هتل های آتن

هتل های آتن

اگر قصد سفر به  شهر آتن در کشور یونان را داشته باشید بی شک دوست دارید که با هتل های آتن نیز آشنا شوید تا به راحتی بتوانید بهترین هتل را برای اقامت خود را انتخاب کنید. در این مطلب قصد داریم با بهترین هتل های آتن که دارای بهترین امکانات و مناسب ترین قیمت ها هستند صحبت کنیم.

هتل President

یکی از بهترین هتل های آتن هتل President می باشد که یک هتل 4 ستاره است و دارای امکاناتی از قبیل استخر و رستوران و سالن نمایش می باشد. در این هتل وعده صبحانه به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و اتاق های شما نیز به صورت روزانه نظافت می شوند. یکی از برترین مزیت های این هتل نگهبانی و امنیت بالای آن می باشد که مشتریان می توانند با خیالی راحت وسایل خود را در آن قرار داده و به گشت و گذار در شهر آتن بپردازند. این هتل دارای سیستم تهویه بسیار مطلوبی است و دارای یک سالن کنفرانس نیز می باشد که برای سفرهای کاری بسیار مناسب است. با اقامت در هتل پرزیدنت می توانید از سرویس خشکشویی این هتل نیز استفاده کنید و همواره مرتب و شیک به داخل شهر سفر کنید، امکانات فوق العاده این هتل باعث شده است که در بین بهترین هتل های آتن قرار گیرد.

[caption id="attachment_197" align="aligncenter" width="780"]هتل های آتن هتل های آتن[/caption]

هتل Stanley

هتل استنلی نیز دیگر هتل بسیار معروف شهر آتن است که طرفداران بسیار زیادی دارد، این هتل دارای امکانات بسیار زیادی است که باعث شده اند هتل Stanley جزو بهترین هتل های آتن قرار بگیرد، از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

یک رستوران در داخل هتل، استخر، یک سالن بزرگ برای برگزاری انواع مراسمات، اینترنت رایگان با سرعت بالا در تمامی اتاق ها و لابی هتل، نگهبانی و امنیت بالا، داشتن کارکنانی چند زبانه برای برقراری ارتباط مناسب تر با مسافران و توریست ها، سیستم تهویه بسیار مطبوع و مناسب، سرویس خشکشویی در داخل هتل، داشتن یخچال در هر اتاق، نظافت روزانه تمامی اتاق ها و رعایت بهداشت به صورت کامل و بسیاری دیگر از امکانات که این هتل را در بین هتل های معروف شهر آتن قرار داده است.

[caption id="attachment_198" align="aligncenter" width="780"]هتل Stanley هتل Stanley[/caption]

هتل Zafolia

هتل zafolia یک هتل 4 ستاره است که جزو بهترین و پرطرفدارترین هتل های آتن است، این هتل دارای یک استخر بزرگ است که می توانید در طول اقامت در این هتل از آن استفاده کنید، همین طور امکانات دیگری را نیز همچون رستوران، سالن بدنسازی و تناسب اندام، سرویس خشک شویی، اتاق مهمانی، اتاق کنفرانس برای قرارهای کاری، نظافت روزانه اتاق ها و ... دارا می باشد. با اقامت در این هتل می توانید از سرویس صبحانه رایگان این هتل استفاده کنید، یکی از بهترین بخش های این هتل که باعث شده است این هتل جزو بهترین هتل های شهر آتن قرار بگیرد بخش مربوط به نگهداری کودکان می باشد که با گذاشتن کودکان در این بخش می توانید به گردش در شهر بدون هیچ دغدغه ای بپردازید. هتل Zafolia دارای یک مینی بار می باشد که می توانید برای تفریح و استراحت به آن مراجعه کنید.

[caption id="attachment_199" align="aligncenter" width="780"]هتل Zafolia هتل Zafolia[/caption]

هتل the Athenian Callirhoe

هتل the Athenian Callirhoe یکی از لوکس ترین هتل های آتن است و جزو محبوب ترین هتل های آتن نیز به شمار می آید، این هتل دارای اینترنت رایگان در تمامی اتاق ها و همین طور در لابی هتل است و کارکنان آن معمولا چند زبانه هستند که در ارتباط با مسافران به مشکل برخورد نمی کنند. این هتل محل مناسبی برای برگزاری قرارهای کاری است چرا که دارای یک سالن کنفرانس بسیار بزرگ و شیک می باشد، امنیت این هتل بسیار بالا است، اتاق های هتل the Athenian callirhoe دارای تهویه بسیار مناسبی هستند و به صورت روزانه نیز نظافت می شوند که باعث می شود تا این هتل در بین محبوب ترین هتل های آتن قرار گیرد.

[caption id="attachment_200" align="aligncenter" width="780"]هتل the Athenian Callirhoe هتل the Athenian Callirhoe[/caption]

هتل Royal Olympic

این هتل یکی از هتل های 5 ستاره شهر آتن به شمار می آید و یکی از بهترین هتل های آتن است، از امکانات این هتل می توان به مواردی از قبیل استخر، رستوران، سالن نمایش، صبحانه رایگان، سالن بدن سازی، اینترنت رایگان در اتاق ها و لابی هتل، نظافت روزانه اتاق ها، سرویس خشکشویی برای مسافران این هتل، دارا بودن کارمندان چند زبانه برای برقراری ارتباط با مسافران، تهویه مناسب اتاق ها، یک مینی بار برای تفریح و استراحت و ... می توان اشاره کرد. اگر دوست دارید که در هتلی با شرایط بهداشتی فوق العاده اسکان پیدا کنید، این هتل می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای شما باشد.

[caption id="attachment_201" align="aligncenter" width="780"]هتل Royal Olympic هتل Royal Olympic[/caption]

هتل Gretel

هتل Gretel نیز یکی دیگر از بهترین هتل های آتن یونان است، این هتل نیز جزو آن دسته از هتل های آتن می باشد که دارای کارمندانی چند زبانه هستند که بتوانند با توریست هایی که وارد این هتل می شوند ارتباط بهتری برقرار کنند. در این هتل می توانید از امکاناتی نظیر استخر و رستوران نیز استفاده کنید. تمامی اتاق های این هتل و لابی آن نیز دارای سرویس اینترنت رایگان به صورت وای فای می باشند، سرویس خشکشویی که در این هتل قرار دارد آماده خدمت رسانی به مسافران است، امکانات کنفرانس این هتل فوق العاده می باشد که باعث شده است جزو بهترین هتل های آتن باشد که قرارهای کاری را می توانید در آن برگزار کنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱