بلیط نیس

بلیط نیس

نیس یکی از پرجاذبه ترین شهرهای فرانسه است به همین دلیل هر ساله گردشگران زیادی به دلیل تفریح و گشت و گذار بلیط نیس را از آژانس های هواپیمایی خریداری می کنند. اگر شما هم قصد سفر به نیس را دارید برای خرید بلیط هواپیما نیس، می توانید از طریق آژانس ها اقدام کنید. بلیط ارزان نیس را می توانید در فصل های کم گردشگر براحتی رزرو کنید. یکی از ملزومات اصلی سفر به کشورهای خارجی خرید بلیط هواپیما می باشد، بنابراین در این مقاله تصمیم گرفته ایم درباره بلیط نیس و موارد مرتبط با آن صحبت کنیم.

درباره شهر نیس

شهر ساحلی و خوش آب و هوای نیس در جنوب شرقی کشور فرانسه، در ناحیه پروانس آلپ- کوت دازور واقع شده است. نیس به دلیل داشتن کلوپ های شبانه، تفریحات پر هیجان، آفتاب های زیبا و سواحل رویایی، جاذبه های طبیعی و تاریخی زیبا و بی نظیر یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری فرانسه می باشد. هر ساله گردشگران زیادی از کشورهای مختلف به این شهر مدیترانه ای سفر می کنند.

[caption id="attachment_629" align="aligncenter" width="780"]بلیط نیس بلیط نیس[/caption]

بهترین زمان خرید بلیط نیس

برای تعیین بهترین زمان خرید بلیط نیس، باید هدف گردشگران و شرایط آنها را در نظر گرفت. شهر ساحلی و زیبای نیس دارای آب و هوای مدیترانه ای است، بنابراین 4 فصل آن دارای آب و هوای نسبتاً خوبی می باشد. با این وجود از نظر شرایط آب و هوایی فصل بهار و فصل پاییز برای گردشگرانی که قصد تفریح و گشت و گذار دارند، به دلیل آب و هوای مطبوع و نسبتاً ملایم بهترین زمان برای خرید بلیط نیس است. آب و هوای نیس در فصل زمستان تقریباً سرد است، بنابراین میزان گردشگران به کمترین مقدار خود می رسد، برای گردشگرانی که به دنبال سفر ارزان هستند، این فصل به خاطر تخفیف هایی مختلف مانند قیمت بلیط  هواپیما نیس، قیمت رزرو هتل، بلیط برخی از تفریحات نیس و ... بهترین زمان برای خرید بلیط نیس در نظر گرفته شده است.

[caption id="attachment_626" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان خرید بلیط نیس بهترین زمان خرید بلیط نیس[/caption]

قیمت بلیط نیس

قیمت بلیط نیس در ماه های مختلف سال و حتی در روزها و ساعت های مختلف متفاوت می باشد. تفاوت قیمت بلیط هواپیما نیس در زمان های مختلف به عوامل مختلفی مانند نوع ایرلاین، کلاس پروازی هواپیما و خدمات آن، نوع آژانس هواپیمایی، میزان تقاضای خرید بلیط و غیره بستگی دارد. در فصل های کم مسافر قیمت بلیط نیس نسبت به فصل های شلوغ ارزان تر می باشد. اگر برای کاهش هزینه های سفر خود به دنبال بلیط ارزان نیس هستید، به شما پیشنهاد می کنیم، بلیط های لحظه آخری را که قیمت ارزان تری دارند، برای سفر به نیس رزرو کنید، قیمت پایین این نوع بلیط ها به خاطر عرضه شدن آنها در ساعات پایانی است و از لحاظ خدمات و امکانات هیچ تفاوتی با قیمت های واقعی ندارند. در اکثر آژانس های هواپیمایی بلیط های اول هفته نسبت به آخر هفته به دلیل تقاضای کمتر قیمت کمتری دارند، بنابراین برای کاهش هزینه های سفر به نیس اول هفته را برای تاریخ سفر خود انتخاب کنید.

[caption id="attachment_627" align="aligncenter" width="780"]قیمت بلیط نیس قیمت بلیط نیس[/caption]

رزرو بلیط نیس

رزرو بلیط نیس یکی از کارهای ضروری است که تمام گردشگران قبل از سفر به نیس فرانسه، نسبت به انجام آن اقدام می کنند. امروزه با فراگیر شدن استفاده از اینترنت، رزرو انواع بلیط ها و از جمله رزرو بلیط نیس بسیار راحت و آسان شده است. بنابراین می توانید بدون مراجعه حضوری به آژانس های هواپیمایی، از طریق سایت های اینترنتی بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی نسبت به رزرو بلیط نیس در تاریخ دلخواه خود اقدام کنید. در هنگام رزرو بلیط نیس تاریخ پرواز را به درستی وارد کنید، در غیر این صورت برای کنسل کردن بلیط باید، مطابق قوانین و مقررات ایرلاین مربوطه نسبت به پرداخت جریمه اقدام کنید.

به هنگام رزرو اینترنتی بلیط نیس می توانید خدمات مختلفی مانند بیمه مسافرتی، اخذ ویزا، ترانسفر فرودگاهی و خدمات تشریفاتی فرودگاهی را خریداری نمایید. اگر به دنبال ایرلاین خاص، بلیط ارزان نیس، تاریخ خاصی برای پرواز و دیگر موارد هستید می توانید از طریق فیلترهای سایت نتایج جست و جوی خود را محدود کنید. از طریق اکثر سایت های اینترنتی می توانید علاوه بر رزرو بلیط هواپیمای نیس، از قسمت مربوط به هتل های نیس، نسبت به رزرو هتل مورد نظر خود نیز اقدام نمایید.

[caption id="attachment_628" align="aligncenter" width="780"]رزرو بلیط نیس رزرو بلیط نیس[/caption]

کدام ایرلاین ها به نیس فرانسه پرواز دارند

یکی از سوالات رایج گردشگران در هنگام خرید بلیط نیس، این است که کدام ایرلاین ها به نیس فرانسه پرواز دارند. از طریق خطوط هواپیمایی شهرهای مختلفی مانند تهران، مشهد، اهواز، شیراز و شهر های دیگر می توانید به نیس سفر کنید. تمام ایرلاین ها با یک یا دو توقف در مسیر به سمت نیس پرواز دارند. برخی از مهمترین ایرلاین هایی که به شهر ساحلی نیس پرواز دارند عبارتنداز: اتریشی، قطر ایرویز، ترکیش ایر، امارات، الاتحاد، ایر فرانس، کی ال ام، لوفتهانزا آلمان، اکراین اینتر نشنال، آلیتالیا، بلاویا بلاروس، بریتیش ایرویز بریتانیا، ایر فلوت روسیه و غیره.