بلیط آتن

بلیط آتن

آتن یکی از مقاصد گردشگری جهانی به شمار می رود که با وجود جاذبه های گردشگری بی نظیر، زبانزد تمامی مردم می باشد. شما می توانید با خرید بلیط آتن سفری هیجان انگیز را برای خود و خانواده خود رقم بزنید. در اینجا با نکاتی درباره بلیط آتن، بهترین زمان برای خرید بلیط آتن، بلیط لحظه آخری آتن و دیگر موارد آشنا می شوید تا پیش از سفر تصمیم خود را برای خرید بلیط با قطعیت بگیرید.

شهر باستانی آتن

آتن شهری است که از دیرباز همه درباره آثار باستانی و بناهای زیبایی که در این شهر وجود دارد شنیده اند. این شهر با داشتن جاذبه های گردشگری مختلف باعث شده است افراد زیادی به فکر سفر به یونان و خرید بلیط آتن باشند. مکان هایی از جمله تئاتر دیونیسوس، موزه مسیحیت، آگورای رومی، میدان سینتاگما، پلاکا و غیره علتی برای خرید بلیط آتن به شمار می روند. شما می توانید با تهیه بلیط این شهر، همین حالا کوله بار خود را ببندید و با سفر به این شهر قدم در قلب تاریخ بگذارید.

[caption id="attachment_177" align="aligncenter" width="780"]شهر باستانی آتن شهر باستانی آتن[/caption]

فرودگاه بین المللی آتن

یکی از شلوغ ترین خطوط هوایی یونان، فرودگاه بین المللی آتن می باشد که در فاصله 20 کیلومتری از مرکز شهر آتن قرار گرفته است. این فرودگاه دارای 2 ترمینال و 2 سالن می باشد. وجود خط مترو، اتوبوس و تاکسی ها در کنار فرودگاه به مسافران کمک می کند تا خود را به مرکز شهر برسانند. سالن های A و B به ترتیب مخصوص پرواز کشورهای غیر شینگن و شینگن می باشند که از طریق ترمینال اصلی صورت می گیرد. این فرودگاه در سال 2001 افتتاح گردید و از آن زمان روز به روز بر تعداد پروازهایی که در این فرودگاه انجام می شود، افزایش می یابد. فرودگاه بین المللی آتن دارای تمام امکانات لازم می باشد و در تمامی روزهای هفته آماده خدمت رسانی به مسافران عزیز است. در این فرودگاه رستوران و کافه ای به چشم می خورد که از آنجا می توان باند شرقی را نیز تماشا کرد.

[caption id="attachment_178" align="aligncenter" width="780"]فرودگاه بین المللی آتن فرودگاه بین المللی آتن[/caption]

بلیط شهر آتن

امروزه به علت پیشرفت فناوری، علاوه بر حضور در آژانس های هواپیمایی می توانید به صورت اینترنتی نیز برای خرید بلیط آتن اقدام کنید. برای این کار کافی است کمی جستجو کنید تا بلیط مورد نظر خود را پیدا کنید. برای خرید بلیط آتن باید مواردی از قبیل مبدا، مقصد، زمان پرواز، نوع بلیط، تعداد مسافران و همچنین نوع پرواز خود را از پیش مشخص کنید تا به راحتی بتوانید بلیط مربوطه را پیدا کنید. در صورت ممکن بهتر است بلیط رفت و برگشت تهیه کنید تا بتوانید با برنامه ریزی درست در زمان مقرر بازگردید. با تهیه بلیط برگشت، نگرانی شما از بابت تهیه بلیط کاهش پیدا می کند؛ چرا که این امکان وجود دارد که بلیط برگشت در بازه زمانی که شما می خواهید یافت نشود.

[caption id="attachment_179" align="aligncenter" width="780"]بلیط شهر آتن بلیط شهر آتن[/caption]

رزرو بلیط آتن

در صورتی که قصد سفر به آتن را دارید، بهتر است از قبل برای رزرو بلیط آن اقدام کنید. در بعضی از زمان های خاص، به علت تقاضای زیاد مردم امکان تهیه بلیط بسیار کم می شود؛ چه بسا بهتر است از پیش برای تهیه بلیط آتن اقدام کنید تا هیچ گونه تداخلی در برنامه های شما ایجاد نشود. شما می توانید با توجه به مواردی از قبیل قیمت بلیط، زمان پرواز، فرودگاه مبدا، فرودگاه مقصد، تعداد توقف و غیره پرواز مورد نظر خود را بررسی کنید و بلیط مربوطه را رزرو کنید. گاهی اوقات دوست دارید با شرکت یا ایرلاین خاصی پرواز داشته باشید یا قوانین حمل بار آن شرکت برای شما مهم است، در این شرایط بهتر است از قبل برای رزرو بلیط اقدام کنید.

[caption id="attachment_180" align="aligncenter" width="780"]رزرو بلیط آتن رزرو بلیط آتن[/caption]

شرکت هایی که به آتن پرواز دارند

آژانس های هواپیمایی مختلفی سعی در ارائه بهترین خدمات پروازی برای سفر به آتن هستند. هر یک از آژانس ها خدمات خاصی ارائه می دهند که شما می توانید با توجه به شرایط خود، بلیط آتن را از یکی ازاین شرکتها خریداری کنید . بهترین شرکت های هواپیمایی که به مقصد آتن پرواز دارند شرکت هواپیمایی ماهان و هواپیمایی آژین می باشد. برای مثال شرکت هواپیمایی آژین در طول هفته 3 پرواز رفت به آتن و 2 پرواز برگشت از آتن دارد که می توانید با توجه به زمان حرکت و بازگشت، مناسب ترین را انتخاب کنید. پروازهای غیر مستقیم مانند هواپیمایی اوکراین و پگاسوس ترکیه نیز وجود دارند که می توانید آنها را برای سفر انتخاب کنید.

[caption id="attachment_181" align="aligncenter" width="780"]شرکت هایی که به آتن پرواز دارند شرکت هایی که به آتن پرواز دارند[/caption]

بهترین زمان رزرو بلیط آتن

نوروز و تابستان دو زمانی هستند که تعداد متقاضیان سفرهای خارجی مانند آتن، بسیار بالا می رود. بنابراین اگر هزینه بلیط و همچنین محل اقامت برای شما مهم است، بهتر است زمانی را برای سفر به آتن انتخاب کنید که تعداد مسافران در این شهر کمتر است. آتن شهری است که با توجه به جاذبه های زیبایی که دارد، در هر فصلی از سال می توانید بهترین خاطره ها را برای خود بسازید؛ بنابراین هر زمان که بخواهید می توانید برای رزرو بلیط آتن اقدام کنید. با توجه به اینکه قیمت بلیط آتن در روزها و ایام مختلف سال متفاوت است، نمی توان هیچ گونه قطعیتی درباره قیمت بلیط ها داد. شما فقط می توانید با بررسی دائمی قیمت بلیط و آشنایی با روند نزولی و صعودی آنها، بهترین بلیط آتن را برای خود خریداری کنید.

[caption id="attachment_182" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان رزرو بلیط آتن بهترین زمان رزرو بلیط آتن[/caption]

بلیط لحظه آخری آتن

اگر به دنبال یک بلیط آتن ارزان قیمت با تمام امکانات هستید، پیشنهاد ما به شما بلیط لحظه آخری آتن است. در این نوع بلیط آتن با توجه به اینکه مدت زمان کمی تا پرواز باقی مانده است و هنوز ظرفیت پرواز تکمیل نشده است، بلیط با قیمت کمتری برای فروش بر روی سایت قرار می گیرد. در بلیط لحظه آخری آتن دیگر شما نمی توانید درباره زمان سفر خود تصمیم گیری کنید، بلکه باید همیشه آماده سفر باشید. بلیط لحظه آخری آتن بیشتر در فصل هایی یافت می شود که فصل پیک گردشگری در آتن نمی باشد و متقاضیان کمتری برای بلیط این شهر وجود دارد. به منظور پیدا کردن ارزان ترین بلیط آتن، فقط باید کمی جستجو کنید تا با لیستی از قیمت ها در روزهای مختلف هفته روبرو شوید.

[caption id="attachment_183" align="aligncenter" width="780"]بلیط لحظه آخری آتن بلیط لحظه آخری آتن[/caption]

نکاتی که در هنگام خرید بلیط آتن باید در نظر بگیرید

در هنگام خرید بلیط آتن، دقت داشته باشید که بعضی از شرکت های هواپیمایی قوانین خاصی درباره حمل بار و ترانسفر فرودگاهی دارند که بهتر است از قبل راجع به آنها اطلاع داشته باشید. در هنگام خرید بلیط می توانید، خدماتی از قبیل بیمه مسافراتی، ترانسفر فرودگاهی و غیره را نیز خریداری کنید. به تاریخ پرواز دقت داشته باشید، تا هیچ گونه تداخلی در برنامه ریزی های شما ایجاد نشود. اطلاعات و مشخصات خود را در هنگام خرید بلیط آتن، به دقت و صحت وارد کنید؛ چرا که هر گونه مغایرت در اطلاعات شناسایی شما، باعث باطل شدن بلیط خواهد شد. برخی از آژانس ها برای کنسلی شرایط خاصی دارند، حتما از قبل راجع به آن اطلاعات کسب کنید؛ چرا که این قوانین با توجه به بخشنامه تحت هر شرایطی اجرا می شوند. فراموش نکنید مدت زمان پرواز آتن ممکن است با توجه به عواملی از قبیل شرایط آب و هوایی تغییر کند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱