راهنمای سفر ارزان به پاریس

راهنمای سفر ارزان به پاریس

راهنمای سفر ارزان به پاریس برای کسانی که قصد دارند سفری ارزان و مناسب به این شهر گردشگری جذاب داشته باشند اهمیت زیادی دارد. پاریس یکی از مقاصد گردشگری بسیار جذاب است که سفر به آن هزینه های زیادی هم دارد اما با داشتن اطلاعاتی کافی می توانید برای سفر ارزان به پاریس اقدام کنید. با ما همراه باشید.

سفر ارزان به پاریس

همانطور که می دانید پاریس فرانسه شهر ارزانی نیست و افراد زیادی در آرزوی سفر به این شهر پر هیاهو هستند اما مسلما روش های زیادی وجود دارد که به کمک آنها می توان سفر ارزان به پاریس داشت. با رعایت نکاتی مهم و قانع بودن می توان تجربه یکی از خاطره انگیز ترین سفرها را به ارمغان آورد. در ادامه این مطلب با مهم ترین نکات در رابطه با راهنمای سفر ارزان به پاریس آشنا می شویم. یکی از نکات مهم در این زمینه تهیه بلیط ارزان است اگر سعی کنید بلیط های خود را زودتر تهیه کنید می توانید بلیط های ارزانتری پیدا کنید. البته از آنجایی که پاریس در تمام طول سال مسافران خاص خود را دارد قیمت بلیط ها نوسان قابل توجهی ندارند. پاریس از جمله شهرهای گردشگری چهار فصل است که تابستان آن شلوغ ترین و گران ترین فصل سال می باشد.

در این شهر هتل های مجلل و شیک زیادی دیده می شود البته می توانید در بین آنها برای سفر ارزان به پاریس اقامتگاه های ارزان هم پیدا کنید. هاستل ها یکی از بهترین اقامتگاه ها برای سفر ارزان به پاریس هستند. استفاده از رستوران های ارزان و کافه های خیابانی، گشت و گذار در بین جاذبه های گردشگری ارزان شهر و همچنین خرید در مراکز خرید ارزان منجر به سفر ارزان به پاریس می شوند. با ما همراه باشید تا شما را با راهنمای سفر ارزان به پاریس آشنا کنیم.

[caption id="attachment_572" align="aligncenter" width="780"]راهنمای سفر ارزان به پاریس راهنمای سفر ارزان به پاریس[/caption]

ارزان ترین فصل برای سفر به پاریس

همانطور که گفتیم پاریس شهر چهار فصلی است که در تمام طول سال نیز میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیا است. تابستان شلوغ ترین فصل در این شهر است که مسافران زیادی را از اقصی نقاط جهان در خود جای می دهد به همین دلیل هزینه ها نیز در این فصل بیشتر هستند. اما زمستان در پاریس فصل نسبتا خلوتی است که می توانید برای داشتن یک سفر ارزان به پاریس روی آن حساب کنید. در این فصل هزینه هتل ها و رستوران ها پایین تر می باشد.

اقامت ارزان در پاریس

شهر پاریس دارای اقامتگاه های زیادی است از هتل های لوکس و مجلل گرفته تا هاستل و اقامتگاه های ارزان که برای هر نوع مسافری قابل استفاده هستند. معمولا هتل هایی که در نزدیکی مرکز شهر پاریس قرار دارند هزینه های بیشتری دریافت می کنند زیرا به جاذبه های گردشگری نزدیک تر هستند و دیگر نیاز نیست هزینه زیادی صرف رفت و آمد در شهر کنید. اما اقامتگاه ها و هاستل هایی که از مرکز شهر دور باشند قیمت مناسب تری دارند برای برای دانستن آن باید راهنمای سفر ارزان به پاریس مناسب می باشند. در پاریس موسسه ای به نام "صبح بخیر پاریس" وجود دارد که به مسافران کمک می کند در سراسر این شهر برای خود اقامتگاه و صبحانه رزرو کنند. این اقامتگاه ها در مقایسه با هاستل ها قیمت بیشتری دارند اما امکانات بهتری نیز به شما ارائه می دهند.

[caption id="attachment_573" align="aligncenter" width="780"]اقامت ارزان در پاریس اقامت ارزان در پاریس[/caption]

غذاهای ارزان در پاریس

یکی دیگر از راه هایی که در راهنمای سفر ارزان به پاریس برای داشتن سفر ارزان به پاریس آمده استفاده از غذاخوری ها و کافه های ارزان شهر است. در گوشه و کنار این شهر فرانسه می توانید رستوران ها و کافه هایی پیدا کنید که میز و صندلی های خود را در کنار پیاده رو و خیابان قرار داده اند و غذاهای لذیذی را به مسافران ارائه می دهند. معمولا این کافه ها غذاهای مناسب و مقرون به صرفه ای طبخ می کنند که برای مسافران با بودجه کم بسیار گزینه مناسبی است. با این کار می توانید به میزان قابل توجهی در هزینه های خود برای سفر به پاریس صرفه جویی کنید. اگر قصد دارید رستوران های پاریس را تجربه کنید بهتر است از رستوران های مجلل و مرکز شهر فاصله بگیرید در عوض به رستوران های حاشیه شهر که بیشتر اهالی شهر از آنها استفاده می کنند مراجعه کنید. معمولا رستوران های شهر منوی غذایی خود را همراه با قیمت در معرض دید مشتری قرار می دهند بنابراین شما به راحتی می توانید رستوران مناسبی برای خود انتخاب کنید.

[caption id="attachment_574" align="aligncenter" width="780"]غذاهای ارزان در پاریس غذاهای ارزان در پاریس[/caption]

گردشگری ارزان در پاریس

در راهنمای سفر ارزان به پاریس آمده برای داشتن سفر ارزان به پاریس بهتر است به جای گردشگری در جاذبه های گردشگری گران و لوکس از تفریحات ارزان و لذت بخش آن استفاده کنید. برای بازدید از جاذبه های گردشگری شهر می توانید  از سیستم حمل و نقل عمومی که بسیار هم ارزان است استفاده کنید. دقت کنید که کرایه خودرو در پاریس بسیار زیاد است. یکی از بهترین روش هایی که می توانید برای کم کردن هزینه های خود در سفر به پاریس انجام دهید این است که دوچرخه کرایه کنید. در این ایستگاه ها می توانید برای مدت های کوتاه و یا طولانی دوچرخه کرایه کرده و هر ایستگاهی که تمایل داشتید آن را برگردانید این کار هم هزینه کمتری دارد و هم به حفظ محیط زیست شهر کمک می کند.

[caption id="attachment_575" align="aligncenter" width="780"]گردشگری ارزان در پاریس گردشگری ارزان در پاریس[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱