در کنار آب دریا جلوه ی بسیار زیبایی را به این جزیره بخشیده اند. شما با رفتن به تور سانتورینی می توانید از زیبایی های بی نظیر این جزیره دیدن کنید.

[caption id="attachment_4274" align="aligncenter" width="780"]تور سانتورینی تور سانتورینی[/caption]

 

آب و هوای سانتورینی

جزیره سانتورینی دارای آب و هوای گرم و خشک می باشد و آب و هوای آن بیشتر شبیه به کشور یونان است. در فصل تابستان گرما و خشکی آب و هوا می تواند مسافران و گردشگرانی را که به تور سانتورینی رفته اند به میزان زیادی اذیت کند. در فصل زمستان اما آب و هوا کمی متعادل تر می شود و رطوبت هوا بالاتر می رود، به صورت کلی نمی توان گفت که جزیره سانتورینی دارای آب و هوای ثابتی است چرا که با قرار گرفتن این جزیره در کنار دریا آب و هوای آن به صورت ناگهانی تغییر پیدا می کند. فصل زمستان فصل بسیار مناسبی برای شنا کردن در اطراف این جزیره می باشد که بسیاری از توریست هایی که به تور سانتورینی می روند بیشترین هدفشان شنا کردن در اطراف این جزیره و استفاده از مناظر اطراف آن می باشد.

[caption id="attachment_4275" align="aligncenter" width="780"]تور سانتورینی تور سانتورینی[/caption]

 

غذاهای جزیره سانتورینی

در تور سانتورینی یکی از بهترین بخش ها خوردن غذا در این جزیره می باشد. غذاهای این جزیره غذاهایی بسیار خوشمزه هستند که می توانید هر یک از آن ها را امتحان کنید. یکی از برترین ویژگی های تور سانتورینی این است که در جزیره سانتورینی رستوران های بسیار زیادی وجود دارند که در این رستوران ها هم غذاهای محلی جزیره سانتورینی و هم سایر انواع غذاها را می توانید میل کنید. در اطراف این جزیره رستوران های بسیار شیکی وجود دارند که فقط در زمینه ی غذاهای یونانی فعالیت دارند و شما می توانید با مراجعه به آن ها با انواع غذاهای یونانی آشنا شوید و هر یک از آن ها را میل کنید. در داخل این جزیره کافی شاپ های بسیار زیبایی نیز وجود دارد که در هنگام غروب آفتاب زیبایی بسیار خاصی را دارند و شما می توانید در این زمان با مراجعه به این کافی شاپ ها شب هایی رویایی رقم بزنید. مسافرین و گردشگران جهت رزرو تور اروپا به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه مینمایند.

[caption id="attachment_4277" align="aligncenter" width="780"]تور سانتورینی تور سانتورینی[/caption]

 

بهترین زمان رفتن به تور سانتورینی

یکی از مهم ترین سؤالاتی که معمولاً توریست ها می پرسند این است که بهترین زمان رفتن به تور سانتورینی چه زمانی می باشد. پاسخ به این سؤال کمی سخت است و برای پاسخ دادن به آن باید جنبه های مختلفی را بررسی کرد. از لحاظ آب و هوایی بهترین زمان سفر به سانتورینی از 10 فروردین معادل اول آوریل در این جزیره می باشد. فصل زمستان در این جزیره با این که آب و هوای سردی ندارد ولی با این حال معمولاً گردشگران را اذیت می کند و بهتر است در این فصل به این جزیره سفر نکنید. اگر دوست ندارید که در زمانی شلوغ به این جزیره سفر کنید می توانید فصل پاییز و اوایل زمستان را انتخاب کنید. در این فصل ها جمعیت بسیار کمی در این جزیره هستند و شما می توانید با خیالی راحت در این جزیره به گردش بپردازید ولی نکته ی مهم این است که در این فصل ها بازارهای این جزیره نیز تقریباً بسته هستند. جهت رزرو تور سانتورینی و تور اروپا در فصول پرگردشگر، چندین ماه قبل از سفر اقدام نمایید.

[caption id="attachment_4278" align="aligncenter" width="780"]تور سانتورینی تور سانتورینی[/caption]

 

رزرو تور سانتورینی

اگر قصد رفتن به سانتورینی را دارید، می توانید برای رزرو تور سانتورینی به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه نمایید. مشاورین در این خصوص اطلاعات جامعی در اختیارتان میگذارند.

امکانات تور سانتورینی

در طول تور سانتورینی می توانید از امکانات بسیار زیادی بهره مند شوید. یکی از این امکانات راهنمای تور می باشد که فردی بسیار با تجربه است و شما می توانید از تجربه های راهنما در طول مسیر استفاده کنید و از زیباترین جاذبه های گردشگری جزیره سانتورینی دیدن کنید. در طول تور برای شما هتلی رزرو می شود که می توانید در این هتل اقامت کنید این هتل دارای امکانات زیادی می باشد که یک اقامت راحت را برای شما فراهم می کند.

مزیت های تور سانتورینی نسبت به سفر شخصی به این جزیره

تور سانتورینی نسبت به سفر شخصی به این جزیره مزیت های بسیار زیادی را دارا می باشد. یکی از مزیت های بسیار بزرگ تور این است که می توانید از تجربه برگزار کننده تور استفاده کنید و در نتیجه لذت کافی را از سفر به این جزیره ببرید، به عنوان مثال برای انتخاب هتل، انتخاب رستوران برای میل کردن غذا، انتخاب مکان های دیدنی برای بازدید در طول تور و ... می توانید از اطلاعات راهنمای تور در این زمینه ها استفاده کنید.

[caption id="attachment_4279" align="aligncenter" width="780"]تور سانتورینی تور سانتورینی[/caption]

 

جاذبه های گردشگری طبیعی جزیره سانتورینی

جزیره سانتورینی دارای جاذبه های گردشگری طبیعی بسیار زیادی می باشد که در تور سانتورینی می توانید از آن ها دیدن کنید، یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری که می توانید در تور سانتورینی از آن دیدن کنید کوه های آتشفشانی این منطقه می باشد، ساختار فعال آتش فشانی این جزیره باعث شده است که جلوه های بسیار زیادی در اطراف این جزیره به وجود بیاید که هر توریستی علاقه مند به بازدید از آن باشد. ساحل کاماری جزء زیباترین نقاط جزیره سانتورینی است که هر توریستی در تور سانتورینی باید از آن دیدن کند، در این ساحل می توانید از امکاناتی نظیر آفتابگیر، چتر و دوش بهره مند شوید و یک روز شاد و بسیار زیبا را در کنار این ساحل سپری کنید. یکی از بهترین ویژگی های این ساحل این است که در داخل آب دریا می توانید ورزش های آبی از جله قایق سواری، اسکوبا دایوینگ و ... را انجام دهید که می تواند بسیار هیجان انگیز باشد.

جاذبه های گردشگری فرهنگی جزیره سانتورینی

مهم ترین جاذبه گردشگری فرهنگی جزیره سانتورینی که در تور سانتورینی می توانید از آن دیدن کنید موزه باستان شناسی ثرا می باشد، در این موزه آثاری که از سال ها قبل از مکان های تاریخی کشف شده است نگهداری می شود و در واقع یک مجموعه کامل از این آثار در داخل موزه باستان شناسی ثرا نگهداری می شود. اگر علاقه ی زیادی به فرهنگ و هنر دارید می توانید در تور سانتورینی از این موزه ی فوق العاده زیبا دیدن کنید.

معرفی مراکز خرید جزیره سانتورینی

در تور سانتورینی قطعاً علاقه مند هستید که به خرید در این جزیره پردازید. یکی از برترین مراکز خرید جزیره سانتورینی فروشگاه Hondos Center می باشد که درون آن می توانید انواع لوازم آرایشی را مشاهده کنید، یکی از مهم ترین ویژگی های این فروشگاه این است که تقریباً تمامی برندهای معروف دنیا محصولات خود را در اختیار این فروشگاه برای فروش قرار می دهند. در این فروشگاه علاوه بر لوازم آرایشی می توانید محصولاتی از قبیل کیف و کفش را نیز خریداری  کنید. یکی دیگر از فروشگاه های بسیار جالبی که در تور سانتورینی می توانید از آن دیدن کنید فروشگاه the white santorini می باشد، در این فروشگاه می توانید تمامی محصولات لوکس که بیشتر آن ها به صورت دست دوز می باشند را مشاهده کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید آن ها کنید. اگر قصد دارید که از شهر سانتورینی برای عزیزان خود سوغاتی بخرید بهترین فروشگاه برای این کار همین فروشگاه می باشد.

[caption id="attachment_4281" align="aligncenter" width="780"]تور سانتورینی تور سانتورینی[/caption]

 

اگر قصد دارید که در تور سانتورینی محصولاتی اصیل را برای خود یا عزیزانتان خریداری کنید می توانید به کارگاه شمع گذاره ای مراجعه کنید، در این فروشگاه می توانید محصولات محلی و اصیل را مشاهده کرده و اقدام به خریداری آن ها کنید. کارگاه صندل یکی دیگر از فروشگاه های فوق العاده زیبای جزیره سانتورینی می باشد که می توانید در تور سانتورینی از آن دیدن کنید. اگر قصد خرید صندل های محلی این جزیره را دارید بهترین مکان برای خرید این محصولات را می توان کارگاه صندل در جزیره سانتورینی دانست که صندل هایی مناسب بانوان و آقایان را می توانید در این مرکز خرید خریداری کنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص  وقت سفارت یونان، ویزای یونان، تور یونان و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱