هتل های گوتنبرگ

هتل های گوتنبرگ

آشنایی با هتل های گوتنبرگ می تواند برای سفر به این شهر یک امر ضروری باشد، در صورتی که بدون آشنایی با هتل های گوتنبرگ به گوتنبرگ سفر کنید ممکن است مشکلات زیادی برای شما ایجاد شود، به عنوان مثال ممکن است نتوانید در این شهر هتلی را مطابق با ویژگی مورد نظر خود پیدا کنید و بنابراین اقامت راحتی را در این شهر نداشته باشید. به همین علت در این مطلب اقدام به معرفی هتل های معروف و پر طرفدار شهر گوتنبرگ سوئد کردیم.

رزرو هتل در شهر گوتنبرگ

همانطور که در قسمت مقدمه گفته شد یکی از ملزومات سفر به شهر گوتنبرگ رزرو اتاق در یکی از هتل های گوتنبرگ می باشد، با رزرو کردن اتاق در یکی از هتل های گوتنبرگ می توانید بدون هیچ گونه دغدغه ای به این شهر سفر کنید. شما قبل از این که بخواهید ویزای خود را دریافت کنید باید در یکی از هتل های گوتنبرگ اقدام به رزرو اتاق کنید چرا که مدرک رزرو اتاق می تواند صدور ویزای سوئد را به میزان بسیار زیادی جلو بیندازد. در ادامه این مطلب به معرفی برخی از هتل های بسیار معروف و مشهور شهر گوتنبرگ می پردازیم که با آشنایی با آن ها می توانید یکی از هتل های گوتنبرگ را انتخاب کرده و اتاقی را در آن رزرو کنید. برای رزرو اتاق در هر یک از هتل های کشور سوئد می توانید به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه نمایید.

هتل Dorsia

یکی از بزرگترین و شیک ترین هتل های گوتنبرگ هتل دورسیا این شهر می باشد که طرفدارن بسیار زیادی در این شهر دارد، هتل دورسیا از لحاظ معماری دارای یکی از زیباترین معماری ها در میان تمامی هتل های گوتنبرگ است، معماری این هتل شباهت بسیار زیادی به معماری فرانسوی دارد. این هتل دارای امکانات بسیار زیادی می باشد که باعث شده است در گروه مشهورترین هتل های گوتنبرگ قرار گیرد که از جمله این امکانات می توان به مواردی از قبیل تخت های تاشو در اتاق های این هتل، تلویزیون های ال سی دی، کارکنان چند زبانه که یکی از ویژگی های آن ها صحبت به زبان فارسی می باشد، حمام های بسیار مجهز درون هر اتاق، کتری برقی و اتو درون اتاق ها و ... اشاره کرد. با اقامت در هتل دورسیا گوتنبرگ می توانید یک اقامت خوب و مفید را تجربه کنید.

هتل First Hotel G

این هتل یک هتل فوق العاده در میان هتل های گوتنبرگ است، کیفیت این هتل در میان بومیان شهر گوتنبرگ بسیار مشهور می باشد. یکی از ویژگی های فوق العاده این هتل که باعث پرطرفدار شدن آن در میان سایر هتل های گوتنبرگ شده است این است که این هتل محل بسیار مناسبی برای اقامت زوجین می باشد. از جمله امکاناتی که در این هتل در اختیار شما قرار دارد می توان به مواردی از قبیل اینترنت رایگان در تمامی اتاق ها و لابی هتل، رستوران بسیار عالی که در درون هتل قرار دارد، تخت خواب های بسیار بزرگ که مناسب برای استراحت می باشند، صبحانه رایگان و سلف سرویس و ... اشاره کرد. اگر قصد سفر به کشور سوئد و شهر گوتنبرگ را دارید می توانید این هتل را با مراجعه به آژانس های مسافرتی معتبر رزرو کنید.

[caption id="attachment_4175" align="aligncenter" width="780"]هتل های گوتنبرگ هتل های گوتنبرگ[/caption]

 

هتل Radisson Blu Riverside

یکی از معروف ترین هتل های گوتنبرگ هتل Radisson Blu Riverside می باشد که دارای ویژگی های بسیار مهمی است که یکی از مهم ترین این ویژگی ها صحبت کردن کارکنان این هتل به بسیاری از زبان های دنیا می باشد، بسیاری از توریست ها که وارد کشور سوئد می شوند دوست دارند که یک شخص هم زبان را در کنار خود داشته باشند و احساس تنهایی نکنند، در این هتل می توانید از این امکان فوق العاده استفاده کنید تا احساس تنهایی نکنید. نکته جالبی که باید بدانید این است که در این هتل کارکنان فارسی زبان نیز هستند که برای ارتباط گیری بهتر می توانید خدمات مورد نیاز خود را از آن ها بخواهید. این هتل دارای امکانات دیگری از قبیل رستوران، منظره فوق العاده رو به رودخانه، اینترنت رایگان درون اتاق ها و ... نیز می باشد که آن را در میان بهترین هتل های گوتنبرگ قرار داده است.

[caption id="attachment_4176" align="aligncenter" width="780"]هتل های گوتنبرگ هتل های گوتنبرگ[/caption]

 

هتل Gothia Towers Hotel

اگر به دنبال یک هتل شیک در یکی از بلندترین برج های شهر گوتنبرگ می باشید بهتر است این هتل را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنید، این هتل یکی از زیباترین هتل های گوتنبرگ است و سالانه توریست ها و مسافران بسیار زیادی برای اقامت در این هتل به آن مراجعه می کنند، از جمله امکاناتی که در این هتل در اختیار شما قرار دارد می توان به مواردی از قبیل یک سالن بدنسازی بسیار مجهز، یک مینی بار مناسب برای استراحت و تفریح، اینترنت پر سرعت به صورت وای فای در تمامی اتاق ها، یک رستوران بسیار بزرگ و شیک و .... اشاره کرد. یکی از برترین ویژگی های این هتل که آن را در میان زیباترین هتل های گوتنبرگ قرار داده است منظره فوق العاده این هتل است که از بالای برجی که این هتل در آن قرار دارد می توانید تمام شهر گوتنبرگ را زیر پای خود احساس کنید.

[caption id="attachment_4177" align="aligncenter" width="780"]هتل های گوتنبرگ هتل های گوتنبرگ[/caption]

 

هتل Upper House

اگر دوست دارید در یکی از بهترین هتل های گوتنبرگ که یک هتل 5 ستاره می باشد اقامت کنید، می توانید این هتل را به عنوان مقصد برای خود انتخاب کنید. هتل Upper House یک هتل بسیار لاکچری است که بیشتر برای طیف مرفه و ثروتمند مورد استفاده قرار می گیرد، این هتل دارای امکانات بسیار لوکسی می باشد که آن را تبدیل به یکی از لوکس ترین هتل های گوتنبرگ کرده است. امکانات این هتل شامل مواردی از قبیل استخرهای اختصاصی مربوط به هر اتاق، اینترنت پرسرعت رایگان در هر اتاق، نمای فوق العاده زیبا، حمام های اختصاصی و بسیار مجهز برای هر اتاق به صورت جداگانه، تلویزیون های صفحه تخت و بسیاری از موارد دیگر می شود. همه ساله مسافرین و گردشگران جهت رزرو تور سوئد و یا تور اروپا به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه مینمایند.

[caption id="attachment_4178" align="aligncenter" width="780"]هتل های گوتنبرگ هتل های گوتنبرگ[/caption]

 

هتل Scandic Rubinen

اگر قصد دارید هتلی آرام را از میان هتل های گوتنبرگ برای اقامت خود انتخاب کنید هتل Scandic Rubinen می تواند یکی از گزینه های بسیار مناسب برای شما باشد، این هتل در میان سایر هتل های گوتنبرگ امتیاز بیشتری را در نظرسنجی هایی که در میان سایت های گردشگری صورت می گیرد گرفته است. از آن جایی که این هتل تقریبا در مرکز شهر قرار دارد می توانید بدون این که هزینه اضافه ای را برای تاکسی گرفتن بپردازید خیلی راحت و در کوتاه ترین زمان از بیشتر جاذبه های گردشگری شهر گوتنبرگ دیدن کنید. هتل Scandic Rubinen دارای منظره های بسیار زیبایی است که می توانید در اتاق خودتان از این مناظر دیدن کنید و نهایت لذت را ببرید.

[caption id="attachment_4179" align="aligncenter" width="780"]هتل های گوتنبرگ هتل های گوتنبرگ[/caption]

 

هتل Pigalle

یکی از کلاسیک ترین هتل های گوتنبرگ هتل Pigalle است که هتلی فوق العاده زیبا است، این هتل بیشتر برای افرادی مناسب می باشد که علاقه زیادی به محیط های هنری و کلاسیک دارند، اتاق های این هتل خیلی بزرگ نیستند ولی زیبایی خاصی دارند که می تواند برای هر مسافری بسیار جالب باشد. در نظرسنجی هایی که از بسیاری از سایت های گردشگری گرفته شده است این هتل به عنوان زیباترین هتل در میان هتل های گوتنبرگ قرار گرفته است. هزینه اقامت در این هتل به نسبت زیبایی آن بسیار بالا می باشد و متناسب با همین قیمت امکانات زیادی از قبیل اینترنت رایگان، تلویزیون های تختی و بسیاری دیگر از امکانات در اختیار شما قرار میگیرد.

[caption id="attachment_4180" align="aligncenter" width="780"]هتل های گوتنبرگ هتل های گوتنبرگ[/caption]

 

هتل Sankt Jorgen Park

این هتل جزء بهترین هتل های گوتنبرگ قرار دارد که یک هتل 4 ستاره است، بسیاری از مسافرانی که سالانه وارد کشور سوئد و شهر گوتنبرگ می شوند این هتل را به عنوان محل اقامت خود انتخاب می کنند، از جمله امکاناتی که در این هتل در اختیار شما قرار دارد می توان به صبحانه رایگان و سلف سرویس این هتل، رستورانی که در داخل هتل قرار دارد که برای میل غذا می توانید به آن مراجعه کنید، باشگاه بدنسازی بسیار مجهزی که در داخل هتل قرار دارد و حمام های بسیار مجهز اختصاصی برای هر اتاق به صورت جداگانه اشاره کرد.

[caption id="attachment_4181" align="aligncenter" width="780"]هتل های گوتنبرگ هتل های گوتنبرگ[/caption]

 

هتل Good Morning Gothenburg

این هتل هتلی سه ستاره در شهر گوتنبرگ می باشد که جزو ارزان ترین و مناسب ترین هتل های گوتنبرگ به شمار می آید، فاصله این هتل تا مرکز شهر گوتنبرگ تنها 800 متر می باشد و  با این که فاصله اش با بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر گوتنبرگ بسیار کم می باشد ولی قیمت آن بسیار مناسب می باشد. در این هتل شما می توانید از اینترنت رایگانی که در هر اتاق قرار داده شده است استفاده کنید و وعده صبحانه نیز به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

[caption id="attachment_4182" align="aligncenter" width="780"]هتل های گوتنبرگ هتل های گوتنبرگ[/caption]

 

هتل Spar Hotel Garda

یکی دیگر از مناسب ترین هتل های گوتنبرگ هتل  Spar Hotel Garda می باشد که تا مرکز شهر گوتنبرگ تنها 900 متر فاصله دارد و این هتل نیز در نزدیکی بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر گوتنبرگ قرار گرفته است، در این هتل می توانید از امکاناتی نظیر اینترنت رایگان درون اتاق ها، حمام های اختصاصی در هر اتاق و .. استفاده کنید. نکته مهم درباره این هتل این است که با اقامت در این هتل دیگر نیازی نیست همانند بسیاری از هتل های گوتنبرگ هزینه تاکسی پرداخت کنید چرا که فاصله این هتل با شهر بسیار کم است و می توانید به صورت پیاده این مسیر را پیاده روی کنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت سوئد، ویزای سوئد، تور سوئد و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱