دیدنی‌ های نیس

دیدنی‌ های نیس

کشور فرانسه یکی از مهمترین مقاصد گردشگران و توریست ها است که در این کشور دیدنی های نیس افراد را شگفت زده می کند؛ از اینرو اگر قصد سفر به این کشور را دارید حتما بازدید از دیدنی‌ های شهر نیس فرانسه را در برنامه خود قرار دهید.

موزه ماتیس از جمله دیدنی های نیس

موزه ماتیس جزو دیدنی‌ های شهر نیس است که مجموعه آثار هنرمند مشهور فرانسوی یعنی هنری ماتیس می باشد. این مکان جزو دیدنی های نیس در قرن بیستم است که برای علاقه مندان به  آثار ماتیس می‌تواند بسیار شگفت انگیز باشد. موزه مانتیس در خیابان آرین شهر نیس قرار دارد . برای دیدن این موزه می توانید از ساعت 10 صبح الی 6 بعد از ظهر هر روز به جز روزهای سه شنبه مراجعه فرمایید؛ همچنین اول مه، عید پاک،  عید کریسمس و  اول ژانویه نیز موزه مانیس تعطیل میباشد. بلیط موزه برای کودکان زیر 18 سال و دانش آموزان کاملا رایگان است. بهترین وسیله نقلیه برای رفتن به موزه ماتیس و تماشای دیدنی‌ های نیس، اتوبوس است که علاوه بر دسترسی راحت هزینه کمی دارد.

[caption id="attachment_618" align="aligncenter" width="780"]موزه ماتیس از جمله دیدنی های نیس موزه ماتیس از جمله دیدنی های نیس[/caption]

پارک والروز یکی از زیباترین دیدنی های نیس

یکی از زیباترین دیدنی‌ های نیس پارک والروز می باشد که منظره ای زیبا و طراحی سنتی آن چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. این  پارک حدود 200 باغ داشته که 2500 گونه گیاهی مختلف در آن کشت شده است و افراد می‌توانند از نگاه کردن به آن لذت ببرند. در دریاچه پارک والروز صدها پرنده از جمله اردک در آن وجود دارد. در این دریاچه از نمادهای سنگ مرمر سفید موزه هنر آسیایی، توسط معمار ژاپنی استفاده شده است که موجب زیبایی هرچه تمام تر آن شده است. از مهمترین امکانات برجسته پارک والروز که موجب شده است این پارک به یکی از محبوب ترین دیدنی های نیس تبدیل شود، می توان به پارکینگ رایگان، استفاده خصوصی از پارک برای یک یا چند روز، نزدیک بودن هتل های زیادی در اطراف پارک، ورودی رایگان برای افراد زیر 12 سال و قابلیت دسترسی آسان آن از طریق بزرگراه اشاره کرد.

[caption id="attachment_619" align="aligncenter" width="780"]پارک والروز یکی از زیباترین دیدنی های نیس پارک والروز یکی از زیباترین دیدنی های نیس[/caption]

گالری لایفت از دیگر جاذبه های دیدنی نیس

اگر دوست دارید در هنگام تماشای دیدنی های نیس از فروشگاه معروف آن هم دیدن فرمایید باید به شما بگویم که در این شهر می توانید دومین فروشگاه بزرگ فرانسه را پیدا کنید و بهترین سوغاتی ها و اجناس مارک دار را از آن تهیه کنید. گالری لایفت دارای 6 فروشگاه استثنایی است که در آن برندهای بزرگی از جمله گوچی و Balenciaga به فروش می رسد. در  گالری لیفت می توانید از آژانس گردشگری که در طبقه همکف و طبقه چهارم موجود است نیز بهره ببرید، همچنین در این فروشگاه میزبانان و خدمه به صورت چند زبانه از جمله زبان آلمانی، انگلیسی، عربی، چینی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی و پرتغالی می باشند که جهت رفاه مشتریان این تدابیر اندیشیده شده است. توجه داشته باشید که در این فروشگاه می توانید با خرید مقدار مشخصی کالا، از تخفیف های ویژه نیز بهره ببرید. با توجه به این موارد اگر می خواهید در کنار تماشای دیدنی های نیس بهترین غذاهای فرانسوی را میل کنید و بهترین محصولات این کشور را تهیه کنید حتما سری به گالری لایفت بزنید.

[caption id="attachment_620" align="aligncenter" width="780"]گالری لایفت از دیگر جاذبه های دیدنی نیس گالری لایفت از دیگر جاذبه های دیدنی نیس[/caption]

کلیسای جامع سنت نیکلاس از جمله دیدنی های نیس

کلیسای جامع سنت نیکلاس در سال 1912 به دست نیکلاس دوم برای یادبود فرزند الکساندر دوم که در شهر نیس فوت کرده بود بنا شده است. در حال حاضر این کلیسا با توجه به این که به سبک روسی ساخته شده است یکی از خیره کننده ترین دیدنی های نیس می باشد. مناره های این بنا موجب جذابیت هرچه بیشتر آن شده است و علاوه بر آن، فضای داخلی این کلیسا نیز بسیار جذاب است. اگر به دیدن کلیسای جامع سنت نیکلاس رفتید می توانید از دیگر دیدنی های نیس از جمله نمازخانه جذاب تزارویچ و باغ بیزانسی که در کنار این کلیسا قرار دارد دیدن کنید.

[caption id="attachment_621" align="aligncenter" width="780"]کلیسای جامع سنت نیکلاس از جمله دیدنی های نیس کلیسای جامع سنت نیکلاس از جمله دیدنی های نیس[/caption]

کلوپ جاز کمدی از دیگر دیدنی های نیس

یکی دیگر از دیدنی های نیس کلوپ جاز کمدی می باشد. این کلوپ مناسب افرادی است که به دنبال شب نشینی و مهمانی های شبانه در شهر نیس هستند. در این کلوپ شب تعدادی از خوانندگان به صورت زنده به اجرای موزیک می پردازند و گردشگران می‌توانند یک شب به یاد ماندنی را در کلوپ جاز کمدی سپری کنند. توجه داشته باشید که بسیاری از میزهای نزدیک به استیج کلوپ جاز کمدی چند روز قبل از اجرای هر برنامه رزرو می‌شود. از اینرو اگر دوست دارید در نزدیک ترین فضا به استیج بنشینید باید از روز قبل اقدام به رزرو میز نمایید، از طرفی هنگامی که تصمیم گرفتید به کلوپ کمدی بروید انتظار طنز، موسیقی زنده و سرو تا پاس های خوشمزه فرانسوی را داشته باشید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱