هتل های استکهلم

هتل های استکهلم

اگر برای سفر به استکهلم برنامه ریزی کرده اید و درصدد یافتن یک مکان برای اقامت خود هستید باید ابتدا با انواع هتل های استکهلم آشنا شوید. هتل های استکهلم دارای خدمات و امکانات زیادی هستند و برای هر نوع بودجه ای قابل دستیابی می باشند کافی است در بین هتل های مختلف این شهر جست و جو کرده و هتل مناسب خود را انتخاب کنید. با ما همراه باشید تا شما را با انواع هتل های استکهلم و ویژگی های هر کدام آشنا کنیم.

استکهلم

استکهلم یکی از شهرهای هیجان انگیز و پویایی است که در دنیا بی نظیر است. در هر قسمت این شهر می توانید با مناظر زیبا و جذابی رو به رو شوید از گالری ها و موزه های هنری گرفته تا جاذبه های طبیعی و تاریخی شهر که هرکدام جذابیت مخصوص به خود را دارند. زبان رسمی مردم در این شهر سوئدی و واحد پول کرون سوئد است. مسافرین هرساله از طریق آزانس های مسافرتی معتبر اقدام به رزرو هتل های استکهلم و همچنین تور اروپا مینمایند.

هتل های استکهلم

استکهلم پایتخت کشور سوئد است کشوری که به سبب تاریخ و فرهنگ و طبیعتی که دارد در بین کشورهای اروپایی به محبوبیت زیادی رسیده است اکثر کسانی که به سوئد سفر می کنند استکهلم را مقصد خود قرار می دهند به همین دلیل این شهر برای مسافران خود هتل های مختلفی را در نظر گرفته است. یکی از مهم ترین دغدغه ها برای سفر به استکهلم پیدا کردن بهترین گزینه در بین هتل های استکهلم است. از آنجایی که استکهلم یک شهر گردشگری است هر ساله میلیون ها مسافر و توریست را به خود جذب می کند. ما در این مطلب قصد داریم شما را با اطلاعات مهمی در مورد هتل های استکهلم آشنا کنیم تا کسانی که قصد سفر به این شهر زیبا را دارند از این اطلاعات استفاده کنند. یکی از مواردی که در انتخاب هتل های استکهلم باید به آن توجه کرد قیمت هتل های استکهلم است. استکهلم دارای هتل های زیادی است که هر کدام از آنها متناسب با امکانات و خدماتی که در اختیار میهمانان قرار می دهند دارای قیمت های مختلفی هستند. مهم ترین عواملی که بر روی قیمت هتل های استکهلم تاثیر دارد شامل موقعیت مکانی هتل مورد نظر، خدمات و امکانات ارائه شده، زمان رزرو و درجات ستاره هتل های استکهلم هستند.

[caption id="attachment_4215" align="aligncenter" width="780"]هتل های استکهلم هتل های استکهلم[/caption]

رزرو هتل های استکهلم

جهت رزرو تور سوئد و یا تور اروپا میتوانید با آژانس های مسافرتی معتبر در ارتباط باشید. شما به هر قصدی که به استکهلم سفر کنید باید متناسب با آن هتل خود را انتخاب کنید کسانی که برای سفرهای کاری و یا گردشگری به استکهلم می روند باید سعی کنند از بین هتل های مرکز شهر هتل مورد نظر خود را انتخاب کنند تا از این طریق دسترسی به ادارات و جاذبه های گردشگری برای آنها آسان تر باشد. هتل های استکهلم در قسمت های مختلف شهر وجود دارند و برای انتخاب آنها می توانید آزادانه رفتار کنید.

[caption id="attachment_4216" align="aligncenter" width="780"]هتل های استکهلم هتل های استکهلم[/caption]

معروف ترین هتل های استکهلم

همانطور که گفتیم استکهلم دارای هتل های زیادی است از هتل های لوکس و مجلل گرفته تا هتل های معمولی و متوسط شهری که هر کدام خدمات مخصوص به خود را دارند. در ادامه شما را با انواع هتل های استکهلم و همچنین برخی از هتل های ارزان این شهر آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

هتل اتچ استکهلم

یکی از معروف ترین و مجلل ترین هتل های استکهلم هتل اتچ است که معمولا مسافران خوش ذوق استکهلم این هتل را محل اقامت خود قرار می دهند. این هتل با ظاهری شیک و مدرن به یکی از هتل های جذاب شهر تبدیل شده است. البته هتل اتچ در قدیم با نام هتل آپارتمان تلفن پلاس به مردم خدمت رسانی می کرد اما جدیدا با بازسازی های صورت گرفته و تغییراتی که در ساخت و دکوراسیون آن صورت گرفت با نام جدید خود میزبان مسافران است. این هتل برای اقامت گردشگران استکهلم پیشنهاد بسیار مناسبی است. هتل اتچ دارای رستوران های متنوعی است که غذاهای محلی و بین المللی زیادی را برای مسافران طبخ می کنند. در این هتل امکان رزرو صبحانه بوفه، ناهار و شام برای مهمانان مهیا است. ضمنا در کافه های این هتل می توانید به نوشیدن قهوه مورد علاقه خود بپردازید. در مورد امکانات تفریحی هتل باید بدانید که این هتل دارای سالن های ورزشی مختلفی نظیر سونا، اسنوکر، باشگاه بدنسازی و غیره است.

[caption id="attachment_4217" align="aligncenter" width="780"]هتل های استکهلم هتل های استکهلم[/caption]

هتل بست وسترن کوما استکهلم

یکی دیگر از هتل های لوکس استکهلم هتل بست وسترن کوما است. این هتل نیز مکان بسیار خوب و منحصر به فردی برای اقامت مسافران به شمار می رود. قیمت مناسب، امکانات رفاهی و تفریحی خوب در کنار موقعیت مکانی مناسب باعث شده که هتل بست وسترن کوم به یکی از بهترین هتل های استکهلم تبدیل شود. این هتل با رستوران های متنوع و سرآشپزهای ماهری که دارد با انواع غذاهای مختلف از میهمانان پذیرایی می کند. شما در این هتل می توانید صبحانه را به صورت رایگان در اتاق خود میل کنید. تنوع زیاد امکانات تفریحی در هتل بست وسترن کوم مانند سالن های ورزشی، استخر، سونا، زمین بسکتبال و کلاس های یوگا باعث شده عده بیشتری این هتل را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنند. ضمنا این هتل متناسب با امکاناتی که در اختیار میهمانان قرار می دهد هزینه مناسبی هم دریافت می کند. سایر خدمات هتل بست وسترن کوم شامل پذیرش 24 ساعته، پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی سیم و امکانات مخصوصا افراد معلول است. کارکنان هتل بست وسترن کوما به زبان های مختلفی نظیر یونانی، انگلیسی و آلمانی مسلط هستند که این امتیاز ویژه ای در انتخاب هتل است.

[caption id="attachment_4224" align="aligncenter" width="780"]هتل های استکهلم هتل های استکهلم[/caption]

هتل میکرو استکهلم

در بین هتل های استکهلم هتل میکرو نیز توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این هتل در بین هتل های تقریبا ارزان استکهلم است که از موقعیت مکانی بسیار خوبی هم برخوردار است. با اقامت در این هتل می توانید به مکان های تفریحی و گردشگری زیادی در شهر استکهلم دسترسی پیدا کنید. هتل میکرو دارای امکاناتی نظیر اینترنت بی سیم، سالن های ورزشی، اتاق های متنوع، رستوران و غیره است.

کلاریون هتل ساین

کلاریون هتل ساین یکی از هتل های استکهلم با امکانات و خدمات کامل است. این هتل نیز در بین هتل های ارزان استکهلم قرار دارد و برای کسانی که در صدد یافتن هتلی مناسب با امکانات خوب هستند گزینه بهتری است. اتاق های متنوع این هتل در کنار امکانات رفاهی آن باعث محبوبیت هتل کلاریون شده است. این هتل دارای امکاناتی نظیر رستوران، باشگاه های ورزشی، سالن های آب درمانی، استخر، اینترنت بی سیم، اتاق های ماساژ و غیره است. ضمنا کلاریون هتل ساین دارای سالن کنفرانسی است که برای قرارهای کاری و جلسات مختلف قابل بهره برداری است.

استوری هتل استکهلم

یکی دیگر از هتل های استکهلم استوری هتل است که برای افرادی که در فکر پیدا کردن مکانی با قیمت پایین هستند پیشنهاد بسیار خوبی است. استوری هتل دارای دکوراسیون خیره کننده و زیبا است که طرفداران مخصوص به خود را دارد. این هتل در بین سایر هتل های استکهلم به دلیل شیوه معماری و طراحی متفاوتی که دارد بسیار جذاب می باشد. در این هتل می توانید از امکانات بسیار خوبی بهره ببرید و با اقامت در آن تجربه یک سفر منحصر به فرد را برای خود رقم بزنید. آن چیزی که باعث خاص شدن استوری هتل شده است پیوند معماری جدید و سنتی می باشد که برای برای عده زیادی جالب باشد.

[caption id="attachment_4220" align="aligncenter" width="780"]هتل های استکهلم هتل های استکهلم[/caption]

اسکاندیک مال من

در بین هتل های استکهلم هتل اسکاندیک مال من نیز پیشنهاد خوبی برای اقامت در شهر استکهلم است. این هتل تمامی امکانات رفاهی را در اختیار میهمانان خود قرار می دهد. اقامت در این هتل بسیار ارزان بوده و برای کسانی که با بودجه کم به استکهلم سفر می کنند مناسب است. در این هتل می توانید از امکاناتی مانند اینترنت بی سیم و باشگاه ورزشی بهره مند شوید.

[caption id="attachment_4221" align="aligncenter" width="780"]هتل های استکهلم هتل های استکهلم[/caption]

هتل هور نسگاتان

هتل هور نسگاتان یکی از هتل های آرام استکهلم است که دسترسی خوب آن به نقاط اصلی شهر از مهمترین امتیازات این هتل به شمار می رود. در این هتل نیز امکانات خوبی نظیر صبحانه رایگان و اینترنت بی سیم در اختیار مسافران قرار می گیرد. هتل هور نسگاتان دارای دکوراسیون شیک و دلنشینی است که گزینه خوبی برای یک اقامت مقرون به صرفه است.

بوهتل

اگر با هدف تجاری به استکهلم سفر کردید بوهتل یکی از بهترین مکان ها برای اقامت شما خواهد بود. این هتل در نزدیکی شهر قرار دارد و به دلیل امکاناتی نظیر اتاق های کنفرانس که برای مسافران فراهم کرده است پیشنهاد مناسبی است. ضمنا این هتل امکانات تفریحی و رستوران های با کیفیتی هم دارد که می تواند برای اقامت شما مناسب باشد.

ویت هتل

یکی دیگر از بهترین هتل های استکهلم هتل ویت است این هتل در منطقه شهر استکهلم قرار دارد اما با تکنولوژی بالایی در معماری ساخته شده است به همین خاطر با اقامت در این هتل می توانید از آلودگی های صوتی شهر در امان بمانید. نزدیکی این هتل به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری شهر استکهلم از مهم ترین انگیزه ها برای رزرو این هتل است. برای انتخاب هتل مورد نظرتان در بین هتل های استکهلم می توانید با امکانات و خدمات هتل های استکهلم آشنا شده سپس بهترین گزینه را برای اقامت خود انتخاب کنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت سوئد، ویزای سوئد، تور سوئد و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱