راهنمای سفر به آتن

راهنمای سفر به آتن

آتن یکی از قدیمی ترین و با شکوه ترین شهرهای یونان است که مورد توجه بازدیدکنندگان این کشور قرار می گیرد. برای سفر به آتن باید اطلاعات زیادی درباره این شهر، جاذبه های گردشگری و تنوع غذایی آنها داشته باشید. با ما همراه باشید تا شما را با راهنمای سفر به آتن آشنا کنیم.

آتن

احتمالا تا به حال نام آتن را زیاد شنیده باشید. این شهر پایتخت کشور یونان است و به سبب قدمت تاریخی زیادی که دارد بسیار مورد توجه مسافران قرار می گیرد. فرهنگ غنی و آمیخته با هنر این شهر از جمله مهم ترین و جذاب ترین قسمت های شهر آتن است. اگر قصد سفر به آتن را دارید حتما از جاذبه های تاریخی، معماری بی نظیر و همچنین جاذبه های مدرن آن دیدن کنید. آکروپولیس یکی از بهترین جاذبه ها در سفر به آتن است که می تواند نمایانگر جلوه هایی از عظمت و شکوه یونان باستان باشد. هر چند آتن شهری با قدمت تاریخی غنی است اما روز به روز در حال گسترش و پیشرفت می باشد. مراکز خرید جدید و متنوع، موزه های دیدنی، معماری های شیک و منحصر به فرد در کنار رستوران ها و کافه های فضای باز این شهر خودنمایی می کنند. این شهر فرصت بسیار خوبی را برای شما فراهم می کند تا از فرهنگ های قدیمی و مدرن در کنار یکدیگر لذت ببرید.

[caption id="attachment_208" align="aligncenter" width="780"]راهنمای سفر به آتن راهنمای سفر به آتن[/caption]

بهترین زمان سفر به آتن

شهر آتن با توجه به شرایط جغرافیایی که دارد تقریبا در تمام طول سال دارای آب و هوای گرم است به همین دلیل شرایطی را فراهم می کند که بازدید از این شهر در تمام طول سال برای مسافران لذت بخش باشد. بنابراین اگر قصد سفر به آتن را دارید می توانید در هر فصلی از سال به این شهر تاریخی و زیبا سفر کنید. بدون شک در همه ماه ها و فصل های سال جاذبه هایی وجود دارد که توجهتان را به خود جلب می کند. گرم ترین ماه ها در این شهر بین ماه های ژوئن تا سپتامبر هستند که میانگین دمای هوا در این روزها به 32 درجه سانتی گراد هم می رسد. اما به طور کلی بهترین زمان برای سفر به آتن در راهنمای سفر به آتن پاییز و بهار هستند که دارای آب و هوای بسیار معتدل و مناسب می باشند.

[caption id="attachment_209" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان سفر به آتن بهترین زمان سفر به آتن[/caption]

جاذبه های گردشگری در سفر به آتن

آتن شهری با تاریخ و قدمت غنی است که تاریخ آن به سه هزار سال پیش باز می گردد. مدرن بودن و پویا بودن این شهر از جمله مهم ترین انگیزه ها برای سفر به آتن هستند. راهنمای سفر به آتن می گوید که آتن زادگاه دانشمندان و فیلسوفان زیادی از جمله سقراط بوده است که همه مردم جهان با آن آشنا هستند.

در راهنمای سفر به آتن آمده که یکی از جذاب ترین قسمت های سفر به آتن دیدن جاذبه های گردشگری این شهر است که در جهان بسیار محبوب و معروف هستند. در سفر به آتن حتما ابتدا با جاذبه های این شهر آشنا شوید سپس برای بازدید از آنها برنامه ریزی کنید تا بتوانید با قدمت تاریخی این شهر بی نظیر آشنا شوید. مهم ترین جاذبه های گردشگری و دیدنی شهر آتن شامل آکروپولیس، موزه‌ی ملی باستان شناسی، موزه بیزانس، آگورا، موزه هنر سیکلادیک، کلیسای حواریون مقدس، معبد زئوس، استادیوم پاناتینایکو و استادیوم المپیک و کلیسای سنت دیمیتریوس هستند.

[caption id="attachment_210" align="aligncenter" width="780"]جاذبه های گردشگری در سفر به آتن جاذبه های گردشگری در سفر به آتن[/caption]

فرهنگ غذایی در سفر به آتن

یکی از بهترین قسمت های راهنمای سفر به آتن آشنایی با فرهنگ غذایی آن شهر یا منطقه است. در سفر به آتن حتما به رستوران های سنتی، محلی و یا مدرن شهر سر بزنید تا با ذائقه مردم این شهر آشنا شوید. برخی از غذاهای محلی و سنتی آتن که در این شهر بسیار محبوب هستند به شرح زیر می باشند:

سالاد یونانی

سالاد یونانی یک غذای سنتی در بین مردم یونان مخصوصا شهر آتن است. این سالاد با خیار، گوجه و چند سبزیجات دیگر تهیه می شود که با استفاده از روغن زیتون و پنیر به آن طعم دلپذیری می دهند.

فریتر گوجه

فریتر یکی از رایج ترین غذاهای مردم آتن است که با سبزیجاتی نظیر گوجه فرنگی تهیه می شود. البته از سبزیجات دیگری مانند بادمجان هم در تهیه این غذا استفاده می شود. این غذا با نوعی سس سرو می شود که طعم بسیار دلچسبی دارد.

ساگاناکی

ساگاناکی یک پیش غذای یونانی است که برای عاشقان پنیر گزینه بسیار مناسبی است. برای این پیش غذا از پنیر سرخ شده استفاده می کنند که طعم بسیار خوشایندی دارد.

فاوا

فاوا نیز یکی از پیش غذاها در شهر آتن است که طعم و مزه منحصر به فردی دارد. فاوا در واقع یک غذای گیاهی به شمار می رود که با استفاده از لپه، روغن زیتون و پیاز تهیه می شود.

هزینه سفر به آتن

همانطور که در راهنمای سفر به آتن گفتیم آتن یک شهر اروپایی است که قیمت های آن در مقایسه با سایر شهرها گران هستند. اگر در فصل های شلوغ مانند پاییز و بهار به آتن سفر کنید مسلما هزینه اقامت و خورد و خوراکتان بسیار گران قیمت تر از سایر فصل ها است. برای سفر به آتن می توانید از پروازهای مستقیم و غیر مستقیم استفاده کنید. پروازهای مستقیم هزینه بیشتری دارند. برای حمل و نقل شهری می توانید از خطوط مترو استفاده کنید. به طور کلی آتن گزینه بسیار مناسبی برای یک سفر اروپایی مناسب و با کیفیت است.

[caption id="attachment_211" align="aligncenter" width="780"]هزینه سفر به آتن هزینه سفر به آتن[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱