هتل های دانمارک

هتل های دانمارک

در این مقاله قصد داریم تا شما را با هتل های دانمارک و امکانات و خدمات هر یک بیشتر آشنا کنیم. شما با مطالعه این مقاله می توانید هتل مناسب خود را انتخاب کرده و از خدمات و امکانات آن بهره مند شوید. پس به شما نیز پیشنهاد می کنیم در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

کشور دانمارک

دانمارک یکی از کشورهای اروپایی است که به مانند سایر کشورهای این قاره نقش فراوانی را در جذب گردشگر ایفا می کند. همه ساله گردشگران بسیار زیادی از جای جای دنیا به این کشور سفر می کنند و مدت زمانی را در دانمارک به سر می برند. البته بسیاری از افراد نیز به دلایل دیگری این کشور را برای سفر خود انتخاب می کنند. اما نکته بسیار مهم جایی است که قصد دارید مدتی را در آن اقامت داشته باشید. در ادامه شما را با انواع هتل های دانمارک آشنا خواهیم کرد. از جمله مشهورترین هتل های دانمارک می توان به هتل ژنراتور هاستل کپنهاگن، تیولی، رادیسون بلو رویال، فرست هتل تونتیسون،کپنهاگن مرکور هتل، هتل کبین مترو، هتل کبین سیتی، هتل گرند هتل و هتل ریچموند اشاره کرد. سالیانه مسافرین و گردشگران بسیاری از طریق رزرو تور دانمارک و تور اروپا به این کشور سفر میروند.

هتل ژنراتور هاستل کپنهاگن

یکی از هتل های کپنهاگ هتل ژنراتور هاستل کپنهاگن است که در نوع خود یکی از بهترین هتل های دانمارک نیز به شمار می رود. البته هتل های دانمارک تنوع بسیار زیادی دارند و معمولا جواب گوی هر نیازی نیز می باشند. این هتل از جمله هتل های دانمارک است که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد. هتل ژنراتور هاستل در مجموع دارای 175 اتاق می باشد و ظرفیت بسیار خوبی برای پذیرش مهمان دارد. پذیرش در این هتل به صورت 24 ساعته انجام می شود و از جمله امکانات این هتل می توان به سالن بیلیارد، ورزش و بازی برای کودکان، موتور سواری، وای فای رایگان در اتاق ها، تهویه اتاق، پارکینگ مخصوص دوچرخه، اتاق تلویزیون، حمام اختصاصی، سالن استراحت و ریکاوری، اتاق کنفرانس، صندوق امانات، بار، رستوران، کافه، رستوران در سقف و ... اشاره کرد. با این اوصاف حتما شما هم به این نتیجه رسیدید که هتل ژنراتور هاستل یکی از بهترین هتل های دانمارک می باشد.

[caption id="attachment_4130" align="aligncenter" width="780"]هتل های دانمارک هتل های دانمارک[/caption]

هتل تیولی

یکی دیگر از هتل های دانمارک که نسبتا خوب است و دارای درجه 4 ستاره می باشد، هتل تیولی است. این هتل در موقعیت بسیار خوبی قرار داشته و تنها 7 کیلومتر با فرودگاه شهر فاصله دارد. امکانات این هتل در بین دیگر هتل های دانمارک از تنوع بیشتری برخوردار بوده و در عین حال یکی از با کیفیت ترین هتل های دانمارک نیز به شمار می رود. در مجموع می توان گفت این هتل از جمله بزرگترین هتل های دانمارک نیز می باشد؛ چرا که دارای 396 اتاق است. جهت رزرو هتل های کشور دانمارک میتوانید از طریق آژانس های مسافرتی معتبر اقدام نمایید.

امکانات هتل:

رستوران اصلی، رستوران بدون سیگار، رستوران در سقف، زمین بازی، اینترنت رایگان، کرایه دوچرخه، پارکینگ مخصوص دوچرخه، کافی شاپ، بار، مینی بار در اتاق، استخر سرپوشیده، استخر مخصوص کودکان، سالن بدنسازی، تراس، فاصله بسیار کم تا دریا، یخچال در اتاق، تهویه، سیستم گرمایش، میز تور، اتاق بازی، حمام اختصاصی، سشوار، تلویزیون، خدمات خشکشویی، سونا، spa و بسیاری امکانات دیگر. علاوه بر این ها کارکنان هتل به 6 زبان آلمانی، انگلیسی، هلندی، فرانسوی، چینی، اسپانیایی مسلط می باشند.

هتل رادیسون بلو رویال

هتل رادیسون بلو رویال یک هتل 5 ستاره و یکی از لوکس ترین هتل های دانمارک می باشد. این هتل دارای 260 اتاق بوده و معمولا یکی از پرطرفدارترین هتل های دانمارک نیز به شمار می آید. با اقامت در هتل رادیسون بلو رویال شما تنها 200 متر با مراکز گردشگری و مرکز شهر فاصله خواهید داشت و این خود به تنهایی باعث شده است که هتل رادیسون به یکی از پرطرفدارترین هتل های دانمارک تبدیل شود. در ادامه شما را با امکانات این هتل بیشتر آشنا می کنیم:

امکانات هتل:

سالن بدنسازی، سولاریوم، سونا، ماساژ بدن، تور پیاده روی، تور دوچرخه سواری، صبحانه در اتاق، بار، رستوران، کافی شاپ، اینترنت رایگان، پارکینگ عمومی، کابینت در اتاق، محل نگهداری چمدان ها، خدمات بلیط، تبدیل ارز، میز تور، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، نظافت 24 ساعته، برق کفش، سرویس اتو، خشکشویی، مرکز خرید، سالن جلسات یا مهمانی، تهویه مطبوع، کرایه ماشین، اتاق خانواده، اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری، تلویزیون تخت، گرمایش، مینی بار، بالکن و ...

کارکنان این هتل به زبان های نروژی، سوئدی، هلندی، انگلیسی و آلمانی مسلط می باشند و این خود امتیازی است که این هتل را به یکی از بهترین هتل های دانمارک تبدیل کرده است.

[caption id="attachment_4131" align="aligncenter" width="780"]هتل های دانمارک هتل های دانمارک[/caption]

هتل فرست هتل تونتیسون

فرست هتل تونتیسون یک هتل 4 ستاره در میان هتل های دانمارک می باشد. این هتل دارای 200 اتاق بوده و خدمات خوبی را برای مهمانان خود فراهم نموده است. علاوه بر این ها تنوع اتاق ها در این هتل بسیار زیاد بوده و شما به راحتی می توانید اتاق مناسب خود را انتخاب کنید. فرست هتل تونتیسون از جمله هتل های دانمارک است که فاصله بسیار کمی تا فرودگاه شهر کپنهاگ داشته و دسترسی به بخش های مختلف شهر آسان می باشد.

امکانات هتل:

مبلمان فضای باز، تراس، اجاره دوچرخه، اسنک بار، اینترنت رایگان در اتاق ها و فضای هتل، پارکینگ خصوصی بار هزینه اضافی، پارکینگ عمومی، محل نگهداری از چمدان ها، تلویزیون، مینی بار، حمام اختصاصی، خشکشویی، سالن کنفرانس، اتاق آلرژیک، اتاق افراد غیر سیگاری، اتاق خانواده، هواساز، فکس، صرافی، کیوسک، رستوران، کافی شاپ، رختکن، سشوار، تلفن مستقیم، رادیو و ساحل.

[caption id="attachment_4132" align="aligncenter" width="780"]هتل های دانمارک هتل های دانمارک[/caption]

کپنهاگن مرکور هتل

هتل کپنهاگن مرکور هتل یک هتل 3 ستاره و به نسبت ارزان است. اگر می خواهید به یکی از ارزانترین و در عین حال مناسب ترین هتل های دانمارک بروید، ما به شما هتل کپنهاگن مرکور را پیشنهاد می کنیم. علی رغم این که این هتل دارای درجه 3 ستاره می باشد، تنوع اتاق های آن بسیار زیاد بوده و دارای 109 اتاق می باشد. این هتل تنها 300 متر با مرکز شهر و مناطق گردشگری کپنهاگ فاصله دارد. این هتل همچنین در فاصله تقریبا 8 کیلومتری با فرودگاه شهر واقع شده است و می توان گفت یکی از مناسب ترین هتل های دانمارک می باشد.

امکانات هتل:

مرکز بدنسازی، زمین تنیس، تور دوچرخه سواری، میز تور، بار، وای فای رایگان، پارکینگ با هزینه اضافی، نگهداری از چمدان ها، مرکز تجاری، اتاق خانواده. کارکنان نیز به زبان های هلندی، انگلیسی، آلمانی، لهستانی و سوئدی مسلط می باشند.

[caption id="attachment_4134" align="aligncenter" width="780"]هتل های دانمارک هتل های دانمارک[/caption]

هتل کبین مترو

کبین مترو یکی از هتل های 2 ستاره و از جمله ارزانترین هتل های دانمارک می باشد. به تبع باید انتظار داشته باشید، امکانات آن نیز محدودتر باشد. جالب است بدانید که این هتل دارای 720 اتاق بوده و از جمله شلوغ ترین هتل های دانمارک نیز می باشد. البته این را نیز باید اضافه کنیم که فاصله این هتل تا مرکز شهر در حدود 5 کیلومتر می باشد.

امکانات هتل:

رستوران، اینترنت، تلویزیون کابلی، تهویه اتاق، فکس، گرمایش مرکزی، کافی شاپ، حمام اختصاصی، سشوار، اسنک بار، خشکشویی، دوچرخه سواری و ....

هتل کبین سیتی

کبین سیتی نیز یک هتل 2 ستاره و یکی از ارزانترین هتل های دانمارک می باشد. اگر جز آن دست افرادی هستید که می خواهید یک سفر کاملا ارزان در مدت زمان کم به دانمارک داشته باشید، شاید هتل کبین سیتی یک گزینه بسیار مناسب برای شما باشد. البته امکانات این هتل هم به مانند سایر هتل های 2 ستاره محدود می باشد و می توان حداقل امکانات را برای یک سفر کوتاه مدت دارا باشد. این هتل  352 اتاق دارد که ظرفیت بسیار خوبی برای پذیرش مسافران می باشد. البته خوشبختانه این هتل فاصله بسیار کمی با مرکز شهر و مناطق گردشگری کپنهاگ دارد.

امکانات هتل کبین سیتی:

اینترنت رایگان، ساحل، کافی شاپ، تلویزیون در اتاق، حمام در اتاق، تهویه مطبوع، گرمایش مرکزی، فکس، خشکشویی، رستوران، میز تور، اسنک بار، دوچرخه سواری و ...

[caption id="attachment_4135" align="aligncenter" width="780"]هتل های دانمارک هتل های دانمارک[/caption]

هتل گرند هتل

گرند هتل یک هتل 3 ستاره در مرکز شهر کپنهاگ بوده و از موقعیت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. این هتل نیز یکی از مقرون به صرفه ترین هتل های دانمارک می باشد. گرند هتل کپنهاگ دارای 153 اتاق هتل های دانمارک باشد و تنوع بسیار خوبی نیز دارد.

امکانات هتل:

رستوران، پارکینگ، اتاق کنفرانس، مرکز اجتماعات، تلویزیون کابلی، سشوار، حمام اختصاصی، بالکن، مینی بار، گاوصندوق، اینترنت در اتاق، فکس، یخچال، اسنک بار، لاندری، نظافت 24 ساعته، دوچرخه سواری، اتاق خانوادگی، اتاق افراد غیر سیگاری، اتاق آلرژیک، خشکشویی.

[caption id="attachment_4136" align="aligncenter" width="780"]هتل های دانمارک هتل های دانمارک[/caption]

هتل ریچموند

هتل ریچموند نیز یک هتل 3 ستاره در شهر کپنهاگ است که به نسبت دیگر هتل های شهر از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. البته خدمات و امکانات قابل قبولی را نیز برای یک اقامت کوتاه مدت در نظر گرفته است. این هتل دارای 127 اتاق می باشد. هتل ریچموند تنها 300 متر با ایستگاه اتوبوس و مترو فاصله دارد و شما در کوتاه ترین زمان می توانید به مرکز شهر بروید.

امکانات هتل:

رستوران، رستوران در سقف، اینترنت رایگان، اتاق کنفرانس، پارکینگ، فکس، سالن بدنسازی، کافی شاپ، لوازم بازی تنیس، زمین تنیس، اجاره دوچرخه، خدمات بلیط، میز تور، محل نگهداری از چمدان ها، سرویس اتو، خشکشویی، مرکز تجاری، منطقه ساحلی، دستگاه وندینگ، اتاق خانواده، اتاق افراد غیر سیگاری و ...علاوه بر این ها کارکنان هتل به زبان های هلندی و انگلیسی صحبت می کنند.

[caption id="attachment_4127" align="aligncenter" width="780"]هتل های دانمارک هتل های دانمارک[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت دانمارک، ویزای دانمارک، تور دانمارک و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱