هتل های لتونی

هتل های لتونی

انتخاب هتل و محل اقامت، از مهمترین ارکان سفر می باشد. اگر قصد سفر به کشور لتونی را دارید و شناختی نسبت به این کشور ندارید، بهتر است قبل از سفر، جست و جویی در رابطه با هتل های لتونی و کیفیت و خدمات آن ها داشته باشید تا با انتخاب بهترین هتل های لتونی، بدون دغدغه و با خیالی آسوده سفر کنید. این مقاله شما را با هتل های لتونی بیش تر آشنا می کند. جهت رزرو تور لتونی و تور اروپا با آژانس های مسافرتی معتبر در ارتباط باشید.

هتل گاردن پالاس، یکی از بهترین هتل های لتونی

هتل گاردن پالاس، به سبب ویژگی های منحصر به فرد خود یکی از بهترین هتل های لتونی محسوب می شود. این هتل مجلل در شهر توریستی ریگا قرار دارد. موقعیت جغرافیایی این هتل، به نحوی است که شما به راحتی به مراکز خرید نیز دسترسی خواهید داشت. فاصله این هتل تا فرودگاه نیز بسیار کم می باشد. هتل گاردن پالاس، جزو هتل های چهار ستاره می باشد که خدمات ویژه ای را به مهمانان خود ارائه می کند. این هتل، سرآشپز های ماهر را در پخت غذا های خود به کار می گیرد تا غذایی با کیفیت، در اختیار مشتریان و مراجعه کنندگان خود قرار دهد. با اقامت در این هتل، هیچ گونه نگرانی بابت غذا نیز نخواهید داشت. امکانات رفاهی که همواره مورد توجه هتل داران در سراسر دنیا می باشد، در این هتل در بالا ترین  سطح می باشد. این هتل به واسطه ی خدمات رفاهی متنوع، توانسته است در گروه بهترین هتل های لتونی قرار بگیرد. از جمله امکانات این هتل می توان به بالکن اختصاصی، امکان اجاره ی دوچرخه، اینترنت رایگان در اتاق‌ها، خدمات اتو شویی و خشک شویی و خدمات کرایه اتومبیل اشاره کرد که مطئناً هر یک از این خدمات، برای هر مسافری ارزشمند خواهد بود. از دیگر خدمات این هتل باید به تسلط پرسنل آن به زبان های انگلیسی، روسی و لتونیایی اشاره کرد که خدمت رسانی و برقراری ارتباط با مراجعه کنندگان را سهولت می بخشد.

[caption id="attachment_4203" align="aligncenter" width="780"]هتل های لتونی هتل های لتونی[/caption]

هتل Tallink، در صدر بهترین هتل های لتونی

در سفر به لتونی کافی است این آدرس «24Elizabetes, Riga LV-1050, Latvia» را در دست داشته باشید تا شما را به هتل پنج ستاره ی Tallink راهنمایی کنند. این هتل که جزو پر طرفدارترین هتل های لتونی می باشد در مرکز شهر ریگا و در نزدیکی بازار برگ، واقع شده است. مجسمه ی آزادی و کلیسای سنت جان نیز در حوالی این هتل قرار دارند. امکانات خاص این هتل، از جمله باشگاه ورزشی، سونا و وان آب گرم به عنوان نقطه ی قوتی در این هتل به چشم می خورد. علاوه بر امکانات رفاهی، امکانات تجاری این هتل مانند اتاق جلسات، ماشین لیموزین و ماشین شهری نیز به بهترین نحو ارائه می شوند. کیفیت مطلوب غذا های سرو شده در این هتل، همواره سبب جلب رضایت مشتریان شده است. وعده ی صبحانه در این هتل، هزینه ای ندارد و به صورت رایگان می باشد. مهمانان نیز با پرداخت هزینه، می توانند از پارکینگ هتل استفاده نمایند. تمیزی این هتل نیز متناسب با برترین هتل های کشور لتونی است.

هتل ایبیس ریگا سنتر در گروه برترین هتل های لتونی

یکی دیگر از محبوب ترین هتل های لتونی که توصیه می شود در سفر به این کشور، در لیست انتخاب های خود برای محل اقامت قرار دهید، هتل ایبیس ریگا سنتر می باشد. این هتل سه ستاره نیز با ارائه ی انواع خدمات به مراجعه کنندگان خود، هم سبب افزایش محبوبیت خود و هم سبب جلب رضایت مشتریان می شود. کسب عنوان برترین هتل های لتونی توسط این هتل، نیز بی دلیل نمی باشد. استفاده از کارکنانی مجرب و مسلط به چندین زبان، در این هتل سبب شده است که مسافران با زبان های مختلف، به راحتی با آن ها ارتباط برقرار نمایند. در این هتل خدمات نگهداری کودک نیز انجام می شود و در صورتی که با خانواده به سفر می روید می توانید کودک خود را با خیال آسوده به آن ها بسپارید و به خرید و یا امور کاری خود بپردازید. امکان ورود حیوانات خانگی نیز در این هتل وجود دارد. فاصله کم تر از شش کیلومتری این هتل با فرودگاه نیز بر محاسن آن می افزاید و مهر تأییدی بر انتخاب آن به عنوان یکی از بهترین هتل های لتونی می شود.

[caption id="attachment_4204" align="aligncenter" width="780"]هتل های لتونی هتل های لتونی[/caption]

هتل گالری از دیگر هتل های لتونی

هتل گالری ریگا که در مرکزیت شهر ریگا واقع شده است، نیز از جمله هتل های لتونی است که می تواند به عنوان محل اقامت مناسب در سفر به این کشور انتخاب شود. اقامت در این هتل پنج ستاره، به شما امکان بازدید از موزه ی هنر لتونی را نیز می دهد، زیرا این هتل در فاصله ی بسیار کمی با موزه ی هنر قرار دارد. این هتل از امکاناتی چون باشگاه ورزشی، استخر، سونا، اینترنت رایگان و مرکز تجاری برخوردار است و به صورت 24 ساعته فعال می باشد. این هتل به شما کمک می کند تا بلیط و تورهای گوناگون را به راحتی تهیه کنید. ارائه ی چنین امکاناتی، این هتل را برازنده قرار گرفتن در لیست بهترین هتل های لتونی می سازد.

[caption id="attachment_4205" align="aligncenter" width="780"]هتل های لتونی هتل های لتونی[/caption]

هتل Dome & SPA از دیگر هتل های لتونی با پنج ستاره

هتل پنج ستاره ی Dome & SPA نیز با برخورداری از امکانات رفاهی و تجاری مختلف، نام خود را در فهرست برترین هتل های لتونی، ثبت کرده است. این هتل، تمامی معیار های لازم که سبب تفکیک هتل های لتونی و درجه بندی آن ها می شود، دارا است. خدماتی از جمله، اتاق جلسات، ماشین لیموزین، اینترنت پرسرعت، صبحانه ی رایگان، کارکنان چند زبانه، مغازه های خرید هدیه، خشک شویی، پارکینگ، باجه های روزنامه فروشی در این هتل ارائه می شود. در واقع هر آن چه که مسافران در سفر به آن نیازمند هستند توسط این هتل، مهیا می شود. مسافرین همه ساله از طریق رزرو تور لتونی و یا تور اروپا به این کشور توریستی سفر مینمایند.

هتل Radisson Blu Elizabete

این هتل، هتلی چهار ستاره در قلب ریگا و در چند قدمی مجسمه آزادی می باشد. همین توصیف برای هتل Radisson Blu Elizabete کفایت می کند تا بتوان آن را یکی از بهترین هتل های لتونی دانست. این هتل نیز ارائه کننده انواع خدمات رفاهی و تجاری می باشد. در صورتی که نیاز به کامپیوتر داشته باشید، می توانید از هتل کرایه کنید. آدرس این هتل Elizabetes Street 73, Riga LV-1050, Latvia است.

[caption id="attachment_4206" align="aligncenter" width="780"]هتل های لتونی هتل های لتونی[/caption]

هتل روما ریگا لتونی

در لیست انتخابی خود برای بهترین هتل های لتونی، هتل روما در شهر ریگا را نیز قرار دهید. هتلی چهار ستاره با امکاناتی فراوان که بی شک با یک بار مراجعه به آن، در صورت سفر مجدد به این کشور، حتماً دوباره به آنجا خواهید رفت. هر آن چه که یک هتل با کیفیت دارد هتل روما نیز دارا می باشد به همین خاطر است که توصیه می کنیم حتما به عنوان یکی از برترین هتل های لتونی، آن را به خاطر داشته باشید. این هتل نیز امکانات رفاهی متعددی در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد. البته این هتل مجوز ورود حیوانات خانگی به هتل را نمی دهد. بنابراین اگر حیوانات خانگی را با خود به سفر می برید به این نکته دقت داشته باشید. در این هتل چهار ستاره و مجلل، سالن کنفرانس و جلسات نیز وجود دارد و در صورتی که با هدف تجاری یا ملاقات با افراد مهم سفر می کنید می توانید از سالن جلسات هتل استفاده کنید.

هتل کانونتا ستا

هتل سه ستاره ی کانونتا ستا واقع در ریگای لتونی نیز در لیست بهترین هتل های این کشور می باشد. از جمله امکانات و خدماتی که این هتل در اختیار مراجعه کنندگان خود قرار می دهد: رستوران، اینترنت پر سرعت، بوفه ی صبحانه، شاتل فرودگاهی، امکانات جلسات و مهمانی، اتاق غیر سیگاری است. در قوانین این هتل ساعت ورود رأس ساعت 14 و ساعت خروج در ساعت 12 عنوان شده است. این هتل در 300 متری فرودگاه قرار گرفته است.

هتل آیلند ریگا

یکی دیگر از هتل های ریگا که به عنوان بهترین هتل های لتونی به شما معرفی می شود، هتل آیلند می باشد. تهویه مطبوع این هتل، رستوران، امکانات جلسه و استفاده از اینترنت پر سرعت در فهرست خدمات این هتل دیده می شود. این هتل از جمله هتل های لتونی است که به مشتریان خود اجازه ورود حیوانات خانگی را می دهد. ساعت ورود و خروج این هتل نیز مانند هتل کانونتا می باشد.

هتل Neigburs، از دیگر هتل های لتونی

هتل Neigburs که یک هتل چهار ستاره در ریگا می باشد نیز از جمله هتل های لتونی به شمار می رود که مراجعه کنندگان بسیاری دارد. این هتل که در مجاورت گنبد کلیسای جامع واقع شده است ترکیب جالبی از میراث تاریخی و طراحی معاصر است و برخی از اتاق های این هتل، دارای پنجره ای به سمت گنبد کلیسای جامع هستند. کلیه ی سوئیت های این هتل دارای آشپزخانه مجزا می باشند. البته خدمات غذا خوری در یک فضای جذاب ارائه می گردد. در این رستوران، صبحانه، به صورت رایگان سرو می شود و دارای تنوع غذایی بالایی است. در نهایت می توان گفت که امکانات رفاهی و تجاری آن، سبب محبوبیت آن در بین هتل های لتونی شده است.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت لتونی، ویزای لتونی، تور لتونی و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱