هتل های لیتوانی

هتل های لیتوانی

سفر به کشورهای مختلف اروپایی می تواند از مهمترین سفرها محسوب شود. یکی از مهمترین بخش های سفر، محل اقامت در آن کشور است. ما در این متن قصد داریم تا هتل های لیتوانی را به عنوان محل های اقامتی که افراد دوست دارند به آن سفر کنند، مورد بررسی قرار دهیم. هتل های لیتوانی دارای نمونه های مختلفی با خدمات متفاوتی می باشند. افرادی که قصد سفر به کشور لیتوانی و اقامت چند روزه در آن را دارند، می توانند یکی از این هتل های لیتوانی را انتخاب کنند و در آن برای چند مدت اقامت داشته باشند. ما در این متن قصد داریم تا به بررسی هتل های لیتوانی، برای افرادی که قصد سفری کوتاه به این کشور را دارند، بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

بررسی هتل های لیتوانی

کشور لیتوانی دارای پتانسیل های فراوان گردشگری می باشد. به همین دلیل وجود محل های اقامتی برای افرادی که به این کشور سفر می نمایند، ضروری می باشد.  اکثر هتل های لیتوانی بین 3 الی 5 ستاره می باشند. هزینه هتل های لیتوانی در فصول مختلف با توجه به میزان گردشگرانی که در این کشور وجود دارند، متفاوت می باشد. به طور مثال افرادی که در فصول گردشگری و شلوغ به این کشور سفر می کنند، باید هزینه بیشتری را برای رزرو یکی از هتل های لیتوانی بپردازند. افرادی که قصد دارند به یکی از هتل های لیتوانی بروند، می توانند با مراجعه به آژانس های مسافرتی معتبر اقدام به رزرو این هتل ها در زمان تعیین شده برای سفر نمایند. گفتنی است افرادی که از طریق تور لیتوانی و یا تور اروپا به این کشور سفر می کنند دغدغه ای برای رزرو هتل های لیتوانی ندارند.

[caption id="attachment_4189" align="aligncenter" width="780"]هتل های لیتوانی هتل های لیتوانی[/caption]

هتل استیلیا لیتوانی

یکی از هتل های لیتوانی است که دارای 5 ستاره میباشد، هتل استیلیا یکی از بهترین هتل های لیتوانی است. این هتل به تمامی جاذبه های گردشگری پایتخت لیتوانی و خدمات رفاهی این شهر نزدیک است. این هتل دارای 46 اتاق مختلف برای افراد می باشد. این هتل از هتل های لیتوانی، دارای رستوران های مجللی است که افراد می توانند برای صرف وعده های غذایی به آن مراجعه نمایند. از خدماتی که در این هتل موجود می باشد، می توان به لابی بسیار بزرگ، سونا، استخر، جکوزی، سالن های ورزشی، کتابخانه، مرکز تجاری واقع در خود هتل، حمام با تمام تجهیزات، تلویزیون و ماهواره در تمام اتاق ها، خدمات مختلف برای معلولین، تهویه هوای مناسب، خدمات ماساژ، اینترنت پرسرعت در تمام فضا و مینی بار اشاره کرد. این هتل برخلاف تمام هتل های لیتوانی از بردن حیوانات به داخل جلوگیری نمی کند. تمامی خدمات این هتل به صورت 24 ساعته می باشد.

[caption id="attachment_4190" align="aligncenter" width="780"]هتل های لیتوانی هتل های لیتوانی[/caption]

هتل هنر باغ مهتاب لیتوانی

از دیگر هتل های لیتوانی می توان به هتل هنر باغ مهتاب اشاره کرد. این هتل یکی از هتل های 4 ستاره و بسیار خوب لیتوانی محسوب می شود. بنای این هتل به مانند برخی از دیگر هتل های لیتوانی مربوط به یک کار دیگر بوده است و بسیار قدیمی می باشد. اما با تغییر کاربری امروزه به یکی از هتل های لیتوانی در پایتخت این کشور تبدیل شده است. این هتل 18 اتاقه دارای خدمات بیشماری می باشد که از مهمترین آنها می توان به اینترنت رایگان، صبحانه رایگان، سرو غذا در اتاق، حمام های مجهز به تمامی وسایل و وسایل آشپزخانه اشاره کرد. ماشین هایی برای افراد تهیه شده است که افراد می توانند آنها را برای خود کرایه نمایند و به تفریح بپردازند.  

بررسی هتل گراتا لیتوانی

یکی از هتل های لیتوانی را می توان هتل 3 ستاره گراتا در پایتخت این کشور دانست. این هتل یکی از هتل های ارزان کشور لیتوانی محسوب می شد. هتل گراتا دارای خدمات مختلفی می باشد و افراد با مراجعه به این هتل می توانند از خدمات خوب آن بهره مند شوند. این هتل دارای امکاناتی چون استخر، سونا و جکوزی می باشد، که البته این امکانات در کمتر هتل 3 ستاره ای یافت می شود. اتاق های این هتل به تمامی امکانات رفاهی چون اینترنتی رایگان، حمام، سشوار و وسایل آشپزی مجهز می باشند. این اتاق ها دارای تعداد تخت های متفاوتی می باشد که با توجه به تعداد نفرات افراد متقاضی می توانند یکی از آنها را انتخاب نمایند. افراد با اقامت در این هتل به راحتی می توانند به خدمات شهری دسترسی داشته باشند.

[caption id="attachment_4191" align="aligncenter" width="780"]هتل های لیتوانی هتل های لیتوانی[/caption]

بررسی هتل رادیسون بلو لیتوانی

یکی دیگر از هتل های لیتوانی، هتل رادیسون بلو می باشد. این هتل یکی از هتل های با کیفیت و سطح بالا کشور لیتوانی محسوب می شود. رادیسون بلو از هتل های 5 ستاره لیتوانی است. افرادی که به این هتل مراجعه می نمایند، می توانند از خدمات بی نظیری چون وای فای رایگان، برخورداری از مترجمان مختلف، چشم انداز زیبا، استفاده از امکاناتی مانند استخر، سونا و جکوزی، استفاده از وان گرم در اتاق ها، خدمات ماساژ در اتاق، صبحانه در داخل اتاق، استفاده از رستوران و بار، خدمات خشکشویی، واکس زدن و نگهداری از کودکان استفاده کنند. افرادی که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به وسایل حمل و نقل مانند مترو، قطار و اتوبوس دسترسی داشته باشند. در این هتل آوردن حیوانات و کشیدن سیگار ممنوع است. این هتل خدمات خوبی برای افرادی که معلولیت جسمی دارند، در نظر گرفته است. افراد باید در ساعت 12 شب اتاق را تخلیه کنند و برای دریافت آن می توانند ساعت 3 بعد از ظهر اقدام نمایند.

[caption id="attachment_4192" align="aligncenter" width="780"]هتل های لیتوانی هتل های لیتوانی[/caption]

بررسی هتل شکسپیر لیتوانی

یکی دیگر از بهترین هتل های لیتوانی هتل شکسپیر این کشور می باشد. این هتل دارای 31 اتاق مختلف می باشد. بنای این هتل یکی از بناهای قدیمی شهر ویلنیوس است که با تغییر کاربری به یک هتل تبدیل شده است. شما در این هتل می توانید خدماتی چون اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، سرو غذا در اتاق، بار، رستوران، سیستم تهویه هوای مناسب، سالن استراحت، خدمات رختشویی و خشکشویی را دریافت کنید. افرادی که در این هتل اقامت می کنند، باید ساعت 12 ظهر اتاق را تخلیه نمایند. لذا ساعت دریافت اتاق ساعت 1 بعد از ظهر می باشد. در کل می توان گفت این هتل یکی از هتل های خوب لیتوانی به شمار می رود، که افراد در زمان سفر به لیتوانی باید این هتل را مورد توجه قرار دهند. جهت رزرو تور لیتوانی و یا تور اروپا میتوانید به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه نمایید.

[caption id="attachment_4194" align="aligncenter" width="780"]هتل های لیتوانی هتل های لیتوانی[/caption]

بررسی هتل رینو لیتوانی

یکی از بهترین هتل های لیتوانی که مورد توجه بسیاری از افراد برای اقامت می باشد، هتل رینو در پایتخت این کشور است. افرادی که در این هتل اقامت دارند، می توانند از خدمات رفاهی آن نهایت استفاده را ببرند. از جمله خدماتی که در این هتل به مسافران ارائه می شود، می توان به اینترنت رایگان، بار 24 ساعته، پارکینگ، لابی، سیستم تهویه هوای مناسب، مبلمان در اتاق ها و وان آب گرم اشاره کرد. افراد با اقامت در این هتل می توانند به راحتی به جاذبه های گردشگری، وسایل حمل و نقل و مراکز تجاری برای خرید دسترسی داشته باشند. این هتل دارای 17 اتاق می باشد که نوع اتاق های آن و خدماتی که در آن ارائه می شوند متفاوت است. اقامت در این هتل از هزینه های پایینی برخوردار است.

بررسی هتل کمپینسکی لیتوانی

از دیگر هتل های لیتوانی می توان به هتل کمپینسکی اشاره کرد. این هتل از هتل های لیتوانی دارای 5 ستاره می باشد و از خدمات سطح بالایی برخوردار است. شما با اقامت در این هتل می توانید از خدماتی چون سونا، وان آب گرم، استخر، رستوران با غذاهای متنوع، مرکز تجاری در محیط هتل، اینترنت رایگان، ال سی دی در تمام اتاق ها، کلیه وسایل آشپزی، خدمات نگهداری از کودک، خدمات پزشکی و خدماتی رایانه ای برخوردار شوید. لازم به ذکر است که کشیدن سیگار در محوطه و اتاق ها و به همراه داشتن حیوانات در این هتل ممنوع است. این هتل دارای 96 اتاق مختلف با گنجایش های متفاوت می باشد. لذا افراد با توجه به تعداد نفرات خود و بودجه ای که دارند، می توانند یکی از این اتاق ها را انتخاب نمایند.

[caption id="attachment_4196" align="aligncenter" width="780"]هتل های لیتوانی هتل های لیتوانی[/caption]

بررسی هتل ناروتیس لیتوانی

یکی دیگر از هتل های لیتوانی هتل ناروتیس می باشد. این هتل را می توان از قدیمی ترین هتل ها در اروپای شرقی دانست. این هتل 5 ستاره دارای خدمات بی نظیری می باشد. افراد می توانند با سفر به این کشور به راحتی در این هتل اقامت داشته باشند و از خدماتی چون اینترنت رایگان، آرامش بسیار خوب، کتابخانه، سالن های ورزشی، استخر، سونا، جکوزی، تهویه مناسب، تلویزیون ال سی دی، حمام های مجهز، سشوار، آبگرم و خدمات ماساژ استفاده نمایند. این هتل دارای 5 طبقه و 53 اتاق مختلف می باشد.

در مورد هتل های لیتوانی

در پایان می توان گفت هتل های لیتوانی مکان بسیار خوبی برای اقامت افراد محسوب می شود. این هتل ها بالقوه دارای خدمات سطح بالایی می باشند و افراد با توجه به بودجه خود، می توانند یکی از آنها را انتخاب کنند. اکثر هتل هایی که در متون بالا بررسی نمودیم، در پایتخت این کشور می باشند و این موضوع به دلیل جاذبه های بسیار زیاد این شهر است.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت لیتوانی، ویزای لیتوانی، تور لیتوانی و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱