هتل های نروژ

هتل های نروژ

رزرو هتل در نروژ یکی از مهمترین مواردی است که در هنگام سفر به نروژ باید به آن فکر کرد. کشور توریستی نروژ به دلیل داشتن چشم اندازهای طبیعی زیبا هر ساله میزبان گردشگران زیادی است. بنابراین اقامت در نروژ به دلیل وجود انواع هتل های نروژ، به راحتی امکان پذیر است. برای این که اقامتی راحت و امن در سفر به نروژ داشته باشید، لازم است قبل از سفر با هتل های نروژ آشنا شوید. در این مقاله قصد داریم برخی از هتل های نروژ را به شما معرفی کنیم، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

کلیاتی درباره نروژ

کشور نروژ در نیمکره ی شمالی اروپای شمالی واقع شده است. این کشور کوهستانی دارای آب و هوای سرد بوده و شهر اسلو پایتخت آن می باشد. این کشور توریستی به دلیل جاذبه های طبیعی بی نظیر، آثار تاریخی و فرهنگی متعدد، تفریحات ورزشی متنوع و دیگر مقاصد گردشگری هر ساله پذیرای گردشگران خارجی زیادی می باشد. برخی از جاذبه های دیدنی نروژ عبارتند از: کلیسای چوبی Urnes، کلیسای جامع Nidaros، کلیسای چوبی Heddal، آبدره ی Geirangerfjord، یخچال طبیعی Jostedalsbreen، نردکپ Nordkapp، خیابان روروس، اودا، جزایر لوفونن و ... .

[caption id="attachment_4168" align="aligncenter" width="780"]هتل های نروژ هتل های نروژ[/caption]

هتل های نروژ

کشور توریستی نروژ هر ساله پذیرای گردشگران زیادی از سراسر جهان می باشد، به همین دلیل این کشور برای همه سلیقه ها و بودجه ها دارای انواع هتل ها با شرایط مختلف مانند هتل های ارزان قیمت، هتل های لوکس، هتل های خانوادگی و دوستانه، هتل های تاریخی و سنتی، هتل­ های معمولی، هتل­ های نزدیک به فرودگاه و ... می باشد. همچنین شما در نروژ می توانید برای اقامت خود یک خانه در طبیعت و یا در حومه شهر انتخاب کنید. هتل های نروژ از لحاظ اندازه، شکل، محدوده قیمت و امکانات رفاهی با هم تفاوت دارند. در ادامه مطلب به معرفی تعدادی از هتل های نروژ می پردازیم، با ما همراه باشید.

هتل رادیسون بلو پلازا

این هتل 4 ستاره جزء یکی از بهترین هتل های نروژ است. هتل بزرگ رادیسون بلو پلازا در شهر دیدنی و زیبای اسلو واقع شده است. این هتل در فاصله یک کیلومتری تئاتر ملی اسلو و در 100 متری ایستگاه اتوبوس قرار گرفته است. هتل رادیسون بلو پلازا مانند بسیاری از هتل های نروژ دارای امکانات رفاهی مختلفی مانند استخر، سالن بدن سازی، سونا، رستوران، باز، وای فای رایگان، تلویزیون و ماهواره در هر اتاق، چای ساز، قهوه ساز، آسانسور، کافی شاپ، پارکینگ و ... می باشد. از جذاب ترین ویژگی های این هتل می توان به استخر شنای آن اشاره کرد. از دیوارهای شیشه ای این استخر می توان از دیدن منظره های زیبای شهر اسلو لذت برد. ویژگی دیگری که باعث ممتاز شدن این هتل شده است وجود رستوران در بالای بام هتل است که غذا خوردن را برای مسافران به یادماندنی و خاطره انگیز می کند.

هتل تون اسکی نروژ

هتل 3 ستاره تون اسکی، یکی از بهترین هتل های نروژ است. این هتل بزرگ از لحاظ امکانات رفاهی، نحوه برخورد، تمیزی اتاق ها و زیبایی با بسیاری از هتل های 5 ستاره برابری می کند. هتل تون اسکی نروژ در فاصله 55 کیلومتری فرودگاه شهر اسلو، واقع شده است. یکی از مزیت های این اقامتگاه زیبا موقعیت مکانی مناسب آن است، که در نزدیکی بسیاری از تفریح گاه ها مانند پارک تفریحی توسان فرید، پارک آبی اوستفولد بادت و آکواریوم دروباک قرار دارد. امکانات رفاهی آن شامل اینترنت رایگان، تلویزیون و ماهواره در هر اتاق، سالن بولینگ، ماهیگیری، تور دوچرخه سواری، آسانسور، ترانسفور فرودگاهی، تهویه مطبوع، چای ساز، تلفن، اتو، وان حمام، مینی بار و ... اشاره کرد.

[caption id="attachment_4167" align="aligncenter" width="780"]هتل های نروژ هتل های نروژ[/caption]

هتل Fretheim

اگر از جمله کسانی هستید که به هتل های قدیمی علاقه دارید، به شما پیشنهاد می کنیم هتل Fretheim را برای اقامت در نروژ انتخاب کنید. ساختمان اصلی این هتل قدیمی نروژ، با عتیقه های مختلف و شومینه های باز در 17 اتاق مهمان مرمت و بازسازی شده است. پس از گذشت چندین سال از ساخت این هتل هم اکنون هتل Fretheim دارای بیش از 104 اتاق زیبا می باشد. با اقامت در این هتل زیبا می توانید از دوچرخه سواری در زیباترین مسیر دوچرخه سواری، تماشای رودخانه ها و آبشارهای خروشان و زیبا لذت ببرید. میتوانید جهت رزرو  هتل های نروژ با آژانس های مسافرتی معتبر در ارتباط باشید.

هتل Ullensvang

هتل تاریخی Ullensvang جزء یکی از زیباترین هتل های نروژ است. هتل Ullensvang در سال 1846 در سواحل Hardangerfjord ساخته شد. با گذشت زمان این هتل توسعه و گسترش یافت، در حال حاضر دارای امکانات رفاهی مختلفی مانند زمین تنیس، استخر گرم سر پوشیده، آبگرم و ... می باشد. با اقامت در این هتل می توانید از قایق سواری در fjord لذت ببرید. ماه می و ژوئن بهترین زمان برای اقامت در این منطقه است، به دلیل این که انواع درختان میوه شکوفه می دهند و منظره ای زیبا و دل انگیز را ایجاد می کنند.

هتل The Thief

اگر برای اقامت در نروژ به دنبال رزرو هتل های لوکس هستید، به شما هتل The Thief را پیشنهاد می کنیم. این هتل 5 ستاره و لوکس یکی از بهترین و زیباترین هتل های نروژ است. هتل The Thief به دلیل موقعیت مکانی مناسب و نزدیکی به موزه نیروهای مسلح نروژی، تئاتر ملی، موزه Astrup Fearnley، پارک سلطنتی، فرودگاه اسلو، اپرا و باله ملی نروژ در بین مسافران کشور نروژ از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. این هتل 5 ستاره علاوه بر داشتن 118 اتاق، دارای امکانات رفاهی زیادی مانند خودپرداز، سالن ورزشی، ماساژ، کتابخانه، فروشگاه، آرایشگاه، پارکینگ، خشک شویی، اینترنت، رستوران، بار، حمام آب گرم، ماهی گیری، امکان ورود حیوانات خانگی، تهویه مطبوع، سونا، اسپا، واکس کفش، خدمات پرستاری کودک و ... می باشد.

[caption id="attachment_4166" align="aligncenter" width="780"]هتل های نروژ هتل های نروژ[/caption]

 

Smart Hotel در نروژ

اسمارت هتل در شهر اسلو قرار گرفته است. این هتل دارای امکاناتی مانند اتاق صبحانه بزرگ، اتاق های بزرگ و کوچک، اتاق کنفرانس، کافه و ... می باشد. این هتل ها برای اقامت های یک روزه و تک نفره گزینه ی بسیار مناسبی می باشد.

هتل First Hotel Millennium

هتل 3 ستاره فرست هتل میلنیوم، یکی از شیک ترین، تمیزترین و زیباترین هتل های نروژ است. این هتل دارای امکانات رفاهی مختلفی مانند تلویزیون در هر اتاق، پرستاری کودک، وای فای رایگان، امکان ورود حیوانات خانگی و ... می باشد.

[caption id="attachment_4165" align="aligncenter" width="780"]هتل های نروژ هتل های نروژ[/caption]

قیمت هتل های نروژ

به طور کلی قیمت هتل های نروژ، نسبت به بقیه کشورها بسیار عادلانه است. در بعضی از هتل های نروژ قیمت صبحانه در قیمت رزرو هتل گنجانده شده است. اکثر هتل های نروژ در بعضی از فصل­ ها به دلایل مختلفی، طرح های تخفیفی برای رزرو هتل در نظر می گیرند. مسلماً قیمت انواع هتل های نروژ با هم یکسان نمی شود، تفاوت قیمت هتل های نروژ به عوامل مختلفی مانند، موقعیت مکانی هتل، امکانات و شرایط رفاهی هتل، تعداد اتاق، نوع هتل، تعداد ستاره هتل، نوع شهر، زمان رزرو هتل و موارد دیگری بستگی دارد. بنابراین می توانید با توجه به سلیقه و توان مالی خود، هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر از جمله افرادی هستید که می خواهید اقامت کم هزینه تری داشته باشید، می توانید آپارتمان ها، متل ها و اتاق خواب های ارزان نروژ را انتخاب کنید، حتی می توانید به جای رزرو هتل های نروژ از کمپینگ های مختلف در نروژ برای اقامت خود استفاده کنید.

[caption id="attachment_4164" align="aligncenter" width="780"]هتل های نروژ هتل های نروژ[/caption]

بهترین زمان رزرو هتل های نروژ

به طور کلی بهترین زمان سفر به کشور تاریخی و زیبای نروژ و رزرو هتل های نروژ به سلیقه افراد و شرایط آن ها بستگی دارد. با این حال از لحاظ آب و هوایی ماه های بهار، تابستان و پاییز بهترین زمان برای رزرو هتل های نروژ می باشد. برای مثال در ماه مارس طولانی بودن روزها و آب شدن برف ها لذت سفر به نروژ را به یاد ماندنی می کند. فصل زمستان برای کسانی که به آب و هوای سرد عادت دارند به دلیل خلوت بودن و لذت ورزش های زمستانی مختلف، می تواند بهترین زمان رزرو برای هتل های نروژ باشد. اگر بخواهیم از لحاظ قیمت، بهترین زمان رزرو هتل های نروژ را تعیین کنیم. در فصل های کم گردشگر به دلیل تقاضای کمتر برای اقامت در هتل ها، بسیاری از هتل های نروژ قیمت بسیار پایین و ارزانی دارند. بنابراین در فصل پاییز به دلیل این که پایان تعطیلات می باشد، تعداد گردشگران به شدت نسبت به فصل تابستان و بهار کمتر می باشد، از این رو قیمت رزرو هتل در نروژ به طور چشم گیری کاهش پیدا می کند. از طرف دیگر در فصل زمستان هم به خاطر سردی هوا و بارش برف تعداد، گردشگران و به دنبال آن تقاضای رزرو هتل های نروژ و و قیمت رزرو آن کاهش می یابد. مسافرین بسیاری جهت سفر به کشور نروژ اقدام به رزرو تور نروژ و یا تور اروپا مینمایند تا از این طریق هزینه های سفرشان کاهش پیدا کند.

[caption id="attachment_4163" align="aligncenter" width="780"]هتل های نروژ هتل های نروژ[/caption]

چه زمانی برای رزرو هتل اقدام کنید؟

بعد از این که تصمیم شما برای سفر به نروژ قطعی شد و بلیط هواپیمای نروژ را رزرو کردید، بلافاصله برای رزرو هتل های نروژ اقدام کنید. به دلیل این که هتل های ارزان و با شرایط ویژه خیلی سریع رزرو می شوند. شما می توانید از طریق مراجعه به آژانس های مسافرتی، هتل مورد نظر خود را از میان انواع هتل های کشور نروژ رزرو کنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت نروژ، ویزای نروژ، تور نروژ و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱