تور آتن

تور آتن

تور آتن یکی از تورهای اروپایی محبوبی است که به سبب تاریخ و فرهنگ غنی که در خود جای داده است مورد توجه علاقه مندان زیادی قرار گرفته است. اگر شما هم به دنبال یک سفر بی نظیر و شگفت انگیز هستید تور آتن بهترین پیشنهاد برای شما می باشد. مسلما برای سفر به هر شهر یا کشور ابتدا باید با جاذبه ها و اطلاعات مهم آن شهر آشنا شد. با ما همراه باشید تا شما را با نکات مهمی درباره تور آتن آشنا کنیم.

سفر به آتن

آتن پایتخت کشور تاریخی و عظیم یونان است و با توجه به قدمت تاریخی زیادی که دارد هزاران اثر تاریخی گرانبها و با ارزش را در خود جای داده است. قطعا سفر به آتن یکی از هیجان انگیزترین سفرهای شما خواهد بود. آتن شهری بسیار قدیمی است که به سبب موقعیتی که داشته از سال های خیلی دور به عنوان پایتخت کشور یونان انتخاب شده است. در این شهر فلاسفه بزرگی رشد پیدا کردند. زبان رسمی مردم در آتن یونانی است و واحد پول رسمی آن نیز یورو می باشد. کسانی که قصد دارند با تور آتن به این شهر زیبا سفر کنند بهتر است ابتدا با تاریخ، فرهنگ و اصالت مردم آن آشنا شوند مسلما این اطلاعات سفر شما را هیجان انگیزتر و جالب تر می کند. تاریخ شناسان و به طور کلی کسانی که به تاریخ و هنر علاقه زیادی دارند می توانند تور آتن را برای سفر خود انتخاب کنند. آتن در کنار فرهنگ غنی خود دارای جاذبه های تفریحی و گردشگری زیادی است که از همین تاریخ غنی سرچشمه می گیرند. ضمنا با سفر به این شهر تاریخی می توانید از سواحل زیبای آن هم لذت ببرید و تجربه ای شگفت انگیز از یک سفر اروپایی را برای خود به ارمغان آورید.

[caption id="attachment_4297" align="aligncenter" width="780"]تور آتن تور آتن[/caption]

آب و هوای آتن

برای سفر به هر شهر یا کشور اولین و یا شاید می توان گفت مهم ترین مسئله ای که باید مد نظر قرار گیرد آب و هوا است. مسلما در آب و هوای مختلف تفریحات و جاذبه های مختلفی برای مسافران در نظر گرفته می شود اگر قصد شرکت در تور آتن را دارید بهتر است ابتدا درباره آب و هوای آتن اطلاعاتی هر چند جزئی داشته باشید تا بتوانید بهترین فصل را برای تور آتن انتخاب کنید. به طور کلی آب و هوای آتن در دسته مدیترانه ای نیمه گرمسیری قرار می گیرد. زمستان های آتن دارای آب و هوای بارانی و تقریبا معتدل است در صورتی که تابستان ها آب و هوا کاملا گرم و خشک می باشد. فصل بهار در آتن دارای آب و هوای مناسبی است در واقع دمای هوا در حد گرمای تابستان و یا سرمای زمستان نیست. زمستان ها در آتن کوتاه است و معمولا با آب و هوای برفی و بارانی همراه می باشد. اما اگر قصد سفر به آتن را دارید بهتر است بهترین فصل را برای سفر خود انتخاب کنید تا بتوانید از جاذبه های گردشگری که در اختیار شما قرار می گیرد بیشترین استفاده را ببرید.

[caption id="attachment_4296" align="aligncenter" width="780"]تور آتن تور آتن[/caption]

بهترین زمان سفر به آتن

یکی از بهترین فصل ها برای تور آتن فصل بهار است. آتن در فصل بهار دارای آب و هوای بسیار مطبوعی است و به سبب جشن هایی که در این مدت برگزار می شود به محبوبیت زیادی رسیده است این فصل برای کسانی که با شلوغی و جمعیت زیاد رابطه خوبی ندارند پیشنهاد خوبی است زیرا تجمع گردشگران خارجی در این فصل کمتر است. تابستان آتن نیز برای سفر گزینه مناسبی است اما اگر تحمل گرماهای شدید را ندارید بهتر است این فصل را برای سفر خود انتخاب نکنید. در این فصل جمعیت گردشگران خارجی به بالاترین حد خود می رسد و به همین علت هزینه خورد و خوراک و اقامت نیز گرانتر می شود. پاییز و زمستان هم گزینه مناسبی برای تور آتن هستند زیرا در این فصل ها هوا آنقدر سرد نیست که جلوی تفریح و گردشگری را بگیرد.

حمل و نقل در آتن

برای شرکت در تور آتن یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید جا به جایی در شهر برای بازدید از جاذبه های گردشگری و مراکز خرید است. مسلما کرایه تاکسی در شهرهای اروپایی زیاد است و باید به دنبال پیدا کردن راهی برای حمل و نقل آسان و به صرفه باشید. در آتن وسایل حمل و نقل زیادی وجود دارد و به راحتی می توانید در تور آتن از مترو، تراموا و یا اتوبوس استفاده کنید استفاده از این وسایل هم هزینه کمتری دارد و هم اینکه با سرعت بیشتری می توانید از جاذبه های مختلف شهر دیدن کنید.

[caption id="attachment_4295" align="aligncenter" width="780"]تور آتن تور آتن[/caption]

اقامت در آتن

آتن با توجه به اینکه یک شهر توریستی و گردشگری است اقامتگاه های مختلفی را برای مسافران فراهم کرده است. هاستل ها یکی از بهترین اقامتگاه های آتن هستند که برای سفرهای ارزان قیمت گزینه مناسبی می باشند. هاستل ها دارای تنوع زیادی هستند و می توانید با پرداخت هزینه ای بیشتر از اتاق های بهتر و خصوصی استفاده کنید. البته در تور آتن می توانید از هتل های شهر هم استفاده کنید در این شهر هتل های ارزان قیمت زیادی وجود دارد که امکانات و خدمات مناسبی هم در اختیار میهمانان قرار می دهند.

[caption id="attachment_4294" align="aligncenter" width="780"]تور آتن تور آتن[/caption]

جاذبه های گردشگری آتن

یکی از جذاب ترین قسمت های سفر به آتن بازدید از جاذبه های گردشگری شهر است. معمولا کسانی که در تور آتن شرکت می کنند به دنبال یافتن بهترین جاذبه های گردشگری این شهر هستند. تنوع جاذبه ها در این شهر زیاد است از جاذبه های تاریخی گرفته تا فرهنگی و هنری که هر کدام جذابیت مخصوص به خود را دارند. برخی آتن را نماد تمدن غربی می دانند زیرا قدیمی ترین و مهم ترین آثار باستانی را در خود جای داده است که دیدن آنها برای هر کسی می تواند جذاب باشد. این شهر زادگاه فلاسفه بزرگی از جمله ارسطو، افلاطون و سقراط بوده است فلاسفه ای که نامشان در سراسر جهان به شهرت رسیده است. مهم ترین جاذبه های تفریحی و گردشگری تور آتن شامل آگورا، آکروپولیس، موزه بیزانس، موزه ملی باستان شناسی، معبد زئوس، کلیسای حواریون مقدس، محله توریستی پلاکا و استادیوم پاناتینایکو است. در ادامه این مطلب با اطلاعات بیشتری درباره برخی از مهم ترین جاذبه های گردشگری تور آتن آشنا می شویم.

موزه ملی باستان شناسی

یکی از معروف ترین جاذبه های تور آتن موزه ملی باستان شناسی است که در یک ساختمان قدیمی به نام ساختمان نئوکلاسیک برپا شده است. در این موزه آثار مختلفی نگهداری می شوند و دارای نمایشگاه های دائمی زیادی است که مهم ترین آثار تاریخی دوران یونان باستان را به نمایش می گذارند. بنابراین اگر در تور آتن قصد داشتید با فرهنگ و تمدن یونان بیشتر آشنا شوید حتما از این موزه دیدن کنید.

آگورا

یکی دیگر از جاذبه های باستانی شهر آتن که بازدید از آن در تور آتن به هر کسی توصیه می شود آگورا است. آگورا محلی است که در گذشته مردم شهر برای خرید و فروش از آن استفاده می کردند. البته در این محل سخنرانی های رسمی و اصلی شهر هم برگزار می شد به همین دلیل یکی از اصلی ترین و مهم ترین نقاط شهر آتن به شمار می رود. در تور آتن حتما از این جاذبه مهم دیدن کنید.

[caption id="attachment_4293" align="aligncenter" width="780"]تور آتن تور آتن[/caption]

آکروپولیس

جذاب ترین و معروف ترین اثر تاریخی و جاذبه یونان آکروپولیس است که در شهر آتن واقع شده است. در تور آتن خود حتما از این جاذبه بی نظیر دیدن کنید تا با تمدن باستانی بیشتر آشنا شوید و عظمت آن را دریابید. یکی از جالب ترین قسمت های این مجموعه معبد پارتنون است که قدمت بسیار زیادی دارد. دیدن معماری شگفت انگیز و ستون های عظیم این مجموعه یکی از جذاب ترین قسمت های تور آتن خواهد بود.

[caption id="attachment_4292" align="aligncenter" width="780"]تور آتن تور آتن[/caption]

معبد زئوس

اگر قصد دارید با یکی از بهترین جاذبه های تاریخی و گردشگری تور آتن آشنا شوید معبد زئوس پیشنهاد بسیار خوبی است. این معبد در گذشته بزرگترین معبد یونان بوده که به شخصی به نام زئوس هدیه شده است. این معبد یکی از باشکوه ترین معبدهای یونان بود که قدمت آن به قرن شش باز می گردد. ستون های مرمری و زیبا این معبد در کنار معماری بی نظیر و باشکوهی که دارد نشان دهنده عظمت آن در دوران یونان باستان می باشد. در حال حاضر فقط 15 ستون از این معماری باقی مانده است. اگر در تور آتن شرکت کردید حتما از این جاذبه های تاریخی بی نظیر دیدن کنید.

[caption id="attachment_4291" align="aligncenter" width="780"]تور آتن تور آتن[/caption]

خورد و خوراک در آتن

یکی دیگر از نکته های مهمی که در تور آتن باید به آن توجه کرد هزینه خورد و خوراک در این شهر است. در ابتدا بهتر است با فرهنگ غذایی مردم یونان آشنا شوید سپس برای تهیه غذا اقدام کنید مسلما همه غذاهایی که در رستوران های آتن طبخ می شوند مورد پسند شما نخواهند بود. آتن دارای تنوع غذایی زیادی است و به راحتی می توانید غذاهای مورد علاقه خود را بدون هیچ گونه محدودیتی انتخاب کنید. ضمنا در این شهر غذاهای ارزان زیادی یافت می شوند از رستوران های خیابانی گرفته تا فست فودها و کافه های شهر که غذاهای سنتی و محلی آتن را طبخ می کنند. البته اگر بتوانید خودتان غذا درست کنید مسلما هزینه کمتری متحمل می شوید.

[caption id="attachment_4290" align="aligncenter" width="780"]تور آتن تور آتن[/caption]

 

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت یونان، ویزای یونان، تور یونان و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱